نتایج جستجو برای عبارت :

وادی ۴ دستورجلسه

جلسه دوم از دور سوم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ لژیون خرم آباد روزهای پنجشنبه مخصوص مسافران و همسفران بااستادی مسافر توکل و نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر محسن با دستورجلسه وادي سوم و تاثیر آن روی من در تاریخ 98/9/7 راس ساعت 17آغاز بکار کرد.
به نام خداجلسه پنجم از دور پانزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کارگاه خرم آباد روزهای یکشنبه مخصوص مسافران با دستورجلسه وادي اول و تاثیر آن روی من به استادی مسافر مرتضی و نگهبانی مسافر آرمین و دبیری آقای منصور در تاریخ 99/07/06 راس ساعت 17 برگزار شد.
مشارکت همسفرانبا دستورجلسه وادي یازدهم و تاثیر آن روی من  (غلبه بر ناامیدی ها)وادي یازدهم یعنی وادي حرکت و تلاش، یعنی اگر من همیشه در حال کسب علم و آموزش باشم به آگاهی و نور خواهم رسید؛ زیرا آموزش گرفتن یکی از مهم ترین نیازهای زندگی و برای بهتر زندگی کردن ما می باشد.
 شاهکار این وادي اینجاست که وقتی در راه ارزش ها قدم می گذاری و  با تلاش و کوشش از ناامیدی رد می‌شوی به وضوح تمام به امید میرسی  اگر چه باید هزینه آن را کمال و تمام پرداخت کنی اما وقتی نوع نگاه ات به آفرینش به زندگی به عشق و به محبت.‌‌‌ تغییر می‌کند آن موقع است که می‌گویی  خدایا شکرت بابت تمام مسائل و مشکلاتی که سبب شدند" منِ" دیگری متولد شود چرا که به قول استاد سردار خواسته‌های ما آن چیزی نیست که ما میبینیم و یا می‌خواهیم بلکه آن
این جلسه چهارمین جلسه از سری اول کارگاه های خصوصی همسفران لژیون خرم اباد با نگهبانی خانم ایران، استادی خانم عاطفه و دبیری خانم سبا با دستورجلسه وادي یازدهم و تاثیر ان روی من در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۷  راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
دراین وادي این هشدار نیز هست که اگر حتی جزو بهترین ها هم باشی ولی در مسیر ضد ارزش‌ها قدم برداری به بدترین‌ها تبدیل خواهی شد،یعنی درواقع همیشه امکان لغزش هست و ممکن است صفت خوب تبدیل به صفت بد شود وجایگاهت تغییر کند.  مشارکتمکتوب همسفران لژیون سوم نمایندگی کاسپین در باب دستورجلسه هفتگی (وادي دهم و تأثیر آنروی من)درصورت تمایل می‌توانید در قسمت نظرات این پست تجربیات و دانش خود را در خصوصدستورجلسه، در قالب مشارکت بیان و دیگران ر
جلسه دوازدهم از دوره بیستم کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی رودکی شهرقدس با دستورجلسه <<وادي سوم وتاثیر آن روی من >> به استادی مسافر عباس ونگهبانی مسافرناصر ودبیری مسافر حسین ,سه شنبه 5 آذرماه 1398 ساعت 17 برگزار شد .
همسفران عزیز شعبه حسنانیکارگاه آموزشی روز سه شنبه مورخ ۹۹/۳/۶ راس ساعت ۴ با استادی خانم فاطمه لژیون دوم و دستورجلسه وادي دهم برگزار خواهد شد، و پس از آن لژیونها طی ساعات ۵:۳۰ الی ۶:۳۰ تشکیل می گردند.تمامی همسفران می بایست با رعایت فاصله اجتماعی و ماسک و دستکش در جلسه حضور داشته و به محض اتمام لژیونها، سالن را ترک نمایند.
مقالات و دل نوشته هادستورجلسه :سیگارزنده یاد دکتر حاج رسولی با آن کلام تاثیر گذار،میگفتند که توتون هم به مانند تریاک، یکی از محصولات الهی ست که ما بدترین نوع استفادهرا از آن کرده ایم.
برای تفکر کردن پارامتر زمان اامیستگفتگو با همسفر مهناز از لژیون نهمدر باب دستورجلسه؛ وادي اول و تأثیر آن روی من»وادي اول در زندگی من و مسافرم نقش به سزایی دارد. برای انجام امور زندگی ابتدا م و تفکر می کنیم و با در نظر گرفتن کمک نیروی مافوق همیشه قوت قلب بسیاری داریم.
