نتایج جستجو برای عبارت :

سیدی وادی سوم بخش اول

سرود مسجدیهفدهم ربیع الاوّلای نور حیّ سرمدی یا رسولَ اللهخوش آمدی خوش آمدی یا رسولَ اللهخوش آمدی خوش آمدی یا رسولَ اللهعبد خدا نور خدا وجه اللهی تونور چشم آمنه و عبداللهی توخوش آمدی خوش آمدی یا رسولَ اللهشَمسُ الهُدیٰ هستی و از عالَم سرآمدصلّی اللهُ علیکَ یا مُصطفَی الْاَمْجَدخوش آمدی خوش آمدی یا رسولَ اللهای در مَثَل رویت چو گل یل رسول اللهیا حضرتِ ختمِ رُسُل یا رسول اللهخوش آمدی خوش آمدی یا رسولَ اللهای که دریای رحمتی نبیُ اللهیما سائ
دبه نام قدرت مطلق اللهلژیون پنجم همسفران شعبه سهروردی در روز دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۸ساعت ۱۶/۳۰به استادی کمک راهنمای محترم با دستور جلسه  وادي نهم بخش دوم آغاز بکار نمود پنج دقیقه اول لژیون را همسفر فاطمه در مورد سيدي کمک من به کنگره و کمک کنگره به من کنفرانس دادند.
معرفی سریال قورباغهدر این پست قصد معرفی جدید ترین سریال اثر هومن سيدي را داریم. با سایت ما همراه باشید. این سریال که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش شود پیش بینی میشود که مخاطبان زیادی داشته باشد.قورباغه به کارگردانی هومن سيدي از سریال های شبکه نمایش خانگی است.قورباغه نخستین سریال هومن سيدي است.او قبلا فیلم های سینمایی موفقی نظیر مغز های کوچک زنگ زده را در کارنامه خود دارد.قسمت هایی از این سریال بنا به داستان آن در خارج از کشور فیلم
   《به نام قدرت مطلق الله》دستور جلسه:سيدي دی سپ و آزمون مجازی طلب                               تاریخ شروع لژیون:1398/12/29در تاریخ 29 اسفند 1398 با کمک راهنمایی سر کار خانم زهرا و دبیری خانم طیبه با دستور جلسه سی دی دی سپ و آزمون مجازی و آنلاین سيدي طلب راس ساعت :00 آغاز به کار نمود.در ابتدا اعضای لژیون 23 کمک های مالی و قانون 11 را اجرا نمودند.
بیوگرافی هومن سيدي بازیگر (زندگینامه هنرمندان)هومن سيدي یکی از بازیگران خوش ذوق و هنرمند کشور عزیزمان است. در این مقاله قصد داریم زندگینامه ایشان را برای شما عزیزان شرح دهیم.دوران کودکیدر زندگی نامه ی هومن سيدي اینگونه آمده است که : هومن سيدي هشتم آذرماه ۱۳۵۹ در شهر رشت به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است. یک خواهر به نام هیلدا و دو برادر به نام های حامد و هامون دارد. پدر هومن، کارمند بازنشسته بانک کشاورزی و مادر ایشان بازنشسته نیروی دری
نقش سی‌دی‌ها و نوشتن آن‌ها در آموزش، این دستور جلسه براى بار اول جزء دستور جلسات سالیانه قرارگرفته است تا نقش سيدي‌ها در آموزش و نوشتن سيدي‌ها در آموزش گرفتن به‌صورت درست و منطقی بررسى شود و اینکه چه تأثیر مثبتى بر ما داشته است.
استاد می فرمایند: وادي سیزدهم به نظر من یکی از سخت‌ترین وادي ها است و دقیقاً قبل از وادي چهاردهم آمده است، یعنی تازه انسان بعد از وادي سیزدهم می‌تواند، محبت را درک کند، یعنی آماده می‌شود برای درک محبت.
