نتایج جستجو برای عبارت :

وبسایت scx داستانی farsi

 پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار روز ۱۲ آبان سال ۹۶ با دانش‌آموزان و دانشجویان بر مطالعه‌ درس آموز اسناد لانه‌ جاسوسی آمریکا ، دانلود رایگان همه این اسناد از لینک‌های زیر امکان پذیر است : دانلود مجموعه ۱۱ جلدی اسناد لانه‌ جاسوسیجلد اول :basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/1.pdfجلد دوم :basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/2.pdfجلد سوم :basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/3.pdfجلد چهارم :basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/4.pdfجلد پنجم :basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/5.pdfجلد ششم :basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/6.pdfجلد هفتم :basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/7.pdfجلد هشتم :bas
حضرت آیت‌الله ‌ای: در این قضایای فتنه‌ی ۸۸، بنده مصر بودم و هستم و خواهم بود بر اجرای قانون؛ یک قدم از قانون فراتر نخواهیم رفت.» ۸۸/۰۴/۰۳ پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه‌ی سالروز حماسه مردم نهم دی ۱۳۸۸، براساس بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت قانون و نتایج قانون‌مداری، مجموعه لوح بر مدار قانون» را منتشر میکند.
در آستانه‌ی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه‌ی گام دوم انقلاب، مراسم نماز جمعه‌ی تهران به امامت حضرت آیت‌الله العظمی ‌ای (مدظله‌العالی) و با حضور پر شور مردم بصیر و انقلابی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
حضرت آیت‌الله ‌ای: آمریکایی‌ها در طول تاریخ وضعیّتی را به وجود آوردند که نتیجه‌اش همین است. این سنّت الهی است، اینها محکومند به اینکه ساقط بشوند.» ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه‌ی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار، مجموعه لوح مرگ بر آمریکا» را منتشر میکند. بر
حضرت آیت‌الله ‌ای صبح امروز (جمعه) به مناسبت عید سعید قربان، در سخنرانی زنده‌ی تلویزیونی با ملت شریف ایران سخن گفتند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور میکند.
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در هفته‌ای که گذشت ؛1️⃣. ادامه تولیدات بیانات پس از سهمیه‌بندی بنزین لوح | مسئولین مواظبت کنند ، گرانی اضافه نشودhttp://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=443252️⃣. ادامه تولیدات دیدار فعالان اقتصادیالف) کلیپ صوتی | اقتصاد شرطیhttp://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=44288ب) کلیپ صوتی | چگونه تحریم‌ها بی‌اثر میشوند؟http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=443313️⃣ . دیدار بسیجیانالف) نماهنگ | بسیج چگونه تشکیل شدhttp://farsi.khamenei.ir/video-content?id=44307ب) نماهنگ | ایالت بی‌عدالتhttp://far
در نخستین روز از هفته‌ی دولت، جلسه‌ی هیئت دولت در ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
حضرت آیت‌الله ‌ای صبح امروز (یکشنبه) در ارتباط تصویری با صحن مجلس شورای اسلامی، با نمایندگان یازدهمین دوره‌ی مجلس سخن گفتند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
در آستانه‌ی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
  در سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش در انفجار حزب جمهوری اسلامی، صبح امروز (شنبه) همایش سراسری قوه‌ی قضائیه با ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی روز یکشنبه سوم فروردین ۱۳۹۹ به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید مبعث پیامبر اعظم صلی‌الله علیه‌و آله و سلم بصورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران سخن گفتند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و هیئت همراه امشب (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور و سخنرانی حضرت آیت‌الله ‌ای فرمانده معظّم کل قوا در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
هم‌زمان با عید ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، هزاران نفر از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
  رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت نیمه‌شعبان و سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه به صورت زنده و تلویزیونی با ملت شریف ایران سخن گفتند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی، صبح امروز (سه‌شنبه) از طریق ارتباط تصویری در سی‌وچهارمین اجلاس سالیانه‌ی رؤسا و مدیران آموزش و پرورش که در آستانه‌ی آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، سخنرانی کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
