نتایج جستجو برای عبارت :

سخنان آقای حکیمی در مورد یادگیری معرکه گیری در دستور جلسه کمک راهنمایان

روز سه‌شنبه ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۸ جلسه هشتم از دور هجدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 با استادی  مسافر حمید رضا ؛ نگهبانی مسافر رحیم و دبیری مسافر حمید  با دستور جلسه " رابطه یاد گيري و معرکه گيري " رأس ساعت ۱۷ شروع به کار نمود.قدر مسلم رابطه يادگيري و معرکه گيري که می توانیم برقرار کنیم این است که هر زمان از آموزش و خدمت فاصله بگيريم به سمت مسائلی از این دست از جمله معرکه گيري می رویم معرکه گيري و نق زدن و در حاشیه قرار گرفتن
جلسه نهم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی همسفر زینب، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر زهرا، با دستور جلسه (رابطه يادگيري و معرکه گيري) روز دوشنبه ۳ آذر سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد. 
سخنان آقاي حکيمي با دستور جلسه "وادی دوم و تاثبر آن روی من "انسان به‌عنوان موجود بسیار توانمند و نیرومند و قابل تغییر می‌تواند به گونه‌ای عمل کند که بهترین شکل حیات را داشته باشد . خلاصه سخنان استاد:
جلسه ششم از دور چهل و ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی این سینا به استادی همسفر مهناز، نگهبانی همسفر مینـــا و دبیری همسفر زلیخا با دستور جلسه رابطه يادگيري و معرکه گيري روز دوشنبه 13 آبان ماه 1398 ساعت 14 آغاز به کار کرد.خلاصه سخنان استاد:دستور جلسه امروز، رابطهٔ يادگيري با معرکهگيري، نق زدن و حاشیه. دراین دستور جلسه ما چند پارامتر داریم: يادگيري: يادگيري فقط برای مشق و درس وامتحان یا وادی نیست، زندگی خودش اصولاً
جلسه هفتم از دوره شصت و هفتم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "رابطه يادگيري و معرکه گيريدر روز چهارشنبه هشتم آبان ماه سال 98 ساعت 9:20 آغاز به کار کرد.
 آقاي مهندس دستور جلسه يادگيري و معرکهگيري را باهدفی در دستور جلسات گذاشته‌اند و اتفاقی نبوده است. اگر ما کمی به گذشته نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در طول زندگی دچار معرکهگيري شده‌ایم. يادگيري و معرکهگيري رابط عکس باهم دارند. 
در کنگره۶۰ معرکه گيري نقطه مقابل آموزش است، معرکه گیر همیشه قربانی می شود، وقتی معرکه گيري شروع شد اگر بقیه افراد سالم باشند از خراب کاری جلوگيري می کنند ولی اگر سالم نباشند همراه معرکه گیر ذبح می شوند.
جلسه‌ی هماهنگی بین کمک راهنمايان و مرزبانان شعبه ابن سینا، با حضور اسیستانت شعبه خانم فاطمه و مشارکت تمامی کمکراهنمايان و کمکراهنمايان تازه واردین با دستور جلسه (رابطه يادگيري و معرکه گيري) در ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳ برگزار شد.
همسفر علی اصغر یکی از رهجویان کمک راهنمای محترم مهراد (لژیون دوازدهم)، در خصوص دستور جلسه هفتگی رابطه يادگيري و معرکه گيري مطلبی ارائه نمودند که به‌صورت دل نوشته تقدیم شما عزیزان می‌شود.
دهمین جلسه از دوره پانزدهم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره  60 ویژه مسافران شعبه آزادی با دستور جلسه يادگيري و معرکه گيري با استادی مسافر قاسم و با نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر صفی الله در روز سه شنبه مورخ 98/8/14 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود .خلاصه سخنان استاد: 
جلسه سیزدهم از دور دوم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ لژیون خرم آباد روزهای پنجشنبه با استادی کمک راهنمای محترم مسافر رضا و نگهبانی مسافر شمس الدین و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه رابطه يادگيري و معرکه گيري و جشن یکسال رهایی مسافر محمد در تاریخ 98/08/16 راس ساعت 17 آغاز به کار کرد.
