نتایج جستجو برای عبارت :

كاتر سیگار برگ

 ترک کردن سيگار سخت اما امکان پذیر است. پس از ترک سيگار لازم است چند نکته رعایت شود که در این مطلب به نقل از Readers Digest» به آن پرداخته شده است. از مصرف نوشیدنی های کافئین دار بپرهیزید: بهتر است حداقل به مدت ۳ تا ۴ روز از نوشیدن قهوه اجتناب کنید؛ زیرا با مصرف کافئین ممکن است هوس سيگار کشیدن کنید.
همیشه بهم میگفت سيگار نکش. و من با سکوت همیشگیم رضایت میدادم و رضایت می گرفتم که این آخریه. نخ به نخ روزهام سوختن تا آخرش همونی بشه که همیشه ازش میترسیدم.و تنها فرقش اقیانوس کلماتیه که تو سینما دفن شدن.آخرین بار که صداشو شنیدم قسمم داد به ارزشمند ترین چیزی که تو دنیا وجود داره. و من سيگار دیگه ای روشن کردم شاید بفهمه. اما هیچ وقت نفهمید ما حاضریم برای اونکه پای ما می مونه نفس نفس میسوزه .جونمونم بدیم.
سلام دوستان افسانه هستم یک همسفردستور جلسه این هفته سيگار است. آقای مهندس در سی دی سيگار و جایگزینی؛ کاملاً قضیه‌ی  سيگار را برای ما توضیح می‌دهند. و می‌فرمایند: سيگار مضرات زیادی برای بدن دارد ولی نیاز نیست ما همه‌ی آن را بدانیم و اگر در همین حد بدانیم که ریه را مثل قیر و گازوئیل سیاه می‌کند، کافی است.
سيگارهای الکترونیک می‌توانند به اندازه سيگار معمولی برای لثه و دندان‌ها مضر باشند. به گزارش ایسنا، متخصصان دانشگاه روچستر در نیویورک در مطالعات آزمایشگاهی خود بافت لثه افراد غیرسيگاری را در معرض بخارات سيگار الکترونیک قرار دادند.
سلام دوستان ایرج هستم مسافر سيگار. خدا رو شکر می کنم که باز هم توانستیم به صورت مجازی گرد هم جمع بشیم و در رابطه با مضرات سيگار عوارض سيگار و تاثیرات مخرب سيگار بر بدن و جسم و روح و روان انسان به بحث و تبادل نظر بنشینیم .همانگونه  که قبلا بارها وبه کرات عرض کرده بودم سيگار از جمله آنتی ایکس هایی میباشد که علاوه بر جسم روان ، جهان بینی فرد .
به نام قدرت مطلق الله ما برای درمان سيگار 5 عدد سی دی کلیدی داریم که عبارت‌اند از:1- سيگار و جایگزینی 2- سد خونی مغز 3- نیکوتین 4- عقل و ایمان 5- سی دی جسم کهاین پنج سی دی اصل و پایه‌ی لژیون سيگار است که همه ما.
دخترم همیشه از من درخواست می‌کرد که دیگر سيگار نکشم وقتی علت را می‌پرسیدم می‌گفت پدر هیچ‌یک از دوستانم سيگار نمی‌کشند و من خجالت می‌کشم که بگویم پدر من سيگاری است و این موضوع باعث ناراحتی من می‌شد که سيگار را من می‌کشم ولی خجالتش را دخترم.
سيگار از گیاه تنباکو ساخته می‌شود. ماده اعتیادآور آننیکوتین نام دارد که به‌وسیله جریان خون در عرض پنج تا شش ثانیه از ریه بهمغز می‌رسد. با جذب آن توسط رگ‌های خونی مغز، دوپامین بالا رفته و ایجادسرخوشی و لذت می‌نماید و این حس، مصرف‌کننده را به تکرار و درنهایت بهاعتیاد سوق می‌دهد. پس از درمان اعتیاد، رهایی از سيگار جزو برنامه‌های تکمیلی کنگره۶۰ می‌باشد و با نام لژیون ویلیام وایت برای درمان سيگار، کمک و مشاوره داده می‌شود.
