نتایج جستجو برای عبارت :

وادی نهم بخش دوم

استاد می فرمایند: وادي سیزدهم به نظر من یکی از سخت‌ترین وادي ها است و دقیقاً قبل از وادي چهاردهم آمده است، یعنی تازه انسان بعد از وادي سیزدهم می‌تواند، محبت را درک کند، یعنی آماده می‌شود برای درک محبت.
سلام دوستان سمیه هستم همسفر مسافر نیکوتین وادي اول مهم ترین وادي و کاربردی ترین وادي برای رسیدن به سیزده وادي دیگر است. ما برای رسیدین به وادي تفکر باید بدانید تفکر چیست و چه چیزی می‌خواهد به ما این وادي آموزش بدهد؟؟ تفکر یعنی حرکت ذهنی و حرکت درونی ، حالا باید بدانیم این حرکت دورنی چگونه انجام می گیرد؟؟ .
به نام قدرت مطلق اللهانسان باید برای مسائل زندگی خودش، خودش تصمیم بگیرد وادي سوم و تاثیر آن روی من خلاصه سخنان استاد:وادي سوم میگوید که هیچ موجودی به اندازه خود او نمی تواند به او کمک کند و درمورد مسائل مهم زندگی اش تصمیم بگیرد این وادي ما را برای پذیرش وادي چهارم آماده می کند
در اول وادي گفته می شود که پیام برای کسانی است که به دنیای تازه قدم گذاشته اند. این جمله یعنی چه؟ چرا این وادي بعد از وادي هشتم آمده است؟ چون کسانی که پیمان می بندند به نوعی به دنیای تازه قدم می گذارند. زمانی که به دنیای تازه قدم می گذاریم باید از سخن به عمل حرکت کنیم و باید در حرکت باشیم و به آن چیزهایی که در کوله خود داریم یعنی آن مسائلی که از هشت وادي قبلی آموختیم را به عمل تبدیل کنیم. 
مصاحبه با خانم مرضیه از لژیون ۲۱ با دستور جلسه وادي هشتم و تاثیر آن روی مناز هفت وادي عشق گذر کرده ایم تا امروز بفهمیم؛در س هیچ چیز به وجود نمی آید، مگر با تفکر و حرکت در مسیر ارزش ها و رسیدن به فرمان عقل ،بهترین راه برای مان نمایان می شود.
در این دستور جلسه هرکدام از اعضا در ابتدا به تمام وادي‌ها اشاره کردند که چقدر توانسته‌اند تأثیرگذار باشند و جدا کردند آن‌ها و یا انتخاب بهترین آن‌ها کمی سخت بود ولی باز با این شرایط هر شخصی وادي وجودی خودشان را انتخاب می‌کرد و می‌گفت که چقدر این وادي که نامش را می‌آورد توانسته گره از کار وزندگی‌اش بگشاید؛ همگی می‌گفتند که این وادي موردعلاقه‌اش روشنایی خاصی به زندگی و شهر وجودی‌اش داده است.
در جهان ما تفکر قدرت مطلق حل نیست توام با رفتن و رسیدن ان را کامل مینماید. در وادي چهارم اموختیم مسئولیت زندگی ما بر عهده ماست نه خداوند و ما خود باید مسئولیت زندگیمان را بپذیریم. وادي اول تا وادي چهارم مبانی نظری و تئوری حرکت ما را در درمان اعتیاد تبیین مینماید. وادي پنجم با صراحت تمام میگوید که بایستی حرکت کنی و تا حرکت نکنی اتفاقی نخواهد افتاد. تفکرات ما تا زمانی که حرکت نکنیم از قوه به فعل تبدیل نخواهد شد.
روز یکشنبه ۵ آبان ماه 1398 جلسه دهم از دور هجدهم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی امین گلی با استادی مسافر صفر و نگهبانی مسافر میثم و دبیریی مسافر حسین با دستور جلسه "وادي دوم و تاثیر آن روی من " راس ساعت 17 شروع به کار نمود. ‌اگر کتاب های زیادی تو دانشگاه‌ و در جاهای دیگر رامطالعه و دنبال کنیم هرگز به یک کدام از این وادي ها نمی‌رسد، وباید بدانیم چقدر راحت این وادي‌هادر اختیار ما گذاشته‌شده است.