کلام در دهان جاری و حقیقت نمایان و عدالت جاری، آن کس که می بیند و می شنود انسان باشد، می تواند با شهر و بلد ما آشنا شود و در پی سیر و سلوک در آید.》دستورجلسه عدالت در کنگره ۶۰ در جایگاه ویژه ایی قرار دارد؛ بمناسبت دستورجلسه این هفته، یک مصاحبه ی خواندنی را  با یکی از همسفران خوبان خانم‌ مریم آذر هوشنگ که حدود ده ماه همراه مسافرشان  سفر کردند و اکنون نزدیک به یازده ماه از رهاییشان می گذرد ترتیب دادیم و شما را به خواندن این مصاحبه دعوت می ک
هشتمین جلسه از دوره شانزدهم سری کارگاه‌های آموزش مجازی کنگره 60، ویژه همسفران خانم نمایندگی آکادمی، با استادی کمک راهنمای محترم لژیون ششم سرکار خانم آنی کماندار با دستورجلسه "وادي هشتم و تاثیر آن روی من" برگزار شد.
شنبه 17 آذر 1397 دستورجلسه این هفته: بنیان کنگره 60 + 1 44
تعدادیاز رهجویان کمک راهنمای محترم سرکار خانم مرضیه (لژیون ششم) در باب دستورجلسه هفتگی "وادي دوم (هیچ مخلوقی جهت بیهودگیقدم به حیات نمی‌نهد. هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.) و تأثیر آن روی من" مطالبی را ارائه نموده‌اندکه در قالب مشارکت تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
مشارکتهای همسفران در کارگاه آموزشی روز دوشنبه 7 مهرماه1399دستورجلسه وادي اول و تاثیر آن روی من» ومراسم تجلیل کمک راهنما همسفر خاطره»برای رسیدن به موفقیت اولین قدم، مهمترین قدم است و اینقدم در کنگره ۶۰ وادي اول و وادي تفکر است. این که مطمئنا تک تک ما بر روی آن کارکردیم، آموزش دیدیم و تمام تلاشمان و هم و غممان این است که بتوانیم به وادي عملدر بیاوریم و کسانی که بتوانند درک کنند و عمل کنند.
جلسه مجازی لژیون یکم روز دوشنبه مورخ 99/02/29با استادی ونگهبانی : راهنما محترم لژیون جناب نایبیبا دستورجلسه: سی دی محرم (استادامین)خلاصه سخنان استاد:استادفرمودندعلت اینکه یک نفر می آید ومیتواند سفرش را به اتمام برساند ودیگری نمیتواند بخاطر رمزی است که خداوند دراختیارش گذاشته بنام حس ولی نیاز به تلاش وکوشش دارد تادرمسیرفرمان عقل قراربگیری و خدا رمزوراز را دراختیارت بگزارد.وقتی شما تلاش وکوشش انجام میدهی درباغ قرارمیگیری ورمز دراختیارت قرا
برای تفکر کردن پارامتر زمان اامیستگفتگو با همسفر مهناز از لژیون نهمدر باب دستورجلسه؛ وادي اول و تأثیر آن روی من»وادي اول در زندگی من و مسافرم نقش به سزایی دارد. برای انجام امور زندگی ابتدا م و تفکر می کنیم و با در نظر گرفتن کمک نیروی مافوق همیشه قوت قلب بسیاری داریم.
خلاصه جلسه مجازی لژیون یکم روز سه شنبه مورخ 1399/04/10بانگهبانی:کمک راهنما محترم مسافرمحمدحسین نایبیواستادی : مسافر حمزه بادستورجلسه: وادي یازدهم وتاثیرآن برروی منوادي یا راه یازدهمچشمه های جوشان و رودهای خروشان همه به بحر و اقیانوس میرسند . 
خلاصه جلسه مجازی لژیون یکم روزچهارشنبه مورخ 1399/02/17 بادستورجلسه : وادي ششم  بانگهبانی کمک راهنما محترم محمدحسین نایبیواستادی مسافر محسن خلاصه سخنان استاد:اگرشخص کاراشتباهی انجام دادوخودش متوجه شداین خودش تکامل است زیرا به اشتباه خودآگاه شده است واین خودمصداق آن جمله ایست که عقل درتکامل مثل ماشین تابع خودمیباشد است .مابایدپله پله دستورات عقل را از کوچکترین دستور انجام دهیم .برای رسیدن به فرمان عقل باید اطلاعات وآگاهی بگیریمتا
"به نام قدرت مطلق الله""نهمین"جلسه از دور"بیست یکم"سری کارگاههای آموزشی روزهای یکشنبه به تاریخ "بیست وپنجم آبان ماه 1399" با استادی مسافر محترم "فرهاد" و نگهبانی مسافر" غلام رضا "و دبیری مسافر " رحمت" با دستورجلسه" وادي سوم و تاثیر آن روی من " رأس ساعت 16 آغاز به کارنمود .این وادي با کلمه ی باید آغاز میشود واز این مبحث این وادي از دیگر وادي ها متمایز کرده است  . این باید مرا مم میکند که به دقت این وادي را بررسی کنم وبر
بنام قدرت مطلق اللهجلسه نهمم از دوره شانزدهم سری کارگاههای آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره شصت نمایندگی اروند آبادان با دستورجلسه "وادي دوم و تاثیر آن روی من" با استادی"آقا امید" و نگهبانی " آقا حسین" و دبیری "آقا محمد" در روز پنجشنبه مورخ 98/08/09رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.
