نتایج جستجو برای عبارت :

کنگره 60دانیال اهواز مورخ 1400431

کلیسای سورت مسروپ توسط ترداد داویدیان در سال 1347 که در شرکت ملی نفت مشغول به کار بوده طراحی و ساخته شد. این کلیسا که در یکی از نقاط مرکزی اهواز قرار دارد؛ تنها مورد استفاده تعداد قلیلی از ارامنه اهواز است.
"به نام قدرت مطلق"      شما باید خود معلمی باشید که از استواری شما انسانهای دیگر آموزش بگیرند.                                                                                                             &n
اطلاعات مناقصات روز در اهواز مرتبط با کار خود را در ایران تندر سامانه مناقصات مزایدات کشور به نشانی irantender.net جستجو کنیدبدنبال بهترین سایت مناقصات اهواز می گردید!اطلاعات مناقصات روز در سایت مناقصات مزایدات ایران تندر بصورت جامع اطلاع رسانی میشودتعرفه مناسب اطلاع رسانی و جامع بودن دو نکته اطلاع رسانی ایران تندر است که براحتی نمیشود از آن گذر کرد جهت اطلاع از مناقصات روز در اهواز جامع و بروز به سایت ثبت نام در سامانه مناقصات و مزایدات ایر
جلسه دهم از دور چهاردهم از جلسات آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی دانیال اهواز، با استادی  مسافر مهرداد، نگهبانی مسافر  اکبر و دبیری مسافر  نوید با دستور جلسه  (درختکاری) در روز  پنج شنبه مورخ 8 اسفند ماه 1398 ساعت 17 آغاز به کار نمود
اسامی مکان ها هر کدام خاطرات زیادی برای رزمندگان سال های دفاع مقدس با خود به همراه دارد .هزاران مکان در مناطق جنگی شامل این فهرست خاطرات می شودفلکه چهارشیر اهواز یکی از آنهاست . مثل چهارراه نادری – فلکه ساعت – زینبیه – گلف و .رزمندگان لشکر 8 نجف اشرف خیلی با فلکه چهارشیر اهواز سروکار داشتند . چون این میدان در مسیر راه ترمینال بود و رزمندگانی که می خواستند از اهواز برگردند پادگان انبیا در شوشتر یا بالعکس معمولا توقفی هم در این میدان داشتن
عبداهرا سنواتی با اشاره به آبگرفتگی برخی مناطق و منازل اهواز پس از  باران اخیر گفت : شهردار اهواز هزینه‌کرد در خصوص آبگرفتگی‌ها را بیهوده می‌داند.واقعیت این است که این بحران هم قابل پیش‌بینی بود و هم در نقاط فوق بحرانی قابل پیشگیری اما متاسفانه شهرداری و آبفا مشغول پاس‌کاری بودند و توجه لازم را به هشدارها و تذکرات شورا نداشتند. طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری ، شهرداری‌ها (به غیر از دفع و جمع‌آوری فاضلاب شبکه شهری که از عمده وظایف آ
اطلاعیه نگهباناحتراما، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، تعطیلات تابستانی کنگره 60 از صبح روز پنجشنبه مورخ 16 مرداد ماه 1399 آغاز می‌گردد و تا پایان روز پنجشنبه 23 مرداد ماه 99 ادامه دارد.لازم به توضیح است که کلیه فعالیت‌های ورزشی کنگره 60 در مکان‌های ورزشی (پارک ها) در روز جمعه مورخ 24 مرداد 99 برقرار می‌باشد.در ضمن جهت یاد آوری؛ در زمان تعطیلات هیچگونه فعالیتی از قبیل تعمیرات و یا بازسازی و یا کلیه کارهای عقب افتاده نبایستی انجام پذیرد. امیداورم با
"به نام قدرت مطلق"پنجمین جلسه از دوره سی‌ودوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60، نمایندگی حر با نگهبانی مسافر محمدرضا و دبیری مسافر سعید و استادی مسافر حسین با دستور جلسه (کمک کنگره به من و کمک من به کنگره ) روز چهارشنبه مورخ 1398/10/ رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
بنام قدرت مطلق اللهجلسه هشتم از دور چهاردهم از کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دانیال اهواز، با استادی کمک راهنمای محترم تازه واردین مسافر جعفر، نگهبانی مسافر آقای اکبر و دبیری مسافر آقای نوید با دستور جلسه  (وادی ششم و تاثیر آن روی من) در روز  پنج شنبه مورخ 1398/11/24 رأس ساعت 17 آغاز به کار نمودما به کنگره می آییم تا یاد بگیریم چگونه عملسالم را انجام دهیم
