نتایج جستجو برای عبارت :

شجرنامه طایفه فراش

بسم الله الرحمن الرحیمسالهای سال است که تنها پرچم طايفه قنوات در دست خانواده ما است.که برای مراسمات بسیار مهم بیرق  برافراشته می شود.لذا برای آنهایی که دوست دارند پرچم طايفه بزرگ قنوات را ببینند تصویر  بیرق را در وبلاگ قرار می دهم.
پوست پیازقسمت:ششمداستان نیمه بلندژانر:وحشتزمان پست هر روز ساعت ۱۶:۰۰به قلم#حامد_توکلی#نویسنده#وبلاگ_نویسی_کار_دلچسبی_که_ارزش_دارهششمین طايفه از جنیان طايفه عیثم است این جن اخبار را به نقاط مختلف جهان می‌رساند.هفتمین طايفه هم ام الصبیان نام دارد و این جن‌ها به كودكان آسیب می‌زنند.طايفه هشتم آل که این نوع جن‌ها از جنس زن بوده و به ن باردار و نوزاد‌ها آسیب می‌زنند.نهمین طايفه و از بهترین طايفه جنیان را طايفه صالح میگوینداین جن‌ها ان
ینی.اینقدر من پست خداحافظی و پایان زدم واسه این وب دهنشو قشنگ سرویس کردم الان اگ یکی ناظربر پستام بود پی ام میداد اقا توبرو فقط خدافظیم نکن کشتیمون ازبس هی گفتی میخام برم بازتجدید فراش کردی:)))))البته من کماکان حس ششم معتقده کسی میاد اینجا پستارو میخونه و میره:/ اقا خداییش اعتراف کن میای میخونی حس شش من تابا حال اشتباه نکرده بیا بی نام بگو من چک میکنم وبو:)) ولی باید بگم این مدت حرفی واسه پست کردم نداشتم:\  ینی داشتماااا حوصله ووقت ویدموقعیت ت
ولادت‌امیر‌المومنینین‌حضرت‌علی‌ابن‌ابی‌طالب‌‌مبار‌ک‌بادمعجزه‌ای‌از‌حضرت‌علی‌دراطراف‌شهر‌مکه‌طايفه‌ای‌زندگیمی‌کردند که‌ریس‌طايفه‌‌عزم‌رفتن‌به‌مکه‌کرد‌و‌افراد‌قبیله‌به‌او‌گفتند‌به‌مسجد‌الحرام‌نرو‌رفتی‌پنبه‌در‌گوشت‌بگذار‌و‌از‌اتفاق‌به‌مسجد‌الحرام‌رفت‌پیامبر‌را‌دیدجذب‌ایشان‌شد‌وپنبه‌را‌از‌گوش‌در‌اورد‌اسلام‌اورد‌به‌حضرت‌محمد‌گفت‌من‌طايفه‌ام‌را‌مسلمان‌میکنم‌‌جایزه‌
پوست پیازقسمت:هفتمداستان نیمه بلندژانر:وحشتزمان پست هر روز ساعت ۱۶:۰۰به قلم #حامد_توکلی#نویسنده#وبلاگ_نویسی_کار_دلچسبی_که_ارزش_دارهبیست و یکمین طايفه خیزب است واین جن انسان را در حال نماز وسوسه كرده و نماز انسان را قطع می‌كند.طايفه ی بیست و دوم هم هزع است ابلیس ماموری دارد كه به آن هزع گفته می‌شود بین مشرق و مغرب را پر می‌کند و هنگام خواب نزد مردم رفته و باعث خواب‌های پریشان می‌شوند.مثل آنروز که یکی از آنها را در بالای سر تو زیر آن درخت دی
کد : 98163خرید و فروش ویلاهای لاکچری در منطقه سی سنگان ویلا دوبلکس 3 خواب240 متر زمین با 200 متر بنا3 خواب مسترپروانه ساختسند مالکیتقیمت : 1/2 میلیارد تماس با ما :مهندس حیدرنژاد 09113203206وب : melkinfo2.irتلگرام : t.me/melkinfoinstagram.com/melkinfo2مشاور املاک حیدرنژاد  
وقتی صحبت از مردان نامی و بزرگ زمانهای دور می شود همه به نوعی درصدد برمی آیند که از کوچکترین وجه تشابه اسمی و کلامی آن را به تیره و طايفه ی خود نسبت دهند از جمله ی این افراد نامی(ملا آدینه مستوفی بختیاری است. )که تاکنون سه طايفه آنرا به خود نسبت داده اند تنها شواهد و مدارک می تواند این ادعا را ثابت نماید نه حرفهای ادبی زیبا حال قضاوت باشماست با مدرک باید ببینیم کدوم طايفه برحق است. 1- ملا آدینه مستوفی فرزند امیر الله یار هارونی 2- آق
 گل آمد و زد خیمه به گار ببینید      شد ماه رخ یار پدیدار ببینیدگسترد به دامان چمن فرش زمرّد فرّاش صبا در قدم یار ببینیداز نفحه باد سحر و عطر ریاحینصحراست مگر كلبه عطّار ببینیدخورشید و مه و مشترى و زهره و بهرام   ماتند ز نور رخ دلدار ببینید  این رشته جان در كف و آن تاج مرصّعبر یوسف عشقند گرفتار ببینیدقمرى به نواخوانى و بلبل به تغزّلدر پنجه عشق‏اند گرفتار ببینیدسبزى خط عارض گلنار كلیم است  یا سرزده گل از شجر نار ب
