نتایج جستجو برای عبارت :

همسفران شیخ بهایی

به نام قدرت مطلق اللهجلسه اول از لژیون مجازی همسفران کنگره ۶۰در روز سه شنبه نمایند گی حر در روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹در فضای،مجازی وبا مشارکت همسفران از ساعت ۱۷:۳۰بعدظهرآغاز بکار کرد.
به نام خالق زیبایی هاگزارش تصویری از مراسم پیمان و اهدا شال کمک راهنمایی مسا فران  و همسفران نمایندگی شيخ بهاييدوشنبه 21بهمن 98از طرف ایجنت ، مرزبانان و کلیه مسافران و همسفران شعبه شيخ بهايي اصفهان به کمک راهنمایان جدید تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون در امر آموزش و خدمت برایشان مسئلت می نمایم. 
                                               به نام قدرت مطلق اللهامروزدوشنبه مورخ97/11/29 جلسه آموزشی خصوصی همسفران شيخ بهايي ازلژیون3به استادی خانم مرضیه شروع به کارنمود.
                                                بنام قدرت مطلق اللهامروز دوشنبه مورخ 97/10/24جلسه آموزشی خصوصی همسفران شيخ بهايي ازلژیون3به استادی خانم مرضیه کارخودراراس ساعت 17:00شروع نمود.
به نام قدرت مطلق الله اهداء شال نمادین توسط اسیسانت محترم شعبه باباطاهر  سرکار خانم کرمی به همسفران محترم در واحد همسفران باباطاهر در طی هفته آینده خدا را شاکریم که با تلاش و همت مسافران و همسفران هر روز شاهد رشد و پویایی نمایندگی همدان هستیم این بار همسفران ثابت کردند که برای رسیدن به هدفی   در مسیر مقدسی که انتخاب نموده‌اند دست در دست مسافران خود در یاری در راه ماندگانی که خواهان رهایی از بند جهل اعتیاد هستند استوار و
دیده ایم که در فیلم ها و نمایشنامه ها و در صحنه های تئاتر که زندگی ما هم یک صحنه بازی است، نقش های سخت و حساس را به ماهرترین بازیگران می‌دهند، اینجاست که شایسته است که به خود ببالیم، حتماً ما همسفران انسان‌های توانمندی بودیم که توانسته‌ایم از این دوران سخت به خوبی بیرون بیاییم که خداوند این نقش را برعهده ما نهاده است.من امروز می‌خواهم بگویم با وجود تمام سختی هایی که در دوران تاریکی ها کشیدم بسیار خوشحالم که به سبب اعتیاد همسرم با کنگره 60 &n
مشارکت همسفران با دستور جلسه کتاب ۱۴ مقاله و تجلیل از کمک راهنمای محترم همسفر خانم محبوبهزمانی که من شعبه شيخ بهايي بودم و خانم محبوبه عزیز در شعبه سلمان بودند هر موقع ردپایی از ایشان می دیدم با تمام وجودم مقالات و مصاحبه های این عزیز را گوش می کردم.
سوم اردیبشهت ماه، مصادف است با روز بزرگداشت شيخ بهايي.بهاءالدین محمد بن‏ حسین عاملی، معروف به شيخ بهائی (۸ اسفند ۹۲۵ خورشیدی، بعلبک - ۸ شهریور ۱۰۰۰ خورشیدی، اصفهان) دانشمند نامدار قرن دهم و یازدهم هجری است که در فلسفه، منطق، هیئت و ریاضیات تبحر داشت و سرآمد دوران خود بود.از شيخ بهايي در حدود ۹۵ کتاب و رساله  در ت، حدیث، ریاضی، اخلاق، نجوم، عرفان، فقه، مهندسی و هنر و فیزیک بر جای مانده است.به پاس خدمات شيخ بهايي به علم ستاره‌شناسی، یو
قابل توجه کلیه همسفران شعبه سهروردی : همسفران گرامی ؛ از دوشنبه 1399/7/7 کارگاههای آموزشی خصوصی همسفران راس ساعت ۱۵ برگزار می گردد . ساعت  جلسات همسفران از 15 تا :10 می باشد . از همسفران محترم خواهشمندیم طبق ساعت لژیون خود در شعبه حضور داشته باشند . استفاده از ماسک و دستکش اامی است . با احترام ، اسیستانت و مرزبانی گروه خانواده 
پایان هر نقطه سر آغاز خط دیگریست.پله های رسیدن به عشق خالق، عشق بلاعوض به مخلوقین اوست»به اطلاع همسفران عزیز می رسانیم روز دوشنبه 14 بهمن 1398 در کارگاه آموزشی همسفران؛ مراسم تقدیر و تشکر از کمک راهنمای محترم خانم زهره برگزار می گردد.از طرف تمام همسفران شعبه ی شيخ بهايي خدمت خانم زهره عزیز تبریک عرض نموده و بابت خدمات عاشقانه ایشان تشکر می کنیم، از خداوند منان بهترین ها را برایشان آرزومندیم.
