نتایج جستجو برای عبارت :

همسفر راضیه

مراسم تجلیل کمک راهنمای محترم همسفر خانم راضيه با استادی کمک راهنمای محترم همسفر خانم الههنیاز رهجو در دل راهنما و نیاز راهنما در دل رهجوست. وقتی می‌گویند راهنما را با حستان انتخاب کنید دقیقا درست می گویند. وقتی رهجو سر لژیون می‌آید همان گره ها و مشکلاتی که من در خود داشتم، آن ها نیز داشتند و.
مراسم تجلیل کمک راهنمای محترم همسفر خانم راضيه با استادی کمک راهنمای محترم همسفر خانم الههنیاز رهجو در دل راهنما و نیاز راهنما در دل رهجوست. وقتی می‌گویند راهنما را با حستان انتخاب کنید دقیقا درست می گویند. وقتی رهجو سر لژیون می‌آید همان گره ها و مشکلاتی که من در خود داشتم، آن ها نیز داشتند و.
مصاحبه با کمک راهنمای محترم همسفر خانم راضيه به مناسبتمراسم تجلیل ایشانخوداندیشی و توجه به نیازهای خودم و دور  شدن از مسائلی که توجه کردن و یا نکردن در آن ها نقشی در زندگی من نداشت باعث شد که من به آرامش برسم.
جلسه دهم از دور دوم سری کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفران کنگره 60 لژیونمیبد به استادی کمک راهنما همسفر شهین و نگهبانی همسفر زینب و دبیری همسفر راضيه با  دستور جلسه هفتگی (جهان بینی در ورزش) در تاریخ 98/10/9 رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم یک همسفر" به بهانه جشن همسفر " فرصتی دست داد تا این مشارکت را بنویسم امیدوارم همسفرانی که در کنگره در حال آموزش هستند و دل شکسته و نا امید هستند بخوانند و بدانند که پایان شب سیه سپید است ‌.زمانی که من وارد کنگره شدم مسافر نداشتم و این مساله کمی روحیه مرا تحت الشعاع قرار میداد و حس غریبی به من دست میداد .با شروع آموزشها در کنگره این پرسش برایم مطرح شد چرا به کنگره می آیم ؟هدف من‌چیست؟
کارگاه آموزشی مجازی همسفران لژیون چهاردهم با نگهبانی کمک راهنمای محترم همسفر خانم راضيه» و استادی همسفر خانم فریبا» و دبیری همسفر خانم سپیده» با دستور جلسه سی دی طبیعت» روز دوشنبه مورخ ۲۶ / ۳ / ۹۹ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.فرکانس های طبیعت بین صفر تا چهل هرتز هست. این همان ارتباط مستقیمی هست که بین امواج مغزی انسان و طبیعت جود دارد.
سومین جلسه از دوره بیستم و سوم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60 در نمایندگی صائب تبریزی با دستور جلسه " هفته همسفر " با استادی کمک راهنما " همسفر منیره "، نگهبانی کمک راهنما " همسفر لیلا " و دبیری کمک راهنما " همسفر راضيه " در روز پنجشنبه مورخ 98/10/25  ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
کارگاه آموزشی مجازی همسفران لژیون ۱۴ با نگهبانی و استادی کمک راهنمای محترم همسفر خانم راضيه و دبیری همسفر خانم سپیده با دستور جلسه سی دی انفاق در روز پنج شنبه مورخ ۹۹/۳/۲۹ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.مهمترین خاصیت انسان در صور پنهان،اختیار است و.
جلسه ی دوازدهم از دوره ی پانزدهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران شعبه ی امین گلی با استادی کمک راهنمای محترم همسفر لیلا، نگهبانی همسفر مرضیه و دبیری همسفر رویا با دستور جلسه ی هفته ی همسفر» روز دوشنبه ۲۳دی ماه ۱۳۹۸  ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
کارگاه آموزشی مسافران و همسفران کنگره 60؛ نمایندگی شمس با استادی همسفر لیلی، نگهبانی همسفر مریم و دبیر همسفر زهرا با دستور جلسه هفته همسفر» روز شنبه به تاریخ 1398/10/28 رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.
نهمین جلسه از دور سوم سری کارگاههای آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره ۶۰ لژیون خرم آباد روزهای پنجشنبه با استادی کمک راهنمای محترم همسفر ملیحه نگهبانی همسفر ایران و دبیری همسفر هدی با دستور جلسه جشن همسفر در تاریخ 1398/10/26 راس ساعت 17 شروع بکار  کرد.
