نتایج جستجو برای عبارت :

کنگره 60شعبه.شىخ بهاىى همسفران اصفهان

"به نام قدرت مطلق الله"این جلسه دوازدهمین جلسه از دور دهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60شعبه خمین در روز یکشنبه مورخ 98/7/28 با استادی همسفر زهرا نگهبانی همسفر شیما و دبیری همسفر مریم با دستور جلسه شربت D.SAP راس ساعت 17آغاز به کارنمود.
اولین جلسه از دوره بیست ودوم کارگاههای اموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی رودکی شهرقدس با دستورجلسه ازدواج» به استادی مسافر افشین ،نگهبانی مسافرمحمدرضا و دبیری مسافر ابراهیم پنج شنبه 5دی ماه 1398ساعت17برگزار شد.
دومین جلسه از دوره بیست ودوم کارگاه های اموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی رودکی شهرقدس بادستور جلسه جهان بینی در ورزش» به استادی مسافر رسول ،نگهبانی مسافر محمدرضا و دبیری مسافر ابراهیم پنج شنبه 12دی ماه 1398راس ساعت 17 برگزار شد.
به نام قدرت مطلق اللهجلسه اول از لژیون مجازی همسفران کنگره ۶۰در روز سه شنبه نمایند گی حر در روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹در فضای،مجازی وبا مشارکت همسفران از ساعت ۱۷:۳۰بعدظهرآغاز بکار کرد.
گزارش تصویری دومین و سومین روز دیدار مسافران و همسفران کنگره 60 با آقای مهندس درجمعه 2فروردین و روز شنبه3 مورخ فروردین98سومین روز دیدار نوروزی اعضای کنگره 60 با آقای مهندس نیز برگزار شد که در این راستا یک اتوبوس حامل مسافران و همسفران از نمایندگی استان تبریز، یک اتوبوس حامل مسافران و همسفران از نمایندگی های استان اصفهان، یک اتوبوس هم حامل مسافران و همسفران نمایندگی اراک حضور داشتند، اما مسافران و همسفران استان تهران، سمنان، شهر کرد و دیگ
در روز پنجشنبه در استخر پنها ، تیم شنا همسفران اصفهان در مسابقات شنا در قسمت گروهی شرکت کردند و موفق به کسب مقام اول شدند ، همچنین همسفر مائده از نمایندگی شیخ بهایی اصفهان در بخش انفرادی موفق به کسب مقام اول شد.از طرف اسیستانت و مرزبانان نمایندگی ورزش اصفهان این موفقیت بزرگ را به اعضای تیم شنا همسفران تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزونشان در امر خدمت و آموزش از خداوند بزرگ مسئلت می نماییم.
در روز پنجشنبه در استخر پنها ، تیم شنا همسفران اصفهان در مسابقات شنا در قسمت گروهی شرکت کردند و موفق به کسب مقام اول شدند ، همچنین همسفر مائده از نمایندگی شیخ بهایی اصفهان در بخش انفرادی موفق به کسب مقام اول شد.از طرف اسیستانت و مرزبانان نمایندگی ورزش اصفهان این موفقیت بزرگ را به اعضای تیم شنا همسفران تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزونشان در امر خدمت و آموزش از خداوند بزرگ مسئلت می نماییم.منبع:وبلاگ ورزش اصفهان
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی شمس، لژیون ششم با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است؟》در روز شنبه 7 تیر ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به کار کرد.
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی شمس، لژیون ششم با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است؟》در روز شنبه 7 تیر ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به کار کرد.
به نام قدرت مطلق اللهجلسه هفتم از دور دوم کارگاه‌های آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگره 60 نمایندگی گلپایگان در روز شنبه مورخ 99/7/19 با استادی مسافر اقا مصطفی ونگهبانی مسافر رسول و دبیری مسافر حامد با دستور جلسه" هفته ایجنت و مرزبان " راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.برای مشاهده خلاصه سخنان استاد به ادامه مطلب بروید.
به نام قدرت مطلق اللهجلسه نهم از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزش خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران شعبه اروند آبادان و خرمشهر با دستور جلسه "کمک من به کنگره و کمک کنگره به من" با استادی "خانم سهام" و نگهبانی "خانم بدریه" و دبیری "خانم زینب" در روز دوشنبه مورخ 1398/10/16 راس ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.