در قالبِ تمثیل ادبت کوه ابالفضلشد علقمه با دستِ تو مفتوح ابالفضلبیرق به کف و مشک و به دندان گرفتیبا دست و سر و سینه ی مجروح ابالفضلدر وفا ممتازی قمر بنی هاشمصاحبِ اعجازی قمر بنی هاشممینویسم با اشک روبروی معنیِواژه ی جانبازی قمر بنی هاشمابالفضل ابالفضلبابَ الحَوائِجوالا مقام ووالا مدارجابالفضل ابالفضلاُنظُر اِلَیناما نوکراتیممُنَّ عَلَینایا سيدي یا ابالفضلوقتی نشدی علقمه سیراب ابالفضلآب از نِگَه و شرمِ تو شد آب ابالفضلتا روزِ قیامت ب
سيدي ایمان سيدي است که انسان را به تفکر واندیشه وا میدارد، که به قول رسول اکرم (ص‌)که فرمودند یک ساعت تفکر برابر است با هفتاد سال عبادت بدون تفکر. دوم اینکه انسان را عملیاتی میکند؛ یعنی انقد دلنشین است، صحبت‌های جناب مهندس که آدم میگوید بلند شوم یا علی بگویم و تمام فرمایشات استاد را عملی کنم.
هیچ نیازی نیست در ابتدا مسیر کلی راه را بررسی کنم وقتی اولین قدم را برداشتم راه برایم نمایان خواهد شد امروز که در این جایگاه هستم بعد از گذشت چند سال آموزش متوجه شدم چقدر برای خود و خانواده‌ام و اطرافیانم خسارت وارد کرده‌ام. فهمیده‌ام که چرا این وادي در این مقطع قرارگرفته و علت آن این است که برای جبران خسارت قدم بردارم و اول اینکه خودم را ببخشم و درصدد بخشش خود باشم و با خاطرآسوده بتوانم از خانواده و اطرافیانم دلجویی کنم والان با آسایش و آر
بهنام نامی قدرت مطلق الله      در روزدوشنبه درتاریخ ۱مهرماه لژیون هشتم با استادی خانم زهره با دستورجلسه: صورت مسئلهاعتیاد و سيدي اضافه وزن 1 و سيدي وادي اول با حضور همسفران و کارآموزان عزیز درساعت ۱۷:۳۰ آغاز به کار نمود. کسانی که در کنگره نمی خواهند دیدهبشوند به شدت دیده میشوند و کسانی که می خواهند دیده بشوند به بیرون پرتاب میشوند.
قسم به ابروی اباالفضلبه ذکر هو هوی اباالفضلدشمنا، میلرزن، ازضرب علم های توقسم به آن موی اباالفضلطره ی گیسوی اباالفضلتماما، معرکه، زیر قدم های توهمه مبهوت و ماتنعجب فن رزم نابیشده طوفانی در این میدانگرد و غباره حسابیقمر قمر قمراللهبا صلابت ‌و رعناکرده می بر پابا ضربه ی برقاسا به قلب لشگر زدقمر قمر قمراللهای عبادت زیبایل خوش قد و بالامثل حضرت مولا که قلب خیبر زدیا سيدي یا ابالفضلدلم شده مستِه اباالفضلعالمی در دَسته اباالفضلمعرکه ، د
سيدي کفر از استاد امین خلاصه سخنان استاد:استاد درباره سيدي کفر فرمودند  کسی که خوبی  دیگران را پنهان کند وآنها  را نادیده می گیرد باز تاب آن به خودش باز میگردد وخوبیها واستعدادها وتوانایی خودش هم ازچشم همه  پنهان می گردد اگر انسان حقیقتی را پنهان کند روزی این حقیقت بر ملا میشود  زیرا که درمان اعتیاد سفری است از ظلمت به طرف نور و تا شخص درون خود را یکسری ضد ارزشها پاک نکند به آرامش نمیرسددر ادامه مسافر حشمت فرمودننداگرانسان
راجع به وادي دوم، ما در کنگره معتقد هستیم که اعتیاد شامل سه قسمت: جسم، جهان‌بینی و روان است. در کنگره 60 می‌گوید روان یعنی خلق‌وخو؛ بعضی انسان‌ها هستند که مهربان هستند، بعضی‌ها افسرده هستند، بعضی‌ها گوشه‌گیر هستند، بعضی‌ها مردم‌آزار هستند، بعضی‌ها جنون دارند، بعضی‌ها توهم دارند، انواع و اقسام مسائل روی این قضیه است
سلام دوستان سمیه هستم همسفر مسافر نیکوتین وادي اول مهم ترین وادي و کاربردی ترین وادي برای رسیدن به سیزده وادي دیگر است. ما برای رسيدين به وادي تفکر باید بدانید تفکر چیست و چه چیزی می‌خواهد به ما این وادي آموزش بدهد؟؟ تفکر یعنی حرکت ذهنی و حرکت درونی ، حالا باید بدانیم این حرکت دورنی چگونه انجام می گیرد؟؟ .
