نتایج جستجو برای عبارت :

مشارکت دستورجلسه کتاب ۶۰درجه استان قزوین

سی دی بیل به ارزش کتاب 60درجه می پردازد ومی گوید که ما برای همه کتب ارزش قائل هستیم ولی کتابی که مارااز ظلمت به سمت نور هدایت کند نه اینکه ماراازنور به ظلمت ببردوکتاب 60درجه هم جواب چراهای زیادی به کسانی که در ظلمت اعتیادهستند می دهد . .
((به نام نامی الله))هفدهمین جلسه مجازی لژیون ویلیام وایت با دستور جلسه کتاب عبور از منطقه ۶۰درجه زیر صفر با استادی راهنمای محترم سرکار خانم اعظم جلالی روز یک شنبه در تاریخ ۹۹/۳/۲۵راس ساعت ۱۷برگزار گردید.
به نام قدرت مطلق الله درروز دوشنبه مورخ ۹۹/۴/۹لژیون ملت عشق به کمک راهنمایی استاد محترم خانم ندابا دستورجلسه کتاب عبوراز منطقه ۶۰درجه زیر صفر وCDبندمحکمتراز آقای مهندس و حضور اعضای لژیون در شعبه سهروردی آغاز به کار نمود.
((به نام قدرت مطلق الله))لژیون ویلیام وایت همسفران   در تاریخ ۹۹/۳/۲۳ با دستور جلسه ((عبور از منطقه ۶۰درجه زیر صفر)) با استادی راهنمای محترم سرکار خانم اعظم جلالی  در پارک طالقانی روز جمعه راس ساعت ۷:۳۰  آغاز به کار نمود. 
نشست کتاب خوان با هدف اشتراک گذاری کتاب های مفید خوانده شده به مناسبت هفته ی کتاب به صورت ویژه برای فرهیختگان قزوين برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان قزوين، این نشست یکشنبه 26 آبان از ساعت 17 در سالن کتابخانه عمومی عارف قزوينی واقع در بلوار مدرس شهر قزوين با حضور جمعی از نویسندگان و اساتید ادبی استان برگزار می شود. حضور در این برنامه فرهنگی برای عموم علاقه مندان به فرهنگ و ادب آزاد است.
تعدادیاز رهجویان کمک راهنمای محترم سرکار خانم فریده (لژیون چهارم) در باب دستورجلسه هفتگی "نقش سی دی ها و نوشتن آن در آموزش" مطالبی را ارائه نموده‌اندکه در قالب مشارکت تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
خلاصه جلسه مجازی لژیون یکم شعبه شیخ بهایی اصفهانبانگهبانی واستادی: راهنمای محترم لژیون جناب محمدحسین نایبیدستورجلسه : وادی هشتم وتاثیرآن روی منخلاصه سخنان استاد:بایدنقطه اتصال داشته باشیم تا امواج به ما برسدپس باید دیش یا آنتن خودراتنظیم کنیم تا امواج به ما برسدوتنظیم این دیش با حضوردرجلسات ومشارکت درجلسات امکان پذیرخواهدگردید.کتاب عشق وکتاب 60درجه بعنوان مرجع ومنبع آگاهی ودانش درکنگره برای ما تنظیم گردیده است.سفردرکنگره 60یک سفردرون
تعدادیاز رهجویان کمک راهنمای محترم سرکار خانم مرضیه (لژیون ششم) در باب دستورجلسه هفتگی "وادی دوم (هیچ مخلوقی جهت بیهودگیقدم به حیات نمی‌نهد. هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.) و تأثیر آن روی من" مطالبی را ارائه نموده‌اندکه در قالب مشارکت تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
مشارکت مکتوب اعضای سایت با دستورجلسه برداشت از سی دی "لحظه دشواری"این سی دی، با شرایط کنونی همخوانی داشت و به من بسیار کمک کرد تا حدودی احساساتم را کنترل کنم چون از سی دی یاد گرفتم که باید مثل یک مهندس، شهر وجودی خود را مدیریت و مهندسی کنم و دچار ترس و افکار منفی نشوم و اگر این موارد بخواهند به شهر وجودی ام حمله کنند، با مدیریت درست، آنها را خنثی کنم و بدانم که.
به نام خدامهندس دژاکام پس از موفقیت در ابداع و به کارگیری این متد و اطیمنان از اجرای ان و رسیدن به درمان قطعی،نوشته های خود را به کارگیری این روش تحت عنوان کتاب عبور از منطقه 60درجه زیرصفر،منتشر نمودند.
