نتایج جستجو برای عبارت :

مشارکت نقش همسفر

به نام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم یک همسفر" به بهانه جشن همسفر " فرصتی دست داد تا این مشارکت را بنویسم امیدوارم همسفرانی که در کنگره در حال آموزش هستند و دل شکسته و نا امید هستند بخوانند و بدانند که پایان شب سیه سپید است ‌.زمانی که من وارد کنگره شدم مسافر نداشتم و این مساله کمی روحیه مرا تحت الشعاع قرار میداد و حس غریبی به من دست میداد .با شروع آموزشها در کنگره این پرسش برایم مطرح شد چرا به کنگره می آیم ؟هدف من‌چیست؟
به نام قددت مطلق الله سلام دوستان آذر هستم یک‌همسفر " یادم هست پارسال همین موقع بود که به نیک اباد رفتم و در جلسه همسفران نیک آباد مشارکت کردم دستور جلسه مربوط به اوتی بود و همسفران نیک اباد بسیار اماده و به روز از لحاظ علمی در این جلسه مشارکت کردند و من مطالب زیادی در این خصوص آموختم .شربت شفا بخش اوتی که جان انسانهای زیادی را از بیماری اعتیاد در مقوله جسم و راه اندازی سیستم تخریب شده ایکس نجات بخشیده است .اگر کسی میخواهد ایت دستور جلسه
" به نام قدرت مطلق "با سلام لژیون دوم همسفران باباطاهر همدان در روز یکشنبه مورخ ۲۹ . ۱۰ . ۹۸ به استادی کمک راهنمای محترم همسفر راحله و مشارکت خانم ها همسفر معصومه و همسفر مریم با موضوع سی دی منیت راس ساعت ۱۸:۳۰ آغا ز به کار نمود .
بنام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم همسفر" در کتاب چهارده مقاله آقای مهندس نوشته اند که در  na با دوازده قدم افراد ترک میکتتد ولی در کنگره درمان قطعی اعتیاد با متد دی اس تی داروی اوتی و ورزش و ۱۴ وادی انجام‌میگیرد .
مشارکت همسفران با دستور جلسه هفته همسفر استاد امین در سی دی نقش همسفر می فرمایند: ما همسفران نقش مکمل و پرستار را برای مسافرمان داریم، مسافر ما لب پرتگاه است و ما با رفتارمان باعث می شویم که از پرتگاه پرت شود . . .
✩ بنام خداوندی که عطاهایش را به کدورت منت آلوده نمی سازد ✩مشارکت مکتوبی از لژیون های سوم و هفتم ، به کمک راهنمایی به ترتیب خانمها ، همسفر اکرم و همسفر اعظم ، با موضوع ⦅ من در استحکام پایه های مالی و علمی کنگره چه کرده ام ؟ ⦆ ، متعلق به تاریخ ۹۹/۰۲/۲۹ که مورد توجه شما عزیزان قرار می گیرد :
به نام قدرت مطلقرتباط این وادی با یک ضلع مثلث حهالت که یعنی ناامیدی هست . و منِ همسفر در اوج ناامیدی و پوچی وارد کنگره شدم و با دنیایی از عشق و محبت و امید روبرو شدم و به آموزش دادند که بیهوده و پوچ نیستم یکی از بودن هایم همین است که توانسته ام همسفر باشم و بال پرواز مسافرم و پرستار مسافر تا بتواند از بیماری اعتیاد با سربلندی بیرون بیاد.
به نام قدرت مطلق اللهسلام دوستان آذر هستم همسفر " متد دی اس تی  DSTنمونه کامل و تمام عیار نظم است .در کنگره نظم و انضباط با شروع متد دی اس تی و از بدو ورود به لژیون آغاز میگردد .و علامت این نظم و انضباط باز شدن حس است .شخصی که در اثر تخریب مواد مخدر دچار انواع آشفتگی های روح و روان گشته است و از نظم و کلا تعادل در زندگی و جسم خارج شده است با شروع آموزشها کم‌کم حسهایش باز میشود و علامت های تغییر در او مشاهده میشود .
بنام امواج عشق که از اوست سلام دوستان اذر هستم یک همسفر" آنچه باور است محبت است و انچه نیست ظروف تهی است .از اینکه کنگره مرا به عنوان رهجو پذیرفت سپاسگزارم و خداوند را شاکرم از اینکه به من اجازه داده شد در این سیستم باشم و رشد کنم .من به عنوان یک رهجو آموختم که راهنما درمانگر نیست بلکه نشان دهنده راه و نور شمع است و این من رهجو هستم که باید خودم را درمان کنم .
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون دوم؛ کمک راهنما همسفر سارادر باب دستور جلسه هفتگی؛ جشن همسفر»اینجا در کنگره هم‌سفران رنج‌کشیده و ترکش‌خورده از اعتیاد به خاطر عشق پنهانی که در درونشان نسبت به مسافرانشان موج می‌زند بین ماندن و رفتن، ماندن را انتخاب کردند و  حالا می‌خواهند پر پرواز  مسافرشان شوند و او را وزندگی خود را نجات دهند.
