نتایج جستجو برای عبارت :

کنگره 60 شعبه سلمان فارسی همسفران

جلسه دهم از دور سی و نهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران شعبه سلمان فارسي مورخ ۹۸/۱۱/۷  با نگهبانی همسفر وجیهه ، استادی همسفر زهره و دبیری خانم اعظم با دستور جلسه ی" نظم ، انضباط و احترام " راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.ماباید همیشه از طبیعت و نظام هستی و قوانین حاکم بر آن درس بگیریم چون هستی از نظم وانضباط شگفت انگیزی برخوردار است.
جلسه سیزدهم از دوره سی و نهم کارگاههای آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 شعبه سلمان فارسي در تاریخ ۹۸/۱۱/۲۸ با نگهبانی همسفر وجیهه ، استادی دیده بان محترم؛ همسفر خانم آذر و دبیری همسفر اعظم با دستور جلسه "وظایف راهنما و رهجو "   راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.یک راهنما وظیفه اش این نیست که برای خودش رهجو پرورش بدهد. ما برای کنگره رهجو پرورش می دهیم . یک راهنما هر چقدر  درجاتش بالاتر برود افتاده تر می شود و قرار نیست هر چقدر بالاتر می رود سرش بالا
 جلسه هفتم از دور سی و نهم سری کارگاه های آموزشی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسي در روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ با نگهبانی همسفر خانم وجیهه، استادی همسفر خانم محبوبه و دبیری همسفر خانم مهسا، با دستور جلسه " کمک کنگره به من و کمک من به کنگره "،  راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. آقای مهندس فرمودند ، هر چیزی حکمتی دارد " بهشت را به بها دهند نه به بهانه "وقتی چیزی از دست می دهیم ، چیزی به دست می آوریم .
افلاطون را پرسیدند : چگونه است که تو معلم خویش را بیش از پدر احترام می نهی و بزرگ می داری؟گفت پدرم مرا از بهشت به زمین آورد و معلمم مرا از زمین به بهشت رهنمون می سازد.حال شما قضاوت کنید احترام بر کدام واجب تر؟؟؟…روز معلم را خدمت بزرگ معلم کنگره 60 جناب مهندس دژاکام و آقای امین؛ استاد جهان بینی و تمامی اساتید کنگره 60 تبریک عرض می نماییم.همچنین تبریک ویژه خدمت تمامی کمک راهنمایان کنگره 60 به خصوص کمک راهنمایان بخش خانوده شعبه همسفران سلمان فار
جلسه ششم از دوره چهلم و یکم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسي با نگهبانی " همسفر خانم فاطمه" و استادی " کمک راهنما همسفر خانم مریم" و دبیری " همسفر خانم سمیه" با دستور جلسه" DST و تجربه من از سم زدایی و سایر روش ها " روز دوشنبه مورخ  ۱۲ / ۸ / ۹۹ راس ساعت آغاز به کار نمود.در کنگره اولین کاری که برای بیمار من انجام دادند، گفتند شما دیگر معتاد نیستی و یک مسافر هستی در صورتی که در مکان های دیگر تا آخر عمر معتاد معرفی می شوند.
به نام قدرت مطلق اللهاطلاعیه لژیون سردار همسفران سلمان فارسيبه اطلاع کلیه اعضائ محترم لژیون سردار همسفران نمایندگی سلمان فارسي میرساند:روز دوشنبه مورخ 99/4/16 جلسه ماهیانه لژیون سردار همسفران نمایندگی سلمان فارسي با دستور جلسه (پس انداز) و همچنین انتخاب خزانه دار راس ساعت 14:30 الی 16:00 در محل نمایندگی سلمان فارسي (مزرعه گورت) با رعایت شرایط و پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.