طبق تحقیقات 70 درصد سيگاری‌ها تمایل به ترک سيگار دارند اما چرا همه مصرف کنندگان اقدام به ترک نمی‌کنند و تنها بین 6 تا 30 درصد افراد موفق به ترک طولانی‌مدت می‌شوند؟ در واقع ترک سيگار آسان است، افراد زیادی هزاربار آن را ترک کرده‌اند اما آنچه که اهمیت دارد ترک سيگار به طور کامل است. اعتیاد به مصرف سيگار مشکل سخت اما قابل درمانی است. برای آنکه در ترک سيگار موفق شوید، باید به عوامل زیادی از جمله جنبه‌های جسمی و روانی توجه کنید و همه جوانب را بسنج
سيگار هم مثل اعتیاد است و درمان سيگار باید در سه قسمت جسم و روان و جهان‌بینی انجام بگیرد. آقای مهندس جسم را به تنه درخت تشبیه کرده و شاخ و برگ درخت، روان می‌شود و میوه‌های آن درخت، شخصیت انسان می‌شود. بنابراین کسی که بخواهد سيگار خود را درمان کند اول باید ریشه را درمان کند، یعنی جهان‌بینی درمان شود.
جلسه اول از دوره دوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره، ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی ساوه روزهای دوشنبه مورخ ۹۹/۳/۱۳ با استادی همسفر خانم نجمه و نگهبانی همسفر خانم رقیه و دبیری همسفر نسرین با دستور جلسه سيگار رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد:وقتی از افرادی که سيگار خود را درمان کرده‌اند در رابطه با سيگار سؤال می‌شود آن‌ها می‌گویند که لذت مصرف نکردن سيگار از مصرف آن خیلی بیشتر است.
دردسرهای سيگار برای دهان و دندان! بوی بد دهان ناشی از سيگار کشیدن یا نفس سيگاری مساله دیگری است که افراد سيگاری با آن مواجه هستند. مراحل اولیه بیماری لثه یا خشکی دهان به واسطه کاهش تولید بزاق می توانند در ایجاد این شرایط نقش داشته باشند.
چه ادواتی هنگام خرید پیپ باید خریداری شود؟دنیای پیپ و ادوات مربوط به اون دنیایی است که اسمش روشه دنیا ! پس یک دنیا حرف و مطلب و اطلاعات در موردش هست .پیپ به زبان خیلی ساده :پیپ ابزاری است که بطور خاص برای استعمال و تدخین توتون و تنباکو طراحی و ساخته شده است .این مطلب صرفا جهت سيگاری ها نوشته شده و اصلا قصد ترغیب به دخانیات را ندارد. با مصرف دخانیات مرگ زودرس خود را بیمه کنید.بلکه هدف اینه که سيگاری های عزیز رو از سيگار جداکنیم و با پیپ  پیوند ب
فردی که در روز یک بسته سيگار مصرف می‌کند مانند این است که 500 بار در معرض اشعه ایکس در هر سال قرار می‌گیرد . نیکوتین بعد از استنشاق دود سيگار به مغز می‌رسد و سبب گرفتگی رگهای خونی شده و بافت های مغزی، اکسیژن موردنیاز خود را دریافت نمی‌کنند 
مشارکت همسفران با دستور جلسه سيگارما در بیرون از کنگره وحتی در مسافران خود دیده‌ایم که افراد بارها برای ترک سيگار اقدام کردند ولی موفق نشدند، چون علم درمان سيگار را نداشتند ودوباره شروع به مصرف کردند.
لژیون مجازی درمان سيگار و انواع قلیان (لژیون ویلیام وایت) به راهنمایی راهنمای درمان سيگار خانم الهه هر هفته در روز سه شنبه راس ساعت ۱۳ الی ۱۴ برگزار می گردد؛ فلذا همسفرانی که سابقه مصرف سيگار و قلیان دارند می توانند جهت مشاوره و درمان خود عضو این لژیون گردند.