مشارکت همسفران با دستور جلسه کتاب ۱۴ مقاله و تجلیل از کمک راهنمای محترم همسفر خانم محبوبهزمانی که من شعبه شیخ بهایی بودم و خانم محبوبه عزیز در شعبه سلمان بودند هر موقع ردپایی از ایشان می دیدم با تمام وجودم مقالات و مصاحبه های این عزیز را گوش می کردم.
روز دوشنبه لژیون هفتم با کمک راهنمایی همسفر سهیلا و حضور پرشور همسفران با مشارکت نقش همسفران در درمان و رهایی مسافر و تجربیات سفر اول و تجربیات همسفران سفر دومی در تاریخ ۳۰ تیر 1399 آغاز به کار کرد.کمک راهنما همسفر سهیلا:یک همسفر میتواند پدر و مادر یا همسر ،خواهر ‌برادر باشد.نقش همسفر درکنگره این است که به عنوان یک پشتیبان وحامی در کنار مسافرش باشد وحضور وهمراهی همسفر باعث قوت قلب مسافر وهمچنین به نوعی ایجاد اعتماد به نفس در مسافر میباشد،هم
بنام قدرت مطلق الله" سلام دوستان آذر هستم همسفر " منابع آموزشی کنگره در قالب جزوات سی دی ها و کتب است که وقتی شخص در لژیون قرار میگیرد و راهنما انتخاب میکند " پروسه درمان و آموزش شروع میشود .راهنما با استناد به سی دی ها و کتب و جزوات مطالب را از وادی ها شروع میکتد و اموزش جهان بینی آغاز میشود .
سلام دوستان سامره هستم همسفر ما همسفر ها تصور می کنیم که فقط مسافر ها بر اثر مصرف انواع مواد مخدر و محرک و توهم زا دچار بی تعادلی و تخریب در سیستم ایکس خود شدند در صورتی که گاهی شاید ما همسفر ها به مراتب شرایط بدتری از مسافرهامون داشته باشیم و با افکار غلط و اندیشه ی بیمار گونه تا تونستیم به سیستم ایکس خودمون آسیب زده باشیم.
"جناب مهندس با دو هدف مهم بر آن شدند که دانشگاهی درزمینه درمان اعتیاد تأسیس کنند تا هدفمندتر و تخصصی‌تر از گذشته به ادامه طریق بپردازند؛ اول اینکه بتوانند روش درمانی خاص و بی‌بدیل کنگره را به دنیا منتقل کنند و دوم آنکه به دانش‌آموختگان کنگره با کسب مدارک بالای دانشگاهی رسمیت ببخشند و اکنون برای این منظور، تمامی شرایط  لازم مهیا می‌باشد.""به قلم همسفر مهدیه لژیون پنجم کمک راهنما همسفر نرگس"
جلسه ی دوازدهم از دوره ی پانزدهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران شعبه ی امین گلی با استادی کمک راهنمای محترم همسفر لیلا، نگهبانی همسفر مرضیه و دبیری همسفر رویا با دستور جلسه ی هفته ی همسفر» روز دوشنبه ۲۳دی ماه ۱۳۹۸  ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
کارگاه آموزشی مسافران و همسفران کنگره 60؛ نمایندگی شمس با استادی همسفر لیلی، نگهبانی همسفر مریم و دبیر همسفر زهرا با دستور جلسه هفته همسفر» روز شنبه به تاریخ 1398/10/28 رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.
نهمین جلسه از دور سوم سری کارگاههای آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره ۶۰ لژیون خرم آباد روزهای پنجشنبه با استادی کمک راهنمای محترم همسفر ملیحه نگهبانی همسفر ایران و دبیری همسفر هدی با دستور جلسه جشن همسفر در تاریخ 1398/10/26 راس ساعت 17 شروع بکار  کرد.
مشارکت همسفران اگر پیام این دستور جلسات را خیلی خوب دریافت کنیم و اجرایشان کنیم به این معنی هستند که من متوجه شوم اگر هنوز از زندگی لذت نمی برم از چه ناحیه ای ضعیف هستم و باید .
بنام قدرت مطلق الله کنگره ۶۰ جهان بینی را در همه ابعاد بررسی کرده و به همه مسایل توجه دارد .ازدواج یکی از دستور جلسات هفتگی است که به اعضا اموزش لازم در نحوه برخورد با این مساله مهم داده میشود تا کانون خانواده گرم و صمیمی باشد .
مشارکت مکتوب در مورد دستور جلسه هفتگی "سیگار" به قلم همسفر، خانم مژگاناعتیاد به نیکوتین یکی از علّت‌های اصلی مرگ‌ومیر انسان‌هاست، نیمی از کسانی که در زندگی خود سیگار می‌کشند از بیماری‌های مربوط به سیگار کشیدن خواهند مرد. 
