نتایج جستجو برای عبارت :

سبک بالی ورهایی بعد از بخشش

"به نام قدرت مطلق"وقتی بخشش هست دل آرام می‌گیرد. بخشش دو طرفه عمل می‌کند؛ حال طرف مقابل و هم حال خودت خوب می‌شود. باید سعی کنیم بر مادیات سوار باشیم نه مادیات بر ما سوار باشد، اگر بر مادیات سوار باشیم در این صورت صد در صد شیطان را شکست داده‌دایم.
ویژگی اصلی یک همسفر در بخشش اوست. ما در کنگره هستیم تا به‌اندازهٔ توانایی‌مان بخشش (مالی، جانی) کنیم. بخشش یکی از حس‌هایی است که در ن بیشتر از مردان است و همسفران قدرت گذشت و بخشندگی بالاتری دارند. ما همسفران و مسافران باهم پیوند محبت داریم و قدرت احیاء و سازندگی و همچنین قدرت تخریب داریم. ما می‌توانیم هر حسی را به مسافر القاء کنی؛ پس قدرت بخشندگی، گذشت و محبت را تمرین و تقویت کنیم تا این حس به آنها منتقل شود.
هفته کتاب و کتابخوانی مبارک                           از عزیزانی که کتاب امانتی دارند و  موعد بازگشت آن سپری شده، تقاضا می شود کتابها را از پنجشنبه: 98/8/23 لغایت پنجشنبه 98/8/30 به کتابخانه عودت داده و از بخشودگی جرایم برخوردار گردند.
امروز با بخشش خود عشق را با تمام وجود معنا کردید و نشان دادید که معجزه عشق و بخشش، چگونه دل مادر ناامیدی را امیدوار و ایمان او را در رسیدن به مقصد قوی می کند، بذر بخشش را در زمین آباد کاشته اید تا بارور شود و کشتزارهای اطراف را سرسبز کند، برکت این بخشش گوارای وجودتانبقیه تصاویر در ادامه مطلب.
جزیره بالي یکی از بهترین سواحل دنیا را دارا می باشد، این سواحل دارای شن های سفید و آب های آرام و زلال می باشد و بهترین موقعیت را برای استراحت و انجام ورزش های آبی فراهم آورده است، در ادامه با وبلاگ تور بالي اندونزی همراه باشید تا به معروف ترین و بهترین سواحل جزیره بالي برای غواصی بپردازیم.
بالي یکی از زیبا ترین سرزمین های جهان می باشد که با استفاده درست از این زیبایی ها توانسته است به حجم بسیار باليی از توریسم دست پیدا کرده و به راحتی با استفاده از این صنعت به درامد بسیار بالایی درست پیدا کرده و به همین دلایل است که سرمایه گذاری های بسیار زیادی را در این سرزمین مشاهده می نمایید.با وبلاگ تور بالي نوروز 97 همراه باشید
بالي یکی از شهرهای معروف و زیبای اندونزی است، سالانه گردشگران و مسافران  بسیار زیادی برای تفریح و استراحت به بالي می روند، طبیعت بالي از هر نظر زیبا و دیدنی می باشد، بالي از نظر زیرساخت ها تفریحی در چند دهه اخیر پیشرفت داشته است و با توجه به همین زیرساخت های بسیار خوبی را برای آنها تامین کرده است ، در ادامه با وبلاگ تور بالي اندونزی همراه باشید.لوکس ترین هتل های بالي اندونزی به خاطر کسانی که میل زیادی به تفریح و ولخرجی دارند و به دنبال چیز
سلام دوستان راحله هستم همسفر؛ کمک راهنمای لژیون دومدرکتاب شریف هر جایی که به انسان برای امور مادی توصیه ای شده است دو مورد آورده شده:1-بخشش و بذل مال2-بذل و بخشش جانیعنی بخشش مال مهمتر از بخشش جان است. در واقع آدمی حاضر است از جان خود بگذرد ولی وقتی صحبت از مال و ثروت خود سخن به میان می آید یک پای کار می لنگد. چه بسا انسان هایی که برای حفظ یا بدست آوردن مال حاضرند جان خود را بدهند ولی از مال و ثروت خویش نمی گذرند.