جلسهدوم از دور سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 لژیون میبد به استادی کمک راهنما همسفر راضيه،نگهبانی همسفر فهیمه و دبیری موقت همسفر راضيه با دستور جلسههفتگی (وظایف راهنما و رهجو( در تاریخ 98/11/28 رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
جلسه نهم از دور دوم سری کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفران کنگره 60 لژیونمیبد به استادی همسفر فائزه و نگهبانی همسفر زینب و دبیری همسفر راضيه با دستور جلسه هفتگی (ازدواج) در تاریخ 98/10/2 رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
جلسه هشتم از دور سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60لژیون میبد به استادی خانم راضيه و نگهبانی همسفر فهیمه و دبیری همسفر فاطمه  با دستور جلسه هفتگی (تعطیلات تابستانی) در تاریخ99/4/16 رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
(از موتورهای جستجو گر تا راه درمان)مقاله با دستور جلسه از سایت کنگره ۶۰ چگونه استفاده می کنم؛ مقاله نویسی» به قلم پیشکسوت خدمتگزار سایت کمک راهنمای محترم همسفر خانم راضيهیکی از ابزارهای مهم و کلیدی در مسئله استفاده از سایت این است که در رابطه با درمان اعتیاد در فضای مجازی اطلاع ‌رسانی می کند و هدف سایت کنگره 60 در اصل پیام ‌رسانی در فضای مجازی و رسانه‌ها است.
کارگاه آموزشی مجازی لژیون چهاردهم با نگهبانی و استادی کمک راهنما همسفر خانم راضيه و دبیری همسفر خانم سپیده با دستور جلسه مثلث تاریکی روز پنج شنبه مورخ ۸ / ۳ / ۹۹ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.اکثر انسان ها از حال خوش محروم هستند و تلاش می کنند ولی این تلاش به ثمر نمی رسد چون.
جلسه چهارم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی اسیستانت همسفر فاطمه، نگهبانی موقت همسفر مریم و دبیری همسفر بهجت، با دستور جلسه (وادی اول و تاثیر آن روی من)  و مراسم تجلیل از کمک راهنما همسفر حکیمه روز دوشنبه ۷ مهر سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد.
روز چهار شنبه مورخ ۶ آذرماه ۱۳۹۸ همسفر اعظم رهجوی کمک راهنمای محترم همسفر الهه و همسفرفاطمه و همسفر زهرا ، رهجویان  کمک راهنمای محترم همسفر ملیحه با نوشتن بیش از چهل سی دی رسما وارد سفر دوم شدند و از آقای مهندس گل ورود به سفر دوم خود را دریافت نمودند .در ادامه تصاویر آن را مشاهده نمایید .
"به نام قدرت مطلق الله "جلسه هشتم از دور اول کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ٦۰ نمایندگی خمین در روز پنج شنبه ٢٦ دی ماه ١٣٩٨ با استادی کمک راهنمای محترم همسفر بهیه و نگهبانی همسفر اعظم و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه " جشن همسفر " ساعت ١٧ آغاز به کار کرد .
به نام قدرت مطلقجلسه هشتم از دوره سی و نهم  سری  کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسی روز دوشنبه مورخ ۲۳/ ۱۰/ ۹۸  با نگهبانی همسفر خانم وجیهه ،استادی همسفر خانم رها و دبیری همسفر خانم اعظم  با دستور جلسه " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. من با تمام مسافرانی هستم که احساس می‌کنند، همسفری ندارند و یا واقعاً همسفر ندارند. برادر عزیز من، خواهر عزیز من، دستت را به گرمی می فشارم، شما تنها نیستید، تک تک ما مثل دانه ها
کارگاه آموزشی خصوصی همسفران لژیون چهاردهم با نگهبانی و استادی کمک راهنما همسفر خانم راضيه» روز دوشنبه مورخ ۱۵ / ۲ / ۹۹ با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی راس ساعت ۱۶:۱۰ در شعبه سلمان فارسی برگزار شد.وقتی توازن و تعادل ها به هم بریزد همه چیز دگرگون می‌شود و انسان وارد مرحله ی دیگری می‌شود. اگر یک همسفر مسولیت هایی که دارد را رها کند و توازن ها را به هم بریزد، خود و خانواده اش از بین می‌روند و شکل آن تغییر پیدا می‌کند. خیلی از طلاق
ضمن عرض تبریک و شادباش 4نفر از همسفران عزیز شعبه ابوریحان با نوشتن کامل 40سی دی و سی کامل وادی اول تا هفتم به سفر دوم راه یافتند.همسفر خانم زهرا و خانم مریم از لژیون هشتم (خانم فاطمه کاوند)همسفر خانم راضيه و خانم جمیله از لژیون ششم (خاتم مریم )
کارگاه آموزشی خصوصی لژیون چهاردهم با نگهبانی و استادی "کمک راهنمای گرامی همسفر خانم راضيه" و دبیری "همسفر خانم سپیده"با دستور جلسه سی دی تکرار تاریخ  روز پنجشنبه مورخ  99/03/01 در فضای مجازی آغاز به کار نمود.وقتی فردی از یک مسیر عبور کند که چالش باشد دیگر از آن جا عبور نمی کند و مسیرش را کج می کند ولی برخی افراد اگر در چاله ای بیفتند باز هم درس عبرت نمی گیرند. 