مشارکت مکتوب به قلم مسافر محمد لژیون یکمدر باب دستور جلسه (نقش همسفر)همسفر در کنگره 60 همانند بال پرواز است و کسانی که در کنگره همسفر دارند حرف همدیگر را بهتر درک می نمایند. آن زمانی که ما در تارکی بودیم با دوستان به دنبال خوش گذرانی بودیم ما را تحمل می کردند.
 به نام قدرت مطلق اللهروز پنج شنبه مورخ 99/5/30 لژیون سوم با دستور جلسه "جهالت وقضاوت" و سی دی "کمک" راس ساعت17 با استادی راهنمای محترم خانم آمنه شروع به کار کرد.ابتدا استاد عزیز از همسفر معصومه و همسفر حانیه خواستند در مورد دستور جلسه مشارکت کنند.
همسفر زهرا درباره دستور جلسه؛ سیستم ایکس، مشارکت زیبایی انجام داده است که از شما دوستان دعوت می کنیم که برای خواندن این مشارکت زیبا به " ادامه مطلب" توجه نمائید.سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر(کمک راهنمای لژیون پنجم)نکاتی در مورد دستور جلسه: سیستم ایکسسیستم ایکس همانطورکه امش پیداست یک سیستم مجهول می باشد. کلیه قسمتها ی شبه افیونی بدن، غدددرون ریز و برون ریز و غیره بدلیل نداشتن اطلاعات در مورد آنها سیستم X نامگذازی شده است.
سلام دوستان سمیه هستم یک همسفر از لژیون دهمخداوند را شکرگزارم که در کنگره 60عضو کوچکی هستم ،تا بتوانم از آموزش های کنگره واز دی سب  که به  نظر من شربت سلامتی وارزشمندی است استفاده کنم .شربت شفابخش دی سب به معنای دیگر عصاره سیب است ، که از بهترین سیب ها وبا روش ابداعی جناب مهندس و اقای استاد امین تهیه میشود.
همسفر ملیحه و همسفر معصومه از رهجویان کمک‌راهنمای محترم سرکار خانم راحله (لژیون دوم) در باب دستور جلسه هفتگی "تخریب های شیشه و درمان آن با متد DST " مطالبی را ارائه نموده‌اند که در قالب مشارکت تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
همسفر در کنگره به کسی اطلاق می‌شود که سابقه مصرف هیچ گونه موادی نداشته باشد و در کنار شخص مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. این تعریف همسفر؛ اما در خودِ کلمه همسفر هزاران حرف و سخن نهفته است. همسفر، بال پرواز مسافر است و با همین بال ها باید بال پرواز خودش هم باشد؛ یعنی باید در کنار همراهی کردن مسافر خودش هم سفر درونی داشته باشد و هم مراقب سفر مسافر باشد و هم مراقب خشم، نفرت، کینه، حقارت، ازدست دادن اعتماد به نفس و.همسفر تخریب های زیادی را سال ها
مشارکت همسفران با دستور جلسه اول: حرمت کنگره ۶۰، چرا روابط مالی و کاری در کنگره ممنوع است؟ و دستور جلسه دوم: مراسم تجلیل کمک راهنمای محترم همسفر خانم زیباما این جا هستیم که الگوی بدون نقصی برای آیندگان شویم و خانم زیبا با خصوصیات و ویژگی هایی که داشتند حقیقتا الگوی بدون نقصی برای من نوعی شدند.
همسفر سمیه درباره دستور جلسه: سیستم ایکس، مشارکت زیبایی انجام داده اند، از شما دعوت می کنیم که به این مشارکت در "ادامه مطلب" توجه نمائید. سلام دوستان سمیه هستم یک همسفر و مسافر نیکوتین  سیستم ایکس به مجموعه ناقل‌های عصبی و نوروترانسمیترها  و هورمون های درون ریز و بیرون ریز و مدیاتورهای بیو شیمیایی گفته  می‌شود. سیستم ایکس است که مواد بیوشیمی  و شبه افیونی  و ترشح هورمون‌های ما را کنترل می‌کند و برای راه‌اندازی جسم ما و تعادل د
مشارکت همسفر آذر در باب دستور جلسه هفتگی سیستم ایکس"سیستم ایکس تشکیل یافته از بیشمار ناقل های عصبی است و همچنینهورمونها میباشد که همگی انها در یک تعادل حساس میباشند .تمامی رفتارهای ارادی وغیر ارادی انسانها را این ناقل ها و هورمونها کنترل مینمایند .تشکر تایپ و تنظیم همسفر آذر 

آخرین جستجو ها

❤Musie girls❤ deapawealqui پایگاه ‌‌‌‌‌‌هیئت مذهبی کف العباس (ع) غرب تهران موزیک کره ای ofobperte افق های آرمانی ملزومات برق صنعتی و الکترونیک www.payaelc.ir dohoswiema Gustavo's life thersegaso