نتایج جستجو برای عبارت :

نوشتاری سی دی گمگشته در کنگره ۶۰

جلسه ی پنجم از دور چهل و سوم خانم های مسافر در روز سه شنبه مورخه : 98/9/12 به استادي و نگهبانی جناب مهندس وودبیری خانم فرزانه با دستور جلسه ی گمگشته، در ساعت 8/30 شروع بکار نمود سلام دوستان حسين هستم یک مسافر.  مطلبی که می خوانم به تاریخ 72/2/2 مربوط می شود.  خوشحالم که پس از مدتی طولانی با شما ملاقات کردم . مرا عفو کنید . ديگر خسته شده ام ؛ زدم به سيم آخر .
روز دوشنبه 98/10/09 دستور جلسه برداشت از سي دي گمگشته در لژیون دهم برگزار گرديد.مردم به قطاری که در حال حرکت است سنگ قطار  نه به قطاری که ایستاده یعنی اینکه اگر انسانیکه در گیر مشکلات می شود و نیروهای بازدارنده می خواهند جلوی حرکتش را بگیرند ایننشانه شروع حرکت اوست و اگر گرفتاری و مشکلات در زندگی بیشتر شوند آن ها را به فالنیک بگیرید.
ما در کنگره همه مثل هم هستیم، فقط کسانی که  خدمتگزار تر هستند با بقیه فرق دارند.سعی کنیم که خودمان را مهیا کنیم برای خدمت کردن و عشق و طلب خدمت داشته باشیم. اگر خدمتگزار باشیم اتفاقات جالبی برایمان می افتد. با خدمت کردن تمام گره های درونمان باز می شود و باعث می شود خودمان با خودمان مواجه شویم ودر مسير خدمت یکی شبیه خودمان می شود آیینه خودمان. مثلا اگر درونمان ضد ارزش باشد با افرادي مواجه می شویم که مثل خودمان است و اگر درون خود نسبت به عشق و
یارب!!   همه در گودال ریا غرق گناهند!!فاجعه انست که درپندارهم پاک ومباحند!!شور  عبادت به شعاردروغین وظاهرجذابمشتاق فسادان باهمین ایده بفکرتباهند!!یارا!!تو بیا جز تو چاره بردرددلما امرمحالستطبیبان عصر خودضارب و خود موجب آهند!!!انتظار ظهورت هرجمعه پی در پی هم!!!!امیدبقا نیست همه گمگشته وگمشده راهند!!نه ازانصاف خبری نیست نه از وجدان ذره سراغی!!تو بگو صفر صفر هست وصفر وازصفریت نکاهند!!شهریارا!!اوزان اشعار تو ازوصف یاربهم اویخت!!!تو پیش گیر
تمام مشکلاتی که برای ما آدم‌ها رخ می‌دهد از اینجا ناشی می‌شود که ما آستانهٔ آشوب آدم‌ها را نمی‌دانیم.روز دوشنبه، ۹۸/۱۰/۳۰، لژیون ۱ با دستور جلسه " سي دي گمگشته " با کمک راهنمایی خانم شیدا و همسفران سفر اولی و سفر دومی آغاز به کار کرد. 
