نتایج جستجو برای عبارت :

مشارکت هفته همسفر

به نام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم یک همسفر" به بهانه جشن همسفر " فرصتی دست داد تا این مشارکت را بنویسم امیدوارم همسفرانی که در کنگره در حال آموزش هستند و دل شکسته و نا امید هستند بخوانند و بدانند که پایان شب سیه سپید است ‌.زمانی که من وارد کنگره شدم مسافر نداشتم و این مساله کمی روحیه مرا تحت الشعاع قرار میداد و حس غریبی به من دست میداد .با شروع آموزشها در کنگره این پرسش برایم مطرح شد چرا به کنگره می آیم ؟هدف من‌چیست؟
مشارکت همسفران با دستور جلسه هفته همسفر استاد امین در سی دی نقش همسفر می فرمایند: ما همسفران نقش مکمل و پرستار را برای مسافرمان داریم، مسافر ما لب پرتگاه است و ما با رفتارمان باعث می شویم که از پرتگاه پرت شود . . .
به نام قددت مطلق الله سلام دوستان آذر هستم یک‌همسفر " یادم هست پارسال همین موقع بود که به نیک اباد رفتم و در جلسه همسفران نیک آباد مشارکت کردم دستور جلسه مربوط به اوتی بود و همسفران نیک اباد بسیار اماده و به روز از لحاظ علمی در این جلسه مشارکت کردند و من مطالب زیادی در این خصوص آموختم .شربت شفا بخش اوتی که جان انسانهای زیادی را از بیماری اعتیاد در مقوله جسم و راه اندازی سیستم تخریب شده ایکس نجات بخشیده است .اگر کسی میخواهد ایت دستور جلسه
دستور جلسه این هفته: هفته همسفربه قلم مسافر علی خدامیبررسی های آماری در کنگره 60 نشان می دهد که کمترین میزان ریزش در بین مسافران ، به مسافرانی تعلق دارند که در کنگره 60 همسفر دارند . بنابراین حضور همسفر و مسافر در کنار یکدیگر و طی مراحل سفر ، به استحکام و تعادل هر دو کمک می نماید .
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون دوم؛ کمک راهنما همسفر سارادر باب دستور جلسه هفتگی؛ جشن همسفر»اینجا در کنگره هم‌سفران رنج‌کشیده و ترکش‌خورده از اعتیاد به خاطر عشق پنهانی که در درونشان نسبت به مسافرانشان موج می‌زند بین ماندن و رفتن، ماندن را انتخاب کردند و  حالا می‌خواهند پر پرواز  مسافرشان شوند و او را وزندگی خود را نجات دهند.
به نام قدرت مطلقجلسه هشتم از دوره سی و نهم  سری  کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسی روز دوشنبه مورخ ۲۳/ ۱۰/ ۹۸  با نگهبانی همسفر خانم وجیهه ،استادی همسفر خانم رها و دبیری همسفر خانم اعظم  با دستور جلسه " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. من با تمام مسافرانی هستم که احساس می‌کنند، همسفری ندارند و یا واقعاً همسفر ندارند. برادر عزیز من، خواهر عزیز من، دستت را به گرمی می فشارم، شما تنها نیستید، تک تک ما مثل دانه ها
کارگاه آموزشی مسافران و همسفران کنگره 60؛ نمایندگی شمس با استادی همسفر لیلی، نگهبانی همسفر مریم و دبیر همسفر زهرا با دستور جلسه هفته همسفر» روز شنبه به تاریخ 1398/10/28 رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.
جلسه ی دوازدهم از دوره ی پانزدهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران شعبه ی امین گلی با استادی کمک راهنمای محترم همسفر لیلا، نگهبانی همسفر مرضیه و دبیری همسفر رویا با دستور جلسه ی هفته ی همسفر» روز دوشنبه ۲۳دی ماه ۱۳۹۸  ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
" به نام قدرت مطلق "با سلام لژیون دوم همسفران باباطاهر همدان در روز یکشنبه مورخ ۲۹ . ۱۰ . ۹۸ به استادی کمک راهنمای محترم همسفر راحله و مشارکت خانم ها همسفر معصومه و همسفر مریم با موضوع سی دی منیت راس ساعت ۱۸:۳۰ آغا ز به کار نمود .
"جناب مهندس با دو هدف مهم بر آن شدند که دانشگاهی درزمینه درمان اعتیاد تأسیس کنند تا هدفمندتر و تخصصی‌تر از گذشته به ادامه طریق بپردازند؛ اول اینکه بتوانند روش درمانی خاص و بی‌بدیل کنگره را به دنیا منتقل کنند و دوم آنکه به دانش‌آموختگان کنگره با کسب مدارک بالای دانشگاهی رسمیت ببخشند و اکنون برای این منظور، تمامی شرایط  لازم مهیا می‌باشد.""به قلم همسفر مهدیه لژیون پنجم کمک راهنما همسفر نرگس"
بنام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم همسفر" در کتاب چهارده مقاله آقای مهندس نوشته اند که در  na با دوازده قدم افراد ترک میکتتد ولی در کنگره درمان قطعی اعتیاد با متد دی اس تی داروی اوتی و ورزش و ۱۴ وادی انجام‌میگیرد .