جلسه هجدهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگیلویی پاستور روز شنبه 27 اردیبهشت‌ماه 1399 با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون یکم در باب دستور جلسه " در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره من چه کرده‌ام؟" پیش روی شماست:
به نام قدرت مطلقمصاحبه با  :خانم قصه از اولین همسفران اصفهان  چیزیکه خیلی مهم است نظم کنگره است ، چیزی که حتی تصورش برای خارج از ایران هم سخت است.آقای مهندس با سیستمی که ساخته است و آن رابا کمک اعضا ومرزبانان، مدیریت می کنند، توانسته اند کنگره 60 را پایدار نگه دارند، چیزی که به ندرت در بقیه انجیو ها دیده می شود.
جلسه دوم از دور هفدهم از سری کارگاه‌های آموزشی همسفران کنگره 60 بوشهر به استادی خانم معصومه با نگهبانی همسفر عفت و دبیری این‌جانب ریحانه با دستور جلسه بنیان کنگره 60 در روز دوشنبه 98/09/ رأس ساعت 16 در محل برگزاری جلسات آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلق اللهدوشنبه 16 دی ماه 1398 جلسه دهم از دور دوازدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی  ویژه همسفران  نمایندگی سهروردی اصفهان به نگهبانی همسفر پریسا و استادی همسفر شکران و دبیری همسفر مریم با دستور جلسه " کمک کنگره به من و کمک من به کنگره "  رأس ساعت 15 آغاز به کار نمود .کنگره توانست فکر ، روح و جسم من را به سلامت برساند و اصول زندگی و راه درست را به من نشان بدهد و به کمک صحبت های آقای مهندس و گوش کردن سی دی ها
گزارش مقدماتی زمین‌لرزه  بزرگی : 4.3 محل وقوع : فرخی، اصفهان  تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی : 1399/01/15 07:22:48.5 طول جغرافیایی : 54.87 Eعرض جغرافیایی : 33.92 N عمق : 7 کیلومتری ,نزدیک شهر ها : 10 کیلومتری فرخی، اصفهان 25 کیلومتری خور، اصفهان 44 کیلومتری جندق، اصفهان 
دسته زیادی از مشتریان ما افرادی هستند که تجربه تلخ و حتی پر هزینه ای را در مورد طراحی سایت در اصفهان دارند.پشتیبانی ضعیف ، کیفیت پایین و علی الخصوص هزینه بالایی که بسیاری از شرکت های رقیب در اصفهان دارند واقعا فضای طراحی سایت و اپلیکیشن را تیره و تار نموده است.ما با در نظر گرفتن تمامی عوامل سعی بر آن داریم تا به شما یک تجربه شیرین و کم هزینه را ارائه دهیم.اصفهان دیزاینر به پشتیبانی خدمات خود همیشه متعهد بوده و خواهد بود .اگر به دنبال راه انداز
مشارکت همسفران با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگرهکنگره به من آموخت که هرگز تسلیم نشوم و از خودم آدم بهتری بسازم. آدم مهربان تر، صبورتر و با نظم تر بشوم و اعتماد به نفس پیدا کردم به گونه ای که .
" بنام قدرت مطلق "این نکته بسیار مهم است که اگر بخواهیم کنگره در آینده هم به همین شکل خوب بماند و برقرار باشد بایستی در انتخابات ها سهیم باشیم و البته به بلوغ فکری لازم هم برسیم." مهندس دژاکام "انتخابات مرزبانی نمایندگی میرداماد اصفهان، در قسمت مسافران و همسفران گروه خانواده در روز پنجشنبه مورخ 99/08/22 با حضور دستیار دیده بان محترم مرزبانان، آقای رضا کرمی و تیم همراه با شور و شوق فراوان و همیاری مسافران و همسفران با نظم خاصی در محل نمایندگی برگ
جلسه سوم  از دوره هفدهم کارگاه های آموزشی همسفران نمایندگی میرداماد اصفهان با استادی کمک راهنمامحترم همسفر سهیلا، نگهبانی همسفر یگانه و دبیری همسفر لیلا با دستور جلسه حرمت کنگره 60؛ چرا رابطه ی کاری و مالی در کنگره ممنوع است؟» و (مراسم تجلیل از کمک راهنمای محترم همسفر معصومه ) روز دوشنبه 9 تیر1399 ساعت 16 آغاز به کار کرد.صلاح ما در کنگره جهانبینی و محبت است که مانند دو پایه نردبان است که یکی به تنهایی قادر به انجام هیچ کاری نیست وقتی ما به کن
جلسه دوازدهم از دوره هفدهم سری کارگاههای آموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره 60 نمایندگی گیلان روز دوشنبه98/8/20 با دستور جلسه(روش DST و تجربه من از سایر روش ها)با استادی خانم رویا، نگهبانی خانم لعیا، دبیری خانم معصومه راس ساعت 15 آغاز به کار نمود .