دومین جلسه ی لژیون مجازی سردار شعبه ی شادآباد با نگهبانی مسافر حسین، دبیری همسفر آزاده و استادی همسفر نسیم با دستور جلسه دانایی و دانایی مؤثر ( کسب روزی و بخشش ) » مورخ ۱۳۹۹/۱/۲۴ راس ساعت ۱۷ آغازبه کار نمود.
کنگره۶۰ با این بخشش و سخاوت عظیمش به من یاد داد که می‌توانم بخشنده باشم و مرا از حال خوش و لذت وصف ناپذیر آن آگاه کرد و مرا متوجه هوشمند بودن هستی کرد و وسعت دید مرا گسترش داد که دنیایی فراتر از چهارچوب ذهنی من وجود دارد. بخشندگی و بخشش‌های عظیمی که تصور آن برای من محال بود!
برداشت از سی دی بخششهم سفران لژیون شانزدهمبخشش ما اول باعث آرامش خودمان می شود پس سعی می کنم با بالا بردن آگاهی هایم در کنار مسافرم زندگی ویرانم را تبدیل آبادانی کنم و با بخشش (خودم، مسافرم و خداوند) رها و آزاد از بایدها و نباید ها از زندگیم لذت ببرم.
به اطلاع دانشجویان عدم مراجعه  می رساند با توجه به بخشنامه جدید، دانشجویان که به هر دلیل به دانشگاه مراجعه نکرده اند. مشمول بخشش تمام شهریه می شود لذا دانشجویان تا مورخه 15/11/98 فرصت دارند به دانشگاه مراجعه نموده و درخواست بازگشت به تحصیل دهند- اداره آموزش دانشگاه پیام نور ارومیه 
 عدالت یکی از خواسته‌های درونی انسان‌ها است. تمام انسان‌ها در هر زمان و مکان خواستار عدالت می‌باشند و همواره در زندگی خود از آن دم می‌زنند و از نابرابری و تبعیض بیزاری می‌جویند. عدالت نسبت به سایر ارزش‌های معنوی مانند مساوات، برابری، بخشش و . از جایگاه والاتری برخوردار است، از  بزرگی پرسیدند: عدل بهتر است یا بخشش؟  فرمودند: عدالت، هر چیزی را در جای خود قرار می‌دهد  درحالی‌که بخشش آن را از جای خود خارج می‌سازد.
ششمین جلسه از دوره ی دوم لژیون سردار شعبه لوئی پاستور با استادی آقای مجید امینی و نگهبانی مسافر آقای عبدالله و  و دبیری اینجانب مسافر سعید با دستور جلسه رمضان، معلم بخشش (قدر و تقدیر) در روز شنبه مورخ 99/03/10 آغاز بکار نمود.
"به نام قدرت مطلق "  از دیدگاه من هم‌سفر اعضاء کنگره 60، خوش‌بخت‌ترین افرادی هستند که بخشش را آگاهانه فرا گرفته‌اند. حس بخشش که ما در کنگره حس می‌کنیم بالاترین و پراحساس‌ترین نوع بخشش است. معنی واقعی بخشش را  فقط در کنگره می‌توان احساس کرد.
در این مقاله به قلم فصیح همسفر نرگس نوری از لژیون یکم نمایندگی ایمانمی‌خوانیم که، بخشش و اهدا کردن نیاز دوسویه‌ی آدمی است، یعنی کسی که بخشش می کند همبه خود کمک می‌کند و هم به دیگران یاری می‌رساند و تا زمانی که نبخشیم نمی‌توانیم انرژیحیات خود را به حرکت درآوریم و جاری باشیم.
