نتایج جستجو برای عبارت :

سابقه تحصیلی سردا رقاآنی

هدف پژوهش حاضر مطالعه نقش مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصيلي بر به‌کارگیری فرانظریه‌های برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری است. روش پژوهش از نوع زمینه‌ای و جامعه آماری کلیه اساتید شاغل به‌تدریس در دانشگاه‌های شهر تهران در سال تحصيلي 89-88 است. نمونه آماری 87 نفر از اساتید زن و مرد می‌باشد. که به‌صورت نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. این پژوهش از ابزار محقق‌ساخته پرسش‌نامه استفاده شده است و داده‌های پژوهش در دو سطح توصیفی

آخرین جستجو ها

راک باز ها Christine's blog صد مقاله نغمه ادبی فرهنگی وبلاگ نمایندگی همسفران خمین Kimberly's style وبلاگ نمایندکی پارک لاله podirevme طراحی سایت یاریگران زندگی اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش