نتایج جستجو برای عبارت :

عملکردوبرداشت همسفران صالحی ازسی دی تعیین مرز ازدژاکام

گزارشمجازی همسفران لژیون اول نمایندگی شمس با دستور جلسه "سیستم ایکس و برداشت ازسي دي فوضولی" در روز سه شنبه 15 مهر ماه 1399 در فضای مجازی با استادي خانمفریبا و مشارکت همسفران، رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
روز جمعه تاریخ 3 آبان ماه 98 مانند ديگر هفته ها شاهد حضور همسفران نمایندگی صالحي در پارک طالقانی بوديم که در این میان نیز مرحله نخست مسابقات دارت جام سردار در مرحله دوم از دوره سوم  با شرکت گروه همسفران از نمایندگی های مختلف کشور در هوای بارانی پاییز برگزار شد و تیم های صالحي 1 در مقابل تیم پرستار قرار گرفتند؛ در نهایت تیم صالحي با امتیاز 265 بر 226 نتیجه را به نفع خود به پایان رساند. در ادامه گزارش تصویری این مسابقه پیش روی ش
به اطلاع تمامی همسفران عزیز نمایندگی صالحي می‌رساند، جلسه هفتم از دوره بیست‌وسوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره60، نمایندگی صالحي به استادي ديده‌بان محترم کنگره60 آقای احمد حکیمی و به نگهبانی همسفر سعیده و به دبیری همسفر مریم با دستور جلسه بنیان کنگره 60» در روز سه‌شنبه 19 آذرماه 1398 در ساعت 16 بعدازظهر برگزار خواهد شد.حضور به موقع یکایک همسفران موجب دلگرمی و شادمانی است.
مسئولان وبلاگ نمایندگی صالحي در نخستین مسابقه مقاله‌نویسی همسفران که به مناسبت هفته همسفر» برگزار شد، از سه مقاله برتر تقدير کردند.به گفته اسیستنت نمایندگی صالحي این مسابقات در مناسبت‌های بعدي نیز ادامه خواهد داشت و در ادامه از تمامی همسفران برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل می‌آید. در نخستین دوره به سه مقاله برتر لوح یادبود و هدایایی اهدا شد، همچنین نفرات چهارم و پنجم نیز لوح تقدير دریافت کردند.در ادامه شما را به خواندن سه دلنوشته
به اطلاع تمامی همسفران عزیز نمایندگی صالحي می‌رساند، جلسه ششم از دوره بیست‌وسوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره60، نمایندگی صالحي به استادي همسفر منیره (اسیستنت محترم نمایندگی شاداباد) و به نگهبانی همسفر سعیده و به دبیری همسفر مریم با دستور جلسه نقش سی‌دي‌ها و نوشتن آنها در آموزش» در روز سه‌شنبه 12 آذرماه 1398 در ساعت 16 بعدازظهر برگزار خواهد شد.حضور یکایک همسفران موجب دلگرمی و شادمانی است.
به نام قدرت مطلق اللهجلسه اول از لژیون مجازی همسفران کنگره ۶۰در روز سه شنبه نمایند گی حر در روز سه شنبه ۲۶ فروردين ماه ۱۳۹۹در فضای،مجازی وبا مشارکت همسفران از ساعت ۱۷:۳۰بعدظهرآغاز بکار کرد.
به اطلاع تمامی همسفران عزیز نمایندگی صالحي می‌رساند، جلسه ششم از دوره بیست‌وسوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره60، نمایندگی صالحي به استادي همسفر منیره (دستیار ديده بان کنگره۶۰) و به نگهبانی همسفر سعیده و به دبیری همسفر مریم با دستور جلسه نقش سی‌دي‌ها و نوشتن آنها در آموزش» در روز سه‌شنبه 12 آذرماه 1398 در ساعت 16 بعدازظهر برگزار خواهد شد.حضور یکایک همسفران موجب دلگرمی و شادمانی است.
به اطلاع می‌رساند کارگاه آموزشی خصوصی همسفران کنگره60 (نمایندگی صالحي) در روز سه‌شنبه 11شهریور1399 با دستورجلسه از سایت کنگره60 چگونه استفاده می‌کنم؛ مقاله‌نویسی» به استادي: همسفر الهه، نگهبانی: همسفر معصومه و دبیری همسفر فائزه راس ساعت 17 بعداز ظهر برگزار خواهد شد. ضمنا برگزاری لژیون‌ها ساعت خواهد بود.باتشکر مرزبان همسفران نمایندگی صالحي 
قابل توجه همسفران عزیز نمایندگی صالحي از تاریخ 26 مهرماه 98 به فرمایش ديده‌بان محترم گروه خانواده در تعطیلات رسمی، جلسات عمومی و خصوصی همسفران محترم برگزار نخواهد شد، و کارگاه آموزشی عمومی، به صورت خصوصی برای مسافران برگزار می شود.