به نام قدرت مطلق اللهانسان باید برای مسائل زندگی خودش، خودش تصمیم بگیرد وادي سوم و تاثیر آن روی من خلاصه سخنان استاد:وادي سوم میگوید که هیچ موجودی به اندازه خود او نمی تواند به او کمک کند و درمورد مسائل مهم زندگی اش تصمیم بگیرد این وادي ما را برای پذیرش وادي چهارم آماده می کند
در اول وادي گفته می شود که پیام برای کسانی است که به دنیای تازه قدم گذاشته اند. این جمله یعنی چه؟ چرا این وادي بعد از وادي هشتم آمده است؟ چون کسانی که پیمان می بندند به نوعی به دنیای تازه قدم می گذارند. زمانی که به دنیای تازه قدم می گذاریم باید از سخن به عمل حرکت کنیم و باید در حرکت باشیم و به آن چیزهایی که در کوله خود داریم یعنی آن مسائلی که از هشت وادي قبلی آموختیم را به عمل تبدیل کنیم. 
مصاحبه با خانم مرضیه از لژیون ۲۱ با دستور جلسه وادي هشتم و تاثیر آن روی مناز هفت وادي عشق گذر کرده ایم تا امروز بفهمیم؛در س هیچ چیز به وجود نمی آید، مگر با تفکر و حرکت در مسیر ارزش ها و رسیدن به فرمان عقل ،بهترین راه برای مان نمایان می شود.
در این دستور جلسه هرکدام از اعضا در ابتدا به تمام وادي‌ها اشاره کردند که چقدر توانسته‌اند تأثیرگذار باشند و جدا کردند آن‌ها و یا انتخاب بهترین آن‌ها کمی سخت بود ولی باز با این شرایط هر شخصی وادي وجودی خودشان را انتخاب می‌کرد و می‌گفت که چقدر این وادي که نامش را می‌آورد توانسته گره از کار وزندگی‌اش بگشاید؛ همگی می‌گفتند که این وادي موردعلاقه‌اش روشنایی خاصی به زندگی و شهر وجودی‌اش داده است.
در جهان ما تفکر قدرت مطلق حل نیست توام با رفتن و رسیدن ان را کامل مینماید. در وادي چهارم اموختیم مسئولیت زندگی ما بر عهده ماست نه خداوند و ما خود باید مسئولیت زندگیمان را بپذیریم. وادي اول تا وادي چهارم مبانی نظری و تئوری حرکت ما را در درمان اعتیاد تبیین مینماید. وادي پنجم با صراحت تمام میگوید که بایستی حرکت کنی و تا حرکت نکنی اتفاقی نخواهد افتاد. تفکرات ما تا زمانی که حرکت نکنیم از قوه به فعل تبدیل نخواهد شد.
روز یکشنبه ۵ آبان ماه 1398 جلسه دهم از دور هجدهم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی امین گلی با استادی مسافر صفر و نگهبانی مسافر میثم و دبیریی مسافر حسین با دستور جلسه "وادي دوم و تاثیر آن روی من " راس ساعت 17 شروع به کار نمود. ‌اگر کتاب های زیادی تو دانشگاه‌ و در جاهای دیگر رامطالعه و دنبال کنیم هرگز به یک کدام از این وادي ها نمی‌رسد، وباید بدانیم چقدر راحت این وادي‌هادر اختیار ما گذاشته‌شده است.
راه تزکیه و پالایش، گاهی دردناک و سخت‌ و دشوار است.استاد می فرمایند: وادي سیزدهم به نظر من یکی از سخت‌ترین وادي ها است و دقیقاً قبل از وادي چهاردهم آمده است، یعنی تازه انسان بعد از وادي سیزدهم می‌تواند، محبت را درک کند، یعنی آماده می‌شود برای درک محبت.