جلسه پنجم از دوره چهلم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ سلمان فارسي با نگهبانی همسفر خانم اعظم» و استادی همسفر خانم محدثه» و دبیری همسفر خانم مریم» با دستور جلسه تعطیلات تابستانی» روز دوشنبه مورخ 16/ 4/ 99 راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.برای سفر اولی ها تعطیلات به این معنا نیست که حتما به مسافرت بروند. همین که یک حس و حال خوبی را به خودمان و خانواده مان منتقل کنیم یعنی توانستیم از تعطیلات به نحو احسن استفاده کنیم و آموز
پنجمین جلسه از دوره پنجاه و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران شعبه شادآباد، روزهای سه‌شنبه مورخ ۹۹/۶/۱۸ با استادی همسفر ربابه، نگهبانی همسفر فروغ و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه عدالت؛ آیا همه افراد در کنگره ۶۰ با هم برابرند؟ » رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلقجلسه هشتم از دوره سی و نهم  سری  کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسي روز دوشنبه مورخ ۲۳/ ۱۰/ ۹۸  با نگهبانی همسفر خانم وجیهه ،استادی همسفر خانم رها و دبیری همسفر خانم اعظم  با دستور جلسه " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. من با تمام مسافرانی هستم که احساس می‌کنند، همسفری ندارند و یا واقعاً همسفر ندارند. برادر عزیز من، خواهر عزیز من، دستت را به گرمی می فشارم، شما تنها نیستید، تک تک ما مثل دانه ها
اطلاعیه لژیون سردار همسفرانبیا تا گل برافشانیم ومی در ساغر اندازیم           فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیمبا سلام و احترام خدمت کمک راهنمایان عزیز شعبه سلمان فارسيبه اذن الله روز دوشنبه مورخ 99/08/12 راس ساعت 12:30 جلسه یون سردار به صورت حضوری در شعبه سلمان فارسي برگزار می شود.باعث افتخار است که این هفته در خدمت کمک راهنمایان عزیز شعبه باشیم.از شما گرامیان تقاضامندم که علاوه بر حضور خود روز دوشنبه در لژیون سرد
کارگاه آموزشی خصوصی همسفران کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسي در روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲ با نگهبانی همسفر خانم وجیهه، استادی همسفر خانم ملیحه و دبیری همسفر خانم مهسا، با دستور جلسه  ازدواج، راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. احترام گذاشتن ، درست صحبت کردن و آداب معاشرت اجزاء مهم ازدواج است. ازدواج قوانین خودش را دارد .
 جلسه سوم از دوره چهلم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ سلمان فارسي در تاریخ 9/ 4/ 99 با نگهبانی همسفر خانم اعظم و استادی دستیار محترم دیده بان همسفر خانم ریحانه و دبیری همسفر خانم مریم با دستور جلسه اول : حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه مالی و کاری در کنگره ممنوع است. دستور جلسه دوم : تجلیل از کمک راهنمای محترم همسفر خانم زیبا، راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.اگر قانون و قوانین مجموعه و مکان رعایت نشود مطمئنا" آن مجموعه پا برجا نمی ماند. در کنگره ۶۰ نسبت ب
چهارمین جلسه از دوره پنجاه و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران شعبه شادآباد، روزهای سه‌شنبه مورخ ۹۹/۶/۱۱ با استادی همسفر مریم، نگهبانی همسفر نوشین و دبیری همسفر مرجان با دستور جلسه چگونه از سایت کنگره ۶۰ استفاده می‌کنم » رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.
دهمین جلسه از دور هفدهم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران شعبه آزادی با دستور جلسه کمک من به کنگره  و کمک کنگره به من‌ به  با استادی مسافر حمید و با نگهبانی مسافر علی اصغر و با دبیری مسافر صفی الله در روز پنجشنبه مورخ98/10/19 ساعت 17: آغاز به کار نمود .خلاصه سخنان استاد: 
مشارکت همسفران با دستور جلسه کتاب ۱۴ مقاله و تجلیل از کمک راهنمای محترم همسفر خانم محبوبهزمانی که من شعبه شیخ بهایی بودم و خانم محبوبه عزیز در شعبه سلمان بودند هر موقع ردپایی از ایشان می دیدم با تمام وجودم مقالات و مصاحبه های این عزیز را گوش می کردم.
