نتایج جستجو برای عبارت :

نصب‌اپیکیشن‌کنگره۶۰

ویلیام ال وایت مدیر پیشین انیسیتو ملی سوء مصرف مواد مخدر آمریکا » در اخیر نامه به مهندس دژاکام بنیان کنگره60 » گفت:بابت تفکراتتان درباره نحوه برخورد با این پاندمی و قدمهایی که برای کم نمودن اثراین بیماری بر روی اعضای کنگره ۶۰ برداشته اید سپاسگزارم و تحت تاثیر قرار گرفتم.
با سلام و احترامقابل توجه ایجنتها و مسئولین نمایندگی های کنگره ۶۰ در سراسر کشور:با توجه به وم تشکیل لژیون، در فضای مجازی، از ابتدای تعطیلی جلسات نمایندگیها و تاکید بنیان کنگره۶۰،بر فعالیت کلیه لژیونها به صورت مجازی؛از کلیه ایجنهتای محترم کنگره۶۰ خواهشمند است،پس از بررسی لازم، نام و شماره لژیونهایی که در فعالیت فوق به صورت مستمر شرکت نداشته اند را حداکثر تا تاریخ ۲۳فروردین به دفتر راهنمایان کنگره ارسال نمایند.۹۹/۱/۱۷با احترامدیده بان
به مناسبت بیست و دومین سالگرد رهایی بنیان کنگره۶۰ مسابقات تیر و کمان در دو رشته کامپوند و ریکرو با حضور آقای امین دژاکام دیدبان جهانبینی روز جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ در باشگاه تیر و کمان کنگره۶۰ در ورزشگاه تختی با حضور ۴۵ کمان دار مسافر و همسفر برگزار شد.برای دیدن ادامه مطلب لطفأ اینجا را کلیک کنید
تحت تاثیر قرار گرفتن پرفسور بیل از نحوه فعالیت کنگره60 در زمان بیماری کروناویلیام ال وایت مدیر پیشین انیسیتو ملی سوء مصرف مواد مخدر آمریکا » در اخیر نامه به مهندس دژاکام بنیان کنگره60 » گفت:بابت تفکراتتان درباره نحوه برخورد با این پاندمی و قدمهایی که برای کم نمودن اثراین بیماری بر روی اعضای کنگره ۶۰ برداشته اید سپاسگزارم و تحت تاثیر قرار گرفتم.
بازدید و اهدا دو هزار متر زمین بنام کنگره60 و مجوز ساخت توسط فرماندار محترم مبارکه و مسئولین شهر و ایجاد مکان جهت برقراری شروع لژیون  تا آماده سازی ساختمان کنگره 60. جا دارد از زحمات جناب سرهنگ ابراهیمی که در این مسیر پی گیری های لازم را ایجاد نمودند تشکر کنیم.همچنین دیدار نمایندگان کنگره60 با آقای مقتدای جهت پیگیری گاز کشی نمایندگی شیخ بهایی.
در کنگره60 به افرادی که در لژیون سردار حضور دارند و بالای 50 میلیون تومان واریزی و حمایت دارند، دنور  گقته می شود که از دستان مهندس دژاکام نشان دنور را دریافت می کنند، روز پنجشنبه 9 آبان 1398  دنورهای کنگره60 در ساختمان هتل استقلال با جضور دیده بانان و مهندس حسین دژاکام،گردهمایی داشتند.
مهندس دژاکام: احداث دانشگاه بین المللی کنگره60، هدف نهایی من در این مقطع از حیات بوده استمهندس حسین دژاکام (بنیان کنگره60) در نامه خود به پرفسور بیل (ویلیام ال وایت) نوشت: امیدوارم که کار های دانشگاه به‌زودی انجام پذیرد تا بتوانیم دانشجویانی از سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد تا مقطع دکترا در این دانشگاه برای اعتیاد و موضوعات پیرامون آن پرورش دهیم؛ این هدف نهایی من در این مقطع از حیات بوده است.
"به نام قدرت مطلق الله"جلسه نهم از دور دوم کارگاههای آموزشی خصوصی همسفران کنگره۶۰،نمایندگی گنجعلی خان،به استادی همسفر رزا،نگهبانی همسفر مهدیه ودبیری همسفر سمیه،با دستور جلسه:"حرمت کنگره۶۰،چرا رابطه مالی وکاری در کنگره ممنوع است؟"در روز دوشنبه نهم تیرماه ۱۳۹۹،راس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.