برای شروع آموختن، ابتدا باید تسلیم بود تا به این مرحله نرسيم ، امکان یادگیری وجود ندارد.روز دوشنبه، لژیون 5 با دستور جلسه " سي دي گمگشته" با کمک راهنمایی خانم بتول وهمسفران سفر اولی و سفر دومی آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلقیوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور     کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخورزمانی که می خواستم شروع به نوشتن کنم اولش نمی دانستم از چه بگویم ولی وقتی بیشتر فکر کردم وبه کلمه دلنوشته توجه نمودم متوجه شدم که باید چیزی که می نویسم حرف دلم باشد پس دست به قلم شدم ونوشتم حرفهای را که شاید با خودش تلخی به همراه داشته باشد ولی حتما پایان شیرینی خواهد داشت چون کنگره به من یاد داد که بعد از هر سختی بهترین وشیرین ترین اتفا ق ها در ان
این روز ها کم کم مرا از پا در خواند آورد.و ديگر پایان این درام بی سر و ته غمگین به پایان خواهد رسيد.اگر جان پیچ های مطمئنی نداشته باشید، سر و کارتان با بیرحم ترین موجودات می افتد.انسان هاحتی کسانی که تنها با کمک زبانشان می خواهد عشق را به تو القا کنند ولی در هیچ یک از رفتار های آن ها چنین چیزی مشهود نیست.باید رفت.باید همه احساس هارا در جعبه ای گذاشت. قفل محکمی روی آن قرار داد. به خانه ی مادر بزرگ رفت، جایی که پاک ترین آن احساسات شکل گرفته بودند.پا
 دستور جلسه ی لژیون چهاردهم روز دوشنبه مورخ ۲۳ / ۱۰ / ۱۳۹۸       سي دي گمگشته       دستور جلسه هفتگی کنگره ۶۰ مورخ ۱۴ /  ۱۰ / ۱۳۹۸" کمک من به کنگره و کمک کنگره به من "سي دي های مرتبط: چگونه شکرگزاری کنیم - بازیگر باشیم یا تماشاچی - مالی و علمی   دستور جلسه هفتگی کنگره ۶۰ مورخ ۲۱ /  ۱۰ / ۱۳۹۸ " هفته همسفر "سي دي های مرتبط:نقش همسفر - احساس همسفرهمچون ستارگان بدرخشد و انوارتان حیات بخش باد. 
هیچ موجودي در هیچ یک از مراحل تکاملی خود به خواب نمی رود و اگر به ظاهر خواب باشد در حال گرفتن قدرت از مبداء خویش است تا راه را بهتر بیابد و فرمان را بهتر به اجرا درآورد.ما شاهد و ناظر گمگشته گانی هستیم که فکر نمی کردند که حتی کوره راهی بیابند، این لطف پروردگار است که باران رحمت خود را بر بام اینان می بارد وديگران با داشتن بام وسيع از این رحمت بی بهره مانده اند.
جلسه سوم از دور دهم جلسات جهان‌بینی ویژه کماندارانکنگره 60، با استادي مسافر کمان احمد، نگهبانی مسافر کمان منوچهر و دبیری مسافر کمان مهدي، با دستور جلسه  سي دي گمگشته ، روز جمعه 1398/11/11، ساعت 17 در سایت تیراندازیباکمان کنگره 60، واقع در ورزشگاه تختی برگزار  شد. 
 گاهی اوقات در زندگی، انسان به جایی می رسد که ديگر هیچ راه امیدي ندارد. این جاست که به سيم آخر می زند و اتفاقات بدي ممکن است برایش بیافتد، که به این مرحله آستانه ی آشوب می گویند ‌؛ یعنی شخص تمام سعی و تلاشش را به جهتی که خواسته انجام داده ولی به نتیجه نرسيده است. این جاست که یک شخص مؤمن و خداشناس تبديل به یک شخص ضد خدا و نسبت به دين بی تفاوت می شود. این اتفاق بین انسان ها خیلی پیش آمده و انسان با خودش می گوید من که همه ی تلاشم را کردم چرا به هدفم
بنام قدرت مطلق الله " استاد فرمودند" من پیام استاد سردار را به نام نیروی از دست رفته را به این دستور جلسه مرتبط میکنم و یک‌مثلث داریم قاعده مثلث موضوع مربوطه و یک ضلع کمک‌من به کنگره و یک راس هم کمک کنگره به من است .
