نتایج جستجو برای عبارت :

مشارکت در دستور جلسه گلریزان کنگره۶

به نام قددت مطلق الله سلام دوستان آذر هستم یک‌همسفر " یادم هست پارسال همین موقع بود که به نیک اباد رفتم و در جلسه همسفران نیک آباد مشارکت کردم دستور جلسه مربوط به اوتی بود و همسفران نیک اباد بسیار اماده و به روز از لحاظ علمی در این جلسه مشارکت کردند و من مطالب زیادی در این خصوص آموختم .شربت شفا بخش اوتی که جان انسانهای زیادی را از بیماری اعتیاد در مقوله جسم و راه اندازی سیستم تخریب شده ایکس نجات بخشیده است .اگر کسی میخواهد ایت دستور جلسه
من از وقتی وارد کنگره شدم بیشتر وقت‌ها در درون خودم در مورد سی دی ها و دستور جلسات مشارکت می‌کنم. این هفته هم که دستور جلسه در مورد گلريزان است در درون خودم شروع کردم به مشارکت کردن و تمام مشارکت‌های دوستان و مقاله ها و دلنوشته هایی که در طول این سال‌ها در وبلاگ‌ها خوانده بودم در ذهنم شروع به حرکت کردند.
مشارکت همسفران با دستور جلسه گلريزان امسال از طلاهای خودم آمدم بخشیدم؛ پارسال که کارت کشیدم گفتم خدایا من که نه حقوقی دارم، نه درآمدی دارم، هیچ چیزی ندارم ولی دلم می خواهد سال دیگر دنور بشوم. مرا دنور این کنگره بکن .
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون دومدر باب دستور جلسه هفتگی ؛ گلريزاندر سال یک بار در شعب کنگر60 جشن گلريزان برگزارمی شود.به قول آقای مهندس خداوند اجازه خدمت به هر کسی رانمی دهد، خداوند به شما لطف می کند که اجازه می دهد به دیگران کمک کنید، آرامش و آسایش ما در جمع است در فرد نیست ، باید لذت بخشش را درک کنیم، وقتی به تسکین درد کسی کمک می کنید به آرامش و آسایش می رسید.
مشارکت همسفران با دستور جلسه " گلريزان "جشن گلريزان اول کمک به خودم است که با خودم روبرو شوم تا در آن بخشیدن را یاد بگیرم. همچنین می تواند کمکی بشود برای مصرف کنندگانی که از همه جا نا امید شده اند و راه دیگری ندارند .
مشارکت همسفران با دستور جلسه وادی سوم و تاثیر آن روی من و جشن گلريزان هیچ جای دنیا نمی توانست اعتیاد را درمان کند فقط تنها جایی که توانست اعتیاد را درمان کند کنگره ۶۰ بود پس چرا نباید ببخشم؟ چرا نباید بهترین چیزم را از دست بدهم و به جای دیگر برسم؟.
مشارکت همسفران با دستور جلسه گلريزانهمیشه فکر می کردم کسانی که وارد لژیون سردار می شوند باید از نظر مالی واقعا بی نیاز باشند. الان می توانم بگویم 50 درصد می تواند قدرت مالی باشد و 50 درصد دیگر آن بخششی است که باید به وجود بیاید .
به نام قدرت مطلق اللهتشکر می کنم از استاد جلسه که اجازه مشارکت دادند یک خداقوت می گویم به تمام بچه ها که از حضورشان انرژی گرفتم و از مشارکت شان استفاده کردیم ، درمورد دستور جلسه صحبت های زیادی می شود کرد چیزی که من قبل از ورود به کنگره و چیزی که در حال حاضر هستم داشتم به این دو موضوع فکر می کردم به این نتیجه رسیدم
مشارکت همسفران با دستور جلسه اول عدالت، آیا همه افراد در کنگره۶۰ با هم برابرند؟ و دستور جلسه دوم تجلیل کمک راهنمای محترم خانم مینا»  من مطمئن هستم هر کدام از ما قطعا" رهجوهایی داریم که الان در یک جایی در ناآگاهی زندگی می کنند و منتظر هستند ما کمک راهنما شویم و چیزهایی که تجربه کردیم و توانستیم مشکلات را حل کنیم، راه و مسیرش را به آن ها هم نشان بدهیم.
