نتایج جستجو برای عبارت :

همسفران مرد اصفهان شعبه شیخ بهایی

رهایی شماره 7 لژیون نوزدهم شعبه شيخ بهايي اصفهانروز چهارشنبه دوازدهم مهر ماه شاهد رهایی همسفر لیلا و مسافر هاشم بودیم از طرف همسفران لژیون آینده روشن، این رهایی زیبا را به همسفر لیلا و مسافرهاشم تبریک عرض می نماییم و امیدواریم در سفر دوم از خدمتگزاران کنگره باشند.
به نام خالق زیبایی هاگزارش تصویری از مراسم پیمان و اهدا شال کمک راهنمایی مسا فران شعبه شيخ بهايي از طرف ایجنت ، مرزبانان و کلیه مسافران و همسفران شعبه شيخ بهايي اصفهان به کمک راهنمایان جدید تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون در امر آموزش و خدمت برایشان مسئلت می نمایم. 
✰ به نام خداوند بلند مرتبه ی آفرینشگر ✰✩جمعه ی گذشته مورخ ۹۸/۰۸/۱۰ ، تیم والیبال همسفران شعبه پروین اعتصامی - اراک به مصاف تیم والیبال شعبه اصفهان رفت و با کسب نتیجه ۲ بر ۰ به نفع تیم رقیب ، موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات جام سردار شد . این پیروزی را خدمت اسیستانت محترم شعبه ، همسفران عزیز و تک تک بازیکنان تیم ، علی الخصوص سرپرست محترم تیم ، همسفر محبوبه جودکی و کاپیتان محترم تیم ، همسفر فاطمه قائمی تبریک و تهنیت عرض می نماییم . ✩
به نام خالق زیبایی هاگزارش تصویری از مراسم پیمان و اهدا شال کمک راهنمایی مسا فران شعبه شيخ بهايي از طرف ایجنت ، مرزبانان و کلیه مسافران و همسفران شعبه شيخ بهايي اصفهان به کمک راهنمایان جدید تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون در امر آموزش و خدمت برایشان مسئلت می نمایم. 
در روز پنجشنبه در استخر پنها ، تیم شنا همسفران اصفهان در مسابقات شنا در قسمت گروهی شرکت کردند و موفق به کسب مقام اول شدند ، همچنین همسفر مائده از نمایندگی شيخ بهايي اصفهان در بخش انفرادی موفق به کسب مقام اول شد.از طرف اسیستانت و مرزبانان نمایندگی ورزش اصفهان این موفقیت بزرگ را به اعضای تیم شنا همسفران تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزونشان در امر خدمت و آموزش از خداوند بزرگ مسئلت می نماییم.
در روز پنجشنبه در استخر پنها ، تیم شنا همسفران اصفهان در مسابقات شنا در قسمت گروهی شرکت کردند و موفق به کسب مقام اول شدند ، همچنین همسفر مائده از نمایندگی شيخ بهايي اصفهان در بخش انفرادی موفق به کسب مقام اول شد.از طرف اسیستانت و مرزبانان نمایندگی ورزش اصفهان این موفقیت بزرگ را به اعضای تیم شنا همسفران تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزونشان در امر خدمت و آموزش از خداوند بزرگ مسئلت می نماییم.منبع:وبلاگ ورزش اصفهان
به نام خالق زیبایی هاگزارش تصویری از مراسم پیمان و اهدا شال کمک راهنمایی مسا فران  و همسفران نمایندگی شيخ بهاييدوشنبه 21بهمن 98از طرف ایجنت ، مرزبانان و کلیه مسافران و همسفران شعبه شيخ بهايي اصفهان به کمک راهنمایان جدید تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون در امر آموزش و خدمت برایشان مسئلت می نمایم. 