راه تزکیه و پالایش، گاهی دردناک و سخت‌ و دشوار است.استاد می فرمایند: وادي سیزدهم به نظر من یکی از سخت‌ترین وادي ها است و دقیقاً قبل از وادي چهاردهم آمده است، یعنی تازه انسان بعد از وادي سیزدهم می‌تواند، محبت را درک کند، یعنی آماده می‌شود برای درک محبت.
خلاصه سخنان استاد محترم با دستور جلسه وادي دوم و تأثیر آن روی من در تاریخ 98/8/6:در ابتدا شکرگزار خداوند هستم و از جناب آقای مهندس سپاسگزار هستم که این بستر را فراهم نمودند تا ما در اینجا جمع شویم و بتوانیم آموزش بگیریم.دستور جلسه این هفته وادي دوم و تأثیر آن روی من است.
سلام دوستان اسماعیل هستم مسافر::برداشت وادي هفتم::::رمز و راز حقیقت در دو چیز است؛یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می نمائیمخوب ما از وادي اول تا وادي چهارم یاد گرفتیم که تفکر کنیم  و در وادي پنجم دانستیم که تفکرات و افکار خودمان را به قوه عقل در بیاوریم یعنی آنرا عملی کنیم و وادي ششم دانستم که عقل حکم فرمانروا را برای ما دارد.
روز دوشنبه لژیون پنجم با استادی همسفرمدینه با دستور جلسه وادي دوم» در تاریخ20 آبان 1398 برگزار شد.وادي دوم می‌گوید: هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم این وادي ما را مجبور می‌کند که تفکر کنیم ما در این وادي یاد می‌گیریم هیچ کاری را بدون تفکر انجام ندهیم تا به مقصد درست برسیم.
سلام دوستان مهناز هستم یک همسفر:وادي اول وادي تفکر استوکسانی که در سفر اول هستند باید به این وادي توجه نمایند؛ تا یاد بگیرند که‌ تفکر درست چگونه است. وادي اول درواقع پایه‌گذاری وادي‌های بعدی است.
هفت وادي عشققسمت هشتمادامه ی داستان منطق الطیرهدهد: هفت وادي (مرحله) در راه است که اگر از این هفت وادي بگذریم به خدمت سیمرغ می‌رسیم. اما چون کسی از این راه برنگشته است کسی نمی‌داند چند فرسنگ است.وادي اول طلب، دوم عشق، سوم معرفت، چهارم استغنا، پنجم توحید، ششم حیرت و هفتمین فقر و فناست. پس از آن دیگر تلاشی لازم نیست که کشش و جاذبه او خودش تو را جلب می‌کند.1- در وادي طلب صدها بلاوسختی به‌سویت می‌آید. باید تلاش بسیار کنی و از دل‌بستگی‌های مادی
جلسه لژیون سوم در روز  پنجشنبه مورخه ۹۹/۰۲/۱۱  با حضور رهجویان وکمک راهنمای گرامی آقای عبدالله صدیقی با رعایت کامل نکات بهداشتی در محل شعبه باباطاهر همدان راس ساعت 14:00 با موضوع وادي نهم برگزار شد که در ابتدا رهجویان محترم درخصوص دستور جلسه مشارکت کردن و سپس آقای صدیقی به طور مفصل در خصوص وادي نهم صحبت کردند.وادي نهم :اگر نیرویی از کم شروع بشود و لحظه به لحظه بالا و بالاتر برود نقطه تحمل پیدا می‌کند.