مشارکت همسفران اگر پیام این دستور جلسات را خیلی خوب دریافت کنیم و اجرایشان کنیم به این معنی هستند که من متوجه شوم اگر هنوز از زندگی لذت نمی برم از چه ناحیه ای ضعیف هستم و باید .
جلسه ی قضاوت جهالت یکی از مهمترین دستور جلسه های کنگره است .یعنی هر دستور جلسه ای که برای ما میگذارند قطعا یک اموزش بزرگی دارد ، چرا ضد ارزشهایی مثل دروغ و. در دستور جلسه قرار نداده اند ؟ چرا فقط قضاوت و جهالت را گذاشته اند؟ چون ریشه ی بعضی از ضد ارزشها یا گناهان در همین قضاوت و جهالت نهفته است        
همه با هم در جشن بزرگ گلريزان شرکت می کنیم تا حال دلمان خوب شود و برکت و عشق در زندگیمان وارد شود و مهم اینکه دیگران را نیز به این جشن زیبا دعوت کنیم آرزوی بنیان کنگره ۶۰ ، آرزوی تک تک ماست و تک تک ما در انتقال این علم و دانش نقش داریم. برای اینکه این هدف بزرگ کنگره ۶۰ با قدرت وهمچون گذشته به راه خود ادامه دهد، این امر مستم مثلثی است که بنیان کنگره ۶۰ برای موجودیت هر سازمان مردم نهادی ترسیم نموده‌اند؛ مثلث علم و دانش، نیروی متخصص و
درخت یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین مظاهر خلقت است.جلوه ای گویا از تجلی آفریدگار است،زیبایی درخت نه تنها در نگاه آدمی بلکه در مظهر آفریدگار جهان نیز به نیکی آمده استمشارکت مکتوب همسفران لژیون سوم نمایندگی کاسپین، در باب دستور جلسه هفتگی (درخت کاری) در صورت تمایل می توانید در قسمت نظرات این پست تجربیات و دانش خود را در خصوص دستور جلسه؛ در قالب مشارکت بیان و دیگران را نیز  سهیم نمایید. 
مشارکت همسفران با دستور جلسه سیگارما در بیرون از کنگره وحتی در مسافران خود دیده‌ایم که افراد بارها برای ترک سیگار اقدام کردند ولی موفق نشدند، چون علم درمان سیگار را نداشتند ودوباره شروع به مصرف کردند.
مشارکت مکتوب در مورد دستور جلسه هفتگی "سیگار" به قلم همسفر، خانم مژگاناعتیاد به نیکوتین یکی از علّت‌های اصلی مرگ‌ومیر انسان‌هاست، نیمی از کسانی که در زندگی خود سیگار می‌کشند از بیماری‌های مربوط به سیگار کشیدن خواهند مرد. 
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون یکم؛ کمک راهنما همسفر سحردر باب دستور جلسه هفتگی؛ کمک کنگره به من و خدمت من به کنگره»در ادامه مطلب همراه ما باشید با جمعی از مشارکت های لژیون یکم در رابطه با دستور جلسه هفتگی.
به نام خداوند بخشنده ومهرباندر باب دستور جلسه هفتگی؛ جشن گلريزانبه قلم؛ همسفر اکرمگلريزان ریختن و ایجاد گل زندگی و امید در چله سرما رنج و سختی و گرفتاری است که با ریختن گلی از شاخسار زندگی خود باغ بقا و بهار وصل را به خانواده‌های در رنج هدیه می‌کنند.
دهمین جلسه از دور نوزدهم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60 مخصوص لژیون پزشکان پارک طالقانی با استادی دکتر بهنام، نگهبانی جناب مهندس و دبیری موقت دکتر محسن با دستور جلسه DST و تجربه من از سم زدایی و سایر روش ها» جمعه 23 آبان ماه1399 ساعت 8 صبح آغاز به کار کرد.منبع سایت مرکزی کنگره60
این جلسه اولین جلسه از چهاردهمین دوره به دبیری خانم ژیلا و به استادی خانم الهه در تاریخ 98/5/28 با دستور جلسه سی دی هزاران لباس روز دوشنبه راس ساعت آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد:خانم الهه از خانم فاطمه تشکر کردند به خاطر مشارکت اولین اعلام سفرشون و تشویقشون کردند، در ادامه از خانم فاطمه و خانم مریم به خاطر راه اندازی وبلاگ تشکر کردند، و در ادامه درباره دستور جلسه عمومی که وادی سیزدهم بود صحبت کردند . . . 