جلسه هفتم از دور سی و نهم سری کارگاه های آموزشی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسي در روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۹با نگهبانی همسفر خانم وجیهه، استادی همسفر خانم الهه و دبیری همسفر خانم مهسا، با دستور جلسه  جهان بینی در ورزش، راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.ورزشکاران کنگره ۶۰ با نهایت احترام بازی می کنند و به داور و کادر بازی بی احترامی نمی کنند، به بازیکنان تیم مقابل احترام می گذارند و به تیم خودشان هم احترام می گذارند. ورزشکاران کنگره ۶۰ به خاطر ی
به نام قدرت مطلق اللهجلسه نهم از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزش خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران شعبه اروند آبادان و خرمشهر با دستور جلسه "کمک من به کنگره و کمک کنگره به من" با استادی "خانم سهام" و نگهبانی "خانم بدریه" و دبیری "خانم زینب" در روز دوشنبه مورخ 1398/10/16 راس ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلق جلسه دوم از دوره چهلم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ سلمان فارسي در تاریخ  99/3/26 با نگهبانی همسفر خانم اعظم و استادی دستیار محترم دیده بان همسفر خانم مرجان و دبیری همسفر خانم مریم با دستور جلسه اول : کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن و دستور جلسه دوم : تجلیل از کمک راهنمای محترم همسفر خانم نگین، راس ساعت 15 آغاز به کار نمود. جناب مهندس و تمام اساتیدشان و من، شما را ت
 روز چهارشنبه 98/11/2 آزمون کمک راهنمایی همسفران و مسافران لژیون ویلیام وایت در شعبه ورزنده برگزار گردید و مسافر نیکوتین خانم زهرا از شعبه حر و مسافر نیکوتین خانم الهه از شعبه حسنانی در این آزمون قبول شدند، عرض تبریک خدمت بنیان کنگره 60 آقای مهندس سرکار خانم آنی عزیز و سرکار خانم کماندار عزیز و راهنمای محترم سرکار خانم جلالی داریم و از خداوند برای آقای مهندس و خانواده محترمشان سلامتی و شادی می خواهیم.
کارگاه آموزشی خصوصی همسفران کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسي با نگهبانی کمک راهنمای محترم تازه واردین همسفر خانم مژگان» و استادی ایجنت محترم همسفر خانم زهره» و دبیری کمک راهنمای محترم همسفر خانم فاطمه»  با دستور جلسه وادی سوم و تاثیر آن روی من و گلریزان » روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۶ راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.کمک هایی که کنگره به ما کرده شبیه قطرات بارانی است که بر کویر تشنه ما باریده و درمان اعتیاد یکی از آن قطره های باران است.
کارگاه آموزشی خصوصی همسفران شعبه سلمان فارسي با نگهبانی کمک راهنمای محترم تازه واردین همسفر خانم مژگان» و استادی کمک راهنمای محترم همسفر خانم نسیم» و دبیری همسفر خانم مریم» با دستور جلسه گلریزان» روز دوشنبه مورخ 99/8/19 راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.آقای مهندس می فرمایند: ما اگر دارایی های خودمان را با هستی به اشتراک بگذاریم، هستی هم گنج های خودش را با ما به اشتراک می گذارد و آنچه از اموال مان برای ما می ماند و در جهان های دیگر به کمک ما می آی
اولین جلسه از دوره پنجاه و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران شعبه شادآباد، روزهای سه‌شنبه مورخ ۹۹/۳/۲۰ با استادی همسفر مینا، نگهبانی همسفر الهام و دبیری همسفر فتانه با دستور جلسه در کنگره ۶۰ چگونه قدردانی می‌کنیم» رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.
کارگاه آموزشی خصوصی همسفران لژیون چهاردهم با نگهبانی و استادی کمک راهنما همسفر خانم راضیه» روز دوشنبه مورخ ۱۵ / ۲ / ۹۹ با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی راس ساعت ۱۶:۱۰ در شعبه سلمان فارسي برگزار شد.وقتی توازن و تعادل ها به هم بریزد همه چیز دگرگون می‌شود و انسان وارد مرحله ی دیگری می‌شود. اگر یک همسفر مسولیت هایی که دارد را رها کند و توازن ها را به هم بریزد، خود و خانواده اش از بین می‌روند و شکل آن تغییر پیدا می‌کند. خیلی از طلاق
همزمان با عید سعید قربان ، فیلمبرداری سلمان فارسي » با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطراف شاهرود از سر گرفته شد. در این بخش ، ورود کاروان حامل سلمان جوان به محدوده امپراطوری بیزانس به تصویر کشیده خواهد شد و بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی ، محمدرضا هدایتی و علی دهکردی جلوی دوربین خواهند رفت.
