نتایج جستجو برای عبارت :

صورت مسئله اعتیاد

مشکلی که سالیان سال، جوامع مختلف را درگیر خودش کرده بود این بود که اعتياد یک مشکل حل نشدنی بود و راهی برای بهبود آن نبود؛ اما جناب مهندس دژاکام عزیز وقتی فرمودند صورتمسئله اعتياد؛ یعنی اعتياد را یک مسئله دانستند و هر مسئله مسلماً سوالاتی دربردارد و برای اینها راه‌حل و جواب‌هایی را ارائه دادند؛ چون ما که هنوز علمی نداشتیم و درگیر اعتياد بودیم مسلماً با روشن شدن صورتمسئله توسط مهندس عزیز راه‌حل آن‌هم توسط ایشان کشف و این مسئله حل شد.
 دانسته باید لیکن شایسته باید .ما باید بدانیم منتظر هیچ معجزه‌ای از بیرون نباشیم، زیرا برای درمان اعتياد هیچ معجزه‌ای رخ نخواهد داد مگر آنکه خود باعث شویم تا معجزه به سراغمان بیاید و خواهد آمد. صورت مسئله‌ی اعتياد اولین خشت بنای علمی کنگره‌ی 60 است، هرکسی میخواهد اعتياد را بشناسد و تخریب‌های وحشتناک آن‌ را شناسایی کند، باید ابتدا صورت مسئله‌ی اعتياد را کاملا بشناسد تا به علم درمان اعتياد پی ببرد.
                                    به نام هستی بخش جانها        اولین و مهمترین موضوعی که باید در راس قرار بگیرد صورت مسئله اعتياد است این صورت مسئله برای ما باز میکند اعتياد چیست چرا شخص معتاد می شود و چگونه درمان می شود ما اگر برای هر مشکلی اول یک صورت مسئله طرح کنیم بهتر میتوانیم راه حل را پیدا کنیم هر قفلی کلیدی دارد .       
دستور جلسه: صورت مسئله اعتيادبه قلم دیده بان محترم مسافر علی خدامیوقتی از صورت مسئله اعتياد صحبت می کنیم، یعنی از اولین خشت بنای علمی کنگره 60 صحبت می کنیم ، کنگره 60 برای بیان کامل موضوع اعتياد تعریف اعتياد و چگونگی آن ، بنای عظیمی را ساخته است به گونه ای که اعتياد دیگر، یک موضوع ساده و در حاشیه نیست
یکی از مشکلات اصلی اعتياد تا به حال وجود هزاران سوال و مجهول بود که هیچ کس نتوانست به آن پاسخ بدهد و نتیجه آن کلاف سردرگمی شد که همه جهانیان را در امر درمان گمراه کرد و دست آخر گفتند که اعتياد مرموز،پیش رونده و غیر قابل درمان است.چون آن حلقه مفقوده صورت مسئله اعتياد مشخص نبود.
بنام خدامشارکت های مکتوب لژیون اول همسفران در باب دستور جلسه هفتگی(صورت مسئله اعتياد)سخنان استاد جلسه همسفر میترا:اعتياد یک مسئله غیراخلاقی نیست که فرد آن را ترک کند و تکرار نکند، بلکه نوعی بیماریست که باید درمان شود. به عقیده کنگره و جناب مهندس اعتياد متشکل از انسان بعلاوه مواد مخدر است و با طرح صورت مسئله اعتياد توسط جناب مهندس و تجربه و علم و عمل ایشان، درمان آن توسط ایشان کشف شد و به صورت روش دی اس تی و شربت اوتی در اختیار مصرف کنندگان خو
به نام قدرت مطلقبرای حل هر موضوعی ، اول باید صورت مسئله اش مطرح شود. اول باید داده ها مشخص باشد. چه داریم، چه نقصانی داریم، چه باید بکنیم. اگر این مسئله مشخص شود، آدم های خردمند زیاد هستند و مسئله را حل می کنند. ولی اگر مسئله ای مبهم باشد، میلیون ها سال هم طول بکشد، آن مسئله حل نمی شود. هزاران سال گذشته است، هنوز در دنیا این مسئله حل نشده است.