مسئولان وبلاگ نمایندگی صالحي در نخستین مسابقه مقاله‌نویسی همسفران که به مناسبت هفته همسفر» برگزار شد، از سه مقاله برتر تقدير کردند.به گفته اسیستنت نمایندگی صالحي این مسابقات در مناسبت‌های بعدي نیز ادامه خواهد داشت و در ادامه از تمامی همسفران برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل می‌آید. در نخستین دوره به سه مقاله برتر لوح یادبود و هدایایی اهدا شد، همچنین نفرات چهارم و پنجم نیز لوح تقدير دریافت کردند.در ادامه شما را به خواندن سه دلنوشته
روز جمعه تاریخ 10 آبان ماه 98 مانند ديگر هفته ها شاهد حضور همسفران نمایندگی صالحي در پارک طالقانی بوديم که در این میان نیز مرحله دوم مسابقات دارت جام سردار از دوره سوم  با شرکت گروه همسفران از نمایندگی های مختلف کشور برگزار شد.
روز جمعه تاریخ 22 آذر ماه 98 مانند ديگر هفته ها شاهد حضور همسفران نمایندگی صالحي در پارک طالقانی بوديم که در این میان نیز مرحله سوم مسابقات دارت جام سردار از دوره سوم  با شرکت گروه همسفران از نمایندگی های مختلف کشور برگزار شد.
حضور همسفران نمایندگی صالحي در نهمین شب از اجرای نمایش پنجره‌ای رو به آسمان» با حضور ديده‌بان محترم آقای سلامی. همچنین پیش‌فروش روزهای جديد آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت تیوال بلیت روزهای 17، ، 19، 20 ، 21 و 22 آذرماه نمایش را خریداری کنند.
به اطلاع می رساند؛ روز شنبه سوم اسفندماه 1398 نخستین سال رهایی مسافر یونس و همسفر سوده رهجوی خانم بهار به استادي آقای بهروز را در نمایندگی صالحي هرچه باشکوهتر جشن خواهیم گرفت.از تمامی همسفران نمایندگی صالحي دعوت می‌شود تا با حضور گرمشان ما را در این جشن همراهی نمایند.از سوی تک تک همسفران این تولد را تبریک می‌گوییم.     با احترام                               &nb
جلسه مجازی لژیون ششم از همسفران کنگره 60 نمایندگی شمس؛ با دستور جلسه "سی دي تعيين مرز در روز شنبه 15 شهریور ماه 1399 در فضای مجازی با استادي کمک راهنما خانم زهره و مشارکت همسفران رأس ساعت 17 برگزار گرديد.
به اطلاع می‌رساند با موافقت ديده‌بان گروه خانواده لژیون‌های همسفران نمایندگی صالحي از روز سه‌شنبه 16 ارديبهشت‌ماه 1399 به صورت مجزا در محل نمایندگی برگزار خواهد شد؛ ساعت برگزاری لژیون همسفران به ترتیب ذیل خواهد:ساعت 15 تا 16 لژیون 3 (همسفر پروشات) و لژیون 7 (همسفر لیلا)ساعت 16 تا 17 لژیون 2 (همسفر فاطمه) و لژیون 4 (همسفر سوگل) و لژیون 1 (همسفر سمیه)ساعت 17 تا لژیون 6 (همسفر بهار) و لژیون 5 (همسفر مرضیه)لطفا تمامی همسفران 5 دقیقه قبل از شروع لژیون خود در
به نام قدرت مطلق الله اهداء شال نمادين توسط اسیسانت محترم شعبه باباطاهر  سرکار خانم کرمی به همسفران محترم در واحد همسفران باباطاهر در طی هفته آینده خدا را شاکریم که با تلاش و همت مسافران و همسفران هر روز شاهد رشد و پویایی نمایندگی همدان هستیم این بار همسفران ثابت کردند که برای رسیدن به هدفی   در مسیر مقدسی که انتخاب نموده‌اند دست در دست مسافران خود در یاری در راه ماندگانی که خواهان رهایی از بند جهل اعتیاد هستند استوار و
همسفران مینا، فروغ و سپیده (رهجویان لژیون ششم همسفران نمایندگی صالحي) مشارکت‌هایی در رابطه با موضوع چگونه عضو لژیون سردار شدم» نوشته‌اند که در ادامه پیش روی شماست.
جلسه چهارم آموزش نحوه فعالیت در سایت» روز سه‌شنبه 19 آذرماه 98 در نمایندگی صالحي با حضور همسفران داوطلب و مسئولان سایت همسفران نمایندگی صالحي برگزار شد. در ادامه گزارش تصویری این جلسه را مشاهده می‌کنید.