اولین کمک کنگره به ما ، کمک علمی است . کنگره 60 صورت مسئله اعتیاد را به ما می آموزد و ما با استفاده از علم و دانش کنگره ، مفهوم اعتیاد را می آموزیم . با علم کنگره 60 می آموزیم که اعتیاد چیست و مصرف کننده مواد مخدر در چه جایگاهی قرار دارد . کنگره 60 با علم خود ، چگونگی درمان اعتیاد را به ما آموزش می دهد ، علمی که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد . کنگره 60 با علم خود چگونه زندگی کردن و بهترین زیستن را در ادامه به ما می آموزد .
کمک کنگره به من و خدمت من به کنگره ( مادي و معنوی )اولین کمک کنگره به ما ، کمک علمی است . کنگره 60 صورت مسئله اعتیاد را به ما می آموزد و ما با استفاده از علم و دانش کنگره ، مفهوم اعتیاد را می آموزیم . با علم کنگره 60 می آموزیم که اعتیاد چیست و مصرف کننده مواد مخدر در چه جایگاهی قرار دارد
به نام مهربان بی همتاروز یکشنبه مورخ پانزدهم دي ماه ۱۳۹۸  لژیون مسافران لژیون 4  به استادي کمک راهنما محترم مسافر سينا با دستور جلسه " سي دي گمگشته" با حضور مسافران آغاز به کار نمود.همان گونه که از پله های سرداب نمیتوان به یک باره بالا و پایین رفت و باید یکی یکی پله ها را طی نمود ، مشکلات ما هم به همین گونه حل میشود و یکی یکی باید با صبر و تحمل و گذشت زمان و با سعی و کوشش و تلاشمان حل میشود
وظیفه همه‌ی اعضا کنگره این است که در حد توانایی‌مان چه مالی و چه آموزش دادن و آموزش گرفتن به کنگره کمک نماییم چون خدمت به کنگره خدمت به خودمان است و شکرگزاری را یاد بگیریم.
سلام دوستان افسانه هستم یک همسفرنکات مهم سي دي گمگشته1-سيم آخر مرحله ای است که همان آستانه ی آشوب است و این مرحله زمانی است که شخص همه تلاش خود را کرده و به نتیجه نرسيده و به اصطلاح به سيم آخر میزند و هیچ چیز را فرد نمی بیند و مرحله بسيار خطرناکی است که عبور از آن سخت است.
به نام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم یک همسفر" به بهانه جشن همسفر " فرصتی دست داد تا این مشارکت را بنویسم امیدوارم همسفرانی که در کنگره در حال آموزش هستند و دل شکسته و نا امید هستند بخوانند و بدانند که پایان شب سيه سپید است ‌.زمانی که من وارد کنگره شدم مسافر نداشتم و این مساله کمی روحیه مرا تحت الشعاع قرار میداد و حس غریبی به من دست میداد .با شروع آموزشها در کنگره این پرسش برایم مطرح شد چرا به کنگره می آیم ؟هدف من‌چیست؟
پنجمین جلسه از دوره هجدهم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه مسافران شعبه آزادي با استادي مسافر فرشادونگهبانی مسافر قاسم و دبیری مسافر یونس با دستور جلسه کمک کنگره من به کنگره و کمک کنگره به من در روز یکشنبه مورخ 98/10/15 راس  ساعت 17: آغاز به کار کردخلاصه سخنان استاد:
تحصیل علم ،زمانی ارزشمند است که همراه با شعور و آگاهی و دانایی باشد. آقای مهندس دژاکام به اعضای کنگره ۶۰ سفارش می کنند که به تحصیل علم در رشته های مربوط به درمان اعتیاد و کنگره بپردازند ، تا در آینده بتوانند در رسيدن به اهداف کنگره ۶۰ و آکادمی موثر واقع شوند و خدمت کنند و این مهم اهمیت تحصیل و کار را در کنگره ۶۰ نشان می دهد.
