نتایج جستجو برای عبارت :

مقاله هفته همسفر

مقالهاگر همسفر جایگاه خود را به درستی نشناخته باشد، می تواند  باعث سقوط مسافرش گردد و برعکس اگر جایگاه خود را بشناسد می تواند همواره یار و یاور او در این سفر باشد و یکی از الطاف خداوند که شامل حال ما همسفران گردیده این است که .
دستور جلسه این هفته: هفته همسفربه قلم مسافر علی خدامیبررسی های آماری در کنگره 60 نشان می دهد که کمترین میزان ریزش در بین مسافران ، به مسافرانی تعلق دارند که در کنگره 60 همسفر دارند . بنابراین حضور همسفر و مسافر در کنار یکدیگر و طی مراحل سفر ، به استحکام و تعادل هر دو کمک می نماید .
به نام قدرت مطلقجلسه هشتم از دوره سی و نهم  سری  کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسی روز دوشنبه مورخ ۲۳/ ۱۰/ ۹۸  با نگهبانی همسفر خانم وجیهه ،استادی همسفر خانم رها و دبیری همسفر خانم اعظم  با دستور جلسه " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. من با تمام مسافرانی هستم که احساس می‌کنند، همسفری ندارند و یا واقعاً همسفر ندارند. برادر عزیز من، خواهر عزیز من، دستت را به گرمی می فشارم، شما تنها نیستید، تک تک ما مثل دانه ها
کارگاه آموزشی مسافران و همسفران کنگره 60؛ نمایندگی شمس با استادی همسفر لیلی، نگهبانی همسفر مریم و دبیر همسفر زهرا با دستور جلسه هفته همسفر» روز شنبه به تاریخ 1398/10/28 رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.
جلسه ی دوازدهم از دوره ی پانزدهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران شعبه ی امین گلی با استادی کمک راهنمای محترم همسفر لیلا، نگهبانی همسفر مرضیه و دبیری همسفر رویا با دستور جلسه ی هفته ی همسفر» روز دوشنبه ۲۳دی ماه ۱۳۹۸  ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
سلام دوستان خدیجه هستم یک همسفر:دستور جلسه‌ی این هفته کتاب ۱۴ مقاله هست که همان‌طوری که از اسم کتاب مشخص هست، ۱۴ مقاله که توسط مهندس حسین دژاکام نوشته‌شده و موضوع آن مربوط به درمان اعتیاد هست.
بنام قدرت مطلق الله جلسه یازدهم  از دور اول سری کارگاه های خصوصی کارگاه خرم آباد ویژه همسفران با استادی همسفر صبا نگهبانی همسفر ایران و دبیری همسفر عاطفه بادستور جلسه کتاب چهارده مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۴رآس ساعت ۱۷ شروع بکار کرد 
 عشق به مسافر؛ ایمان به کنگرهگفت و گو با کمک راهنما همسفر زهرهدر باب دستور جلسه هفته جشن همسفر»کمک راهنما همسفر زهره؛ یکی از همسفرانی هستند که در طول سفر مشکلاتی برایشان پیش آمد ولی ایشان هم چنان به مسیر آموزش و خدمت خود ادامه دادند و ناامید نشدند چرا که نقش خود را به عنوان همسفر به خوبی درک کردند. به بهانه ی این هفته ی پرشگون با ایشان گفت و گویی داریم تا از رمز ماندگاری خود در کنگره برایمان بگویند. لطفاً در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.
هفتمین جلسه از دوره سی ونهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی کمک راهنما خانم فاطمه ونگهبانی همسفر لیلا ودبیری همسفر الهه با دستور جلسه" کتاب چهارده مقاله "در روز سه شنبه 99/6/25 ساعت 16 برگزار گردید.
سلام دوستان فرشته هستم هم‌سفر - کمک راهنمای لژیون هفتمهفته همسفر بر کلیه همسفران عزیز کنگره ۶۰ مبارک. قبل از هر چیز می‌خواهم بگویم همسفر کیست و چه وظیفه‌ای بر دوش همسفر قرار دارد؟ در مسیرسفر چه کمکی در حق مسافر می‌کند؟ آیا مسافر بدون همسفر دچار آسیب می‌شود یا خیر و خیلی سؤالات دیگر.