شنبه 25 آبان 1398 دستور جلسه هفته (جشن گلريزان)، به قلم دیده بان محترم مسافر علی خدامی + 1 8
مشارکت همسفران با دستور جلسه تعطیلات تابستانیما در ماه آخر سفر اول به مسافرت رفتیم، خدا را شکر آموزش هایشان کامل بود گریز نزدند اما دچار بیماری روده شدند و باعث شد سفر درمان اعتیادشان یک ماه بیشتر طول بکشد.
مشارکت مکتوب در باب دستور جلسه هفتگی (وادی سوم و تأثیر آن روی من)همفکری دیگران و کمک دیگران قوّت قلب ماست، اما کلید اصلی نیست، در این وادی توانایی های ما قدرت ظهور پیدا میکند و ما می فهمیم که "من هم می توانم"
لژیون ششم همسفران نمایندگی ارتش در رابطه با دستور جلسه "گلريزان" در مشارکتی مکتوب افزودند: ماباید این سیستم را برای آیندگان حفظ کنیم. هر یک از باید به اندازه توان خود خدمتگزار کنگره باشیم تا به حال خوش دست بیابیم پس با افتخار در جشن گلريزان شرکت میکنیم.
دستور جلسه این هفته (دانایی، دانایی موثر وسواد) است. کمک راهنمای مسافر شهرام با گروه وبلاگ نمایندگی دانیال مشارکت مکتوبی را به اشتراک گذاشتند که در ادامه شما را دعوت به مطالعه این مشارکت بسیار خوب و با مفهوم می‌نماییم.
بنام قدرت مطلق الله کنگره ۶۰ جهان بینی را در همه ابعاد بررسی کرده و به همه مسایل توجه دارد .ازدواج یکی از دستور جلسات هفتگی است که به اعضا اموزش لازم در نحوه برخورد با این مساله مهم داده میشود تا کانون خانواده گرم و صمیمی باشد .
به نام خدامشارکت‌های لژیون اول با دستور جلسه سی دی قضاوت لژیون مجازی هم‌سفران با دستور جلسه سی دی قضاوت ۹۳ به استادی خانم مهسا در تاریخ ۲۳ فروردین ۹۹ برگزار شد که در ادامه مشارکت‌های هم‌سفران در این باب عنوان می‌گردد:
مشارکت همسفران با دستور جلسه وم ایجاد دانشگاهیک روش درمانی هر چقدر هم که علمی باشد اما وقتی مدرک دانشگاهی نداشته باشد، خیلی از افراد قبول نمی کنند ولی موقعی که دانشگاه احداث شود و مدرک دانشگاهی ارائه شود، برای همه افراد قابل قبول است.
لژیون پنجم همسفران نمایندگی ارتش در رابطه با دستور جلسه "گلريزان" در مشارکتی مکتوب افزودند: ماباید این سیستم را برای آیندگان حفظ کنیم. هر یک از باید به اندازه توان خود خدمتگزار کنگره باشیم تا به حال خوش دست بیابیم پس با افتخار در جشن گلريزان شرکت میکنیم.
** به نام قدرت مطلق الله **جلسه یازدهم از دوره هشتم  از سری کارگاههای  آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفرانبا دستور جلسه :گلريزان       استاد جلسه: کمک راهنما مسافر صمد           نگهبان : مسافر اسماعیل                          دبیر: مسافر اسماعیل       روز پنجشنبهمورخ 23 /1398/08  راس ساعت  17  برگزار گردید.***خلاصه سخنان استاد: به دستور اقای مهندس و به دلیل اهم
 تعدادی از رهجویان کمک‌راهنمای محترم سرکار خانم راحله (لژیون بیست و یکم) در خصوص دستور جلسه هفتگی کمک من به کنگره و کمک کنگره به من» مطالبی را ارائه نموده‌اند که به‌صورت مشارکت تقدیم شما عزیزان می‌گردد

آخرین جستجو ها

یاس سفید diacritivil مرجع مواد شیمیایی صنعتی contherzferria travtheocoter فروش فیلتر فیلیت گارد دانلود آلبوم اهواز تحت لیبل بکس61 دانلود فیلم و سریال نمایش خانگی آهن وب جالبترین