نتایج جستجو برای عبارت :

کنگره شصت نمایندگی شهر قدس

ضمن عرض خدا قوت وتشکر فراوان از جناب آقای سلامی بابت خدمات ارزنده و بی دریغ ایشان در جهت حفظ و بقاء و رشد توسعه جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ ، جایگاه دبیری بنیان محترم کنگره ۶۰ را به جناب آقای خدامی و کلیه اعضای کنگره ۶۰ تبریک عرض مینماییم.از طرف مسافران و همسفران نمايندگي ساوه
جلسه یازدهم از دوره شصت و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر ژیلا با دستور جلسه "بنیان کنگره 60"، در روز چهارشنبه 13 آذر ماه سال 98 ساعت 9:00 آغاز به کار کرد.روز چهارشنبه نمايندگي آکادمی میزبان جشن بیست و دومین سالگرد آزادمردی بنیان کنگره با حضور دیده بانان و اعضای نمايندگي های مختلف کنگره 60 بود.
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمايندگي شمس، لژیون ششم با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است؟》در روز شنبه 7 تیر ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به کار کرد.
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمايندگي شمس، لژیون ششم با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است؟》در روز شنبه 7 تیر ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به کار کرد.
پنجمین جلسه از دور بیست و یکم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمايندگي رودکی شهر قدس با دستور جلسه ((کمک کنگره به من و کمک من به کنگره)) به استادی مسافر بابک، نگهبانی مسافر عباس ودبیری مسافر پیمان درتاریخ 15 دیماه 1398 آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلقبا سلامقابل توجه اعضاءمحترم اینستاگرام کنگره 60:به استحضار میرساند صفحه ی اینستاگرام بکش بکش از دیشب هک گردیده است ، از تمامی اعضاء محترم تقاضا میشود از این صفحه خارج شوند .با احترام               ایجنت اینستاگرام کنگره 60 خانم شانی دژاکام      
بنام قدرت مطلق الله " استاد فرمودند" من پیام استاد سردار را به نام نیروی از دست رفته را به این دستور جلسه مرتبط میکنم و یک‌مثلث داریم قاعده مثلث موضوع مربوطه و یک ضلع کمک‌من به کنگره و یک راس هم کمک کنگره به من است .
اولین کمک کنگره به ما ، کمک علمی است . کنگره 60 صورت مسئله اعتیاد را به ما می آموزد و ما با استفاده از علم و دانش کنگره ، مفهوم اعتیاد را می آموزیم . با علم کنگره 60 می آموزیم که اعتیاد چیست و مصرف کننده مواد مخدر در چه جایگاهی قرار دارد . کنگره 60 با علم خود ، چگونگی درمان اعتیاد را به ما آموزش می دهد ، علمی که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد . کنگره 60 با علم خود چگونه زندگی کردن و بهترین زیستن را در ادامه به ما می آموزد .
کمک کنگره به من و خدمت من به کنگره ( مادی و معنوی )اولین کمک کنگره به ما ، کمک علمی است . کنگره 60 صورت مسئله اعتیاد را به ما می آموزد و ما با استفاده از علم و دانش کنگره ، مفهوم اعتیاد را می آموزیم . با علم کنگره 60 می آموزیم که اعتیاد چیست و مصرف کننده مواد مخدر در چه جایگاهی قرار دارد
جلسه سیزدهم از دور ششم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمايندگي ساوه روز سه شنبه مورخ 99/6/11 با استادی مسافر مجید و نگهبانی مسافر ولی و دبیری مسافر وحید با دستور جلسه از سایت کنگره 60 چگون استفاده می کنیم؟ مقاله نویسی راس ساعت 16 آغاز بکار نمود.خلاصه سخنان استاد:دستور جلسه این هفته در مورد سایت کنگره ۶۰ است.آقای مهندس در چند جا  سایت را اینگونه معرفی می کند؛ سایت کنگره بزرگترین نمايندگي یا بزرگترین دانشگاه کنگره ه۰ است و در جای دیگر از سای
جلسه یازدهم از دوره شصت و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر ژیلا با دستور جلسه "بنیان کنگره 60"، در روز چهارشنبه 13 آذر ماه سال 98 ساعت 9:00 آغاز به کار کرد.روز چهارشنبه نمايندگي آکادمی میزبان جشن بیست و دومین سالگرد آزادمردی بنیان کنگره با حضور دیده بانان و اعضای نمايندگي های مختلف کنگره 60 بود.
