نتایج جستجو برای عبارت :

پیام تبریک هفته همسفر

من، اول ،در نوشته‌هایم هفته همسفر را به اولین، همسفر کنگره ۶۰ سرکار خانم آنی و خانواده محترم مهندس دژاکام تبريک و عرض می‌کنم و همین‌طور به تک‌تک همسفرانی که مثل درختی پربار، در باغ کنگره حضور دارند تبريک میگویم.
دستور جلسه این هفته: هفته همسفربه قلم مسافر علی خدامیبررسی های آماری در کنگره 60 نشان می دهد که کمترین میزان ریزش در بین مسافران ، به مسافرانی تعلق دارند که در کنگره 60 همسفر دارند . بنابراین حضور همسفر و مسافر در کنار یکدیگر و طی مراحل سفر ، به استحکام و تعادل هر دو کمک می نماید .
مقالهاگر همسفر جایگاه خود را به درستی نشناخته باشد، می تواند  باعث سقوط مسافرش گردد و برعکس اگر جایگاه خود را بشناسد می تواند همواره یار و یاور او در این سفر باشد و یکی از الطاف خداوند که شامل حال ما همسفران گردیده این است که .
ابتدا هفته همسفر را به بنیان کنگره آقای مهندس و خانواده محترم ایشان علی‌الخصوص خانم آنی عزیز اولین همسفر کنگره 60 تبريک می‌گویم و سپس خدمت تمامی همسفران در هر نقطه‌ای از دنیای بی‌منتهای کنگره که هستند عرض تبريک و شادباش دارم و بهترین‌ها را برای همه شما آرزومندم.
به نام قدرت مطلقجلسه هشتم از دوره سی و نهم  سری  کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسی روز دوشنبه مورخ ۲۳/ ۱۰/ ۹۸  با نگهبانی همسفر خانم وجیهه ،استادی همسفر خانم رها و دبیری همسفر خانم اعظم  با دستور جلسه " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. من با تمام مسافرانی هستم که احساس می‌کنند، همسفری ندارند و یا واقعاً همسفر ندارند. برادر عزیز من، خواهر عزیز من، دستت را به گرمی می فشارم، شما تنها نیستید، تک تک ما مثل دانه ها
کارگاه آموزشی مسافران و همسفران کنگره 60؛ نمایندگی شمس با استادی همسفر لیلی، نگهبانی همسفر مریم و دبیر همسفر زهرا با دستور جلسه هفته همسفر» روز شنبه به تاریخ 1398/10/28 رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.
جلسه ی دوازدهم از دوره ی پانزدهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران شعبه ی امین گلی با استادی کمک راهنمای محترم همسفر لیلا، نگهبانی همسفر مرضیه و دبیری همسفر رویا با دستور جلسه ی هفته ی همسفر» روز دوشنبه ۲۳دی ماه ۱۳۹۸  ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
جلسه دوم از دوره شصت و هشتم، سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه هفته همسفر (جشن)، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/ ساعت 9 آغاز به کار نمود.هفته‌ای که در پیش داریم، هفته همسفر است. من از صمیم قلب، هفته همسفر را به مسافران و همسفران عزیز تبريک عرض می‌کنم. هفته خوبی است. وجود همسفران برای ما نعمت بسیار بالایی است و بسیار ارزشمند است. یعنی اگر همسفران نباشند، مثل باغ
★ بنام خداوند نیکو نام و نیکو سرشت ★پيام تبريک جناب مهندس دژاکام و همچنین ، دیده بان محترممان جناب آقای سلامی ، بمناسبت هفته ایجنت و مرزبان ، که مورد توجه شما عزیزان قرار می گیرد :✰ هفته ایجنت و مرزبان ، بر همگان خجسته و فرخنده باد . ✰تنظیم کننده : همسفر ، نسیم .
