نتایج جستجو برای عبارت :

همسفران پرستار

یازدهمین جلسه از دوره سی وهشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران پرستار با استادی همسفر الهام ونگهبانی همسفرتوران ودبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه سیگار در روز سه شنبه 99/3/13 ساعت 16 برگزار گردید.
واژه ی زیبای پرستار” یعنی:پ: پیمان
خون بستن برای مهر و ایثارر: رفتن به سوی خدمت خلقس: سربلند و ساده زیست و
سختکوشت: تکمیل کننده کار طبیبانا: الگوی او مظهر تقوا، زینب کبری(س)ر:
راضی و خوشنود از رحمت خدا.
واژه ی زیبای پرستار” یعنی:پ: پیمان خون بستن برای مهر و ایثارر: رفتن به سوی خدمت خلقس: سربلند و ساده زیست و سختکوشت: تکمیل کننده کار طبیبانا: الگوی او مظهر تقوا، زینب کبری(س)ر: راضی و خوشنود از رحمت خدا.
سومین جلسه از دوره سی وهشتمسری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران پرستار نمایندگی پرستار با استادی کمک راهنمای محترم خانم انسیه ونگهبانی همسفرتوران ودبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه جهان بینی در ورزش در روز سه شنبه 98/10/10 ساعت 16 آغاز به کار کرد.
همسفرحمیده بابیش از 20 سال تخریب همراه با مسافر خود وارد کنگره شدند.همسفرحمیده توانسته در جایگاه های دبیری ،نگهبانی،سایت،راهنمای تازه واردین وهم اکنون هم مسئول وبلاگ همسفران نمایندگی پرستار می باشد.با ایشان به مناسبت هفته سایت گفتگویی انجام دادیم .ضمن تبریک به ایشان وتمامی عزیزانی که در وبلاگها بخصوص نمایندگی پرستار خدمت می کنند.شمارا به خواندن این گفتگو دعوت می کنم.
دهمین جلسه از دوره سی وهفتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با دستور جلسه dsp با استادی همسفرسارا ونگهبانی همسفرالهام ودبیری همسفرفاطمه در روز سه شنبه سی مهرماه راس ساعت16 برگزارگردید
روز جمعه مورخ 98/11/25 درپارک طالقانی به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت مقام زن ، مسابقات ورزشی دررشته های مختلف برگزار گردید.همسفران شعبه پرستار هم در رشته دارت وشطرنج ووالیبال شرکت کردند وتیم پرستار با اخذ 424 امتیاز مقام اول در رشته دارت را کسب کردند.همچنین همسفر الهه نیز در رشته شطرنج مقام  دوم راکسب کردند وجایزه ای به رسم یادبود به آنها تقدیم گردید.از شما دعوت می کنیم گوشه هایی از وقایع روز جمعه را به تماشا بنشینید.
دوازدهمین جلسه از دوره سی وهشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی کمک راهنما خانم زهرا ونگهبانی همسفر توران و دبیری همسفر فاطمه بادستور جلسه در کنگره 60 چگونه قدر دانی می کنیم؟ در روز سه شنبه 99/3/20 ساعت 16 برگزار گردید.
هفتمین جلسه از دوره سی وهشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران پرستار بااستادی کمک راهنمای محترم خانم ثمن ونگهبانی همسفرتوران ودبیری همسفرفاطمه بادستور جلسه نظم ،انضباط واحترام در کنگره در روز سه شنبه 98/11/8 ساعت 16آغاز به کارکرد.
چهارمین جلسه از دوره سی وهشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی کمک راهنمای محترم خانم زهرا نمکی ونگهبانی همسفر توران و دبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه کمک کنگره به من وکمک من به کنگره در روز سه شنبه 98/10/17 ساعت16 آغاز به کار کرد.
صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله ‌ای به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) پستی را منبی بر دیدگاه رهبر انقلاب درخصوص پرستار و جایگاه پرستاری منتشر کرد. صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله ‌ای همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، تصویرنوشته‌هایی به زبان فارسی و انگلیسی درباره جایگاه شغل پرستاری از دیدگاه رهبر انقلاب که مربوط به سخنرانی ایشان در سال ۸۹ است، منتشر کرد.
دهمین جلسه از دوره سی ونهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی ایجنت محترم همسفرخانم مریم ونگهبانی همسفرلیلا ودبیری همسفرزهرا با دستور جلسه "وم ایجاد دانشگاه "روز سه شنبه 99/7/29 ساعت16 برگزار گردید.
