نتایج جستجو برای عبارت :

مشارکت مکتوب درباره تعطیلات تابستانی

مشارکت مکتوبرهجویی که تازه وارد کنگره شده است چون هنوز اطلاعات کافی ندارد و زمینه ی مطالعه هم برایش فراهم نیست باید راهنمای خود را بر اساس حس و احساس خودش انتخاب کند و توصیه ی کسی را در این زمینه نپذیرد. اگر به حس خود اعتماد کند بهتر است
این تعطيلات باعث می‌شود خودمان را قدری محک بزنیم تا ببینیم این آموزش‌ها چقدر در زندگی ما تأثیر گذاشته‌اند و اینکه ببینیم چقدر این آموزش‌ها را در زندگی خود کاربردی کردیم. مشارکت مکتوب همسفران لژیون یازدهم نمایندگی کاسپیندر باب دستور جلسه هفتگی (تعطيلات تابستاني)در صورت تمایل می‌توانید در قسمت نظرات این پست تجربیات و دانش خودرا در خصوصدستور جلسه، در قالب مشارکت بیانو دیگران را نیز سهیم نمایید.
مشارکت مکتوب در مورد دستور جلسه هفتگی "سیگار" به قلم همسفر، خانم مژگاناعتیاد به نیکوتین یکی از علّت‌های اصلی مرگ‌ومیر انسان‌هاست، نیمی از کسانی که در زندگی خود سیگار می‌کشند از بیماری‌های مربوط به سیگار کشیدن خواهند مرد. 
مشارکت مکتوب در باب دستور جلسه هفتگی (وادی سوم و تأثیر آن روی من)همفکری دیگران و کمک دیگران قوّت قلب ماست، اما کلید اصلی نیست، در این وادی توانایی های ما قدرت ظهور پیدا میکند و ما می فهمیم که "من هم می توانم"
یک راهنما در کنگره 60 با تمام وجودش تلاش می کند تا رهجوهایش را به رهایی برساندو معنای عشق و محبت را به آنها بیاموزد و همانند چراغی است که مسیر درست زندگی کردن را به آنها نشان می دهد.مشارکت مکتوب هم سفران لژیون های( 3،4،5،7 ) نمایندگی کاسپین در باب دستور جلسه هفتگی ( هفته راهنما )
مشارکت همسفران با دستور جلسه تعطيلات تابستانيما در ماه آخر سفر اول به مسافرت رفتیم، خدا را شکر آموزش هایشان کامل بود گریز نزدند اما دچار بیماری روده شدند و باعث شد سفر درمان اعتیادشان یک ماه بیشتر طول بکشد.
مشارکت مکتوب دو نفر از رهجویان کمک راهنمای محترم سرکار خانم ندا(لژیون چهاردهم) در خصوص "دستور جلسه هفتگی وادی نهم و تاثیر آن روی من " مطالبی ارائه نمودند، که به صورت مشارکت مکتوب تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون ششم ؛ کمک راهنما همسفر زهره در باب دستور جلسه هفتگی ؛ تعطيلات تابستانيما باید از قبل برای تعطيلاتخود برنامه ریزی کنیم که می خواهیم مسافرت برویم ،ورزش یا استراحت کنیم ،به مکانهای دیدنی برویم و نیروهای خود را درست تقسیم کنیم چون اگر قصد سفر داریم باید ازشش ماه قبل برنامه ریزی کنیم و یک قسمتی از درآمدمان را پس انداز کنیم.
به نام قدرت مطلق اللهتشکر می کنم از استاد جلسه که اجازه مشارکت دادند یک خداقوت می گویم به تمام بچه ها که از حضورشان انرژی گرفتم و از مشارکت شان استفاده کردیم ، درمورد دستور جلسه صحبت های زیادی می شود کرد چیزی که من قبل از ورود به کنگره و چیزی که در حال حاضر هستم داشتم به این دو موضوع فکر می کردم به این نتیجه رسیدم
دستور جلسه این هفته (دانایی، دانایی موثر وسواد) است. کمک راهنمای مسافر شهرام با گروه وبلاگ نمایندگی دانیال مشارکت مکتوبی را به اشتراک گذاشتند که در ادامه شما را دعوت به مطالعه این مشارکت بسیار خوب و با مفهوم می‌نماییم.