مشارکت مکتوب همسفراندر باب دستور جلسه هفتگی : " هفته همسفر "آری من یک هم‌سفرم، به خود می‌بالم، واژه‌ها قد نمی‌دهند ارتفاع نامم را، به همین دلیل است که قصد دل کندن ندارم، از راهنمایم، از خوبی‌هایش، از لبخند زیبایش، روزی به من گفت که باید کفش‌هایم آهنین باشد و من چنین کردم نه‌تنها.در ادامه مطلب بخوانید.
در این مقاله سعی میشود مختصری از شناخت اعتیاد و موثرترین راه درمان آن مطالبی نوشته شود.در کنگره 60 طی 52 هفته‌ای که در سال داریم دستور جلساتی هم در هر هفته گنجانده شده، که در مورد آن دستور جلسات هفتگی صحبت‌ها و مشارکت‌ها و گفتگوهایی صورت می‌گیرد.
✩ بنام خداوندی که عطاهایش را به کدورت منت آلوده نمی سازد ✩مشارکت مکتوبی از لژیون های سوم و هفتم ، به کمک راهنمایی به ترتیب خانمها ، همسفر اکرم و همسفر اعظم ، با موضوع ⦅ من در استحکام پایه های مالی و علمی کنگره چه کرده ام ؟ ⦆ ، متعلق به تاریخ ۹۹/۰۲/۲۹ که مورد توجه شما عزیزان قرار می گیرد :
من از وقتی وارد کنگره شدم بیشتر وقت‌ها در درون خودم در مورد سی دی ها و دستور جلسات مشارکت می‌کنم. این هفته هم که دستور جلسه در مورد گلریزان است در درون خودم شروع کردم به مشارکت کردن و تمام مشارکت‌های دوستان و مقاله ها و دلنوشته هایی که در طول این سال‌ها در وبلاگ‌ها خوانده بودم در ذهنم شروع به حرکت کردند.
مقالهاگر همسفر جایگاه خود را به درستی نشناخته باشد، می تواند  باعث سقوط مسافرش گردد و برعکس اگر جایگاه خود را بشناسد می تواند همواره یار و یاور او در این سفر باشد و یکی از الطاف خداوند که شامل حال ما همسفران گردیده این است که .
به نام قدرت مطلقرتباط این وادی با یک ضلع مثلث حهالت که یعنی ناامیدی هست . و منِ همسفر در اوج ناامیدی و پوچی وارد کنگره شدم و با دنیایی از عشق و محبت و امید روبرو شدم و به آموزش دادند که بیهوده و پوچ نیستم یکی از بودن هایم همین است که توانسته ام همسفر باشم و بال پرواز مسافرم و پرستار مسافر تا بتواند از بیماری اعتیاد با سربلندی بیرون بیاد.
 عشق به مسافر؛ ایمان به کنگرهگفت و گو با کمک راهنما همسفر زهرهدر باب دستور جلسه هفته جشن همسفر»کمک راهنما همسفر زهره؛ یکی از همسفرانی هستند که در طول سفر مشکلاتی برایشان پیش آمد ولی ایشان هم چنان به مسیر آموزش و خدمت خود ادامه دادند و ناامید نشدند چرا که نقش خود را به عنوان همسفر به خوبی درک کردند. به بهانه ی این هفته ی پرشگون با ایشان گفت و گویی داریم تا از رمز ماندگاری خود در کنگره برایمان بگویند. لطفاً در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.
دستور جلسه این هفته (دانایی، دانایی موثر وسواد) است. کمک راهنمای مسافر شهرام با گروه وبلاگ نمایندگی دانیال مشارکت مکتوبی را به اشتراک گذاشتند که در ادامه شما را دعوت به مطالعه این مشارکت بسیار خوب و با مفهوم می‌نماییم.
سلام دوستان فرشته هستم هم‌سفر - کمک راهنمای لژیون هفتمهفته همسفر بر کلیه همسفران عزیز کنگره ۶۰ مبارک. قبل از هر چیز می‌خواهم بگویم همسفر کیست و چه وظیفه‌ای بر دوش همسفر قرار دارد؟ در مسیرسفر چه کمکی در حق مسافر می‌کند؟ آیا مسافر بدون همسفر دچار آسیب می‌شود یا خیر و خیلی سؤالات دیگر.
 سلام دوستان لادن هستم یک همسفر .به لطف کنگره ۶۰ و برنامه ریزی اقای مهندس دژاکام در بحران کرونا کارگاه های مجازی هر هفته سر ساعت برگزار میشود .این هفته نیز لژیون های مجازی به همراهی کمک‌راهنمایان سر ساعت ۱۷.۳۰ دقیقه برگزار شدند. لژیون ۱۶ با دبیری همسفر‌ سارا  به استاد جلسه ای همسفر خانم کبری برگزار شد. 6 نفر از اعضای لژیون پیرامون موضوع  قضاوت مشارکت نمودند .