یازدهمین جلسه از دوره شانزدهم سری کارگاه‌های آموزش مجازی کنگره 60، ویژه همسفران خانم نمایندگی آکادمی، با استادی کمک راهنمای محترم لژیون چهاردهم سرکار خانم ندا با دستورجلسه "وادي مهم و تاثیر آن روی من" برگزار شد.
ششمین جلسه از کارگاه‌های مجازی؛ لژیون هشتم همسفران آقا به استادی همسفر علی (کمک راهنما) با دستورجلسه (سی دی صور پنهان) در روز پنجشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1399 شروع بهکارکرد.
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون نوزدهم؛ کمک راهنما همسفرسمیرادر باب دستور جلسه هفتگی؛ وادي سوم و تأثیر آن روی من»این وادي به من هم‌سفر می‌خواهد بگوید اول خودت را درست کنوقتی من کینه و نفرت نداشته باشم و دیگران را ببخشم و دوست داشته باشم دیگران همبا من همین رفتار را انجام می‌دهند.
مشارکت مکتوب اعضای سایت با دستورجلسه برداشت از سی دی "لحظه دشواری"این سی دی، با شرایط کنونی همخوانی داشت و به من بسیار کمک کرد تا حدودی احساساتم را کنترل کنم چون از سی دی یاد گرفتم که باید مثل یک مهندس، شهر وجودی خود را مدیریت و مهندسی کنم و دچار ترس و افکار منفی نشوم و اگر این موارد بخواهند به شهر وجودی ام حمله کنند، با مدیریت درست، آنها را خنثی کنم و بدانم که.
تعدادیاز رهجویان کمک‌راهنمای محترم سرکار خانم فریده (لژیون چهارم) در باب دستورجلسه هفتگی "وادي پنجم (در جهان ما تفکر؛ قدرت مطلق حل نیست، توام با رفتن و رسیدن، آن را کامل می نماید.) و تاثیر آن روی من" مطالبی را ارائه نموده‌اندکه در قالب مشارکت تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
ششمین جلسه از کارگاه‌های مجازی؛ لژیون هشتم همسفران آقا به استادی همسفر علی (کمک راهنما) با دستورجلسه (سی دی صور پنهان) در روز پنجشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1399 شروع بهکارکرد.
جلسه نهم از دوره پانزدهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی شمس با استادی همسفر سوزان، نگهبانی همسفر نفیسه، دبیری همسفر هدی با دستورجلسه وادي پنجم و تأثیر آن روی من» روز سه شنبه 1 بهمن ماه 1398 در ساعت 16 آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلق هفتمین جلسه از دور پنجاه و دوم سری کارگاه های آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره ۶۰ به نمایندگی ابن سینا (رباط کریم) با نگهبانی مسافر محسن و استادی  کمک راهنما مسافر ابراهیم و دبیری  مسافر علی با دستورجلسه   وادي اول و تاثیر آن بر روی من+جشن هفتمین سال آزادی کمک راهنمامسافر مجید در روز پنج شنبه یازدهم مهرماه ۹۸ رأس ساعت17:00آغازبه کار نمود.
دستورجلسه : وادي سومدر روزشنبه مورخ1399/01/23راس ساعت /00 جلسه مجازی لژیون یکم به راهنمایی جناب آقای محمدحسین نایبی واستادجلسه مسافر مهرداد برگزار گردید.باقدرت گرفتن ازقدرت مطلق جلسه با سخنان کمک راهنما محترم آغاز گردید وپس از تذکر چندمورد جلسه به استادجلسه(مسافرمهرداد) واگذارگردید.ما با شروع زندگی در این وادي برای خود آغازی تازه داریم .امیدوار هستیم كه شما هم با نگاه كردن به طبیعت به ابعاد گسترده ای برسید . چون اصوات موسیقی در جهان خود بدر

آخرین جستجو ها

درامتداد نور siaswimrepri مشاور املاک ومسکن داریوش(شمال -بابل) فروشگاه گیم و بازی play station4 ucperbiyscar backderunal سفیر مهربانی مشاوران ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان همدان السَّلامُ عَلَیْكَ یَا بَاقِرَ عِلْمِ النَّبِیِّینَ 222