حضرت آیت‌الله ‌ای به مناسبت خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم و حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام به صورت زنده و تلویزیونی با مردم سخن گفتند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور میکند.
در بیست و سومین روز ماه مبارک رمضان، جمعی از نمایندگان تشکلهای دانشجویی کشور با حضور در دانشکده‌ی صداوسیما، از طریق ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله ‌ای گفتگو و نظرات خود را بیان کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب، را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
| مرور سال |مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر انقلاب در سال ۹۸ کدام است؟ به نظر شما مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی حضرت آیت‌الله ‌ای در سال ۱۳۹۸ کدام جمله است؟ لطفاً نظرات خود را از طریق همین صفحه ارسال یا آن را به شماره‌ی ۲۰۱۱۰ پیامک کنید. در ذیل این صفحه، برخی جملات برای مرور آماده شده است. همچنین مخاطبان محترم می‌توانند برای بررسی جامع و سهولت در انتخاب از صفحات آرشیو بیانات»، پیام‌ها» و سخن‌نگاشت» و جستجو،
 صدها تن از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
 به‌مناسبت سالروز بیعت تاریخی همافران ارتش با حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌ در نوزدهم بهمن‌ماه ۱۳۵۷، فرماندهان، خلبانان و جمعی از اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (شنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
به‌مناسبت روز درختکاری، حضرت آیت‌الله ‌ای پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در محوطه‌ی دفتر رهبری دو نهال کاشتند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب پس از کاشت نهال را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور میکند.
در آستانه‌ی سالروز رحلت ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه‌الله، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در کلیپ‌های صوتی العبد الصالح» به بازخوانی گلچینی از بیانات حضرت آیت‌الله ‌ای درباره‌ی امام راحل می‌پردازد. این کلیپ‌ها با مطلع السّلام علیک ایّها العبد الصّالح المطیع ‌للَّه و لرسوله و لامیرالمؤمنین اشهد انّک  قد اقمت الصّلوة و اتیت اّکوة و امرت بالمعروف و نهیت عن المنکر  و جاهدت فی ‌اللَّه حقّ جهاد
حضرت آیت‌الله ‌ای: از نظر پیغمبر اکرم، میزان حق، امیرالمؤمنین است. از طریق سنی و شیعه نقل شده است که: علی مع الحق و الحق مع علی یدور حیثما دار»؛ اگر دنبال حقید، ببینید علی کجا ایستاده است، او چه میکند، انگشت اشاره‌ی او به کدام سو است. زندگی امیرالمؤمنین یک چنین زندگی‌ای است.» بیانات در دیدارمردم بوشهر در روز میلاد امام علی(ع) - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
در عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبراعظم (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و امام صادق (علیه‌السلام) سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح دیروز با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
سخن‌نگاشت | پیام به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضرت آیت‌الله ‌ای به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از پیام رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور میکند.
رهبر معظم انقلاب دعای هفتم صحیفه سجادیه را توصیه فرمودند.بسییاااار دعای زیبایی هست پیشنهاد میکنم حتما بخونین بخصوص با معنی، به آرامشتون هم کمک کنهاول برای سلامتی امام زمان عج، با توسل به حضرت از خدا بخواهیم همه بیماران جهان رو شفا عنایت کنه بالاخص ایرانی های عزیزو هر چه زودتر این ابتلا به پایان برسه.
حضرت آیت‌الله ‌ای:اگر به حکمت مندرج در عید قربان توجه شود، خیلی از راهها برای ما باز میشود. بالاتر از ایثار جان، در مواردی ایثار عزیزان است. حضرت ابراهیم علیه‌السلام در راه پروردگار، به دست خود عزیزی را قربان میکرد؛ آن هم فرزند جوانی که خدای متعال بعد از عمری انتظار به او داده بود. ۱۳۸۹/۰۸/۲۶ بخش زن و خانواده (ریحانه) پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان، لوح بالاتر از ایثار جان» را منتشر می‌کند. برچسب‌ها: ایث
جلسه‌ی ستاد ملی مبارزه با کرونا، صبح امروز (یکشنبه) در ارتباط تصویری با رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.

آخرین جستجو ها

کیمیا اول contherzferria لینک یاب - لینکدونی گروه و کانال تلگرام به یاد نرگس dersmengtefpa ... گریه های بی بهانه heselbaifor dingbarene مرجع آموزشی دومینور