خلاصه سخنان استاد:امروز مورخ بیست بیست ویکم  خرداد ماه ۹۹ لژیون چهارم با دستور جلسه سيدي عقلانیت با استادی کمک راهنمای محترم مسافر سینا با حضور مسافران راس ساعت ۱۹ آغاز به کار نمودند
خلاصه سخنان استاد محترم با دستور جلسه وادي دوم و تأثیر آن روی من در تاریخ 98/8/6:در ابتدا شکرگزار خداوند هستم و از جناب آقای مهندس سپاسگزار هستم که این بستر را فراهم نمودند تا ما در اینجا جمع شویم و بتوانیم آموزش بگیریم.دستور جلسه این هفته وادي دوم و تأثیر آن روی من است.
سلام دوستان اسماعیل هستم مسافر::برداشت وادي هفتم::::رمز و راز حقیقت در دو چیز است؛یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می نمائیمخوب ما از وادي اول تا وادي چهارم یاد گرفتیم که تفکر کنیم  و در وادي پنجم دانستیم که تفکرات و افکار خودمان را به قوه عقل در بیاوریم یعنی آنرا عملی کنیم و وادي ششم دانستم که عقل حکم فرمانروا را برای ما دارد.
《به نام قدرت مطلق الله》برداشت از سيدي:ظرفیت و شخصیت ۱ و ۲ استاد امین                     توسط همسفر صفورا خلاصه سخنان همسفر صفورا:شخصیت قالبی است که باعث حفاظت و اعتبار بخشیدن به اختیار میشود.برای یک همسفر،افکار منفی و حرکت در جهت ضد ارزش ها و همچنین برای یک مصرف کننده؛مواد مخدر شخصیت او را ترور میکند‌. شخصیت انسان در سه قسمت آسیب می بیند و قابل نفوذ است و.
روز دوشنبه لژیون پنجم با استادی همسفرمدینه با دستور جلسه وادي دوم» در تاریخ20 آبان 1398 برگزار شد.وادي دوم می‌گوید: هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم این وادي ما را مجبور می‌کند که تفکر کنیم ما در این وادي یاد می‌گیریم هیچ کاری را بدون تفکر انجام ندهیم تا به مقصد درست برسیم.
سلام دوستان مهناز هستم یک همسفر:وادي اول وادي تفکر استوکسانی که در سفر اول هستند باید به این وادي توجه نمایند؛ تا یاد بگیرند که‌ تفکر درست چگونه است. وادي اول درواقع پایه‌گذاری وادي‌های بعدی است.
هفت وادي عشققسمت هشتمادامه ی داستان منطق الطیرهدهد: هفت وادي (مرحله) در راه است که اگر از این هفت وادي بگذریم به خدمت سیمرغ می‌رسیم. اما چون کسی از این راه برنگشته است کسی نمی‌داند چند فرسنگ است.وادي اول طلب، دوم عشق، سوم معرفت، چهارم استغنا، پنجم توحید، ششم حیرت و هفتمین فقر و فناست. پس از آن دیگر تلاشی لازم نیست که کشش و جاذبه او خودش تو را جلب می‌کند.1- در وادي طلب صدها بلاوسختی به‌سویت می‌آید. باید تلاش بسیار کنی و از دل‌بستگی‌های مادی
جلسه لژیون سوم در روز  پنجشنبه مورخه ۹۹/۰۲/۱۱  با حضور رهجویان وکمک راهنمای گرامی آقای عبدالله صدیقی با رعایت کامل نکات بهداشتی در محل شعبه باباطاهر همدان راس ساعت 14:00 با موضوع وادي نهم برگزار شد که در ابتدا رهجویان محترم درخصوص دستور جلسه مشارکت کردن و سپس آقای صدیقی به طور مفصل در خصوص وادي نهم صحبت کردند.وادي نهم :اگر نیرویی از کم شروع بشود و لحظه به لحظه بالا و بالاتر برود نقطه تحمل پیدا می‌کند.

آخرین جستجو ها

★&رمــــان و متــن زیبــا&★ telpaupochi feitulawi جغرافیای محمد حسین احسانی skagrethesriy قیمت خرید گوشی موبایل ایسوس دیزل ژنراتور ریان پیشرو Robert's info اجاره ویلا وسوییت درلاهیجان-09115964654-09111432107 orabtico