وادي سیزدهم جزء وادي‌هایی هست که خیلی برایم آموزش داشت و همان اوایل سفر هر زمان تیتر این وادي را می‌خواندم انرژی می‌گرفتم همین‌که می‌دانستم غم، غصه، مشکلات و احساس بد مثل تنفر همیشگی نیست و تغییر خواهد کرد برایم خیلی امیدوارانه بود و اینکه با توجه به این وادي می‌توانیم هم سقوط و هم صعود کنیم و این دست خودمان هست و باید تلاش و کوشش کنیم تا تغییر تبدیل و ترخیص و انسان بهتری بشویم و جایگاه‌های بهتری را تجربه کنیم؛ و باعقل و ایمان به خداوند
مروری بر وادي دهم از کتاب ۱۴ وادي عشق۱.این وادي به سان شمشیری برنده است هم هشدار میدهدهم امید هم صعوداست هم سقوط هم مرگ است هم زندگی۲.همه انسانهاقادرهستنددرهرنقطه‌ای‌که‌ قراردارندوهرصفتی راکه باخود حمل میکنندراعوض کنند۳.هیچ موجودی‌ یاهیچ انسانی مجبورنیست‌ یک صفت یاصفتهای زشت خودرابه صورت جاودانه ویاتاابد درخودحفظ کند۴.همه چیز درهستی‌ جاری‌ودرحرکت میباشد وهیچ چیز درهستی‌ نمیتواند ثابت باشد۵.مسیر تکامل ومسیرزندگی(تغییر.تبدیل.ودر
مشارکت همسفرانبا دستورجلسه وادي یازدهم و تاثیر آن روی من  (غلبه بر ناامیدی ها)وادي یازدهم یعنی وادي حرکت و تلاش، یعنی اگر من همیشه در حال کسب علم و آموزش باشم به آگاهی و نور خواهم رسید؛ زیرا آموزش گرفتن یکی از مهم ترین نیازهای زندگی و برای بهتر زندگی کردن ما می باشد.
                                                                            به نام قدرت مطلق اللهامروز۹۸/۱۱/۷لژیون سوم به استادی خانم مرضیه بادستورجلسه ادامه وادي دوم آغاز به کارنمود. 
به نام خدا وادي هفتم وتاثیر آن بر روی منرمز و راز حقیقت در دو چیز است یکی یافتن راه ودیگری آن چه برداشت می نماییم. در وادي یک تا چهار بر روی تفکر تمرکز کردیم. وادي پنجم یافتیم که باید افکار واندیشه های خود را به فعل در آوریم ودر وادي ششم بود که فرمانروای عقل را به رسمیت شناختیم. در این مرحله عقل باید با نیروهای خود بعضى از مجهولات را کشف کند و راه درست را به ما نشان دهد. پس در وادي هفتم روی پیدا کردن راه تاکید می کنیم تا به اهمیت آن پی ببری
جلسه ششم از دوره شصت و هفتم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "وادي دوم و تاثیر آن روی من"، در روز چهارشنبه اول آبان ماه سال 98 ساعت 9:20 آغاز به کار کرد.اگر در کاری دچار شکست شدیم یعنی بدون تفکر آن را انجام داده ایم. پس در کلیه کارها باید تفکر کنیم. در وادي دوم می گوید که وقتی دارید تفکر می کنید حواستان باشد که جهت بیهودگی نیستید.
《به نام قدرت مطلق الله》دستور جلسه:وادي سیزدهم و جزوه ی‌پروتکل درمانی امروز ۲۷ مرداد ۹۹ با دستور جلسه ی عمومی وادي سیزدهم و دستور جلسه لژیون وادي محبت جزوه ی پروتکل درمانی با کمک راهنمایی سر کار خانم زهرا بیگلری راس ساعت ۱۷ در لژیون مجازی شروع به کار نمود.
بنام قدرت مطلق الله جلسه ششم از دور دوم کارگاه های آموزشی گروه همسفران کارگاه خرم آباد ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ با دستور جلسه وادي چهارم با استادی ایجنت محترم همسفر عاطفه و نگهبانی همسفر صبا و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه ( وادي چهارم ) برگزار شد 
همسفر زهرا  از لژیون یازده، در باب دستور جلسه "وادي هشتم" در مقاله خود می نویسد؛ یکی از موانعی که در مسیر، ما را از حرکت بازمی دارد ترس از انجام آن کار است و این وادي و این قانون می گوید: که نباید ترسی بهدل راه دهیم و نیازی نیست تمام جزئیات مسیر را در نظر بگیریم بلکه حرکت را با تفکرآغاز کنیم و در ادامه راه برایمان نمایان و آشکار می شود.