وقتی صحبت از استحکام پایه‌های علمی کنگره ۶۰ به میانمی‌آید منظور این نیست که علم کنگره ۶۰ ناقص است و برای تکمیل شدن نیاز بهما دارد بلکه بدون تعصب و اغراق باید گفت علم کنگره، یکی از کامل‌ترین علوم است. منظور از استحکام پایه‌های علمی کنگره ۶۰؛ اثبات حقانیت علم کنگره ۶۰ و از قوه به فعل درآوردن آن است که این اتفاق فقط در بخش کوچکیاز علم کنگره یعنی درمان اعتیاد و درمان سيگار افتاده و هنوز در بسياری ازمسائل در حد فرضیه باقی‌مانده است ازجمله فرض
بنام قدرت مطلق اللهدرباب دستور جلسه استحکام پایه های مالی وعلمی کنگرهشاید صحبت کردن در مورد این دستور جلسه برای من همسفرکه هنوز نتوانستم برای کنگره کاری انجام دهم سخت باشد.آقای مهندس می فرماید کنگره یک سازمانی است که بخود متکی میباشد وتمام هزینه هایش توسط خود اعضا تامین میشودودر واقع کمکهای ما در جهت ارتقا کنگره است وسطح مالی کنگره را بالا میبردوبیشترین هزینه های ما باید صرف زمین کنگره باشدکه بتوانیم ساختمانی احداث کنیم که همه در کنارهم
جلسه اول از دوره شصت و هشتم، سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادي و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدي با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/11 ساعت 9 آغاز به کار نمود.
جلسه اول از دوره شصت و هشتم، سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادي و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدي با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/11 ساعت 9 آغاز به کار نمود.
جلسه اول از دوره شصت و هشتم، سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادي و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدي با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/11 ساعت 9 آغاز به کار نمود.
جلسه اول از دوره شصت و هشتم، سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادي و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدي با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/11 ساعت 9 آغاز به کار نمود.
در سال های گذشته کنگره ۶۰ سایتی مجزا برای خودش نداشت و در آن زمان یک سایت را شرکتی، برای کنگره راه اندازی کرد که مدت زمان طولانی طول می کشید تا یک مطلب از کنگره ۶۰ داخل آن سایت گذاشته شود و شاید به هفته‌‌ای ده مطلب می رسيد.
بسم الله الرحمن الرحیمنخستین کنگره شعر مدافعان حرم به همت فرهنگسرای انديشه ,فرهنگسرای رسانه و کانون مداحان و شاعران آیینی کشور برگزار می شودفراخوان کنگره ی شعر مدافعان حرم :http://quran.jamnews.ir/textversion/detail/news/614655/11در همین راستا , کنگره ی شعر مدافعان حرم برگزار می نماید :شرایط شرکت در کنگره :فقط آثار و اشعار " کلاسيک " داوری می شودبا توجه به این که هدف این کنگره تولید هر چه بیشتر آثار فاخر با موضوعشهدای مدافع حرم , سربازان مدافع حرم و ماهیت دفاع از حرم آ
بسم الله الرحمن الرحیمنخستین کنگره شعر مدافعان حرم به همت فرهنگسرای انديشه ,فرهنگسرای رسانه و کانون مداحان و شاعران آیینی کشور برگزار می شودفراخوان کنگره ی شعر مدافعان حرم :http://quran.jamnews.ir/textversion/detail/news/614655/11در همین راستا , کنگره ی شعر مدافعان حرم برگزار می نماید :شرایط شرکت در کنگره :فقط آثار و اشعار " کلاسيک " داوری می شودبا توجه به این که هدف این کنگره تولید هر چه بیشتر آثار فاخر با موضوعشهدای مدافع حرم , سربازان مدافع حرم و ماهیت دفاع از حرم آ

آخرین جستجو ها

داستان های کوتاه منصور پارس فوتبال 911teb وب سرگرمی و تفریحی دل نوشته avcumnore ترانه نویس بزرگ ترین وب سایت کلیپ teiplughoge فایل اکی مرجع فروش و خرید انواع پایان نامه ، تحقیق ، مقاله ، پروژه ، ترجمه ، پاورپوینت ، انواع طرح های کسب و کار و ... سرگرمی