همسفران سحرخیز و ورزشکار شعبه شمس در روز 29 آذرماه 1398 یک جمعه پر انرژی دیگر را در پارک طالقانی گذراندند. در این روز پاییزی تیم اول دارت شمس در سومین دوره مسابقات دارت پیروز شد. از طرف تمام همسفران و مسافران شعبه این پیروزی را به اعضای تیم دارت شعبه شمس تبریک می گوییم.
به نام قدرت مطلقروز سه شنبه مورخ 98/08/21جلسه نهم از دور بیست و یکم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران شعبه شيخ بهايي اصفهان بااستادی مسافر مهدی  نگهبانی مسافر محمد رضا ،و دبیری مسافر ایمان با دستور جلسه ((DSTو تجربه من از سم زدایی و سایر روشها)) رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
مشارکت همسفران با دستور جلسه کتاب ۱۴ مقاله و تجلیل از کمک راهنمای محترم همسفر خانم محبوبهزمانی که من شعبه شيخ بهايي بودم و خانم محبوبه عزیز در شعبه سلمان بودند هر موقع ردپایی از ایشان می دیدم با تمام وجودم مقالات و مصاحبه های این عزیز را گوش می کردم.
 روز چهارشنبه 98/11/2 آزمون کمک راهنمایی همسفران و مسافران لژیون ویلیام وایت در شعبه ورزنده برگزار گردید و مسافر نیکوتین خانم زهرا از شعبه حر و مسافر نیکوتین خانم الهه از شعبه حسنانی در این آزمون قبول شدند، عرض تبریک خدمت بنیان کنگره 60 آقای مهندس سرکار خانم آنی عزیز و سرکار خانم کماندار عزیز و راهنمای محترم سرکار خانم جلالی داریم و از خداوند برای آقای مهندس و خانواده محترمشان سلامتی و شادی می خواهیم.
به نام قدرت مطلق اللهروز سه شنبه مورخ 98/11/29 جلسه هشتم از دور بیست و دوم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران شعبه شيخ بهايي اصفهان با استادی کمک راهنما ی محترم  مسافر محمد حسین و نگهبانی مسافر محمد رضا و دبیری مسافر کریم با دستور جلسه هفتگی ( وظایف راهنما و رهجو ) رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.                    بزرگان میگویند : پای دانش و علم را با نوشتن محکم کنید .زیرا تا زمانی که قلم روی کاغذ نبریم آن مطالب به ذهن ما
رهایی نمایندگی شيخ بهايي   دوشنبه 99/2/1از طرف مسئولین و اعضای كنگره 60 اصفهان شعبه شيخ بهايي، رهایی این مسافران عزیز را به راهنمایان و خانواده های محترمشان تبریك و تهنیت عرض می نماییم و از درگاه خداوند متعال، توفیق در امر آموزش و خدمت برایشان مسئلت می نماییم.
پنجمین جلسه از دوره پنجاه و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران شعبه شادآباد، روزهای سه‌شنبه مورخ ۹۹/۶/۱۸ با استادی همسفر ربابه، نگهبانی همسفر فروغ و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه عدالت؛ آیا همه افراد در کنگره ۶۰ با هم برابرند؟ » رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.