"به نام خداوند هستی بخش"دوازدهمین جلسه از دور بیست و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی عمان سامانی در روز دوشنبه 23 دی 98 به نگهبانی همسفر کبری، استادی همسفرمعصومه و دبیری همسفر مینا با دستور جلسه‌ی " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ برگزار شد.آقای مهندس دژاکام بهمناسبت تولد خانم فلورانس نایتینگل اولین پرستار زن که در شرایط سخت و غیربهداشتیبرای کمک به بیماران شتافتند و به علت نقش مؤثر همسفران در کمک به مسافرانشان اینروز و این هفته را به ن
جلسه دوم از دوره شصت و هشتم، سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه هفته همسفر (جشن)، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/ ساعت 9 آغاز به کار نمود.هفته‌ای که در پیش داریم، هفته همسفر است. من از صمیم قلب، هفته همسفر را به مسافران و همسفران عزیز تبریک عرض می‌کنم. هفته خوبی است. وجود همسفران برای ما نعمت بسیار بالایی است و بسیار ارزشمند است. یعنی اگر همسفران نباشند، مثل باغ
هم سفر بودن لیاقت می خواهد و هم سفر ماندن توفیق خداوندمقاله ای در باب دستور جلسه هفتگی هفته همسفر »به قلم ؛کمک راهنما همسفر فهیمههمسفر بودن دل دریایی می خواهد که بتواند ببخشد ورها کند و در پرتو آموزش های کنگره و با رعایت حرمت های کنگره یک فرمانبردار تمامعیار باشد.
دومین جلسه از دوره دوم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰ نمایندگیچالوس؛ با استادی همسفر خانم مریم، نگهبانی همسفر خانم زهره و دبیری همسفر خانمسمیرا با دستور جلسه از سایت کنگره60چگونه استفاده می‌کنم،مقاله‌نویسی» ومراسم بستن پیمان و اهدای اولین شال مرزبانی همسفران، در روز دوشنبه،10 شهریورماه۱۳۹۹ رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.
جلسه پنجم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی همسفر زلیخا، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر بهجت، با دستور جلسه وم ایجاد دانشگاه و جشن هفته ایجنت و مرزبانی روز دوشنبه ۲۸ مهر سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد.
به نام خداجلسه  یازدهم از دور اول کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی تخت جمشید با استادی همسفر خانم  ندا، نگهبانی همسفر خانم میترا و دبیری همسفر خانم مهدیه با دستور جلسه هفته همسفر »  روز شنبه ۲۱ دی ماه  ۹۸ در ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.
دستور جلسه این هفته ( کتاب 14 مقاله و تاثیر آن روی من)به قلم آقای علی خدامیکتاب 14 مقاله ، کتابی دانشگاهی است که انشاءالله در آینده شاهد حضور پررنگ آن در دانشگاه ها خواهیم بود. این کتاب به زبان ساده ، پیچیده ترین مسائل اعتیاد را به ساده ترین شکل ممکن برای ما توضیح می دهد، که برای عامه مردم و هم برای متخصصین دانشگاهی قابل استفاده است.
بنام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم همسفر" در کتاب چهارده مقاله آقای مهندس نوشته اند که در  na با دوازده قدم افراد ترک میکتتد ولی در کنگره درمان قطعی اعتیاد با متد دی اس تی داروی اوتی و ورزش و ۱۴ وادی انجام‌میگیرد .
در روز پنج شنبه 26 دی ماه 98 به مناسبت بزرگداشت هفته همسفر جشن باشکوهی توسط خدمتگزاران نمایندگی میرداماد با شور و شوق فراوان و سپاسگزاری از همسفران برگزار گردید با تشکر از ایجنت محترم  آقای احسان پورپشنگ و اسیستانت محترم همسفر سهیلا، مرزبانان و تمامی مسافران که در بر پای این جشن با شکوه زحمت کشیدند. از طرف همسفران نمایندگی میرداماد.
هشتمین جلسه از دوره دوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ ؛نمایندگیچالوس با استادی همسفر مریم،نگهبانی همسفر صدیقه و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه"هفته ایجنت،اسیستانت،مرزبان"در روز دوشنبه۲۱مهر ماه ۱۳۹۹ساعت۱۶آغازبه کار نمود.