این جلسه هفتمین جلسه از دور سی و یکم از سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره60 نمایندگی ستارخان روزهای دوشنبه مورخ 99/06/10 به استادی مسافر پوریا،  نگهبانی موقت مسافر امین و دبیری موقت مسافر سعید با دستور جلسه  از سایت کنگره60 چگونه استفاده می کنیم، مقاله نویسی راس ساعت 17:00 آغاز به کارکرد.
این جلسه سومین جلسه از دور بیست وهشتم از سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره60 ویژه مسافران و همسفران نمایندگی ستارخان روزهای شنبه مورخ 99/06/15 به استادی کمک راهنمای محترم مسافر محمد شیرمحمدی،  نگهبانی مسافر آیدین و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه  عدالت، آیا همه افراد در کنگره60 با هم برابرند؟ و تولد آزادمردی کمک راهنمای محترم مسافر آرش راس ساعت 17:00 آغاز به کارکرد.
این جلسه اولین جلسه از دور سی ام از سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره60 نمایندگی ستارخان روزهای چهارشنبه مورخ 99/06/12 به استادی مسافر محمدحسین،  نگهبانی مسافر وحید  و دبیری موقت مسافر حسین با دستور جلسه  از سایت کنگره60 چگونه استفاده می کنم، مقاله نویسی راس ساعت 17:00 آغاز به کارکرد.
در کنگره60 به افرادی که در لژیون سردار حضور دارند و بالای 50 میلیون تومان واریزی و حمایت دارند، دنور  گقته می شود که از دستان مهندس دژاکام نشان دنور را دریافت می کنند، روز پنجشنبه 9 آبان 1398  دنورهای کنگره60 در ساختمان هتل استقلال با حضور دیده بانان و بنیان گزار کنگره60 جناب مهندس حسین دژاکام،گردهمایی داشتند.
هفته بنیان کنگره 60 بر تمامی اعضاء مبارکباد.سلام دوستان زهره هستم همسفر حمیدرضا.باحرکت بنیانگزار کنگره60، راه درمان اعتیاد نمایان شد و با زحمات و تلاش این استاد بزرگ و همراهی دیده بانان محترم و خانواده محترم ایشان و بسیاری از درمان شدگان که اکنون در کنگره 60 حضور ندارند، بستری آماده شد برای خروج از بندها و تاریکی های اعتیاد و انسانهای بیشماری طعم شیرین رهایی و آرامش، با حرکت در مسیر نور و روشنایی را چشیدند. مسافر من، بااستفاده از روش درمانی ب
رتبه بندی نمایندگی های کنگره60 در گلریزان 1398 بر اساس صحبت های ارایه شده توسط اقای مهندس حسین دژاکام ( بنیان کنگره60 ) در روز چهارشنبه 30 اسفند ماه 1398، رتبه بندی نمایندگی در گلریزان 1398 به شرح زیر میباشد: رتبه بندی نمایندگی های کنگره 60 بر اساس تعداد لژیون هر نمایندگی در مراسم گلریزان 1398 ( بدون تعهد )
ویلیام ال وایت مدیر پیشین انیسیتو ملی سوء مصرف مواد مخدر آمریکا » در نامه اخیر خود به مهندس دژاکام بنیان کنگره60 » گفت: خوشحالم که می‌شنوم میزان آلوده شدن در کنگره ۶۰ نسبت به جمعیت ایران در نرخ کمتری قرار دارد. زمانی که این پاندمی تمام شود، خوب خواهد بود که درباره آنچه امنیت اعضای کنگره ۶۰ را تقویت کرده، نوشته شود. خصوصاً D. Sap که به صورت روزانه مصرف می‌کنید. تمجید پرفسور بیل از نحوه پیشگیری کنگره60 در مقابل کرونا
سه شنبه 15 بهمن 1398 داروی OT موهبتی که به مصرف کنندگان خواهان درمان داده شد + 1 24 بابک لطفی نگهبان شورای OT کنگره60 طی مصاحبه‌ای به مناسبت هفته OT بیان کرد:افراد برای تهیه داروی درمان، از ارتباط با قاچاقچیان ب
شما اکنون چون پرنده ای هستید که آماده فرمان پرواز خویش است؛ پرواز را آموخته است. برای اینکه از شعاع نوری که ساطع شده و به زمین رسیده است، به بلندای همان نیرو به پرواز درآید.روز چهارشنبه مورخ  98/10/04 شاهد رهایی چهار نفر از مسافران مواد مخدر کنگره60 نمایندگی دهخدا از بند اعتیاد بودیم. این عزیزان در نمایندگی دهخدا کنگره60 با روش DST سفر کرده و بیماری اعتیاد خود را درمان نمودند.