 دستور جلسه این هفته:  صورت مسئلهاعتياد به قلم کمک راهنما مسافر محمدحسینقرن ها مسئله اعتياد لاینحل باقی مانده بود و هنوز هم مجامع علمی دنیا اعتقاد دارند بیماری اعتياد  بیماری است است لاعلاج پیش رونده و مرموز ، تا اینکه نوری تابیدن گرفت و آقای مهندس دژاکام درمان خودشان را آغاز کردند وطی فرایندی یازده ماهه به درمان رسیدند
مشارکت های مکتوب همسفراندر باب دستور جلسه هفتگی؛صورت مسئله اعتياد»در دنیای امروز که دو مسئله درمان قطعی و برگشت‌ناپذیری بعد ازدرمان، دو معضل بسیار مهم جهان اعتياد است، کنگره ۶۰ توانسته با روش دی‌اس‌تی وشربت شفابخش اوتی این دو معضل را بگذراند و باورها یقین پیدا کرد و تمام این معجزه‌هانتیجه دستاورد یافتن و تحلیل صورتمسئله اعتياد به دست جناب مهندس می‌باشد.
دستور جلسه: صورت مسئله اعتيادبه قلم دیده بان محترم مسافر علی خدامیوقتی از صورت مسئله اعتياد صحبت می کنیم، یعنی از اولین خشت بنای علمی کنگره 60 صحبت می کنیم ، کنگره 60 برای بیان کامل موضوع اعتياد تعریف اعتياد و چگونگی آن ، بنای عظیمی را ساخته است به گونه ای که اعتياد دیگر، یک موضوع ساده و در حاشیه نیستدرادامه مطلب بخوانید
در ابتدا برای حل کردن هر چیزی، باید صورتمسئله‌ی آن را پیدا کنیم؛ برای مثال برای چه اعتياد را بیماری‌ای مرموز میدانیم؟ یا مثلاً اینکه اعتياد تا آخر عمر با ما همراه است. این فکر غلط است، برای اینکه ما صورتمسئله را نمی‌دانستیم.
سلام دوستان، سمیه هستم یک همسفر،دستور جلسه این هفته صورتمسئله اعتياد است، همان‌طور که میدانیم همه مسئله‌ها از یک جنس نیستند مثلاً مسائل مثل اعتياد، یا چاقی یا مسئله‌های ریاضی و مسائل زندگی، شباهتی باهم ندارند.
به نام قدرت مطلق اللهسلام دوستان ولی هستم مسافر. از نگهبان جلسه ممنونم که اجازه دادند دراین جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم. اصولاً انسانها وقتی که نمی توانند مسئله ایی راحل کنند و عاجز می شوند، صورت مسئله را پاک می‌کنند. مسئله‌ای که الان خیلی عالم گیرشده،مسئله اعتياد است که کل دنیا را گرفته است.
کشف صورت مسئله اعتياد بهترین ها را جایگزین بدترین ها کرد گفتگو با کمک راهنما همسفر سمیرا در باب دستور جلسه هفتگی؛صورت مسئله اعتياد»صورت مسئله اعتياد باعثشد که در کنار مسافرم و بچه هایم، بهترین لحظات را سپری کنم. لذت بخشیدن و گذشت رایاد گرفتم. دوستانی دارم از جنس محبت که با بودن در کنارشان آرامش پیدا می کنم. این کشف بهترین ها را جایگزین بدترین ها کرد وآرامش و حال خوش را به ما داد. از تاریکی مطلق ما را به روشنایی ها و نور آورد.