جلسه هفتم از دوره شصت و هفتم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "رابطه يادگيري و معرکه گيريدر روز چهارشنبه هشتم آبان ماه سال 98 ساعت 9:20 آغاز به کار کرد.
يادگيري و معرکهگيري باهم رابطه مع دارند معرکه‌گیر هیچ‌وقت نمی‌تواند آموزش بگیرد. در معرکهگيري آموزشی وجود ندارد. يادگيري تنها برای امتحان نیست. اصولاً زندگی خود یک يادگيري می‌باشد. فضای يادگيري بسیار وسیع است و اگر دقت نماییم می‌بینیم هرروز در حال يادگيري هستیم.
به نام قدرت مطلق اللهجلسه یازدهم، از دوره پانزدهم، از سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی میرداماد، ویژه همسفران ، روز دوشنبه 13/آبان/1398  با استادی همسفر فرزانه،، نگهبانی همسفر سمیرا، دبیری همسفر مهناز ،با دستور جلسه (رابطه يادگيري و معرکه گيري) ساعت 15 آغاز به کار نمود.معرکه گيري به این مفهوم است که شخصی مردم را گرد خود جمع می کند و با ساده گویی و یکسری اطلاعات ردو بدل کردن و قصه گویی و. آنان را مشغول کردن، که اگر در جهت منفی
نهمین جلسه از دوره هجدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه مسافران شعبه آزادی با استادی مسافر خیر الله،نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر فرشاد با دستور جلسه رابطه يادگيري و معرکه گيري در روز یکشنبه مورخ 98/8/12 راس ساعت17شروع به کار کرد.خلاصه سخنان استاد:
جلسه هفتم از دوره سوم كارگاه های آموزشی عمومی كنگره٦٠ روزهای شنبه مورخ ۹۸/۸/۱۱ با دستور جلسه رابطه يادگيري و معرکه گيري » با استادی مسافر آقا مهدی و نگهبانی مسافر حسین آقا و دبیری مسافر آقا منصور رأس ساعت ١٧ شروع به كار نمود.خلاصه سخنان استاد:قبل از اینکه صحبت در مورد دستور جلسه  را شروع کنم، از دوستانی که در ساخت و بنایی ساختمان جدید نمایندگی ساوه مشارکت می‌کنند تشکر می‌کنم.
سخنان آقاي حکيمي با دستور جلسه وادی ششم .یکسری افراد هستند که در کنگره در صور آشکار خیلی خوب هستند مثلاً سروقت به جلسه می‌آیند  یا سی‌دی‌ها را مرتب می‌نویسند ولی در صور پنهان دارای هزاران مشکل هستند یعنی به‌قول‌معروف چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.
جلسه هفتم از دوره شصت و هفتم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "رابطه يادگيري و معرکه گيريدر روز چهارشنبه هشتم آبان ماه سال 98 ساعت 9:20 آغاز به کار کرد. فایل صوتی اضافه شد
رابطه يادگيري و معرکهگيري. یکی ازدستور جلسات سالیانه در کنگره 60 رابطه يادگيري و معرکهگيري است که فوق‌العادهمهم و کاربردی است که همه مسافرها وهم سفرها این دستور جلسه را به‌خوبی حس کنند تااز آموزش‌های بروز کنگره دور نمانند.
سلام دوستان رضوان هستم همسفر‌:         در مورد يادگيري با معرکهگيري ما به هستی آمده‌ایم تا آموزش بگيريم و خدمت کنیم. من وقتی‌که معرکهگيري می‌کنم دیگر به آموزش خود نمی‌رسم و دچار مشکل می‌شوم و من موقع که از دست کسی ناراحت هستم  معرکهگيري کنم و پشت سر او حرف بزنم از روی جهل و نادانی است. پس باید به فکر گرفتن آموزش و کاربردی کردن آن در زندگی باشم.     
 بنام قدرت مطلق الله پنجمین جلسه از دور پنجم کارگاه های آموزشی کنگره ۶۰ کارگاه خرم آباد ویژه مسافران و همسفران با استادی مسافر علی نگهبانی مسافر هوشنگ و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه ( رابطه يادگيري و معرکه گيري) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ آغاز بکار کرد .