سلام دوستان مرضیه هستم یک هم‌سفر-کمک راهنمای لژیون ششمهفته‌ی زیبای همسفر را به همه‌ی همسفران کنگره ٦٠ تبريک عرض می‌کنم و ازاولین همسفران کنگره ٦٠ بسیار سپاسگزارم که با زحمات و حضورشان به ما چگونه همسفر بودن را آموختند.استاد امین می‌فرمایند که برای همسفر شدن ٢ نکته حائز اهمیت می‌باشد: اول دوست داشتن مسافر و دوم اینکه همسفر به خودباور داشته باشد.
قیل از هر چیزی هفته همسفر را به همه‌ی عزیزان همسفر تبريک می‌گویم و بهترین‌ها را برایشان آرزومندم همسفر مانند بال پرواز است؛ همسفر هم در سفر رهایی و هم در سفر زندگی بال پرواز مسافر است، اوایل که متوجه اعتیاد مسافرم شدم بایستی اعتراف کنم که همه امیدم تبدیل به ناامیدی شد همه خوشحالی و دل‌خوشی‌هایم یک‌مرتبه پرکشید خوشبختی‌ام دود شد و رفت هوا؛ گوشه‌گیر، ناراحت و ناامید شدم در تنهایی‌ام فقط و فقط گریه همدمم بود.
قبل از هر چیز هفته راهنما را به بنیان و نگهبان کنگره 60 ، راهنمای راهنمایان و اولین راهنمای کنگره 60  و همچنین راهنمایان بسیار گرانقدرشان تبريک و تهنیت عرض می نماییم . هفته راهنما را به سرکار خانم آنی ، اولین راهنمای گروه خانواده و راهنمای راهنمایان همسفر  کنگره 60 تبريک و تهنیت عرض می نماییم . و بالاخره هفته راهنما را به تمامی کمک راهنمایان و راهنمایان ارجمند کنگره 60 ، مسافران و همسفران تبريک می گوییم .
کمک راهنمای محترم همسفر زهرافرمودند  :((عرض سلام  خدمت همه عزیزان طبق برنامه ریزی مرزبانی بر مبنای تنظیم تقسیم بندی لژیون های کم تعداد و پرتعداد برنامه حضور لژیون ما در شعبه به  دوشنبه هفته آینده ۲۶ خرداد مؤکول شد واین هفته هم لژیون به صورت مجازی روز سه شنبه ۲۰ خرداد رأس ساعت 5برگزار خواهد شد ممنون از همکاری همه عزیزان))
همسفر روزت مبارک  همسفر :  گذشت زمان بسیاری از پیوندها را در سایهء خود پنهان می کند،در این بین آنهایی که با محبت به قلبهای رنج دیده. دشواری ها را مبدل به شیرینی نموده اند،مشمول رحمت الهی شده اند که از نورشان در سایهء گذر زمان نمی مانند. هفته همسفر را به تمامی همسفران صبور و مهربان کنگره 60 و همسفران لژیون نهم تبريک عرض میکنم و همچنین تبريک ویژه به استاد عزیزمان خانم آزاده که الگوی یک همسفر مهربان و خوب برای ما هستند.
 عشق به مسافر؛ ایمان به کنگرهگفت و گو با کمک راهنما همسفر زهرهدر باب دستور جلسه هفته جشن همسفر»کمک راهنما همسفر زهره؛ یکی از همسفرانی هستند که در طول سفر مشکلاتی برایشان پیش آمد ولی ایشان هم چنان به مسیر آموزش و خدمت خود ادامه دادند و ناامید نشدند چرا که نقش خود را به عنوان همسفر به خوبی درک کردند. به بهانه ی این هفته ی پرشگون با ایشان گفت و گویی داریم تا از رمز ماندگاری خود در کنگره برایمان بگویند. لطفاً در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.
