نتایج جستجو برای عبارت :

مصاحبه همسفر زهرا

همسفر سمیه از لژیون پنجم مصاحبه ای زیبا با خانم زهرا از لژیون هشتم از قبول شدگان آزمون کمک راهنمایی سال 1398 انجام داده اندکه  از شما دعوت میکنم به متن مصاحبه در ادامه مطلب توجه فرمائید.  
همسفر زهرا به همراه مسافرشان با تخریب 10 سال مصرف تریاک وارد کنگره شدند. پس از گذراندن 15 ماه و 26 روز از سفر خود با راهنمایی کمک راهنمای محترم آقای محسن کیوانی و خانم نرگس محرمی، موفق به دریافت گل رهایی از دستان پر مهر بنیان کنگره شدند. در حال حاضر 3 سال و 6 ماه از رهایی شان می گذرد.همچنین خانم زهرا با گذراندن 14 ماه دوره مرزبانی، خدمت در این زمینه را تجربه کردند و ما با هدف به اشتراک گذاشتن تجربه ایشان، مصاحبه ای با وی ترتیب دادیم. شما را به خواندن
دل ما نیست غیرِ با زهرا السلام علیکِ یا زهراای که حیرانِ عصمتت مریم مظهرِ عفت و حیا زهراما همه در طوافِ چشمانش برترین جلوه‌ی خدا زهراهمه اسباب در اشاره‌ی اوست حاجت ما کند روا زهرادر قیامت سؤال اگر کردند من که لالم، جواب با زهراروز م که خلق حیرانند بِنِگر می‌کند چه‌ها زهرااوست انسیه، عصمتِ کبری ما کجا، دامنش کجا زهرامادرِ آب، دخترِ دریا آفتابِ خدانما زهراهیچ‌کس هم‌تراز زهرا نیست پس حسابش بود جدا زهرااوست معنای آیه‌ی تطهیر محورِ اص
به
مناسبت دستور جلسه ی 《نقش سی دی ها در آموزش》به سراغ هم سفرزهرا مسئول
نشریات شعبه شفا رفته ایم تا با ایشان از خدمتی که در این دوره از
نشریات تجربه کرده اند گفتگو کنیم و از تجربیات ایشان استفاده کنیم.نظرشما عزیزان را به این مصاحبه ی زیبا و دل نشین جلب می کنیم.
همسفر سمیه از لژیون پنجم ، مصاحبه ای زیبا با همسفر فرح از لژیون ششم که به تازگی مسافرشان به رهایی رسیده است انجام داده اند . از شما دعوت میکنم به متن مصاحبه در ادامه مطلب توجه فرمائید.
همسفر زهرا با 15سال تخریب وارد کنگره شدند و آخرین آنتی ایگس مصرفی مسافر ایشان شیشه و متادون بود ، 13ماه و 15 روز سفر کردند و به لطف خداوند 6سال و ده ماه است که آزاد و رها هستند. به مناسبت برگزاری مراسم تجلیل از خدمات ایشان در جایگاه کمک راهنمایی ، مصاحبه ای با ایشان انجام داده ایم که از شما دعوت می کنیم متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب بخوانید
بنام قدرت مطلقخلاصه و برداشتی از سی دی مجاز به قلم همسفر زهرا حآنچه باور است محیت است وانچه نیست ظروف تهی است توی شبکه های مجازی رفتن خوب است ولی 1 ساعت یا 2 ساعت کفایت میکند.اگر قشنگ ادم انجام بدهد.هم مفیده هم لازم هم خوشاینده اما وقتی شد 6 ساعت شد. دارد سهم چیز دیگری را از ما میگیرد سهم خودش از ما میگیرد. 
(برکت خروشان خدمت)مصاحبه با همسفر خانم زهرا در باب دستور جلسه وادی یازدهم و تاثیر آن روی منمهمترین فرد که در کنگره 60 به عنوان چشمه های جوشان عمل می کنند، جناب آقای مهندس هستند. خواسته آقای مهندس حقیقتی بود که همان احیای انسانهاست. 
کمک راهنمای لژیون دهم همسفر زهرا با بیش از ده سال تخریب و آخرین آنتی ایکس تریاک مسافرشان وارد کنگره شدند و سفر شان  را به روش DST و داروی شفا بخش OT به مدت ۱۰ ماه و روز با راهنمایی آقا امیرحسین و خانم آمنه سفر کردندو هم اکنون ۴ سال و سه ماه است که آزاد و رها هستند. درادامه واردسفرویلیام وایت شدند بامصرف انواع دخانیات به روش DST همراه باآدامس نیکوتین باراهنمایی  آقاامیرحسین , نزدیک به ۴سال است که ازبندانواع دخانیات آزادرهاهستند. ایشان
به نام قدرت مطلق اللهروز پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ،در شعبه میرداماد تولد اولین سال رهایی همسفر راحله و مسافر گرامیشان را جشن گرفتیم. کمک راهنمای محترم همسفر زهرا چنین فرمودند:((صحبت‌های کمک راهنمای همسفر (خانم زهرا
کارگاه آموزشی مسافران و همسفران کنگره 60؛ نمایندگی شمس با استادی همسفر لیلی، نگهبانی همسفر مریم و دبیر همسفر زهرا با دستور جلسه هفته همسفر» روز شنبه به تاریخ 1398/10/28 رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.