به‌طورکلی تعطيلات به مفهوم استراحت کردن و کسب انرژی بهتر و بیشتر برای روزهای آتی است. معنی تعطيلات این نیست که حتماً به مسافرت برویم، همین که برای مدت معینی استراحت کنیم و بیشتر پیش خانواده خود بمانیم تا کسب انرژی بیشتری کنیم است؛ پس باید بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب از تعطيلات خود بهره کافی را ببریم.
تعدادی از رهجویان لژیون شماره 4 به کمک راهنمایی سرکار خانم بتول در خصوص دستور جلسه‌ی سی دی  جواب » مطالبی را ارائه نمودند که به صورت مشارکت مکتوب تقدیم شما عزیزان می‌گردد:
درخت یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین مظاهر خلقت است.جلوه ای گویا از تجلی آفریدگار است،زیبایی درخت نه تنها در نگاه آدمی بلکه در مظهر آفریدگار جهان نیز به نیکی آمده استمشارکت مکتوب همسفران لژیون سوم نمایندگی کاسپین، در باب دستور جلسه هفتگی (درخت کاری) در صورت تمایل می توانید در قسمت نظرات این پست تجربیات و دانش خود را در خصوص دستور جلسه؛ در قالب مشارکت بیان و دیگران را نیز  سهیم نمایید. 
تعدادی از رهجویان کمک راهنمای محترم سرکار خانم کماندار (لژیون ششم) در خصوص " دستورجلسه در استحکام پایه‌های علمی و مالی کنگره من چه کرده‌ام؟ " مطالبی ارائه نمودند، که به صورت مشارکت مکتوب تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
 تعدادی از رهجویان راهنمای محترم سرکار خانم گلناز (لژیون بیست و یکم) در خصوص دستور جلسه هفتگی در کنگره 60 چگونه قدردانی می‌کنید» مطالبی ارائه نمودند که به‌صورت مشارکت مکتوب تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
انرژی در اثر جابجایی بین اختلاف پتانسیل ها به وجود می آید یعنی اگر ما بخواهیم انرژی بدست بیاوریم باید از یک پتانسیل پایین به پتانسیل بالا انتقال پیدا کنیم برای مشاهده مشارکت مکتوب به ادامه مطلب بروید 
 تعدادی از رهجویان راهنمای محترم سرکار خانم شهره (لژیون پنجم) در خصوص دستور جلسه هفتگی "وادی یازدهم و تاثیر آن روی من" مطالبی ارائه نمودند که به‌صورت مشارکت مکتوب تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون یکم؛ کمک راهنما همسفر سحردر باب دستور جلسه هفتگی؛ کمک کنگره به من و خدمت من به کنگره»در ادامه مطلب همراه ما باشید با جمعی از مشارکت های لژیون یکم در رابطه با دستور جلسه هفتگی.
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون دومدر باب دستور جلسه هفتگی ؛ گلریزاندر سال یک بار در شعب کنگر60 جشن گلریزان برگزارمی شود.به قول آقای مهندس خداوند اجازه خدمت به هر کسی رانمی دهد، خداوند به شما لطف می کند که اجازه می دهد به دیگران کمک کنید، آرامش و آسایش ما در جمع است در فرد نیست ، باید لذت بخشش را درک کنیم، وقتی به تسکین درد کسی کمک می کنید به آرامش و آسایش می رسید.
تعدادی از رهجویان لژیون شماره 2 به کمک راهنمایی سرکار خانم نصرت در خصوص دستور جلسه‌ی سی دی  انتقال صفات » مطالبی را ارائه نمودند که به صورت مشارکت مکتوب تقدیم شما عزیزان می‌گردد:
لژیون ششم همسفران نمایندگی ارتش در رابطه با دستور جلسه "گلریزان" در مشارکتی مکتوب افزودند: ماباید این سیستم را برای آیندگان حفظ کنیم. هر یک از باید به اندازه توان خود خدمتگزار کنگره باشیم تا به حال خوش دست بیابیم پس با افتخار در جشن گلریزان شرکت میکنیم.