مشارکتهای همسفران در کارگاه آموزشی روز دوشنبه 31 شهریور ماه 99 با دستور جلسه: صورت مسئله اعتيادصورت مسئله اعتياد یک الگوی خیلی بزرگی برای ما است که اگر بخواهیممشکلی را در زندگی حل کنیم ابتدا مبدا را بشناسیم و با همین دستور جلسه و باز کردنصورت مسئله می توانیم بزرگترین مشکلات را در زندگی خودمان حل کنیم وظیفه تک تک ماکه اینجا هستیم و درمان شدیم این است که صدای کنگره ۶۰ را به گوش تمام مصرفکنندگان، به گوش همه در کمپها و بخش های اعصاب و روان بیمارس
صورت مسئله اعتياد به ما یاد می دهد که برای حل هر مشکلی ،هر مسئله ای ما باید دنبال دلیل آن مشکل بگردیم سومین جلسه از دور سی و هشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه هم سفران نمایندگی کرج مورخ1399/06/31 به استادی خانم الهه و نگهبانی همسفر فریبا و دبیری همسفرصدیقه با دستور  جلسهصورت مسئله اعتياد»راس ساعت 16 آغاز به کار نمود
همسفر فریبا در دلنوشته خود از تاثیر مطالعه کتاب 14 مقاله بر نوع نگرششان نسبت به بیماری اعتياد و فرد مصرف کننده نوشتند: با خواندن ۴-۵ مقاله اول کتاب متوجه شدم که چقدر تفکر من راجع به اعتياد و معتاد اشتباه می‌باشد و در آن زمان متوجه شدم مصرف مسافرم به دلیل نیاز جسمش می‌باشد نه به دلیل لذت‌جویی. هر چه بیشتر می‌خواندم امیدوارتر می‌شدم و بیشتر می‌فهمیدم که اطلاعات من و امثال من در جامعه چقدر نسبت به مسئله اعتياد اشتباه و نادرست می‌باشد.
تمامی مشکلاتی که انسان‌ها با آن دست‌به‌گریبان هستندناشی از جهل و نادانی آنهاست. تا زمانی که در جهالت غوطه‌ور هستند نمی‌توانند مسائل و مشکلات خود را حل کنند. مشکلات و ناملایمات همیشه وجوددارند و باعث رشد و تکامل ما می‌شوند. بالا بردن دانایی و آگاهی به‌تدریجانسان را از عمق تاریکی‌ها به سطح می‌آورد؛ هرچه عمق این تاریکی‌ها بیشترباشد بیرون آمدن از آن سخت‌تر خواهد بود و به زمان بیشتری احتیاج داردالبته مشکلات و سختی‌ها نباید ما را متوقف
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون یکمدر باب دستور جلسه هفتگی ؛ صورت مسئله اعتيادکنگره60 مسئله اعتياد را با سه پارامتر مبدأ، مقصد و هدف دنبال می‌کند و به شخص مصرف‌کنندهاین آگاهی را می‌دهد که با ورود مواد افیونی به سیستم جسم آسیب واردشده و حالا بایستیاین سیستم دوباره بازسازی و راه‌اندازی شود و با سفر درمانی در کنگره این امر امکان‌پذیراست برای کسانی که می‌خواهند درمان در آن‌ها اتفاق بیفتد
سخنان جناب مهندس پیرامون صورت مسئله اعتياد» ؛ لژیون پزشکان مورخ 98/07/05 این مسئله شبه افیونی، این مسئله خمر که خداوند در قرآن هم می گوید، واقعاً یک مسئله بسیار بسیار جدی است، نه تنها پایه اعتياد است بلکه پایه تمام امراض است. 
کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ صورت مسئله اعتياد جلسه چهارم از دوره هفتادم کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری مسافر علی با دستور جلسه صورت مسئله اعتياد در تاریخ  چهارشنبه 26 شهریور ماه  ساعت 09:35 آغاز به کار نمود.
جلسه چهارم از دوره هفتادم کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری مسافر علی با دستور جلسه صورت مسئله اعتياد در تاریخ  چهارشنبه 26 شهریور ماه  ساعت 09:35 آغاز به کار نمود.
ازآنجایی‌که اولین گام در مسئله اعتياد، شناخت صورتمسئلهاعتياد می‌باشد و شناسایی هدف از گام نهادن در مسیر قطع مصرف مواد ضروری می‌باشد، کتابچهارده مقاله به‌عنوان مرجعی معتبر، با دسته‌بندی محتوایی که توسط نویسنده کتاب انجام‌شدهاست، درواقع به بیان اندیشه حاکم و مفاهیم موجود در مبحث صورتمسئله اعتياد و روش درماناعتياد پرداخته است.