روز سه‌شنبه 28 آبان ماه ۱۳۹۸ جلسه دهم از دور هجدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 با استادی  کمک راهنمای محترم مسافر سعید محسن ، نگهبانی مسافر رحیم و دبیری مسافر حمید  با دستور جلسه " توان مالی " رأس ساعت ۱۷ شروع به کار نمود.ما یک حساب مادی داریم و یک حساب معنوی و بین این دو یک خلاء است و تنها با بخشش می شود حساب معنوی را پر کرد.بخشش باید بلاعَوض باشد مثلا نگوییم خدایا یک میلیارد به من بده تا ده میلیوم بخشش کنم .
در این دنیا، خیری برای دیگران داشته باشیم و یاد بگیریم که یک جایی بتوانیم ببخشیم، چه از مال، چه از وقتمان و دانایی و ظرفیت ما باید به حدی رشد کند که هرچه بیشتر ببخشیم حالمان بهتر شود و این کار را باید از یک جایی شروع کنیم و سعی کنیم گذشت و بخشش را تجربه کنیم، از خودمان عبور کنیم که این خود، جلوه‌های گوناگونی دارد تا زمانی که شخص در خودخواهی خویش غرق باشد لذت شکوفایی را نخواهد چشید.انفاق و بخشش از جمله کارهایی است که انسان با گذر از آنها می‌تو
( بخشش با تدبیر)افراد زیادی در کنگره هستند که هیچ جایگاه و منزلتی ندارند ولی چنان معنای واقعی بخشش را فهمیده اند و در زندگی شخصی خود، آن را لمس کرده اند و به حال خوش رسیده اند که .
به نام قدرت مطلق اللهدر اثر بخشش مال، چرخش انرژی اتفاق می‌افتد و کائنات ثروت مادی و معنوی بیشتری را به سمت ما روانه می‌کند. بخشش مال در اصل خدمت به خود ما است که با تزکیه درونی هم مسیر رشد خودمان و دیگر انسان‌های در رنج را هموارتر کنیم و همچنین باعث می‌شود ریشه مشکلات و مسائل زندگی‌مان را سریع‌تر متوجه شویم و درصدد رفع آن‌ها برآییم. 
به نام قدرت مطلق اللهدر خدمت خانم محبوبه همسفر جواد، کمک راهنمای لژیون چهارم و از اعضاء لژیون سردار همسفران نمایندگی شهرری هستیم. مسافر ایشان با ده سال تخریب تریاک و شیشه وارد کنگره شدند. ده ماه و نیم با متد DST و داروی درمان OT با راهنمایی خانم فاطمه و آقای محمود سفر کردند. الآن حدود شش سال و سه ماه است که درمان شده‌اند. رشته ورزش خانم محبوبه در کنگره بدمینتون است و ایشان از طریق برنامه تلویزیونی جذب کنگره شدند.نظر ش
بخشش؛ نیازمند آگاهی است و راهی برای رشد ماگفت و گو با همسفر وجیهه؛ در باب جشن گلریزاننتایج بخشش  یکی از جنبه‌های هدایت خدا، این است که راهرشد کردن را به انسان بنمایاند و بی‌شک یکی از راه‌های رشد، بخشش است هر کس از صفتبخشندگی استفاده کند به خودش سود رسانده .
بالي یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان ب شمار می رود که در رده ی جزایر همچون قناری و هاوایی در امریکا و مدیترانه دارد. قصد ما از این پست از وبلاگ تور بالي این است که شما جزیره ی بالي را بیشتر بشناسید و از زیبایی های آن اگاه شوید. با ما همراه باشید.
بالي، بهشت کوچکی که روی زمین قرار گرفته، هر جایش برای توریست‌ها می‌تواند دیدنی باشد؛ جزیره‌ای کوچک در میان آب‌ها، که هر طرفش را بگردید، آب و طبیعت زیبا چشمتان را می‌گیرد و همین دیدنی‌های بالي را منحصر به فرد کرده است.در این مقاله به بررسی معابد بالي می پردازیم، تا شما معابد بالي را بیشتر بشناسید و از ان لذت ببرید.