جلسه چهاردهم از دور چهلم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ سلمان فارسی با نگهبانی همسفر خانم اعظم» و استادی کمک راهنمای محترم همسفر خانم نسیم» و دبیری همسفر خانم مهناز » با دستور جلسه اول کتاب چهارده مقاله» و دستور جلسه دوم تجلیل کمک راهنمای محترم همسفر خانم محبوبه» روز دوشنبه مورخ 24 / 6 / 1399 راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.اعتیاد؛ یک سلاح تاریکی و سلاح اهریمن است که ما باید با نور به جنگ این سلاح برویم. باید با نور تاریکی را شکافت. با نو
در این مقاله سعی میشود مختصری از شناخت اعتیاد و موثرترین راه درمان آن مطالبی نوشته شود.در کنگره 60 طی 52 هفته‌ای که در سال داریم دستور جلساتی هم در هر هفته گنجانده شده، که در مورد آن دستور جلسات هفتگی صحبت‌ها و مشارکت‌ها و گفتگوهایی صورت می‌گیرد.
در تصاویر مجازی ۱ از عقل ،نفس، روح، صحبت شد ( حکم عقل را در قالب فرمانده کاملا اجرا نمایید)ما باید به آن علم و آگاهی برسیم تا بتوانیم خودمان را  بالانس کنیم و یا کنترل کنیم."به قلم همسفروجیهه از لژیون هشتم همسفر کمک راهنما همسفر احترام  "
مشارکت همسفران با دستور جلسه هفته همسفر استاد امین در سی دی نقش همسفر می فرمایند: ما همسفران نقش مکمل و پرستار را برای مسافرمان داریم، مسافر ما لب پرتگاه است و ما با رفتارمان باعث می شویم که از پرتگاه پرت شود . . .
پنجمین جلسه از دوره شانزدهم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه مسافران شعبه آزادی با استادی همسفر محمدحسین و نگهبانی مسافر مصطفی و دبیری مسافر داوود با دستور جلسه  《هفته همسفر》 در روز سه‌شنبه مورخ  98/10/24 راس ساعت ساعت 17:  آغاز به کار نمود. خلاصه سخنان استاد :
به نام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم یک همسفر" به بهانه جشن همسفر " فرصتی دست داد تا این مشارکت را بنویسم امیدوارم همسفرانی که در کنگره در حال آموزش هستند و دل شکسته و نا امید هستند بخوانند و بدانند که پایان شب سیه سپید است ‌.زمانی که من وارد کنگره شدم مسافر نداشتم و این مساله کمی روحیه مرا تحت الشعاع قرار میداد و حس غریبی به من دست میداد .با شروع آموزشها در کنگره این پرسش برایم مطرح شد چرا به کنگره می آیم ؟هدف من‌چیست؟
"به نام قدرت مطلق"دهمین جلسه از دوره سی‌ویکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60، نمایندگی حر با نگهبانی مسافر بهمن و دبیری مسافر مراد و استادی همسفر حمید رضا با دستور جلسه ( هفته همسفر )  روز دوشنبه مورخ 1398/10/23 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
پنج شنبه 25 آذر 1395 دستور جلسه این هفته: همسفر ( جشن ) + 1 25
بنام قدرت مطلق اللهجلسه ششم از دوره هفدهم سری کارگاههای آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره شصت نمایندگی اروند آبادان با دستورجلسه "هفته همسفر" با استادی"همسفر خانم عاطفه" و نگهبانی  " همسفر خانم مریم" و دبیری "همسفر خانم زهرا" در روز پنجشنبه مورخ 98/10/26 رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.
به نام نامی عاشق که اوستهمسفر آزیتا در رابطه با هفته همسفر افزود: آن روز من در جایگاه همسفر به خود میبالم که خداوند به من فرصتی دوباره برای حیات داده که بیدار شوم از خوابی در بیداری و اول برای خود و مرحله بعد به مسافرم 

آخرین جستجو ها

ثبت لوگو - مشاوره ثبت شرکت ~|divergent diary|~ تولیدی کیف علم ودانش Garry's receptions آموزشی و پزشکی خرید عینک آفتابی رک ها ی پایاسیستم و اچ پی آسیا در آلماشبکه پرداز Connie's collection leillotaspu