برگزاری  مسابقات تیر انداری با كمان به مناسبت دهه مبارك فجر با حضور ١٠٨ورزشكار در رشته های ریكرو و كامپوند در دو بخش بانوان و اقایان و نوجونان با شركت تیم های بوشهر ،عسلویه،شیراز،جهرم ،امیدیه ،اهواز به میزبانی نیروگاه اتمی مورخ ٩٦/١١/٢٦در شهر بوشهر برگزار گردید
 این تصویر ساعاتی است در رابطه با آب گرفتگی شهر اهواز در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است و برخی آن را به خانه سالمندان اهواز نسبت داده اند. اما در واقع ایشان حاج مجید حیدری ، پدر شهید مسعود حیدری هستن که منزلشان در باغ شیخ ، خیابان شهید حق بین به زیر آب رفته است.
"به نام قدرت مطلق"دومین جلسه از دوره سی‌وسوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، نمایندگی حر با نگهبانی مسافر مراد و دبیری مسافر هدایت و استادی کمک راهنمای محترم مسافر اکبر با دستور جلسه (حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است؟)  روز شنبه مورخ 1399/04/07 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
آخرین اخبار تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد سلیمانی در اهواز، مشهد مقدس، تهران، قم و کرمان گروه استان‌ها - پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش پس از انتقال به ایران در اهواز، مشهد مقدس، تهران و قم شییع و در شهر کرمان تشییع و تدفین می‌شود.
قابل توجه مسافران نمایندگی دانیال اهوازاحتراماً به استحضار می رساند از تاریخ 1398/12/14 ، ساعت 14:00 الی 16:00 نمایندگی دانیال اهواز باز می باشد. خدمات مشاوره تازواردین، خدماتOT، صدور کارت و نشریات در این ساعات ارائه می گردد.
پنجمین جلسه از دوره هجدهم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه مسافران شعبه آزادی با استادی مسافر فرشادونگهبانی مسافر قاسم و دبیری مسافر یونس با دستور جلسه کمک کنگره من به کنگره و کمک کنگره به من در روز یکشنبه مورخ 98/10/15 راس  ساعت 17: آغاز به کار کردخلاصه سخنان استاد:
"به نام قدرت مطلق"پنجمین جلسه از دوره سی‌ودوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، نمایندگی حر با نگهبانی مسافر علی و دبیری  مسافر عطا و استادی کمک راهنمای محترم حمید جامی با دستور جلسه ( کمک من به کنگره و کمک گنگره به من ) روز شنبه مورخ 1398/10/14 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
در اهواز به دلیل هوای بسیار گرم و گرد و غبار تعمیر و سرویس کولر گازی در آنجا زودتر از تابستان شروع می شود. معمولا سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز همیشه باید چک شود تا راندمان کولر گازی افزایش پیدا کند. در صورتی که ساکن اهواز هستید با بهره مندی از خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز می توانید کارایی کولر خود را بررسی کنید.قیمت تعمیر و سرویس کولر گازی اهواز چقدر است؟قیمت سرویس کولر گازی با توجه به نوع کولر و میزان خدماتی که نیاز دارد
به نام قدرت مطلق اللههشتمین جلسه از دور بیست و ششم از کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دانیال اهواز، با استادی مسافر آقای مجید، نگهبانی مسافر حشمت الله و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه (کمک کنگره به من و کمک من به کنگره) در روز یکشنبه مورخ1398/10/15رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
"به نام قدرت مطلق"نهمین جلسه از دوره سی‌ویکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60، نمایندگی حر با نگهبانی مسافر بهمن و دبیری مسافر مراد و استادی مسافر منصور با دستور جلسه ( کمک من به کنگره و کمک گنگره به من )  روز دوشنبه مورخ 1398/10/16 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
جلسه اول از دوره شصت و هشتم، سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/11 ساعت 9 آغاز به کار نمود.