"به نام قدرت مطلق الله"اطلاعیه نگهبان محترم کنگره60 در خصوص هفته راهنماهفته راهنما مبارک»بدینوسیله به اطلاع کلیه اعضای کنگره60 میرساند که با موافقت کنگره دیدبانان، دستورجلسه هفته آینده "کتاب عبور از منطقه 60 درجه و تصاویر آن"مربوط به مورخه 99/2/20 از برنامه هفتگی حذف میگردد و به جای آن دستورجلسه "هفته راهنما"  اعلام می گردد،لذا از تاریخ 99/2/20 تا پایان روز پنجشنبه مورخه 99/2/25 هفته راهنما می باشد و برتمامی اعضای کنگره60 واجب و ضروری است که
ششمین جلسه از دور بیست و نهم کارگاه‌های آموزشی همسفران کنگره60، نمایندگی ارتش؛ با استادی همسفر فهیمه، نگهبانی همسفر شکوفه و دبیری همسفرحمیده با دستور جلسه حرمت کنگره60، چرا رابطه مالی و کاری ممنوع است؟ » درروز سه شنبه 10تیر ماه 1399 ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.
روز جمعه 14شهریور ماه 1399 پارگ شهیدباهنر مقر ورزشی مسافران وهمسفران کنگره60 نمایندگی گنجعلی خان میزبان دیده بان محترم آقای خدامی بودندایشان ازفعالیتهای ورزشی اعضا کنگره 60 بازدید به عمل آوردند.
اطلاعیه نگهبان هفته راهنما مبارکبدینوسیله به اطلاع کلیه اعضای کنگره60 میرساند که با موافقت کنگره دیدبانان، دستورجلسه هفته آینده " کتاب عبور از منطقه 60 درجه و تصاویر آن"مربوط به مورخه 99/2/20 از برنامه هفتگی حذف میگردد و به جای آن دستورجلسه هفته راهنما  اعلام می گردد،لذا از تاریخ 99/2/20 تا پایان روز پنجشنبه مورخه 99/2/25 هفته راهنما می باشد و برتمامی اعضای کنگره60 واجب و ضروری است که از راهنمای خود در این هفته قدردانی نمایند. با احترا
اطلاعیه نگهبان هفته راهنما مبارکبدینوسیله به اطلاع کلیه اعضای کنگره60 میرساند که با موافقت کنگره دیدبانان، دستورجلسه هفته آینده " کتاب عبور از منطقه 60 درجه و تصاویر آن"مربوط به مورخه 99/2/20 از برنامه هفتگی حذف میگردد و به جای آن دستورجلسه هفته راهنما  اعلام می گردد،لذا از تاریخ 99/2/20 تا پایان روز پنجشنبه مورخه 99/2/25 هفته راهنما می باشد و برتمامی اعضای کنگره60 واجب و ضروری است که از راهنمای خود در این هفته قدردانی نمایند. با احترا
اطلاعیه نگهبان هفته راهنما مبارکبدینوسیله به اطلاع کلیه اعضای کنگره60 می‌رساند که با موافقت کنگره دیده‌بانان، دستورجلسه هفته آینده " کتاب عبور از منطقه 60 درجه و تصاویر آن" مربوط به مورخه 99/2/20 از برنامه هفتگی حذف می‌گردد و به جای آن دستورجلسه هفته راهنما  اعلام می گردد، لذا از تاریخ 99/2/20 تا پایان روز پنجشنبه مورخه 99/2/25 هفته راهنما می‌باشد و برتمامی اعضای کنگره60 واجب و ضروری است که از راهنمای خود در این هفته قدردانی نمایند.    &nb
به اطلاع تمامی همسفران عزیز نمایندگی صالحی می‌رساند، جلسه هفتم از دوره بیست‌وسوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره60، نمایندگی صالحی به استادی دیده‌بان محترم کنگره60 آقای احمد حکیمی و به نگهبانی همسفر سعیده و به دبیری همسفر مریم با دستور جلسه بنیان کنگره 60» در روز سه‌شنبه 19 آذرماه 1398 در ساعت 16 بعدازظهر برگزار خواهد شد.حضور به موقع یکایک همسفران موجب دلگرمی و شادمانی است.