لژیون مجازی درمان سيگار و انواع قلیان (لژیون ویلیام وایت) به راهنمایی راهنمای درمان سيگار خانم الهه هر هفته، سه شنبه ها راس ساعت ۱۳ الی ۱۴ برگزار می گردد؛ فلذا همسفرانی که سابقه مصرف سيگار و قلیان دارند می توانند جهت مشاوره و درمان خود عضو این لژیون گردند.
یازدهمین جلسه از دوره بیست و سوم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سيگار به روش DST) به نگهبانی مسافر سيگار موسی، استادی  مسافر سيگار جعفر و دبیری مسافر سيگار مجید با دستور جلسه گلریزون  رأس ساعت 8:30 مورخ 98/09/29 در پارک طالقانی آغاز به کار کرد.
بسم‌الله الرحمن الرحیمدستور جلسه این هفته؛ سيگاربه قلم مسافر: علی خدامیدر حال حاضر در تمام نمایندگی‌های کنگره ۶۰ لژیون‌های ویلیام وایت برای درمان اعتیاد به سيگار فعال هستند و سفر اولی‌ها هم می‌توانند بعد از گذشت ۲ ماه از سفر اولشان وارد این لژیون شوند و سفر خود را آغاز نمایند، به گفته بنیان کنگره ۶۰ درمان اعتیاد با درمان سيگار کامل می‌شود و تا زمانی که شخص ، سيگار مصرف می‌کند پرچم اعتیاد بالاست.
سيگار حاوی ۶۰۰ نوع ماده‌ مختلف است. وقتی این ۶۰۰ ماده‌ موجود در سيگار را آتش می‌زنید، بیش از ۷۰۰۰ ماده‌ شیمیایی تولید می‌شود. بسیاری از این مواد سمی هستند و تقریباً ۶۹ مورد از آن‌ها نیز باعث بروز سرطان می‌شوند.  مطالبی که در ادامه می خوانید عصاره‌ای از تجربۀ مسافر عقیل است که مسئله سيگار خود را در کنگره 60 به درمان رسانده استمطالبی ارزنده در باب درمان سيگار (NRT) به قلم مسافر عقیل
  اگر من وادی سوم را آموخته باشم هیچ‌وقت به این فکر نمی‌کنم که اگر در سفر سيگار هستم مشکلی پیش می‌آید پس بروم دوتا پک سيگار یا قلیان بکشم. کسی که وسط سفر سيگار می‌گوید من وسوسه دارم، بروم سيگار بکشم، وادی اول را یاد نگرفته ،وادی دوم و سوم را نیز یاد نگرفته است.من باید تفکر کنم آیا با کشیدن سيگار مشکل پیش آمده ، حل خواهد شد؟ یا مشکل دیگری که از دست دادن اعتمادبه‌نفس است در من به وجود می‌آید؟
اکثر کسانی که به وادی اعتیاد و مصرف مواد مخدر گرویده‌اند کسانی هستند که سيگار مصرف می‌کردند پس با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم که سيگار چه بلاهای دردناک و غیرقابل‌باور و در مواقعی غیرقابل درمان بر سر انسان وارد می‌آورد
کشیدن سيگار علاوه بر بیماری‌ها و ضرر‌هایی که بر جسم اشخاص دارد روح اشخاص را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد به این صورت‌که اگر احتیاج به سيگار داشته باشد و نتواند مصرف کند افسرده، پرخاشگر، مضطرب، بی‌خواب و . می‌شود. کشیدن سيگار یا هر ماده‌ی مخدر دیگری حرمت‌ها را از میان بر می‌دارد و باعث انجام بسیاری از کارهای ضدارزشی می‌شود.
من حتی دورانی که پا به سن خواهم گذاشت را هم با سيگار تصور می‌کردم و اینکه جرقه درمان سيگار در من زده‌شده، حتی برای خودم هم عجیب بود! ترس جدا شدن از سيگار همراهم بود؛ ولی در کنارش مصرفم را کم کرده بودم. در حقیقت از وقتی به این تفکر رسیدم که باید به درمان برسم دیگر مصرف سيگار برایم لذتی نداشت.