جلسه اول از دوره شصت و هشتم، سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/11 ساعت 9 آغاز به کار نمود.
جلسه اول از دوره شصت و هشتم، سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/11 ساعت 9 آغاز به کار نمود.
جلسه اول از دوره شصت و هشتم، سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/11 ساعت 9 آغاز به کار نمود.
این جلسه هفدهم جلسه از دوره سی ام کارگاه های آموزشی و خصوصی کنگره 60 با نگهبانی مسافر محمدصادق و دبیری مسافر یعقوب با استادی مسافر امین با دستور جلسه " چگونه در کنگره 60 قدردانی کنیم " روز چهارشنبه مورخ 99/03/19 راس ساعت 17 شروع به کار نمود.
 جلسه هفتم از دور سی و نهم سری کارگاه های آموزشی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسی در روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ با نگهبانی همسفر خانم وجیهه، استادی همسفر خانم محبوبه و دبیری همسفر خانم مهسا، با دستور جلسه " کمک کنگره به من و کمک من به کنگره "،  راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. آقای مهندس فرمودند ، هر چیزی حکمتی دارد " بهشت را به بها دهند نه به بهانه "وقتی چیزی از دست می دهیم ، چیزی به دست می آوریم .
به نام قدرت مطلق اللهجلسه نهم از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزش خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران شعبه اروند آبادان و خرمشهر با دستور جلسه "کمک من به کنگره و کمک کنگره به من" با استادی "خانم سهام" و نگهبانی "خانم بدریه" و دبیری "خانم زینب" در روز دوشنبه مورخ 1398/10/16 راس ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.
حمیدرضا قنبری به روایت خاطره‌ای از بمباران مسجد جوادالائمه (ع) در اهواز که سند مظلومیت ایران در جنگ تحمیلی بود، پرداخت. دکتر حمیدرضا قنبری از آزادگان دوران دفاع مقدس و از جوانان فعال شهر اهواز بود که در روز‌های جنگ در شهر ماند و سپس به صف رزمندگان پیوست. او در جریان جنگ تحمیلی به اسارت دشمن درآمد و پس از آزادی در رشته پزشکی تحصیل کرد که هم اکنون مشغول طبابت در یکی از بیمارستان‌های کشور است قنبری در نوشته‌ای به وقایع روز‌های اول جنگ و
"به نام قدرت مطلق"دوازدهمین جلسه از دوره سی‌ویکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60، نمایندگی حر با نگهبانی مسافر بهمن و دبیری مسافر مراد و استادی مسافر علی با دستور جلسه ( نظم انضباط و احترام در کنگره  )  روز دوشنبه مورخ 1398/11/07 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلق الله  چهاردهمین جلسه از دوره بیست و هفتمین جلسات آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی خمین ویژه مسافران در روز یک شنبه مورخ 98/09/17 با استادی مسافر آقای مهدی و نگهبانی  مسافر آقای ابوالفضل و دبیری آقای بهرام با دستور جلسه بنیان کنگره 60 راس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود‌.
روز شنبه مورخ 31 شهریور1397 هم‌زمان با سالگرد دفاع مقدس در اهواز حادثه‌ای تروریستی صورت گرفت. در این حادثهتروریستی چند نفر تروریست با شلیک گلوله به سمت نیروهای مسلح که در حال رژه بودند،25 نفر را به شهادت رساندند و 70 نفر را مجروح کردند.[1]

آخرین جستجو ها

ART7-مرجع هنر مدیران شایسته، سازمان موفق New NFL Cheap Philadelphia Eagles Jerseys,Professional Jerseys Apply for You. آتن باشگاه کمانداران لیان کانون شعر ایران bajutesu Alice's style منتقد 1385 بصیرت Insight