سومین جلسه از دوره چهل و سوم کارگاههای آموزشی پارک لاله ویژه آقایان مسافر و همسفران با دستور جلسه "صورت مسئله اعتياد" به استادی مسافر مهدی و نگهبانی مسافر آرش و دبیری مسافر داوود در روز سه شنبه مورخ 01/07/1399 در ساعت 6:30 صبح شروع بکار کرد.
بنام قدرت مطلق الله سلام دوستان سمیه هستم یک همسفر الحمدلله رب العالمین که روزی دیگر در کنگره 60 حضور داریم وخداوند نعمت آموزش از کنگره 60 را روزیمان کرد، انشاالله امروز هم آن آموزش ها وانرژی های مورد نیازمان را از لژیونمان بگیریم. خب دستور جلسه صورت مسئله ی اعتياد است، صورت مسئله یعنی در سوال طرح شده ، ما بدنبال چه میگردیم . خیلی وقتها ما سوالاتی داریم که نمیدانیم بدنبال چه هستیم. در بیرون از کنگره درمورد اعتياد ، چرا یک فرد مصرف کننده م
برای درمان اعتياد باید بدانیم که اعتياد چیست؟برای حل هر مسئله ای مبدا، مقصد و هدفی وجود دارد و باید مشخص شود.مقاله در باب دستور جلسه هفتگی " صورت مساله اعتياد "استاد مجازی : راهنمای محترم لژیون نهم خانم شیوا
سیزدهمین جلسه از دوره سی و ششم کارگاههای آموزشی پارک لاله ویژه آقایان مسافر و همسفران با دستور جلسه "صورت مسئله اعتياد" به استادی مسار علی و نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر محمد علی در روز پنجشنبه مورخ 03/07/1399 در ساعت 6:30 صبح شروع بکار کرد.
آن آگاهی و دانش، دانستن صورت مسئله اعتياد است که باید مورد توجه خاصی قرار بگیرد که وقتی فرد مصرف‌کننده می‌خواهد به درمان قطعی برسد باید روی سه مولفه کار شود که شامل جسم، روان و جهان‌بینی است که در کنگره به روش DST و شربت OT، در مدت معینِ 10 یا 11ماهه، جسم با مصرف دارو به صورت تدریجی به درمان خواهد رسید و به موازات درمان جسم، روان هم به تعادل می‌رسد.
حتی یک بار فرزندم را طناب پیچ کردند و ما چون راه حل را پیدا نکرده بودیم مدام دنبال چاره بودیم تااینکه خداوند کنگره را در مسیرمان قرار داد و فهمیدیم که سم‌زدایی یا کمپ، راه حل مسئله اعتياد نیست بلکه به همراه آن باید آموزش و جهان‌بینی هم داشته باشیم تا مسئله اعتياد کاملاً حل شود و من هم با این آموزش‌ها آرامش گرفتم و آگاه شدم.
کمک راهنمای محترم خانم فریده: جناب مهندس اعتياد را یک بیماری معرفی کردند که از تزویج انسان و مواد مخدر تشکیل‌شده و سیستم‌های تولیدکننده مواد افیونی و سیستم ضد درد بدن را به‌تدریج تضعیف و در ادامه از کار می‌اندازد و بدن برای حفظ تعادلش، نیازمند به مصرف مواد مخدر بیرونی می‌شود. بنابراین همان‌طور که برای درمان هر بیماری، روشی خاص مطرح می‌شود برای بیماری اعتياد نیز که یک مسئله علمی است فقط یک راه خاص وجود دارد و آن‌هم ترمیم و بازسازی ای

آخرین جستجو ها

پشت پرده اغتشاشات2: SECRET henlouroless برای روح بلند میرزا جواد آقا تهرانی ره صدر نیوز roudadepa Doris's memory مرجع دانستنی های زناشویی و خانواده زوج بلاگ بازرگانی الرمس |فروش دستگاه گلاب گیری عرق گیری عرق کشی بانک من