با قدرت گرفتن از قدرت مطلق الله و سلام به  مسافران و همسفران  عزیز و گرامی صفحه وبلاگ راهنما علی رضا مشکلانی ( کمک راهنمای لژیون 6 شعبه شيخ بهايي اصفهان ) راه اندازی شد ، امید است بتوانیم با ارایه مطالب مفید برای تمام کسانی که خواستار رهایی از دام اعتیاد هستند قدمی کوچک در راه احیای جمعیت انسانی بر داریم .خواهشمند است با ارایه نظرات خود ما را در بهتر شدن مطالب یاری نماید.با سپاس
جلسه اول از دورهٔ اولِ لژیون‌های سردارِ همسفران شعبه شادآباد، با نگهبانی همسفر آزاده و استادی همسفر مینا و دبیری موقت همسفر فریده و با حضور همسفر نسرین اسیستانت شعبه شادآباد و راهنمای لژیون سردار همسفران با دستور جلسهٔ رمضان معلم بخشش (قدر و تقدیر)» مورخ ۱۳۹۹/۲/۳۰ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
قابل توجه کلیه همسفران شعبه سهروردی : همسفران گرامی ؛ از دوشنبه 1399/7/7 کارگاههای آموزشی خصوصی همسفران راس ساعت ۱۵ برگزار می گردد . ساعت  جلسات همسفران از 15 تا :10 می باشد . از همسفران محترم خواهشمندیم طبق ساعت لژیون خود در شعبه حضور داشته باشند . استفاده از ماسک و دستکش اامی است . با احترام ، اسیستانت و مرزبانی گروه خانواده 
به اطلاع کلیه همسفران عزیز می رساند؛انتخابات مرزبانی گروه خانواده نمایندگی کرج به هفته آینده روز دوشنبه مورخ  98/10/23 موکول شد.عزیران فردا طبق روال قبل در شعبه حضور داشته باشندفردا فقط انتخابات نگهبانی برگزار می گردد.با سپاس از شما عزیزان
روز یکشنبه مورخ 98/03/12 جلسه پنجم از دوربیستم از سری کارگاه های آموزشی کنگره 60 شعبه شيخ بهايي اصفهان ویژه آقایان مسافر با دستور جلسه هفتگی در استحکام پایه های مالی و علمی کنگره ، من چه کرده ام ؟با نگهبانی مسافرمرتضی و استادی مسافر امیرحسین و دبیری مسافر مهدی راس ساعت 17:30 آغاز بکار نمود. کنگره راه خودش را ادامه میدهد چون یک تفکر است چه ما کمک بکنیم وچه نکنیم راه خودش را ادامه میدهد فقط ما هستیم که از قافله جا میمانیم ودیگ
به مناسبت هفته سایت گفتو گویی با مسئول سایت شعبه شيخ بهايي و سایت نمایندگی ورزش اصفهان مسافر مصطفی جعفری داشتیم. هر جایگاه خدمتی در کنگره لذت به خصوص خود را دارد ، خدمت در بخش سایت نیز خدمت بسیار لذت بخشی است و دارای انرژی بسیار زیادی است
" به نام قدرت مطلق "آزمون شماره 1داخلی همسفران در تاریخ 1398/12/20 و روز سه شنبه، ساعت 14:30 در نمایندگی حر برگزار خواهد شد.منبع آزمون: جزوه جهان بینی۱، جزوه راهنمای تازه واردین، سی‌دی‌های طلب، کفر، انتقال صفات می‌باشد و سوالات به صورت تستی و تشریحی و جای خالی است.با ارزوی موفقیت‌های روز افزون برای همسفران شعبه حر و خداقوت و تشکر خدمت مسئول امتحانات همسفران شعبه حر، کمک‌راهنمای محترم خانم اعظم عزیز موفق باشید.
جلسه دهم از دور سی و نهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران شعبه سلمان فارسی مورخ ۹۸/۱۱/۷  با نگهبانی همسفر وجیهه ، استادی همسفر زهره و دبیری خانم اعظم با دستور جلسه ی" نظم ، انضباط و احترام " راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.ماباید همیشه از طبیعت و نظام هستی و قوانین حاکم بر آن درس بگیریم چون هستی از نظم وانضباط شگفت انگیزی برخوردار است.