مشارکت همسفران با دستور جلسه هفته همسفر استاد امین در سی دی نقش همسفر می فرمایند: ما همسفران نقش مکمل و پرستار را برای مسافرمان داریم، مسافر ما لب پرتگاه است و ما با رفتارمان باعث می شویم که از پرتگاه پرت شود . . .
چهارمین جلسه از دوره سی ونهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی کمک راهنمای محترم خانم فاطمه ونگهبانی همسفرلیلا ودبیری همسفر الهه با دستور جلسه قضاوت وجهالت در روز سه شنبه 99/6/4 ساعت 16 برگزار گردید.
امام ‌ای با بیان اینکه مجاهدت‌های کادر درمان در قضیه
کرونا، پرستاران را در جامعه عزیز کرد، گفت: مردم متوجه شدند که پرستاری چه
کار مهمی است؛ بنا بر این به چشم مردم این‌ها عزیز و شرافتمندتر از همیشه
شدند. رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در سخنان زنده و تلویزیونی به
مناسبت میلاد حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها و روز پرستار، ضمن تبریک این
روز به همه پرستاران، پرستار را فرشته رحمت بیمار خواندند و گفتند:
پرستاران عزیز
فعالیت های بخش های حضوری(حضور راهنمای تازه واردین،نشریات،اوتی و مرزبان کشیک روزهای فرد از ساعت 14 الی 16) و مجازی(برگزاری جلسات هماهنگی کمک راهنمایان،برگزاری امتحانات و لژیون های مجازی) نمایندگی پرستار در ایام نوروز فروردین ماه 1399 که شما را به دیدن این گزارش دعوت می نماییم.
نهمین جلسه از دوره سی ونهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی کمک راهنمای محترم خانم اعظم ونگهبانی همسفر لیلا ودبیری همسفرزهرا بادستور جلسه "وادی اول وتاثیر آن روی من "روز سه شنبه 99/7/8 ساعت 16 برگزار گردید.
هشتمین جلسه از دوره سی ونهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی کمک راهنمای محترم خانم زهرا ونگهبانی همسفرلیلا و دبیری همسفرزهرا با دستور جلسه "صورت مسئله اعتیاد"در روز سه شنبه 99/7/1ساعت 16 برگزار گردید.
پنجمین جلسه از دوره سی ونهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی همسفرحمیده ونگهبانی همسفرلیلا ودبیری همسفرالهه با دستور جلسه ازسایت کنگره چگونه استفاده میکنم؟مقاله نویسی در روز سه شنبه 99/6/11 ساعت 16 برگزار گردید.
سلام. عملیات کربلای پنج شملچه بشدت مجروح شدم بنحوی که پای چپم سوراخ شده بودوهر دو استخوان آن شکسته بود.بچه ها به سختی به عقب منتقل ام کردند.در ماهشهر خانم پرستار مشغول پانسمان بود گازی را بتادینی کرد وبا پنس از یک طرف زخم وارد و از طرف دیگر خارج کرد.درد زیادی احساس کردم وگفتم مامان!خانم پرستار که تا ان موقع از بچه ها یا زهرا.یا مهدی و.شنیده بود با تعجب دست از کار کشید و گفت بله!!! گفتم درد داره، پرسید بچه کجائی. من ساده گفتم تهران .گفت پس بگو.
پرستار بیمارستان، مردی با یونیفرم ارتشی با ظاهری خسته و مضطرب را بالای سر بیماری آورد و به پیرمردی که روی تخت دراز کشیده بود گفت:آقا پسر شما اینجاست.» پرستار مجبور شد چند بار حرفش را تکرار کند تا بیمار چشمانش را باز کند. پیرمرد به سختی چشمانش را باز کرد و در حالیکه بخاطر حمله قلبی درد می کشید، جوان یونیفرم پوشی را که کنار چادر اکسیژن ایستاده بود دید و دستش را بسوی او دراز کرد و سرباز دست زمخت او را که در اثر سکته لمس شده بود در دست گرفت و گر
برای نجات نفس‌های بیماران کرونایی، نفس‌های خودم به شماره افتاد/ ۱۵ روز است دخترم را ندیده امخانم قاسمی پرستار مبتلا به کرونا بستری در بخش آی‌سی‌یو داخلی بیمارستان بابل: در لباس مقدس پرستاری مشغول خدمت بر بالین بیماران کرونایی بودم که متاسفانه در حین خدمت خودم به این بیماری مبتلا شدم. از همشهریان عزیز عاجزانه تقاضا دارم فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.  قرار بر این بود که کرونا را شکست دهیم. خواه
ششمین جلسه از دوزه سی ونهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی کمک راهنمای محترم خانم اکرم ونگهبانی همسفرلیلا ودبیری همسفر الهه با دستور جلسه عدالت،آیا همه افراد در کنگره با هم برابرند؟در روز سه شنبه 99/6/ ساعت 16 برگزار گردید.