"به نام قدرت مطلق"سومین جلسه از دوره سی‌وسوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، نمایندگی حر با نگهبانی مسافر مراد و دبیری مسافر هدایت و استادی ایجنت محترم نمایندگی حر آقای فرهاد هوشمند با دستور جلسه (تعطیلات تابستانی کنگره60)  روز شنبه مورخ 1399/04/14 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
"به نام قدرت مطلق الله"اطلاعیه نگهبان کنگره60 در خصوص هفته راهنماهفته راهنما مبارک»بدینوسیله به اطلاع کلیه اعضای کنگره60 میرساند که با موافقت کنگره دیدبانان، دستورجلسه هفته آینده "کتاب عبور از منطقه 60 درجه و تصاویر آن"مربوط به مورخه 99/2/20 از برنامه هفتگی حذف میگردد و به جای آن دستورجلسه "هفته راهنما"  اعلام می گردد،لذا از تاریخ 99/2/20 تا پایان روز پنجشنبه مورخه 99/2/25 هفته راهنما می باشد و برتمامی اعضای کنگره60 واجب و ض
((به نام خدایی که عاشقی اش دل می خواهد نه دلیل ))جلسه ششم از دوره سوم کارگاههای آموزش مجازی کنگره۶۰ نمایندگی خمین با استادی همسفر اعظم بادستور جلسه عدالت،آیا همه افراد در کنگره۶۰ باهم برابرند ؟ برگزار شد.عدالت یعنی:هرچیزی در جایگاه خودش قرار بگیرد اماشناختن این جایگاه بسیار دشوار است لازمه آن معرفت است .
براساس صحبت های ارایه شده توسط اقای مهندس حسین دژاکام ( بنیان کنگره60 ) در روز چهارشنبه 30 اسفند ماه 1398، رتبه بندی نمایندگی در گلریزان 1398 به شرح زیر میباشد:رتبه بندی نمایندگی های کنگره 60 بر اساس تعداد لژیون هر نمایندگی در مراسم گلریزان 1398 ( بدون تعهد )
جلسه شورای تامین شهرستان مبارکه باحضور اعضاء کنگره60 برای تامین زمین از طرف فرمانداری، جهت تاسیس شعبه در شهرستان مبارکه و استقبال پرشور و گرم مقامات شهرستان مبارکه با این پیشنهاد.اعضاء حاضر در این جلسه: فرماندار محترم مبارکه ، دادستان محترم مبارکه ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه ، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مبارکه ، مدیر کل بهزیستی شهرستان مبارکه ، شهردار محترم شهرستان مبارکه و چند تن از مقامات و معاونان شهرستان مبارکه و دی
به مناسبت بیست و دومین سالگردرهایی بنیان کنگره۶۰ مسابقات تیر وکمان در دو رشته کامپوند و ریکرو با حضور آقای امین دژاکام دیدبانجهانبینی روز جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ درباشگاه تیر و کمان کنگره۶۰ در ورزشگاه تختی با حضور ۴۵ کمان دار مسافر و همسفر برگزار شد که در دسته ریکرو فاطمه منتطری، الهه ربیعی و سجاد یوسفی به ترتیب اول تا سوم و  در دسته کامپوند نعیم صالحی، شهناز شهبازی و احمد حکیمی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند در ضمن جوایز نقدی به نفرات بر

آخرین جستجو ها

دهکده ی سلامت حمیدمظاهری راد کلوپ جوانان Ida's notes رویه مارس۲ castdisclepu irlarchaini roygleninav Terry's life سایت تفریحی کشاورزی نوین وابتکاری