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون دومدر باب دستور جلسه هفتگی ؛ عدالت ؛ آیا همه افراد در کنگره 60 با هم برابرند؟»اگر بخواهیم تعریفی  از عدالت داشته باشیم باید بگوییم که عدالت به معنی قرار گرفتن هر چیز یا هر شخصی در جایگاه واقعی خودش که این جایگاه برمی گردد به همان اندوخته آموزش‌ها و داشته های درونی،.
هیچگاه آن روزهایی که غم در دلم خانه کرده بود و شما راهنمای عزیز غم را از دلم کنار زده و جایش شادی بخشیدی را فراموش نمی کنم. و این یعنی کمک انسانی شریف و بزرگ به انسانی که غم دیده.مشارکت مکتوب هم سفران لژیون های( 8،9،10،11 ) نمایندگی کاسپین در باب دستور جلسه هفتگی ( هفته راهنما )
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون بیست و چهارم؛ کمک راهنما همسفر بهنازدر باب دستور جلسه هفتگی؛ جهان بینی در ورزش»زمانیکه شخص ورزش می‌کند سیستم ایکس آن به مرحله تعادل می‌رسد و آن فرد می‌تواند ذهنآرامی داشته باشد و با تفکر درست ورزش می‌کند.
لژیون پنجم همسفران نمایندگی ارتش در رابطه با دستور جلسه "گلریزان" در مشارکتی مکتوب افزودند: ماباید این سیستم را برای آیندگان حفظ کنیم. هر یک از باید به اندازه توان خود خدمتگزار کنگره باشیم تا به حال خوش دست بیابیم پس با افتخار در جشن گلریزان شرکت میکنیم.
تعدادی از رهجویان کمک‌راهنمای محترم سرکار خانم سمیه (لژیون چهارم) در خصوص دستور جلسه هفتگی آداب معاشرت، ادبی و بی‌ادبی، تعادل و بی‌تعادلی» مطالبی ارائه نمودند که به‌صورت مشارکت مکتوب تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون بیستم؛ کمک راهنما همسفر فهیمهدر باب دستور جلسه هفتگی نقش سی دی ها و نوشتن آن ها در آموزش»گره خیلی از مشکلات با گوش کردن سی‌دی‌ها بازخواهد شدو نور امید وارد روزنه قلب ره‌جو می‌شود و انرژی لازم برای ادامه مسیر به وی دادهمی‌شود. 
                                              به نام خالق هستی .                                       مشارکت مکتوب همسفران لژیون ششم در باب دستور جلسه هفتگی؛ وظایف راهنما و رهجو رهجو باید بپذیرد که یک راهنما در کنگره تمام راه هایی که پیشنهاد می کند را خود رفته و تجربه نموده است. در واقع قبول کند که دانایی راهنما بالاتر از اوست. پس وظیفه اوست که  &nbs
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون بیست و یکم؛ کمک راهنما همسفر اعظمدر باب دستور جلسه هفتگی: بنیان کنگره 60» کنگره بنیان بسیار محکم و استواری دارد زیرا درصراط مستقیم است و در حال نبرد بابی خردی،  تاریکی و اعتیاد است.
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون چهارم؛ کمک راهنما همسفر آزادهدر باب دستور جلسه هفتگی؛ نظم، انضباط و احترام»منظم بودن یعنی احترام به خود و در ادامه پیامد آن،احترام به دیگران خواهد بود. فردی که نظم و انضباط را ندارد یعنی از زیر بارمسئولیت درمان خود فرار می‌کند. 

آخرین جستجو ها

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها Amanda's page رمانهای آراد آرسین ﻣﺎ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﯾﻢ ﺍﻣﺎ پایا الکترونیک ایران www.ketabbargh.ir muemosyta کانون فرهنگی عاشقان ثار الله مسجد صاحب الزمان (عج)چاه گزی فقط تو lasitade iderrinri