آقای مهندس می فرمایند :تجربیات من نشان می دهد، در مسئله اعتیاد به مواد مخدر ، سيگار، الکل، قرص یک نکته مهم علمی و اساسی وجود دارد؛ آنها خاصیتی دارند که می توانند از سد خونی مغز  و یا مویرگهایی که خون را به مغز می رسانند عبور کنند و وارد مغز شوند و روی کارکرد مغز اثر بگذارند و خلق و خوی انسان را عوض کنند. 
با سلام و احترام؛به استحضار میرسانیم از این پس تمامی افرادی که قصد شروع سفر سيگار با روش  DST  را دارند ، میبایست فرم آغاز سفر سيگار را تکمیل و تحویل لژیون مرزبانی دهند. در ضمن کلیه مسافران سفر اول سيگار که هنوز موفق به رهایی از سيگار نشده اند می بایست فرم آغاز سفر سيگار را تکمیل و تحویل لژیون مرزیانی نمایندگی خود دهند. لطفا ایجنت ها و مرزبانان محترم ترتیبی اتخاذ فرمایند که برای راهنمایان سيگار زونکن های جدا گانه ای تهیه شود و همانن
وقتی می خواهم وارد پروسه درمان سيگار شوم، اول باید بهجایی رسیده باشم که بخواهم این ضد ارزش را از خودم دور کنم. بعد از آن، شروع میکنم به دریافت آموزش، که سيگار دارد با بدن من چه می کند؟ چه آسیب هایی به جسم منوارد کرده؟ و برای چه نباید سيگار بکشم؟ هر قدر دانایی من بالاتر رود و بیشتر دراین مورد بفهمم، دوری از این ضد ارزش برایم راحت تر خواهد بود. تا وقتی که چیزی نمیدانم و در جهل و انکار هستم، نمی توانم به آن غلبه کنم. 
مشارکت مکتوب در مورد دستور جلسه هفتگی "سيگار" به قلم همسفر، خانم مژگاناعتیاد به نیکوتین یکی از علّت‌های اصلی مرگ‌ومیر انسان‌هاست، نیمی از کسانی که در زندگی خود سيگار می‌کشند از بیماری‌های مربوط به سيگار کشیدن خواهند مرد. 
بعد از درمان سيگار خواب انسان عالی می‌گردد و حس‌های بسته انسان شکوفا می‌گردد. در کنگره ۶۰ همه درمان‌ها به‌صورت تدریجی با آموزش صورت می‌گیرد و درمان سيگار دارای سه ضلع:  ۱_ سی دی  ۲_ ظرف آدامس نیکولایف ۳_ شرکت مداوم در لژیون سيگار می‌باشد. مطالبی ارزنده در باب درمان سيگار (NRT) به قلم مسافر رضا رهجوی کمک راهنما مسافر رضا
هیرمند تخفیف گذاشته این هفته و توش یه کتاب از لوئیس لوری به اسم "ویلابی ها" بود. ۱۵ تومن با ارسال رایگان یعنی مفت، سریع خریدمش چون کشته مرده ی نوشته‌های لوئیس لوری ام. ولی اشکم دراومده. یاد ۴گانه‌ی همین نویسنده‌ی محبوبم افتادم که هدیه گرفته بودم. دلم خواست باز بخونمشون،از اون کتاب هاییه که تو اوج یادآوری گذشته نه به کسی امانت دادم نه حتی دلم میاد بفروشم که حرصمو خالی کنم. آدمیزاد چیه که در اوج بی حسی و تنفر یهو امکان داره دلش تنگ شه و های های

آخرین جستجو ها

ludranata فیلم هایی را که تا فرصت دارید باید دید congderspozor Michael's notes قیمت شیشه رنگی پخش فرواردهای نفتی(المهدی عج) John's info Wayne's page آی تی دانلود کار در منزل با درآمد بالا