 کارگاه آموزشی مجازی همسفران لژیون چهاردهم روز شنبه مورخ27 / 02 /1399 با نگهبانی کمک راهنما همسفر خانم راضيه» و  استادی همسفر خانم زهره و دبیری همسفر خانم سپیده» با دستور جلسه سی اشتباه کودک»  رأس ساعت 16 در فضای مجازی آغاز به کار نمود .                                               جناب مهندس می فرمایند که اصلی ترین مساله این است که من مادر فکر می کنم که
سلام دوستان فرشته هستم هم‌سفر - کمک راهنمای لژیون هفتمهفته همسفر بر کلیه همسفران عزیز کنگره ۶۰ مبارک. قبل از هر چیز می‌خواهم بگویم همسفر کیست و چه وظیفه‌ای بر دوش همسفر قرار دارد؟ در مسیرسفر چه کمکی در حق مسافر می‌کند؟ آیا مسافر بدون همسفر دچار آسیب می‌شود یا خیر و خیلی سؤالات دیگر.
جلسه ششم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی همسفر محدثه، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر بهجت، با دستور جلسه(وادی دوم و تاثیر آن روی من) روز دوشنبه ۵ آبان سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد.
جلسه سیزدهم از دور دوم سری کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفران کنگره 60 لژیون میبد به استادی همسفر سهیلا، نگهبانی همسفر زینب و دبیری همسفر راضيه با دستور جلسه هفتگی (نظم، انضباط و احترام در کنگره 60) در تاریخ 98/11/7 رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
جلسه چهاردهم از دور دوم سری کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفرانکنگره 60 لژیون میبد به استادی کمک راهنما همسفرافسون و نگهبانی همسفر زینب و دبیری همسفر راضيه با دستورجلسه هفتگی (OT)در تاریخ 98/11/14 رأس ساعت16 آغاز به کار نمود.
سلام دوستان طاهره هستم همسفر:علمی که من از سی دی نقش همسفر آموختم این بود که طبق خود اسم سی دی که نقش همسفر هست، من مسئولیتی برعهده دارم و نقشم را باید به خوبی ایفا کنم. نقش یعنی همان واگذاری مسئولیتی که به عهده ی من همسفر است. من این را درک کردم که اگر خواستم در کنگره بیایم و به عنوان یک همسفر باشم، باید با علمی که از سی دی ها و نوشتارها و کمک راهنمایم دریافت می کنم به نحو شایسته استفاده کنم تا از جهالت خودم بیرون بیایم و به عنوان یک فردی که برای
جلسه هماهنگی کمک راهنمایان شعبه ابن‌سینا بخش همسفران با استادی همسفر مرضیه و نگهبانی همسفر حکیمه و دبیری همسفر سولماز با حضور تمامی کمک راهنمایان و اسیستانت شعبه خانم فاطمه و مرزبانان همسفر اشرف و همسفر صدیقه و با حضور کمک راهنمای نیکوتین خانم جلالی در تاریخ ۹ دی ماه سال ۱۳۹۸ راس ساعت ۱۳ برگزار شد.

آخرین جستجو ها

آموزش زبان کره ای ترجمه کتاب فوتبال برای همه و تلاش همه برای فوتبال هات نیوز Tony's notes دانلود فیلم ایرانی جدید با لینک مستقیم 97 آموزش ابتدایی پایه دوم Noreen's blog telmatesni diaproceqas beicenchicho