وظیفه همه‌ی اعضا کنگره این است که در حد توانایی‌مان چه مالی و چه آموزش دادن و آموزش گرفتن به کنگره کمک نماییم چون خدمت به کنگره خدمت به خودمان است و شکرگزاری را یاد بگیریم.
جلسه دوازدهم از دوره هفدهم سری کارگاههای آموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره 60 نمايندگي گیلان روز دوشنبه98/8/20 با دستور جلسه(روش DST و تجربه من از سایر روش ها)با استادی خانم رویا، نگهبانی خانم لعیا، دبیری خانم معصومه راس ساعت 15 آغاز به کار نمود .
به نام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم یک همسفر" به بهانه جشن همسفر " فرصتی دست داد تا این مشارکت را بنویسم امیدوارم همسفرانی که در کنگره در حال آموزش هستند و دل شکسته و نا امید هستند بخوانند و بدانند که پایان شب سیه سپید است ‌.زمانی که من وارد کنگره شدم مسافر نداشتم و این مساله کمی روحیه مرا تحت الشعاع قرار میداد و حس غریبی به من دست میداد .با شروع آموزشها در کنگره این پرسش برایم مطرح شد چرا به کنگره می آیم ؟هدف من‌چیست؟
پنجمین جلسه از دوره هجدهم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه مسافران شعبه آزادی با استادی مسافر فرشادونگهبانی مسافر قاسم و دبیری مسافر یونس با دستور جلسه کمک کنگره من به کنگره و کمک کنگره به من در روز یکشنبه مورخ 98/10/15 راس  ساعت 17: آغاز به کار کردخلاصه سخنان استاد:
بنام قدرت مطلق ، الله لژیون ویلیام وایت کنگره ۶۰ ، شعبه رودکی با دستور جلسه "کمک کنگره به من و خدمت من به کنگره " با استادی کمک راهنمای محترم مسافر افشین پنجشنبه ۱۲دی ماه ۱۳۹۸ساعت ۱۵ برگزار گردید . 
 چهاردهمینجلسه از دورهٔ پانزدهم سری کارگاه‌های آموزشی مجازیِ کنگره ۶۰، ویژه همسفرانخانم‌ نمايندگي آکادمی، با استادی سرکار خانم مریم با دستورجلسه"کمک من به کنگره و کمک کنگره به من" برگزار شد.
این روزها تازه می‌فهمم که چقدر به کنگره و آدم‌هایی که آنجا هستند برای حال خوش خودم نیاز دارم.‌در این روزها که از کنگره دور هستیم تمام فکرم متوجه ره‌جوهای سفر اول است و تمام آرزویم این است که به‌زودی دوباره در کنگره دورهم جمع شده و آموزش بگیریم.
تحصیل علم ،زمانی ارزشمند است که همراه با شعور و آگاهی و دانایی باشد. آقای مهندس دژاکام به اعضای کنگره ۶۰ سفارش می کنند که به تحصیل علم در رشته های مربوط به درمان اعتیاد و کنگره بپردازند ، تا در آینده بتوانند در رسیدن به اهداف کنگره ۶۰ و آکادمی موثر واقع شوند و خدمت کنند و این مهم اهمیت تحصیل و کار را در کنگره ۶۰ نشان می دهد.