با سلام خدمت همکاران محترم گروه اقتصاد استان کردستانطبق جدول تقسیم بندی فصول کتاب اقتصاد جهت نقد و بررسی، بخش اول، فصل دوم، تولید به استان کردستان واگذار شده است لطفا سریعا نفد و بررسی را انجام و به گروه استان ارسال فرماییدبا تشکر 
همکاران گرامی در راستای برنامه عملیاتی دبیرخانه راهبری کشوری درس زبان انگلیسی برای تدریس پایه دهم، هر استان بخشی از کتاب دهم را به عنوان روش های برتر تدریس برعهده دارد. بخش شنیداری و گفتاری درس اول (صفحات 30 و 31 کتاب دهم) به استان کردستان واگذار گردیده است. خواهشمند است تا نیمه سوم اسفندماه نسبت به ارائه تدریس اقدام فرمایید.بدیهی است در صورت تمایل همکاران و هماهنگی امکانات تصویربرداری از تدریس فراهم خواهد شد.
تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برخی استان ها تا آخر هفته تعطیل شد.بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، تمامی دانشگاه‌هاو موسسات آموزش عالی استان‌های تهران، البرز، قزوين، مرکزی، قم، همدان، اصفهان، گیلان، مازندران، مرکزی تا آخر هفته تعطیل است.این تصمیم در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا اتخاذ گردید
مشارکت های مکتوب همسفراندر باب دستور جلسه هفتگی؛کتاب چهارده مقاله و تأثیر آن روی من»اطلاعاتی که در کتاب ۱۴ مقاله ثبت شده، واقعا هدیۀ بسیار ارزشمند ازطرف بنیانگذار کنگره۶۰ می باشد که ایشان پس از تحمل سالها رنج و سختی و تحقیقات،آنرا به رایگان در اختیار ما قرار داده اند،که تمامی مطالب کاملا به زبان ساده گفتهشده؛و برای تمام اقشار جامعه از کسی که پایینترین سواد را دارد تا اساتید و متخصصین در حوزه اعتیاد قابل استفاده است
بسم الله الرحمن الرحیمجلسه سوم از دور چهلم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کرج به استادی کمک راهنمای محترم مسافر علی، نگهبانی مسافر جلال و دبیری  مسافر محمد با دستور جلسه"کتاب عبور از منطقه 60درجه زیر صفر و تصاویر آن"روز سه شنبه بیست و هفتم خرداد ماه 1399 ساعت 17:00 برگزار شد. در فرآیند درمان کنگره60، چیزی که بیش از همه توجه من را به خود جلب می کرد، کتاب 60 درجه بود.
83 درصد از خانم های کانادایی بین 25 تا 54 سال در سال 20 در بازار کار اشتغال داشته اند.بر اساس آمار های ارائه شده توسط سازمان آمار کانادا در روز بین المللی زن 8 مارچ، بیش از 83 درصد از خانم های کانادایی بین 25 تا 54 سال در سال 20 مشغول به کار بوده اند و یا به دنبال کار بوده اند.این نرخ مشارکت در سال 20 کاملا با سال 1950 که در آن تنها 21 درصد از خانم های کانادایی در بازار کار مشغول به کار بوده اند، در تضاد است. خوشبختانه تا سال 1991 این نرخ به 75.9 درصد افزایش پیدا
به نام قدرت مطلق الله کتاب عبور از منطقه   ۶۰ درجه زیر صفراین کتاب پس از ورود به کنگره جزو اولین آموزش هایی است که باید تهیه کنیم و بخوانیم . این کتاب توسط جناب مهندس دژاکام که در بهمن ماه 1375 سفر تدریجی خود را آغاز کرده‌ اند شروع شده است 
 تعدادی از رهجویانِ راهنمای محترم سرکار خانم سمیه (لژیون چهارم) در خصوصِ دستور جلسه‌ی هفتگی "اهمیت خواب شب و بیداری در صبح زود" مطالبی را ارائه نموده‌اند که به‌صورتِ مشارکت تقدیمِ شما عزیزان می‌گردد.
مشارکت همسفرانبا دستورجلسه وادی یازدهم و تاثیر آن روی من  (غلبه بر ناامیدی ها)وادی یازدهم یعنی وادی حرکت و تلاش، یعنی اگر من همیشه در حال کسب علم و آموزش باشم به آگاهی و نور خواهم رسید؛ زیرا آموزش گرفتن یکی از مهم ترین نیازهای زندگی و برای بهتر زندگی کردن ما می باشد.