به نام قدرت مطلق الله گزارش عملکرد لژیون یکم همسفران با دستور جلسه سی دی عدالت در کنگره ۶۰جلسه سیزدهم از دوره چهاردهم کار گاه های آموزشی و خصوصی کنگره ۶۰شعبه نیک آباد در روز پنج شنبه ۹۹/۶/۲۰با استادی کمک راهنما خانم فاطمه و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه سی دی عدالت در کنگره ۶۰ راس ساعت ۳:۳۰ به صورت مجازی با حضور جمعی از همسفران سفر اول و سفر دوم آغاز به کار نمود:ابتدا خانم فاطمه به چند نکته اشاره کردند:ا-رعایت حرمت ها و قوانین کنگره  بر ه
روز جمعه 14 شهریور ماه 1399 در پارک شهدای شهرداری ششمین انتخابات دوره مرزبانی همسفران انجام گردیداز طرف تمام همسفران کنگره 60 نمایندگی های اصفهان به همسفر خانم فاطمه کاظمی و همسفر خانم الهام کمال دشتی برگزیده شدگان این انتخابات تبریک و شادباش عرض می کنیم.
جلسه بیستم و یکم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگیلویی پاستور روز شنبه 17 خردادماه 1399 با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون ششم در باب "سی دی ژست" و دستور جلسه "چگونه در کنگره قدردانی می کنیم؟" پیش روی شماست:
به نام قدرت مطلق الله دوشنبه ۹ تیر  1399 جلسه هفتم  از دور سیزدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی  ویژه همسفران  نمایندگی سهروردی اصفهان به نگهبانی همسفر معصومه و استادی همسفر زهرا و دبیری همسفر سمیه با دستور جلسه " حرمت کنگره ۶۰ ؛ چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع  است ؟ "  رأس ساعت 15 آغاز به کار نمود .کنگره مکان مقدس و امنی می باشد که هر شخص با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ کند .
روز یک شنبه مورخ 99/1/25 دومین جلسه از جلسات آموزشی گروه سایت همسفران به نگهبانی همسفرمریم ودبیری همسفر فاطمه واستادی همسفر خانم ندا. وبه حضور اسیستانت محترم خانم زهره با دستور جلسه "ادب و احترام و روابط ما با جایگاههای کنگره 60 "راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.اگر کسی در کنگره چشم نگوید و ادب را رعایت نکند عین گردباد آن را از دایره خدمت خارج می کند. پس برای این که بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم باید ادب رعایت شود کسی که ادب را رعایت کند در اصل از تعادل خ
رهایی شماره 7 لژیون نوزدهم شعبه شیخ بهایی اصفهانروز چهارشنبه دوازدهم مهر ماه شاهد رهایی همسفر لیلا و مسافر هاشم بودیم از طرف همسفران لژیون آینده روشن، این رهایی زیبا را به همسفر لیلا و مسافرهاشم تبریک عرض می نماییم و امیدواریم در سفر دوم از خدمتگزاران کنگره باشند.
چهار شنبه 13 آذر 1398 بازدید مدیرکل امور اجتماعی اصفهان از نمایندگی‌های کنگره 60 این استان + 1 9 کنگره 60 ماهی گیری یاد می‌دهد و این تعالیم باعث توانمندسازی اف
پنجمین جلسه از دوره پنجاه و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران شعبه شادآباد، روزهای سه‌شنبه مورخ ۹۹/۶/۱۸ با استادی همسفر ربابه، نگهبانی همسفر فروغ و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه عدالت؛ آیا همه افراد در کنگره ۶۰ با هم برابرند؟ » رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.
جلسه هجدهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگیلویی پاستور روز شنبه 27 اردیبهشت‌ماه 1399 با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون سوم در باب دستور جلسه " در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره من چه کرده‌ام؟" ، وادی چهارم و سی دی نفس و جسم؛ پیش روی شماست:

آخرین جستجو ها

معرفی روحانیون اصلاح طلب الماس سایت تحقیق دانشگاه مقاله های نت ❂Perfect Black Butler Weblog❂ ignalessdowb Antonio's notes بیمه sos و بیمه های عمرو اشخاص و بیمه مسئولیت و بیمه باربری برا د ا ( Brada ) Lacey's info