 جلسه اول از دوره چهلم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ سلمان فارسي در تاریخ  99/3/19 با استادی همسفر خانم نفیسه و نگهبانی همسفر خانم اعظم و دبیری همسفر خانم مریم با دستور جلسه در کنگره چگونه قدردانی می کنیم؟ راس ساعت 15 آغاز به کار نمود. کفر در کنگره به معنای نادیده گرفتن و یا پنهان کردن می باشد. منظور از پنهان کردن چیست؟ پنهان کردن آن دسته از نعمت هایی که در شبانه روز در زندگی ما جاری است.
ششمین جلسه از دور دهم کارگاه اموزشی خصوصی همسفران شعبه خمین در روز یکشنبه هشتم دی ماه ۱۳۹۸ با استادی همسفر فاطمه نگهبانی همسفر اعظم دبیری همسفر فاطمه آغاز به کار نمود.در کنگره هر ساله مسابقات ورزشی در رشته های مختلف برگزار می گردد و نفرات زیادی در قالب سیستم های لژیون و یا شعبه در آن شرکت می کنند  دو مسابقه فیزیکی تحت عنوان جام عقاب طلایی و دیگری جام سردار که اعضای کنگره ۶۰ در قالب تیم نمایندگی خود در آن شرکت دارند و رقابت می کنند.
آزمون داخلی شماره ۲ همسفران روز دوشنبه مورخ 14/ 11/ 1398راس ساعت15 /14 در شعبه سلمان فارسي برگزار می گردد.منابع امتحان:کتاب ۶۰ درجه زیر صفر از صفحه ۶۰ تا ۱۱۰ و سی دی بیکران ۱ و ۲ همسفران گرامی لطفا یک ربع قبل از شروع آزمون در شعبه حضور داشته باشند. 
همیشه با متانت و با آرامش خاصی او را میدیدیم ، چهره زیبا و پر از عشق او به همراه لبخندی بر گوشه لبانش به ما احساس امنیت میداد ، با جان و دل برای شعبه و همسفران تلاش میکرد و نمونه ای از  انسان با عمل سالم بود که همیشه با عدالت رفتار میکرد تمام همسفران او را دوست داشتند؛همسفر پریناز را میگویم؛ حدود 11 سال پیش به همراه مسافر خود که مصرف تریاک و شیشه داشت وارد کنگره شد،  از بدو  ورودش به کنگره با خدمت های ابتدایی شروع کردند ، ایشان عاشق خدمت ب
پنج شنبه 17 بهمن 1398 استشمام این لحظات تکرار نشدنی است + 1 13
جلسه سوم از دوره چهل و یکم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 شعبه سلمان فارسي با نگهبانی همسفر خانم فاطمه» و استادی مرزبان محترم همسفر خانم زهرا» و دبیری همسفر خانم سمیه» با دستور جلسه هفته ایجنت، اسیستانت و مرزبان» روز دوشنبه مورخ 21 / 07 / 1399 راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.ما در شرایط بیماری کرونا نهایت تلاشمان را کردیم تا هیچ مشکلی پیش نیاید و هیچ قانونی نقض نشود، به همین دلیل شاید موضوعی را تذکر داده ایم و

آخرین جستجو ها

تبلیغات اینترنتی | بازاریابی اینترنتی مسجد جامع شهرک ابوذر غفاری - کانون فرهنگی و هنری رایة المهدی عاشقان ظهور نزدیك است سامانه پیامک صوتی پایاپردازش وب تابلو ساز حرفه ای خاطرات یک سایکوپات وای وی بلاگ کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده پرستاری بجنورد arezoo-text lohastetu