مصاحبه مجازی در باب دستور جلسه"ادب و بی ادبی، تعادل و بی تعادلی، آداب معاشرت" با همسفر زهرا از لژیون نهمخدمت به انسان ها، یکی از اهداف خلقت است اما نباید با حس بد باشد. چون اگر خواسته ها نامعقول باشند؛ ما در خدمت به یک ابزار تبدیل می‌شویم.
مصاحبه با همسفر خانم آزاده پیرامون دستور جلسه سیستم ایکسافرادی که به‌عنوان همسفر هستند موادی مصرف نکرده‌اند اما چون در کنار یک مصرف‌کننده بوده‌اند خسارت‌هایی را متحمل شده‌اند، به همین دلیل همسفر باید فکر و اندیشه خود را درست کند.
مصاحبه با همسفر خانم ساناز با دستور جلسه "وادی هفتم "برای آشکار ساختن اصل هر موضوعی نیازمندیم تا رمز و راز آن را بگشاییم که رمز آن پیدا کردن راه یا مسیر حرکت و راز آن هر آنچه که در طول این مسیر تا رسیدن به حقیقت برداشت می کنیم
به مناسبت هفته اسیستانت ، ایجنت و مرزبان با  زوج موفق نمایندگی ابوریحان جناب آقای مهدی افشون و سرکار خانم زهرا مصاحبه ای دلنشین و زیبا انجام داده ایم که توجه شما را به خواندن این مصاحبه در ادامه مطلب دعوت میکنم
به باور من خدمت در وبلاگ و سایت، حضور در لژیون است؛ سرشار از آموزش و درس چرا ؟که گاهی برای انتشار و یا نوشتن یک مطلب باید ساعت‌ها مطالعه کرد تا اطلاعات درست و صحیح به‌ دست خواننده برسد. تجربه خدمت در وبلاگ هرچند عیان نیست ولی انرژی دارد وصف‌ناشدنی از صمیم قلب از خداوند برای کلیه خدمتگزاران در این بخش  و افراد فعال در وبلاگ شعبه شفا، سلامتی و آرامش آرزو می‌کنم و امیدوارم افراد خواهان خدمت در این بخش، به این جایگاه دست پیدا کنند.
مصاحبه با دستور جلسه "درختکاری "درختکاری نماد درمان است و مراقب، مواظبت و آبیاری به موقع، نماد این است که مسافر یا همسفر متوجه باشد که کار به اتمام نرسیده، یک حرکت جدید را آغاز کرده و اگر از درخت وجود خویش مراقبت نکند خشک می شود و به ثمر نمی رسد.
روز چهار شنبه مورخ ۶ آذرماه ۱۳۹۸ همسفر اعظم رهجوی کمک راهنمای محترم همسفر الهه و همسفرفاطمه و همسفر زهرا ، رهجویان  کمک راهنمای محترم همسفر ملیحه با نوشتن بیش از چهل سی دی رسما وارد سفر دوم شدند و از آقای مهندس گل ورود به سفر دوم خود را دریافت نمودند .در ادامه تصاویر آن را مشاهده نمایید .
مصاحبه ای زیبا با آقا مهدی و خانم زهرا (زوج مرزبان نماینگی ابوریحان) به مناسبت سومین سال رهایی ایشان خدمت تنها خواستن و تمنای دل می‌خواهد،اگربر مبنای عشق، محبت، عمل سالم و عدالت رفتار کنی، عدالت تو را روی چرخش خود می‌اندازدو با توجه به معرفت و عمل سالم می‌توانی تمام جایگاه‌های کنگره را یکی پس از دیگریتجربه کنی.
همسفر هدی در سال 97 به لطف خدا با کنگره 60 آشنا شدند و به همراه مسافرشان و با حضور مداوم و پیگیر بعد از گذشت 12 ماه توانستند به رهایی برسند و وارد سفر دوم شوند و اکنون هم یک سال و یک ماه و ده روز است که به رهایی رسیده اند؛ ایشان یکی از خدمتگزاران سایت کنگره 60 می باشند. مصاحبه ای آماده نموده ام که امیدوارم از خواندن آن لذت ببرید.