"به نام قدرت مطلق"پنجمین جلسه از دوره سی‌ودوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60، نمايندگي حر با نگهبانی مسافر محمدرضا و دبیری مسافر سعید و استادی مسافر حسین با دستور جلسه (کمک کنگره به من و کمک من به کنگره ) روز چهارشنبه مورخ 1398/10/ رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
با سلاماطلاعیهقابل توجه مسئولین کلیه نمايندگي های کنگره 60 در کل کشور:با توجه به اعلام عزای عمومی در روز پنجشنبه 19 دیماه کلیه مراسم تولد در نمايندگيهای کنگره کنسل میباشد.دبیر کنگره دیده بانان
اطلاعیه روابط عمومی کنگره ۶۰ با سلام قابل توجه مسئولین نمايندگي های کنگره ۶۰ در سراسر کشور: به اطلاع میرساند؛ جهت حفظ سلامت افراد و رعایت اصول پیشگیری، استفاده از ماسک برای کلیه اعضا کنگره در هنگام حضور در نمايندگيها اامی میباشد. خواهشمند است نسبت به اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و بخشنامه های کشوری و استانی، اقدامات لازم را بعمل آورید.   ۹۹/۴/۱۶ با احترام روابط عمومی کنگره۶۰
به نام قدرت مطلق اللههشتمین جلسه از دور بیست و ششم از کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمايندگي دانیال اهواز، با استادی مسافر آقای مجید، نگهبانی مسافر حشمت الله و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه (کمک کنگره به من و کمک من به کنگره) در روز یکشنبه مورخ1398/10/15رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
وقتی صحبت از استحکام پایه‌های علمی کنگره ۶۰ به میانمی‌آید منظور این نیست که علم کنگره ۶۰ ناقص است و برای تکمیل شدن نیاز بهما دارد بلکه بدون تعصب و اغراق باید گفت علم کنگره، یکی از کامل‌ترین علوم است. منظور از استحکام پایه‌های علمی کنگره ۶۰؛ اثبات حقانیت علم کنگره ۶۰ و از قوه به فعل درآوردن آن است که این اتفاق فقط در بخش کوچکیاز علم کنگره یعنی درمان اعتیاد و درمان سیگار افتاده و هنوز در بسیاری ازمسائل در حد فرضیه باقی‌مانده است ازجمله فرض
جلسه سوم از دوره بیست و نهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمايندگي گیلان روزهای یکشنبه با استادی آقای بهزاد، نگهبانی آقای عادل و دبیری آقای مصطفی با دستور جلسهعدالت، آیا در کنگره ۶۰ همه با هم برابرند» در تاریخ ۹۹/۶/۱۶ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
ششمین جلسه از دوره بیست و یکم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمايندگي رودکی شهر قدس ویژه مسافران روزهای سه‌شنبه با دستور جلسهنظم ٬انضباط و  احترام در کنگره» به استادی مسافر نیما٬ نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر بابک در تاریخ 8 بهمن ماه 1398 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
چهار شنبه 13 آذر 1398 بازدید مدیرکل امور اجتماعی اصفهان از نمايندگي‌های کنگره 60 این استان + 1 9 کنگره 60 ماهی گیری یاد می‌دهد و این تعالیم باعث توانمندسازی اف
جلسه دوازدم از دوره بیست و یکم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمايندگي شیخ بهایی، با استادی کمک راهنما محترم مسافر مجید، نگهبانی مسافر هادی و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه اول بنیان کنگره 60» و دستور جلسه دوم سومین سال رهایی مسافر علی» روز پنجشنبه 21 آذر ماه 1398 ساعت 17 برگزار شد.نقطه عطف آغازین کنگره ۶۰، بنیان کنگره ۶۰ هستند و از یک تفکر و اندیشه مثبت و الهی، بنیان کنگره نهاده شد. استاد رعد می‌فرمایند: شروع یک تفکر از سیاهی تا رنگین کمان
بنام قدرت مطلق اللهدرباب دستور جلسه استحکام پایه های مالی وعلمی کنگرهشاید صحبت کردن در مورد این دستور جلسه برای من همسفرکه هنوز نتوانستم برای کنگره کاری انجام دهم سخت باشد.آقای مهندس می فرماید کنگره یک سازمانی است که بخود متکی میباشد وتمام هزینه هایش توسط خود اعضا تامین میشودودر واقع کمکهای ما در جهت ارتقا کنگره است وسطح مالی کنگره را بالا میبردوبیشترین هزینه های ما باید صرف زمین کنگره باشدکه بتوانیم ساختمانی احداث کنیم که همه در کنارهم
جلسه هشتم از دوره پنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمايندگي ساوه، روزهای چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ با دستور جلسه  کمک کنگره به من و کمک من به کنگره » با استادی مسافر آقا ابوالفضل و نگهبانی مسافر حسن آقا و دبیری مسافر آقا مالک رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد:حال در قبال این‌همه هدیه بزرگ و کوچکی که کنگره به ما داده و نمی‌توان روی آن‌ها قیمت گذاشت ما چه وظیفه‌ای داریم؟ اولین کاری که باید انجام بدهیم این است

آخرین جستجو ها

engoltentplan . padenpage گزیده ای از مقاله های علمی نسیم سخن بی نفر من از درونم می نویسم gashtogozar فروشگاه اینترنتی ساعت مچی هوشمند ارزان کلاس ششم