به نام قدرت مطلق اللهسلام دوستان آذر هستم همسفر " متد دی اس تی  DSTنمونه کامل و تمام عیار نظم است .در کنگره نظم و انضباط با شروع متد دی اس تی و از بدو ورود به لژیون آغاز میگردد .و علامت این نظم و انضباط باز شدن حس است .شخصی که در اثر تخریب مواد مخدر دچار انواع آشفتگی های روح و روان گشته است و از نظم و کلا تعادل در زندگی و جسم خارج شده است با شروع آموزشها کم‌کم حسهایش باز میشود و علامت های تغییر در او مشاهده میشود .
"به نام خداوند هستی بخش"دوازدهمین جلسه از دور بیست و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی عمان سامانی در روز دوشنبه 23 دی 98 به نگهبانی همسفر کبری، استادی همسفرمعصومه و دبیری همسفر مینا با دستور جلسه‌ی " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ برگزار شد.آقای مهندس دژاکام بهمناسبت تولد خانم فلورانس نایتینگل اولین پرستار زن که در شرایط سخت و غیربهداشتیبرای کمک به بیماران شتافتند و به علت نقش مؤثر همسفران در کمک به مسافرانشان اینروز و این هفته را به ن
بنام امواج عشق که از اوست سلام دوستان اذر هستم یک همسفر" آنچه باور است محبت است و انچه نیست ظروف تهی است .از اینکه کنگره مرا به عنوان رهجو پذیرفت سپاسگزارم و خداوند را شاکرم از اینکه به من اجازه داده شد در این سیستم باشم و رشد کنم .من به عنوان یک رهجو آموختم که راهنما درمانگر نیست بلکه نشان دهنده راه و نور شمع است و این من رهجو هستم که باید خودم را درمان کنم .
جلسه دوم از دوره شصت و هشتم، سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه هفته همسفر (جشن)، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/ ساعت 9 آغاز به کار نمود.هفته‌ای که در پیش داریم، هفته همسفر است. من از صمیم قلب، هفته همسفر را به مسافران و همسفران عزیز تبریک عرض می‌کنم. هفته خوبی است. وجود همسفران برای ما نعمت بسیار بالایی است و بسیار ارزشمند است. یعنی اگر همسفران نباشند، مثل باغ
مشارکت همسفران با دستور جلسه کتاب ۱۴ مقاله و تجلیل از کمک راهنمای محترم همسفر خانم محبوبهزمانی که من شعبه شیخ بهایی بودم و خانم محبوبه عزیز در شعبه سلمان بودند هر موقع ردپایی از ایشان می دیدم با تمام وجودم مقالات و مصاحبه های این عزیز را گوش می کردم.
جلسه پنجم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی همسفر زلیخا، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر بهجت، با دستور جلسه وم ایجاد دانشگاه و جشن هفته ایجنت و مرزبانی روز دوشنبه ۲۸ مهر سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد.
به نام خداجلسه  یازدهم از دور اول کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی تخت جمشید با استادی همسفر خانم  ندا، نگهبانی همسفر خانم میترا و دبیری همسفر خانم مهدیه با دستور جلسه هفته همسفر »  روز شنبه ۲۱ دی ماه  ۹۸ در ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.
روز دوشنبه لژیون هفتم با کمک راهنمایی همسفر سهیلا و حضور پرشور همسفران با مشارکت نقش همسفران در درمان و رهایی مسافر و تجربیات سفر اول و تجربیات همسفران سفر دومی در تاریخ ۳۰ تیر 1399 آغاز به کار کرد.کمک راهنما همسفر سهیلا:یک همسفر میتواند پدر و مادر یا همسر ،خواهر ‌برادر باشد.نقش همسفر درکنگره این است که به عنوان یک پشتیبان وحامی در کنار مسافرش باشد وحضور وهمراهی همسفر باعث قوت قلب مسافر وهمچنین به نوعی ایجاد اعتماد به نفس در مسافر میباشد،هم
  دستور جلسه لژیون روز پنج شنبه مورخ 98/12/1ادامه سی دی چراغ  و سی دی امواج از آقای مهندسدستور جلسه لژیون روز دوشنبه مورخ 98/12/5جزوه جهان بینی جلد 2 از صفحه 25 تا 33سی دی های مرتبط: جهان بینی 1 و 2- ساختار درون- حس- منیت- ترس- ناامیدی مدل قلعه عقلتکالیف اعضای لژیون برای هفته درختکاری دوشنبه مورخ 98/12/5خانم معصومه: مقاله در رابطه با درختکاری(نویسنده مقاله موظف است خودش مقاله را تایپ و در وبلاگ قرار دهد و اگر امکانش را ندارد به صورت خوش خط نوشته و ا

آخرین جستجو ها

دوا و درمون پرستوهای عاشق کاپ طلایی(سامسونگ سابق ) rganozerar دریــچــه ای به داســـتان و نــقــــد Clara's style خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اسپادانا 2020 دســـت هـایـم در تــب انجــمـاد&خــونـاشـام Special Design Cheap Chicago Bears Jersey, Extremely Care. متافیزیک و علوم غریبه