مصاحبه مجازی با دستور جلسه "دانایی، دانایی موثر، سوادفرآیند دانایی در انسان هایی اتفاق می افتد که با گذشت و تواضع روی نقاط ضعف خودشان کار می کنند چون انسانی که با رنج و سختی ها رو به رو نشود دانایی پیدا نمی کند.
"به نام قدرت مطلق الله "جلسه هشتم از دور اول کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ٦۰ نمایندگی خمین در روز پنج شنبه ٢٦ دی ماه ١٣٩٨ با استادی کمک راهنمای محترم همسفر بهیه و نگهبانی همسفر اعظم و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه " جشن همسفر " ساعت ١٧ آغاز به کار کرد .
مصاحبه با همسفر خانم مریم در مورد دستور جلسه نقش سی دی ها در آموزش سفید نقاشی هستیم و با تفکر زندگیمان را می سازیم و خودمان زندگی خود را می سازیم برای من خیلی جالب بود چون فکر می کردم همه چیز در زندگی تقدیر است ولی فهمیدم تقدیر ما دست خودمان است برای همین این سی دی برایم خیلی مفید بود . .
رهایی همسفر کبری ، همسفر زهرا و مسافر یوسف به همراه کمک راهنمایان محترمشان همسفر خانم المیرا  و مسافر آقای احمد روز دوشنبه ۹۹/۴/۱۶ در محل شعبه صائب تبریزی  بصورت مجازی انجام گردید. این رهایی را خدمت آقای مهندس و  ایجنت محترم عباس آقا و اسیستانت عزیز خانم لیلا و راهنمایان محترمشان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.
مصاحبه با همسفر خانم اکرم با دستور جلسه وادی دومما اگر بتوانیم توانایی هایمان را بشناسیم می توانیم درون خودمان را در مسیر ارزش ها بیدار کنیم و توانایی هایمان را رشد بدهیم و مثل قله های آتشفشان باشیم که آرام و بی صداییم ولی اگر به حرکت در بیاییم دیگر خدا می داند که به کجا می رسیم .
مصاحبه با همسفر خانم منیژه در مورد دستور جلسه وادی سوم و تاثیر آن بر روی من مواقعی که ما آن آموزش های لازم را ندیده باشیم و یا آموزش بگیریم ولی آن ها را عملی نکنیم و بگوییم که نه من نیاز به آموزش ندارم من خودم همه چیز را می دانم و منیت من بالا باشد این افکار  باعث می شود که من به وسیله القائات منفی ضربه فنی شوم .
جلسه ی چهاردهم از دور یازدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران؛ نمایندگی رودهن با استادی همسفر فاطمه، نگهبانی همسفر زهرا و دبیری موقت همسفر رضوان با دستور جلسه D SAP روز سه شنبه در تاریخ 30 مهر 98 ساعت 16 برگزار گردید.
ای تاج امامت بسرت یوسف زهراوی خَلعت عصمت به برت یوسف زهرا شک نیست که سلطان جهانی تو پس از ایناز بعد وفات پدرت یوسف زهرا باباست گرفتار نگاه و نفَس تومادر بزند بوسه سرت یوسف زهرا المنة لله که تو حجت حقیعالم همه تحت نظرت یوسف زهرا صد شکر که این تاج ولایت بسر توستشمشیر علی بر کمرت یوسف زهرا پیغمبر اکرم شده بس مفتخر از توای هیبت احمد سپرت یوسف زهرا تو منجی زهرایی و او چشم براهتکی میرسد از ره خبرت یوسف زهرا چشمان پر اشک حسنین است
جلسه نهم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی همسفر زینب، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر زهرا، با دستور جلسه (رابطه یادگیری و معرکه گیری) روز دوشنبه ۳ آذر سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد. 
به نام قدرت مطلق اللهدوشنبه 19 خرداد ماه 99 اولین جلسه از دوره ی اول سری کارگاههای آموزشی خصوصی همسفران لژیون بویین میاندشت با نگهبانی همسفر زهرا،استادی همسفر آذر و دبیری همسفر منیژه با دستور جلسه ی (در کنگره 60 چگونه قدر دانی کنیم) راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.

آخرین جستجو ها

prorenabsec Ganji Immigration Services Canada موسسه مهاجرتی گنجی-کانادا رمانهای من و ریوما ثبت برند - ثبت فوری شرکت Emma's page تفریحات سالم پایگاه تخصصی تناسب اندام و آموزش مطالب روانشناسی آکادمی وو وی تائو بوکان شنگول آباد امام خامنه ای: باید دفاع مقدس و جهاد و شهادت زنده نگه داشته شوند...