به نام قدرت مطلق الله جلسه اول از دور پانزدهم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 ،ویژه همسفران نمایندگی شمس روزهای سه شنبه به تاریخ 1398/09/05 با استادی خانم فریبا، نگهبانی خانم نفیسه و دبیری خانم زهرا با دستور جلسه "وادي سوم و تأثیر آن روی من" رأس ساعت 16 آغاز بکار نمود.خلاصه سخنان استاد:چهارده وادي، روش زندگی کردن را به ما آموزش میدهند و اگر طبق آنها حرکت کنیم میتوانیم به آرامش و حال خوش برسیم.وادي ها به ترتیب نوشته شده است و اگر وادي ا
سلام دوستان زهرا هستم مسافر نیکوتین برداشتم در مورد وادي دوم و تأثیر آن بر روی من: این وادي یعنی امید به انسان می‌دهد، بعد از وادي تفکر می‌آید که ما باید فکر کنیم و برای هر کاری و هر حرکتی نیاز است که فکر کنیم و بعد حرکت کنیم. 
 اطلاعیه زمان برگزاری ومنابع آزمون مجازی مردادماه شعبه کرج:برنامه آزمون های مرداد ماه خدمت شما ارسال میگردد.❌❌آزمون شماره ۱ تاریخ : ۹۹/۵/۹ روز پنج شنبه ،ساعت ۱۶:۳۰منابع آزمون: وادي های ۱۰_۱۱_۱۲ از کتاب عشق و سی دی وادي هفتم بخش ۱و۲تعداد ۲۰ سوال برای این آزمون در نظر گرفته شده است .تعداد ۱۴ یا ۱۵ سوال از کتاب و ۵یا ۶ سوال از سی دی های وادي هفتم  و یک سوال از نوشتارها میباشد .❌❌❌آزمون شماره ۲ تاریخ : ۹۹/۵/۳۰ روز پنج شنبه ،ساعت ۱۶:۳۰❌❌م
بسم الله الرحمن الرحیمدستور جلسه این هفته: وادي یازدهم و تأثیر آن روی منبه قلم آقای علی خدامیچنانکه وادي های گذشته را به انجام رسانده باشیم و یا به انجام برسانیم، قطعاً تبدیل به چشمه جوشان و سپس رود خروشان می گردیم و باز هم اگر جام ما در شروع وادي اول خالی و یا هم اکنون نیمه پر باشد، عاقبت با تلاش و کوشش خودمان و با تزکیه لازم، پر خواهد شد.
جلسه دهم از دوره چهلم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ سلمان فارسی با نگهبانی" همسفر خانم اعظم " و استادی " کمک راهنمای محترم همسفر خانم نسیم " و دبیری" همسفرخانم مهناز " با دستور جلسه اول "وادي سیزدهم و تاثیر آن روی من" و دستور جلسه دوم تجلیل از " کمک راهنما محترم همسفر خانم ناهید " روز دوشنبه مورخ 27/ 5/ 1399 راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.وقتی تک تک وادي ها را  مطالعه می کنیم و به وادي سیزدهم می رسیم، نقاط روشنی در افکار و اندیشه نقش می بندند. در این
به نام خداوند جان‌آفرینوادي‌ها کلید قفل‌های زنگ‌زده ما هستند به‌شرط این‌کهآنان را فهمیده باشیم. وادي دهم به ما می‌گوید صفت گذشته در ما صادق نیست چون جاری است. الآن به واديیازده رسیدیم. آقای مهندس می‌گویند اگر کسی ده وادي قبل را فراگرفته باشد و به‌درستیآن را درک کرده باشد و آن‌ها را کاربردی کرده باشد، با وادي یازدهم می‌تواند وارد معنویاتشود. 

آخرین جستجو ها

،مهدی منجی،MAhdi savior،Mahdi We look forward to the Mahdi will be and we will spare our lives ABANGAHAN . dohoswiema وبلاگ بزرگ شادی و رسیدن به موفقیت meosadesa polideto عکس شیکترین مدلهای لباس مجلسی و مانتو کت دامن و سارافن نگین منجوقی مهندسی مکانیک زندگی زیباست