سی دی حذف از مهندس دژکام . جلسه چهارم از دور چهل و پنجم ، به نگهبانی جناب مهندس و دبیری خانم مریم در تاریخ ، (  ۹۹/۳/۲۷)  با دستور جلسه ی، سی دی : حذف راس ساعت هشت صبح شروع به کار نمود . سلام دوستان حسین هستم یک مسافر . مبحث امروز مانند چند جلسه ی قبل از کتاب ۶۰درجه انتخاب کرده ام و مربوط به تاریخ ۷۶/۲/۱۷ می باشد. این زمان سه ماه و نیم از شروع سفر من می گذرد که عنوان این مطلب ( تکرار تاریخ ) است و از سردار است
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی شمس، لژیون ششم با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است؟》در روز شنبه 7 تیر ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به کار کرد.
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی شمس، لژیون ششم با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است؟》در روز شنبه 7 تیر ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به کار کرد.
گزیده ای از مشارکت های اعضای لژیون سرداربا دستورجلسه بیاتا گل برافشانیم می در ساغر اندازیم   فلکرا سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم»برای خواندن مشارکت ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
تعدادی از رهجویان کمک راهنمای محترم سرکار خانم کماندار (لژیون ششم) در خصوص " دستورجلسه در استحکام پایه‌های علمی و مالی کنگره من چه کرده‌ام؟ " مطالبی ارائه نمودند، که به صورت مشارکت مکتوب تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
شنبه 17 آذر 1397 دستورجلسه این هفته: بنیان کنگره 60 + 1 44
تعدادیاز رهجویان کمک‌راهنمای محترم سرکار خانم فاطمه (لژیون یکم) در باب دستورجلسه هفتگی "DST و تجربه من از سم زدایی و سایر روشها" مطالبی را ارائه نموده‌اندکه در قالب مشارکت تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
گزارش تصویری: برپایی همایش ملی برند در ورزش با مشارکت دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی در مشهد؛ همایش یک‌روزه برند در ورزش» روز پنج‌شنبه 7 آذر با حضور دانشجویان، اساتید و کارشناسان حوزه ورزش استانی و سراسری با مشارکت دانشگاه فردوسی مشهد در مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد. در خاتمه این همایش از کتاب معرفی برند در ورزش» با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و مؤلفان کتاب رونمایی شد.
دراین وادی این هشدار نیز هست که اگر حتی جزو بهترین ها هم باشی ولی در مسیر ضد ارزش‌ها قدم برداری به بدترین‌ها تبدیل خواهی شد،یعنی درواقع همیشه امکان لغزش هست و ممکن است صفت خوب تبدیل به صفت بد شود وجایگاهت تغییر کند.  مشارکتمکتوب همسفران لژیون سوم نمایندگی کاسپین در باب دستورجلسه هفتگی (وادی دهم و تأثیر آنروی من)درصورت تمایل می‌توانید در قسمت نظرات این پست تجربیات و دانش خود را در خصوصدستورجلسه، در قالب مشارکت بیان و دیگران ر
سرهنگ بیژن‌وند فرمانده تیپ ۱۱۶ قزوين گفت: درپی وقوع بارش سنگین برف و همچنین کولاک در استان گیلان و بسته شدن راه‌ها و برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی نزاجا، کارکنان تیپ ۱۱۶ قزوين بلافاصله از غروب سه شنبه با یگان بلیات به همراه تجهیزات به منطقه اعزام و به امداد رسانی پرداختند.او با اشاره به امداد و نجات جاده‌ای یگان بلیات تیپ ۱۱۶ افزود: با همکاری پلیس راه و راهداری استان گیلان از شب گذشته با تمامی امکانات به خودرو‌های گرفتار در جاده کمک ر
محسن جلیلوند، کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استانقزوين در راستای اجرای  پویش نذر کتاب در استانقزوين، در اقدامی 300 نسخه از کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه عمومی عارف قزوينیاین شهر اهداء کرد.با عنایت به اجرای پویش نذر كتاب در استان و كمك به رفع كمبودكتب پرمخاطب در كتابخانه‌ها، تعداد 300 نسخه كتاب با كیفیت مطلوب، جدید و در رده‌هایپرمخاطب اعم از رمان، روان‌شناسی، علوم كاربردی، هنر، تاریخ به جهت استفاده عموم مردمدر اختیار کت

آخرین جستجو ها

آرمین مقدسی انتظار رهایی قزوین Jamel's notes sembpamaxsa lyitzenexcal کلام اخر مکتب وحی نظرات وبلاگ های علوم ماورا شیخ طاهر سایت وبگردی otzifoundpunc