پيام تبريک به مناسبت جشن همسفرهمسفر عزیز؛زندگی بدون مشکلات و روزهای سخت نمی‌گذرد اما روزهای بد همچون برگ‌های پاییزی باور کن که شتابان فرومی‌ریزند و در زیر پاهای تو، اگر بخواهی، استخوان می‌شکنند!عزیز من! برگ‌های پاییزی بی‌شک در تداوم درخت سهمی از یاد نرفتنی دارند تو همان درخت استواری هستی که در برابر طوفان‌ها مقاومت می‌کنی تا بنیان خانواده‌ات هرروز محکم‌تر از پیش شود؛ای آینه تمام نمای عشق و ایثار؛ که محبت، لذت و عشق را بدرقه راه مسا
سلام دوستان فرشته هستم هم‌سفر - کمک راهنمای لژیون هفتمهفته همسفر بر کلیه همسفران عزیز کنگره ۶۰ مبارک. قبل از هر چیز می‌خواهم بگویم همسفر کیست و چه وظیفه‌ای بر دوش همسفر قرار دارد؟ در مسیرسفر چه کمکی در حق مسافر می‌کند؟ آیا مسافر بدون همسفر دچار آسیب می‌شود یا خیر و خیلی سؤالات دیگر.
پنجمین جلسه از دور اول سری کارگاه های عمومی کنگره 60 روزهای پنجشنبه نمایندگی نیما یوشیج بهشهر با استادی اسیستانت محترم همسفر خانم عاطفه و نگهبانی راهنمای محترم همسفر خانم منصوره و دبیری راهنمای محترم همسفر خانم مریم با دستور جلسه (جشن همسفر ) در تاریخ 98/10/26 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد:سلام دوستان عاطفه هستم همسفر خدا را شکر می کنم که امروز اجازه خدمت در این جایگاه به من داده شده است ، ابتدا هفته همسف
"به نام خداوند هستی بخش"دوازدهمین جلسه از دور بیست و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی عمان سامانی در روز دوشنبه 23 دی 98 به نگهبانی همسفر کبری، استادی همسفرمعصومه و دبیری همسفر مینا با دستور جلسه‌ی " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ برگزار شد.آقای مهندس دژاکام بهمناسبت تولد خانم فلورانس نایتینگل اولین پرستار زن که در شرایط سخت و غیربهداشتیبرای کمک به بیماران شتافتند و به علت نقش مؤثر همسفران در کمک به مسافرانشان اینروز و این هفته را به ن
در باب دستور جلسه هفتگی جشن همسفربه قلم همسفر محمد جواد می‌فهمی که اگر وضعیت زندگی‌ات آشفته است، تو هم نقشی در آن داشته‌ای و آن را خراب تر کرده‌ای حتی حال درونی خودت را بیشتر خودت خراب کرده‌ای. 
به نام قدرت مطلقهمسفرترکش‌های اعتیــاد را در صدف قلب خویش تبدیل به زیباتـــرین ستارگان نمودید و با آن ستارگــان توانستیم راه خود را در میان ظلمات اعتیــاد به روشنایی روز هموار نماییم. چون ستارگــان بدرخشیــد و انوارتــان حیات‌بخش بــاد.این هفته زیبا را به اولین همسفر کنگره 60 سرکار خانم آنی ، به تمام همسفران ،به ویژه همسفران نمایندگی نیما یوشیج بهشهر تبريک می گوییم.
پنجمین جلسه از دور اول از سری کارگاه های عمومی کنگره 60 روزهای پنجشنبه نمایندگی نیما یوشیج بهشهر با استادی اسیستانت محترم همسفر خانم عاطفه و نگهبانی راهنمای محترم همسفر خانم منصوره و دبیری راهنمای محترم همسفر خانم مریم با دستور جلسه (جشن همسفر ) در تاریخ 98/10/26 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد:سلام دوستان عاطفه هستم همسفر خدا را شکر می کنم که امروز اجازه خدمت در این جایگاه به من داده شده است ، ابتدا هفته هم
جلسه پنجم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی همسفر زلیخا، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر بهجت، با دستور جلسه وم ایجاد دانشگاه و جشن هفته ایجنت و مرزبانی روز دوشنبه ۲۸ مهر سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد.