چهاردهمین جلسه از دوره بیست و هشتم  کارگاه‌های آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی ارتش به استادی مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر امین با دستور جلسه رابطه يادگيري و معرکه گيري» روز چهارشنبه  15 آبان ماه 1398 ساعت 17 آغاز به کارکرد.خلاصه سخنان استاد:خدا را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم و از نگهبان و دبیر محترم هم سپاسگزارم. امیدوارم بتوانم خدمتی هرچند کوچک، بکنم. دستور جلسه امروز رابطه يادگيري و معرکهگيري است. 
جلسه چهاردهم از دور سی و هشتم کارگاههای آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 سلمان فارسی که در تاریخ 1398/08/13 بانگهبانی همسفر خانم فرشته و استادی همسفر خانم مینا  و دبیری همسفر خانم مهری با دستور جلسه "رابطه يادگيري با معرکه گيري " رأس ساعت 15 آغاز به کار نمود . بزرگ‌ترین نعمت در کنگره خدمت کردن است. اینخدمت است که باعث می‌شود من در حاشیه نباشم و معرکهگيري نکنم.
کارگاه آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی چالوس روز های پنج شنبه مورخ 97/8/10 با نگهبانی آقا محمد و استادی آقا حامد و دبیری آقا جواد با دستور جلسه رابطه یاد گيري و معرکه گيري راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد :همیشه از آموزش دیدن طفره میرفتم و در برابر موضوعات گارد میگرفتم. در زندگی بیشتر به مسائل حاشیه ای می پرداختم و این مسائل بی اهمیت انرژی زیادی را از من میگرفت. آنقدر ذهنم در گیر مسائل پوچ و غلط بود که وقتی برای فکر کردن به مسایل مهم زن
به نام قدرت مطلق اللهرابطه يادگيري و معرکه گيري»
برای اینکه يادگيري را جایگزین معرکه گيري کنم تصمیم گرفتم در هر کاری بجای مقصر جلوه دادن مسافر، فرزندان و. اول فکر کنم و بدانم که هر مشکلی که در زندگی برایم پیش می آید برای .
نهمین جلسه از دوره پانزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه هم‌سفران نمایندگی آزادی با استادی هم‌سفرمریم و با نگهبانی هم‌سفر مریم و با دبیری هم‌سفر سمانه با دستور جلسه،رابطه یاد گيري با معرکه گيري، در روز دوشنبه 13/8/98 رأس ساعت 14 آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد:در زمان قدیم معرکهگيري به پهلوانانی گفته می‌شد که یک عده‌ای رو دور خودشان جمع می‌کردند و زور و بازوی خودشان را به نمایش می‌گذاشتن. امروز ما می‌خواهیم رابطه‌ی يادگيري و
هشتمین
جلسه از دوره ی سوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی چالوس؛ با
استادی همسفر زهرا، نگهبانی همسفر شیوا و دبیری همسفر سمیرا با دستور جلسه "رابطه
يادگيري و معرکه گيري"در روز دوشنبه ۳ آذر ماه ۱۳۹۹ راس ساعت ۱۵ آغاز به
کار نمود.
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون شانزدهم؛ کمک راهنما همسفر مانادر باب دستور جلسه هفتگی؛ رابطه يادگيري و معرکه گيريمهم‌ترین عملی که ما را از  معرکهگيري دور و بهيادگيري نزدیک می‌کند بالا بردن  دانایی و خدمت است و مخصوصاًخدماتی  که دیده نمی‌شود.
جلسه هفتم از دوره شصت و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "رابطه يادگيري و معرکهگيريدر روز چهارشنبه 98/8/8 رأس ساعت 9:20 آغاز به کار کرد.
جلسه هفتم از دوره شصت و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "رابطه يادگيري و معرکهگيريدر روز چهارشنبه 98/8/8 رأس ساعت 9:20 آغاز به کار کرد.

آخرین جستجو ها

destthedeka spincontuti این وبلاگ برای عاشق ترین بابایی ودخملی دنیاست. ielts points tingrarangfill چشمان بارانی dooddigooco بال پرواز chabsapenan tealitengre