روز دوشنبه لژیون یکم با استادی همسفر سمیه با دستور جلسه سی دی بخشش» در تاریخ 3 شهریورماه 1399 برگزار شد.ابتدای این سی دی آقای امین در مورد حس صحبت کرده‌اند حس نیرویی هست که یا توسط خودمان و یا توسط دیگران در ما به وجود می‌آید.
بخششِ هرکس به‌اندازه دانایی و عشق اوست. بخشنده‌ها عاشق واقعی هستند و در درون آنها تزکیه و پالایش‌هایی صورت می‌گیرد که در رفتار، گفتار و کردارشان نمایان می‌شود. بوی گل یا چمن اگر حقیقی باشد نیازی به توصیف نیست. چنین کسانی نه‌تنها موجب شادی دیگران می‌شوند بلکه موجب آرامش روح و روان خود نیز می‌شوند. ما در کنگره یاد گرفتیم حال خوش داشتن؛ یعنی رسیدن به آرامش، حال یکی حال خوش را در پولدار بودن می‌داند و یکی در تحصیل و یکی در بخشش!
روز پنج شنبه98/07/26جلسه هفتم  از دور اول کارگاه های آموزشی لژیون سردار شعبه ی امین گلی با استادی مسافر مصطفی ، نگهبانی موقت مسافر حسن  و دبیری موقت مسافر صفر  با دستور جلسه "محبت (بخشش ) را منتقل کن  " راس ساعت۱۶ آغاز به کار نمود.همانطور که آقای مهندس و دیده بانان از پول و خانواده خود گذشتن ما نیز باید خدمت کنیم و از پول و خانواده و وقتمان بگذریم؛ دیگران کاشتند و ما خوردیم ما میکاریم تا دیگران بخورند .
زمانی که سخن از بخشش به میان می‌آید، همه به یاد قدرت مطلق الله می‌افتیم،اما بخشش در زمین و در جمعیت احیاء انسانی کنگره60 هم موج می‌زند، بخشش یعنی حضوردر لژیون سردار و چه کسانی بخشنده‌تر از اعضای لژیون سردار» می‌شناسیم.کنگره60 خود نماد بارز بخشش در بُعد حیات و بخشش به سایر انسان‌هاست؛در این میان اعضای لژیون سردار نماد این حرکت زیبا هستند که با رسیدن به درجه‌ایاز دانایی، در استحکام پایه‌های مالی کنگره گامی استوار بر می‌دارند. تغییر در
در این پس از وبلاگ تور بالي به معرفی نکات مهم در مورد معابد و جاذبه های گردشگری بالي پرداخته این. دلیل اصلی این امر را اهمیت بسیا بالای معابد برای مردم بالي است که برای آنها اهمیت بسیار بالایی قائل هستند و به عنوان یک ارزش به آنها نگاه می کنند. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
با ما همراه باشید تا شما را با انواع جاذبه های گردشگری و دیدنی های آبخست بالي اندونزی آشنا کنیم. بالي که مملو از سواحل زیبا، معابد باستانی و جاذبه های غریزی است امروزه به یکی از مکان های توریستی معروف و مغبچه تماشاچی در جهان تبدیل شده است. به همین دلیل در سالیان اخیر در میان گردشگران ایرانی نیز طرفداران زیادی جلی کرده است. در این بخش تلاش داریم تا شما را با دیدنی ها و مکان های دیدنی بالي بیشتر آشنا کنیم و همچنین اطلاعات مفیدی که دیرینه ستردن س

آخرین جستجو ها

خط خطی های تكنولوژی خاطرات یک سایکوپات . Elvis's memory Anybody May Download از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ethurunban Henry's page AVR/ولتاژ رگلاتور ژنراتور وبلاگ نماز زیباتریرین تجلی عبودیت