اطلاعیه انتخابات مرزبانی همسفرانبدینوسیله به اطلاع میرسانیم که روز سه شنبه 29 بهمن ماه سال 1398 انتخابات مرزبانی همسفران شعبه ستارخان با حضور دستیاران دیده بان انتخابات در شعبه ساعت 3 برگزار میشود. از همسفران عزیز خواهشمندیم راس ساعت در شعبه حضور داشته و کارت عضویت خود را نیز به همراه داشته باشند . با سپاس اسیستانت و گروه مرزبانی
چشمه‌های جوشان و رودهای خروشان ، همگی به بحر و اقیانوس می‌ریزند. چشمه وقتی می‌تواند جوشان باشد که منبع عظیم آب داشته باشد و در ارتفاع باشد که وقتی قدرت داشته باشد چشمه جوشان تبدیل به رود خروشان می‌شود و به بحر می‌ریزد . شما عزیزان از این منبع عظیم آب به خوبی استفاده نموده اید و همچنین این قدرت فوق العاده را به خوبی استفاده کردین و حتی این قدرت را به ما همسفران نیز به اشتراک گذاشته ایدبه راستی که این جایگاه ها برازنده ی شما بوده اند این ه
چهارمین جلسه از دوره پنجاه و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران شعبه شادآباد، روزهای سه‌شنبه مورخ ۹۹/۶/۱۱ با استادی همسفر مریم، نگهبانی همسفر نوشین و دبیری همسفر مرجان با دستور جلسه چگونه از سایت کنگره ۶۰ استفاده می‌کنم » رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.
بنام خالق بی همتا  جلسه هماهنگی کمک راهنمایان هم از ساعت 15 الی 16 در شعبه برگزار گردید .جلسه حضوری همسفران در روز دوشنبه تاریخ  99/8/12از ساعت 16 الی 19 با حضور  تعدادی از لژیون ها و ایجنت محترم و مرزبانان عزیز برگزار شد.
تبررریک تبرررریک تبررررررریکتبریک میگم خدمت خانوم زهرا کمک راهنمای خوب و عالی قدره لژیونمون و همچنین تبریک ویژه به آقای مهندس دژاکام و همینطور کلیه اعضای شعبه شيخ بهايي ک در این راستا کمک کردندو تبررریک آخر به مسافر و همسفر عزیز و کمک راهنمای خوب مسافر که در این راهه سخت و دشوار،راه رو برای مسافرعزیزمون هموار ساختند.#رهایی#شعبه شيخ بهايي#کنگره 60 چهارشنبه 13 شهریور 98
روز سه‌شنبه، شانزدهم مهرماه سال 98، همسفران شعبه ایمان درمراسم ویژه‌ای که به مناسبت هفته تقدیر از ایجنت، اسیستانت و مرزبان‌ها، برگزار شدشرکت نمودند. ابتدا تقدیرنامه‌هایآقای مهندس، از خانم آذر، اسیستانت محترم شعبه و همچنین همسفر منصوره و همسفرالهه، مرزبان‌های شعبه به ایشان تقدیم شد. در ادامه همسفران، در کنار کمک راهنماهایخویش، با گل و پاکت از ایشان تقدیر نمودند.
✰ به نام صاحب واژه ی قدرت مطلق ، الله ✰به اطلاع کلیه ی همسفران عزیز می رساند ، شعبه پروین اعتصامی ـ اراک ، پنجشنبه ی این هفته ، مورخ ۹۸/۰۹/۰۷ ، میزبان دیده بان بزرگوارمان ، جناب آقای احمد حکیمی خواهد بود . لذا از همه ی همسفران عزیز خواهشمندیم رأس ساعت مقرر و با پوششی سفید در شعبه ، حضور داشته باشند . قبلاً از همکاری شما صمیمانه سپاسگزاریم .٭ واحد مرزبانی همسفران ٭
روز سه شنبه 29 بهمن ماه سال 98 انتخابات مرزبانی همسفران شعبه ستارخان با زیبایی هرچه با شکوه تر  با حضور دستیار دیده بان برگزار شد . در این انتخابات همسفر اعظم و همسفر فاطمه مرزبان های جدید شعبه برای مدت 14 ماه  انتخاب شدند.

آخرین جستجو ها

علوم ماورا هرآنچه نیاز شماست کانال ایتا تلگرام اینستاگرام سروش ساعت مچی ارزان دخترانه زنانه لاکچری 2020 قشلاق دور دست دنیای ریاضیات curlighcompdar filamezi کار گزاران گروه ریاضی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول kuangshan