بنام اولین عاشق که اوستبه استحضار عزیزان میرساند روز شنبه هجدهم آبان‌ماه مراسم تودیع ایجنت محترم نمایندگی پرستار با حضور یکی از دیده‌بانان برگزار می‌گردد. لذا خواهشمند است در این جشن باشکوه شرکت کنیم و در پربار شدن آن کوشا باشیم.باتشکر: لژیون مرزبانی
هفتمین جلسه از دوره سی ونهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی کمک راهنما خانم فاطمه ونگهبانی همسفر لیلا ودبیری همسفر الهه با دستور جلسه" کتاب چهارده مقاله "در روز سه شنبه 99/6/25 ساعت 16 برگزار گردید.
زینب کبری علیها السلام از همان دوران طفولیت به پرستاری از بیمار، مصدوم و مجروح پرداخت . پرستاری از مادرش حضرت
زهرا علیها السلام، در ایام بیماری، نقطه آغاز این زندگی است . بعد از ارتحال جانگداز رسول خدا صلی الله علیه و آله حضرت
فاطمه علیها السلام در اثر فراق پدر و مصیبتهای بعد از آن، در بستر بیماری افتاد . حضرت زینب - که شاهد ناجوانمردانه ترین
حوادث تاریخ بود - از مادرش پرستاری و پذیرایی می کرد . او در 6 سالگی ضمن پرستاری از مادر، وی را برای ایر
سیزدهمین جلسه از دوره سی وهشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی اسیستنت محترم خانم مریم ونگهبانی همسفرتوران ودبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه کتاب عبوراز منطقه  60 درجه زیر صفر در روز سه شنبه 99/3/27 ساعت 16 برگزار گردید.
"به نام خداوند هستی بخش"دوازدهمین جلسه از دور بیست و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی عمان سامانی در روز دوشنبه 23 دی 98 به نگهبانی همسفر کبری، استادی همسفرمعصومه و دبیری همسفر مینا با دستور جلسه‌ی " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ برگزار شد.آقای مهندس دژاکام بهمناسبت تولد خانم فلورانس نایتینگل اولین پرستار زن که در شرایط سخت و غیربهداشتیبرای کمک به بیماران شتافتند و به علت نقش مؤثر همسفران در کمک به مسافرانشان اینروز و این هفته را به ن
پرستار شاعر ما پرستاریم و از این کار لذت می بریماز تبسمهای یک بیمار لذت می بریمخسته ایم از بس که بیداریم شب تا صبح و باز ما ز ماندن تا سحر بیدار لذت می بریم خط شکن مائیم، اما عشق باعث می شودبا تنی مجروح از پیکار لذت می بریمما نه تنها خسته از شب زنده داری نیستیمبلکه از این کار پر تکرار لذت می بریمبا همین یک جمله شعرم را معطر می کنم ما پرستاریم و از اینکار لذت می بریممژده رنجبرتاریخ ثبت شعر : 1399/02/23
به گزارش ماسال برتر، به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) وروز پرستار مهندس پور حضرت فرماندار ماسال به اتفاق حجت الاسلام سید هادی امام جمعه ماسال ، سرهنگ یگانی نژاد فرمانده سپاه، سرهنگ تقی زاده فرمانده انتظامی وجمعی از مسئولین شهرستان   با حضور در بیمارستان رسالت ماسال با جمعی از پرستاران شاغل در این بیمارستان دیدار کرده و با اهداء گل و تقدیر نامه از ایشان تجلیل به عمل آوردند.

آخرین جستجو ها

Wholesale Cheap Jerseys from China for Cheap price Kristine's game Francis's collection rupeppaica بازارگرد نهالستان پارس|فروش نهال در خراسان رضوی|نهالستان درمشهد|نهال گردو golftibitre فروشگاه ساعت زنانه مد روز rentgorsapedd تاجر چت