چهارمین دوره از آزمون های داخلی همسفران نمایندگی ابوریحان روز سه شنبه مورخ 1398/9/5 راس ساعت 15 با حضور پرشور همسفران تشکیل گردید. با تشکر از همه عزیزانی که برای برگزاری این آزمون تلاش کردند و تشکر ویژه از خانم مریم (کمک راهنمای لژیون ششم) بابت طراحی سوالات وسپاس از همسفرانی که در آزمون شرکت نمودند. 
به نام خداوند مهربانروز پنج شنبه مورخه 98/08/23 ششمین دوره انتخابات مرزبانی نمایندگی شيخ بهايي اصفهان با حضور دستیار دیده بان محترم مرزبانی  مسافر رضا کرمی و دستیارانشان و مشارکت پرشور مسافران و همسفران در محل نمایندگی راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.مرزبانان منتخب همسفران مرزبانان منتخب مسافران 
به نام خالق زیبایی هاگزارش تصویری از مراسم پیمان و اهدا شال کمک راهنمایی مسا فران شعبه شيخ بهايي از طرف ایجنت ، مرزبانان و کلیه مسافران و همسفران شعبه شيخ بهايي اصفهان به کمک راهنمایان جدید تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون در امر آموزش و خدمت برایشان مسئلت می نمایم. 
گزارش عملکرد لژیون 3وادی 13قسمت چهارم                              به نام نامی عشق ومحبت امروز دوشنبه 98/2/9 جلسه آموزشی خصوصی همسفران شيخ بهايي از لژیون 3به استادی خانم مرضیه شروع به کار نمود.
در روز پنجشنبه در استخر پنها ، تیم شنا همسفران اصفهان در مسابقات شنا در قسمت گروهی شرکت کردند و موفق به کسب مقام اول شدند ، همچنین همسفر مائده از نمایندگی شيخ بهايي اصفهان در بخش انفرادی موفق به کسب مقام اول شد.از طرف اسیستانت و مرزبانان نمایندگی ورزش اصفهان این موفقیت بزرگ را به اعضای تیم شنا همسفران تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزونشان در امر خدمت و آموزش از خداوند بزرگ مسئلت می نماییم.
روز پنج شنبه مورخ 9 مرداد ماه 1399 انتخابات مرزبانی دوره هفدهم همسفران آقا برگزار و از بین 6 نفر از کاندیداها، همسفر رضا عباس زاده و همسفر محمد حسین خرمشاهی به عنوان مرزبانان همسفران آقا برای دور جدید با رای همسفران حاضر انتخاب گردیدند.
گزارش تصویری از مراسم اهدایی شال مرزبانی نمایندگی همسفران آقا در تاریخ 1399/07/24 با حضور ایجنت محترم آقای سبزه ای و ایجنت گرامی همسفر اقای رضا قلی پور، اعضای همسفران آقا و مرزبانان مسافران برگزار گردید.
به نام خداوند مهربانروز پنج شنبه مورخه 98/08/23 ششمین دوره انتخابات مرزبانی نمایندگی شيخ بهايي اصفهان با حضور دستیار دیده بان محترم مرزبانی  مسافر رضا کرمی و دستیارانشان و مشارکت پرشور مسافران و همسفران در محل نمایندگی راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.مرزبانان منتخب همسفران مرزبانان منتخب مسافران
به نام قدرت مطلق اللهدوشنبه 31 شهریور ماه 99 اولین جلسه از دوره ی دوم سری کارگاههای آموزشی خصوصی همسفران لژیون بویین میاندشت،به نگهبانی  همسفر زهره،استادی همسفر نرگس و دبیری همسفررویا با دستور جلسه ی ( صورت مسئله اعتیاد) راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
با سلام خدمت همسفران گرامی به استحضار همه همسفران می رساند که جلسه همسفران روز دوشنبه مورخ 98/12/5 تعطیل می باشد ومراسم تجلیل از کمک راهنمای گرامی خانم زیبا متعاقبا اعلام می گرددبا تشکر اسیستانت و مرزبانی گروه خانواده
مشارکتهای همسفران در کارگاه آموزشی روز دوشنبه 31 شهریور ماه 99 با دستور جلسه: صورت مسئله اعتیادصورت مسئله اعتیاد یک الگوی خیلی بزرگی برای ما است که اگر بخواهیممشکلی را در زندگی حل کنیم ابتدا مبدا را بشناسیم و با همین دستور جلسه و باز کردنصورت مسئله می توانیم بزرگترین مشکلات را در زندگی خودمان حل کنیم وظیفه تک تک ماکه اینجا هستیم و درمان شدیم این است که صدای کنگره ۶۰ را به گوش تمام مصرفکنندگان، به گوش همه در کمپها و بخش های اعصاب و روان بیمارس
جلسه دهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگی لویی پاستور روز سه شنبه 26 فروردین‌ماه ۱۳۹۹ با مشارکت همسفران، ساعت 17:30 آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون سوم پیش روی شماست:
به نام خالق زیبایی هاگزارش تصویری از مراسم پیمان و اهدا شال کمک راهنمایی مسا فران شعبه شيخ بهايي از طرف ایجنت ، مرزبانان و کلیه مسافران و همسفران شعبه شيخ بهايي اصفهان به کمک راهنمایان جدید تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون در امر آموزش و خدمت برایشان مسئلت می نمایم. 