قابل توجه کلیه همسفران شعبه سهرورديهمسفران گرامی ؛ از دوشنبه 1399/7/7 کارگاههای آموزشی خصوصی همسفران راس ساعت ۱۵ برگزار می گردد . ساعت  جلسات همسفران از 15 تا :10 می باشد . از همسفران محترم خواهشمنديم طبق ساعت لژیون خود در شعبه حضور داشته باشند . استفاده از ماسک و دستکش اامی است . با احترام ، اسیستانت و مرزبانی گروه خانواده 
لژیون‌های حضوری همسفران نمایندگی صالحي پس از گذشت 10 هفته با صلاح‌ديد ديده‌بان گروه خانواده، ‌روز سه‌شنبه 16 ارديبهشت‌ماه 1399 دوباره آغاز به کار کردند. در این میان همسفران با رعایت اصول بهداشتی و حفظ فاصله فردي از یکديگر در لژیون‌ها حضور یافتند، ضمنا لژیون‌ها درساعات مختلف در محل نمایندگی تشکیل شدند تا از تجمع افراد جلوگیری گردد؛ در ادامه تصاویری از فعالیت لژیون‌ها پیش روی شماست.
چهارمین دوره از آزمون های داخلی همسفران نمایندگی ابوریحان روز سه شنبه مورخ 1398/9/5 راس ساعت 15 با حضور پرشور همسفران تشکیل گرديد. با تشکر از همه عزیزانی که برای برگزاری این آزمون تلاش کردند و تشکر ویژه از خانم مریم (کمک راهنمای لژیون ششم) بابت طراحی سوالات وسپاس از همسفرانی که در آزمون شرکت نمودند. 
روز جمعه  تاریخ 6 دي ماه 98 مانند ديگر هفته ها شاهد حضور همسفران نمایندگی صالحي در پارک طالقانی بوديم که در این میان نیز مسابقات والیبال  جام سردار در مرحله اول از دوره دوم با شرکت گروه همسفران از نمایندگی‌های مختلف کشور برگزار شد  و تیم‌های صالحي در مقابل تیم  ستارخان قرار گرفتند؛ در نهایت در ست سوم تیم والیبال صالحي نتیجه را  به تیم والیبال  ستارخان واگذار کرد. در ادامه گزارش تصویری این مسابقه
روز پنج شنبه مورخ 9 مرداد ماه 1399 انتخابات مرزبانی دوره هفدهم همسفران آقا برگزار و از بین 6 نفر از کانديداها، همسفر رضا عباس زاده و همسفر محمد حسین خرمشاهی به عنوان مرزبانان همسفران آقا برای دور جديد با رای همسفران حاضر انتخاب گرديدند.
گزارش تصویری از مراسم اهدایی شال مرزبانی نمایندگی همسفران آقا در تاریخ 1399/07/24 با حضور ایجنت محترم آقای سبزه ای و ایجنت گرامی همسفر اقای رضا قلی پور، اعضای همسفران آقا و مرزبانان مسافران برگزار گرديد.
نخستین جلسه از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره60 نمایندگی صالحي در روز سه‌شنبه 13 اسفندماه 1398 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران در ساعت 17:30 بعد از ظهر آغاز به کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون دوم در باب سی‌دي قضاوت» پیش روی شماست.
به نام قدرت مطلق اللهدوشنبه 31 شهریور ماه 99 اولین جلسه از دوره ی دوم سری کارگاههای آموزشی خصوصی همسفران لژیون بویین میاندشت،به نگهبانی  همسفر زهره،استادي همسفر نرگس و دبیری همسفررویا با دستور جلسه ی ( صورت مسئله اعتیاد) راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
با سلام خدمت همسفران گرامی به استحضار همه همسفران می رساند که جلسه همسفران روز دوشنبه مورخ 98/12/5 تعطیل می باشد ومراسم تجلیل از کمک راهنمای گرامی خانم زیبا متعاقبا اعلام می گرددبا تشکر اسیستانت و مرزبانی گروه خانواده
تا باد چنین بادا»چهارمین مراسم پیمان آزمون کمک راهنمایی خرداد 98 در روز دوشنبه 21 بهمن‌ماه 98 در نمایندگی آکادمی با حضور 120 تن از مسافران و همسفران پذیرفته شده در آزمون برگزار شد. در این میان همسفران سعیده (لژیون ششم)، الهام و الهه (لژیون دوم) نیز از نمایندگی صالحي شال کمک راهنمایی خود را دریافت نمودند. از طرف تمامی همسفران، راهنمایان، مرزبانان و اسیستنت نمایندگی، این آغاز را تبریک عرض می‌نماییم.
سومین جلسه از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره60 (در روزهای سه‌شنبه) نمایندگی صالحي در روز سه‌شنبه 5 فروردين ماه 1399 در فضایمجازی و با مشارکت همسفران، ساعت 17:30 بعد از طهر آغاز به کار کرد. در ادامهخلاصه عملکرد لژیون چهارم در باب سی‌دي اهمیت خواب شب» پیش روی شماست.

آخرین جستجو ها

inanmalets Cozy NHL Nashville Predators Jerseys Wholesale, 100% Cotton Made. آکادمی وو وی تائو بوکان زندگی بی تو مطالب علمی و تاریخی eninemdeo mosdesacha Pilar's page landdispsourca Nicole's game