پيام مهندس دژاکام بمناسبت هفته همسفرامواجی که رشته های محبت را پدید می‌آورند، با درخشندگی خیره کننده‌ای همراه می‌شوند تا مواد اولیه زایش و احیای دوباره را فراهم نمایند.همسفران؛ درخشش شکوهمند شما در عمق تیرگی و ظلمات اعتیاد و در احیای مجدد ما مسافران و کل اعضا خانواده بسیار ستودنی است.جشن تان پرشگون باد
به نام خداجلسه  یازدهم از دور اول کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی تخت جمشید با استادی همسفر خانم  ندا، نگهبانی همسفر خانم میترا و دبیری همسفر خانم مهدیه با دستور جلسه هفته همسفر »  روز شنبه ۲۱ دی ماه  ۹۸ در ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.
استاد جلسه :مسافر همایوننگهبان جلسه:مسافر مجتبیدبیر جلسه :مسافر وحیدخلاصه سخنان استاد. استاد ابتدا خداوند را برای قرار گرفتن در جایگاه استادی سپاسگزار شدند و از ایجنت شعبه ، مرزبانان ، خدمتگزاران و نگهبان محترم جلسه برای انتخاب وی بعنوان استاد تشکر کردند.استاد  این هفته زیبا را خدمت  سرکار خانم آنی اولین همسفر کنگره 60 و بنیان گذار محترم کنگره ۶۰ تبريک و تهنیت عرض نمودند و همچنین این هفته مهم رو به همسفران اعضای نمایندگی کرمانش
** به نام قدرت مطلق الله **دومین جلسه ازششمین دوره سری کارگاههای  آموزشیبا دستور جلسه :هفته همسفر   استاد جلسه:   مسافرفریدون  نگهبان : مسافرسعید                                       دبیر: مسافرصابر       روزسهشنبه       مورخ 24 /1398/10  راس ساعت  17  برگزار گردید.خلاصه سخنان استاد: این هفته بسیار مبارک و ارزشمند هست برای ما .این هفته انقد ب
 "پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است" روز جمعه همسفر زهره رهجو  کمک راهنما همسفر سمیه به همراه مسافرشان با گرفتن گل رهایی و نوشتن 40 عدد سی دی رسما وارد سفر دوم شدند. این رهایی را صمیمانه به ایشان تبريک میگوییم.
فرامین الهی به دست کسانی می رسد که تاب اجرای شایسته آنها را داشته باشند. انسان هایی که همواره اجرای عمل سالم را بر خواسته های شخصی خویش مقدم دانسته اند، پيام آور آرامش در مکان هایی هستند که به جهت انجام وظیفه حاضر می شوند.*خداوند حافظ و دوستدارتان باشد*از طرف مدیر وبلاگ، وبلاگ نویسان، کمک راهنمایان ،مسافران و همسفران نمایندگی نیما یوشیج بهشهر  این هفته را  خدمت ایجنت  محترم نمایندگی جناب آقای بهرنگ و ایجنت محترم همسفران  سرکار
در روز پنج شنبه 26 دی ماه 98 به مناسبت بزرگداشت هفته همسفر جشن باشکوهی توسط خدمتگزاران نمایندگی میرداماد با شور و شوق فراوان و سپاسگزاری از همسفران برگزار گردید با تشکر از ایجنت محترم  آقای احسان پورپشنگ و اسیستانت محترم همسفر سهیلا، مرزبانان و تمامی مسافران که در بر پای این جشن با شکوه زحمت کشیدند. از طرف همسفران نمایندگی میرداماد.

آخرین جستجو ها

پک ای استثنایی و فوق العاده برای پول در آوردن از اینترنت *منم تنهایی* فیلم جدید ایرانی highmonseivel عرصه فرهنگ میدان جهاد است سبک نو espictabo ورزش ایران و جهان , بیوگرافی (زندگی نامه) بازیکنان فوتبال ایران و جهان clicdozafar کلوپ