به نام خداوند مهربانروز پنج شنبه مورخه 98/08/23 ششمین دوره انتخابات مرزبانی نمایندگی شيخ بهايي اصفهان با حضور دستیار دیده بان محترم مرزبانی  مسافر رضا کرمی و دستیارانشان و مشارکت پرشور مسافران و همسفران در محل نمایندگی راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.مرزبانان منتخب همسفران مرزبانان منتخب مسافران 
✰ به نام صاحب واژه ی قدرت مطلق ، الله ✰آغاز فعالیت ورزشی همسفران در پارک جنگلی شهید باهنر ، با حفظ فاصله و موازین بهداشتی و اولین فعالیت این گروه در جمعه گذشته ، مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ ، با حضور ورزشبان گرامی و تعدادی از همسفران محترم از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰ صبح ، آغاز به کار نمود :
هر آن کس خدمت جانان به جان کردبه گیتی نام خود را جاودان کردبه اطلاع همسفران عزیز می رسانیم روز جمعه 2 آبان ماه 1399 در پارک شهدای شهرداری ، مراسم تقدیر و تشکر از ایجنت و مرزبانان پارک برگزار می گردد.خدا قوت ویژه خدمت ایجنت و مرزبانان محترم پارک عرض می کنیم و از اینکه فضای امن و پر از عشق و محبت را برایمان فراهم می کنید از خدمتهای عاشقانه و خالصانه شما تقدیر و تشکر می نماییم.همچنین لژیون ویلیام همسفران( درمان سیگار و قلیان) برای تمام شعب در پارک ش
" به نام قدرت مطلق "عملکرد لژیون اول:همسفران باباطاهر همدان با کمک راهنمایی سر کار خانم معصومه، در روز یکشنبه، مورخ 1399/7/27 راس ساعت ۱۸ در شعبه باباطاهر به صورت حضوری با موضوع سی دی " ساختار خویش" با مشارکت اعضای لژیون آغاز به کار کرد.
بهاطلاع کلیه همسفران عزیز می رساند که کارگاه آموزشی مجازی همسفران آقا، در روز پنجشنبه 99/02/25، با دستور جلسه هفته راهنما، با استادی دیده بان محترم استادامین دژاکام راس ساعت 13.30 برگزار واز طریق اینستاگرام کنگره 60، پخش مستقیم میگردد.
روز جمعه 11 بهمن ماه سال 1398 همسفران کنگره 60 با حضور خود در سرمای زمستان گرمی زیبایی را به فضای پارک بخشیدن و همسفران شعبه ستارخان مثل همیشه حضور پررنگی داشتند و در مسابقات ورزشی یک به یک شرکت کردند با هم بخشی از عکس های این فعالیت های ورزشی را میبینیم.
چهاردهمین جلسه از لژیونهای مجازی همسفران کنگره 60،نمایندگی همسفران ایمان، در روز شنبه ششم اردیبهشت ماه 1399، در فضای مجازی و بامشارکت همسفران ساعت آغاز به کار نمود. در ادامه خلاصه ای از عملکرد لژیونچهارم در باب دستور جلسه جهانبینی 1 و 2 پیش روی شماست:

آخرین جستجو ها

کدآنلاین Thelma's notes ovspyderma quitranochcea idoxelpee تفریحات سالم 2 تعمیر گیره هیدرولیک Rosina's notes Terry's notes کهنه ترین دلتنگی ها