احوالات قتلگاهزینب عقیله، بنت شهنشاه قل کفیماه حجاز و شیرزن دشت کربلاترک ایتدی پاس خیمه نی طغیان عشقدهگلدی دایاندی محضر سلطان عشقدهتوپراقلار اوسته گوردی شه کربلا یاتوبقان بسترینده سینه ده سانسیز یارا یاتوبعالم باتوبدی ظلمته نصف النهاردهعزلتگه غروبده شمس الضحا یاتوبسوز جگرله توپراقی تل رماد ایدوبخاکستر ایچره آیینه حق نما یاتوبگودالی آشیانه وحدت بولوب، اودورتیر جفائیله پر آچان بیر هما یاتوبسینایه رشک، مصرعی غرق سنا اولوبچون اوندا ع
پیام اهانت آمیز  الله رحم رحیمی بیرانوند در تلگرام به طوایف زیراعتراض شدید محمد کریم باز گیررا بدنبال داشت بحث وجوابیه های زیر قسمتی از اینموضوع است که به صمع ونظرتان می رسد                                          اهانت الله رحم رحیمی  بیرانوند به ایلات وطوایف بزرگ لرستان از جملهایل بزرگ بازگیروطايفه های ممصارم ،فراش،چنگایی،رک رک،دلفان
یادداشت:بازازد‌واج مرد‌ان با د‌ختران مجرد‌ ونگرانی از تجرد‌ د‌خترانسید‌حسن چلک رئیس انجمن مد‌د‌کاران اجتماعی ایران( رومه آرمان، 14 بهمن 1398)یکی از مولفه‌های مهم د‌ر هر جامعه‌ای تشکیل خانواد‌ه است که طبیعتاد‌ر تمام جوامع د‌ر اد‌وار مختلف تشکیل خانواد‌ه متناسب با شرایط فرهنگی آن جامعهصورت می‌گیرد‌. اما این سازوکار به مرور زمان ممکن است د‌ستخوش تغییراتی شود‌.جامعه ما هم از این قضیه مستثنی نیست و وقتی فرهنگ ازد‌واج د‌ر
 طايفه ی محمدی از لحاظ جمعیت و آمار یکی از بزرگترین طوایف ایل بزرگ بهمئی هست با حدود ۸ الی ۱۰ هزار نفر جمعیت طايفه ی محمدی بیشتر در روستاهای ستلون ، سرله، گدارپهن، دوگچه، تلشور، پوتو، شانبچه، بنه دراز و در شهرستان های رامهرمز، باغملک و اهواز ست دارد این طايفه از لحاظ سطح فرهنگی و پیشرفت اجتماعی در سطح خوب قرار دارد و همچنان در حال پیشرفت بیشتر  و برای رسیدن به بهترین سطح فرهنگی هست این طايفه در مدت زمان جنگ تاریخی ایل بهمئی بخصوص تی
پوست پیازقسمت:پنجمداستان نیمه بلندژانر:وحشتبه قلم #حامد_توکلیزمان پست هر روز ساعت۱۶:۰۰#نویسنده#وبلاگ_نویسی_کار_دلچسبی_که_ارزش_دارهوای خدایا!!گوسفند بریان شدهای در وسط سینی قرار داشت و دور آن با انواع سبزیجات،میوه جات و نوشیدنی های خوش رنگ تزئین شده بود.سولی که چهره اش حالا راضی تر بنظر میرسید رو به من ونصرت کردو گفت بفرمایید میل کنید اگر هم باب میلتان نیست امر کنید بگویم برایتان چیز دیگری بیاورند که نصرت جواب داد ممنونم قربان همین هم از س
 تفسیر کامل سوره قارعةبِسْمِاللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِبه نام خداوند بخشنده مهرباناَلْقارِعَهُ1» مَا الْقارِعَهُ2» وَ ما أَدْراکَ مَا الْقارِعَهُ3» یَوْمَ یَکُونُ النّاسُ کَالْفَراشِ الْمَبْثُوثِ4» وَ تَکُونُ الْجِبالُ کَالْعِهْنِ الْمَنْفُوشِ5» فَأَمّا مَنْ ثَقُلَتْ مَوازِینُهُ6» فَهُوَ فِی عِیشَهٍ راضِیَهٍ7» وَ أَمّا مَنْ خَفَّتْ مَوازِینُهُ8» فَأُمُّهُ هاوِیَهٌ9» وَ ما أَدْراکَ ما هِیَهْ10» نارٌ حامِیَهٌ11»حاد
جنگ سه بَرداین جنگ بین طايفه محمدی و طايفه محمدموسایی قبل از جنگ علیه رضا شاه خائن بوده است بوده است که داستان آن به شرح زیر میباشدچندین خانواده از دو طرف در فصل تابستان در مناطق سردسیری به نام سرحد در منطقه ای از آن به نام سه بَرد همسایه بودند خانواده های طايفه محمدی 1- مرحوم کاید نورعلی قنبرعلی از دهه مهدی بود2-مرحوم کربلایی رحمان از دهه محمید بود که آن زمان هم بزرگ طايفه ی محمدی بودند3-مرحوم کاید نورمحمد حاجی محمد از دهه کمایی4- مرحوم کاید ب
عشایر پارس (ایل باصری-طايفه کردشولی)
 تاکنون
راجع به ایل باصری و طايفه کردشولی تحقیقات کمی انجام شده است و این دو
قبیله ناشناخته مانده اند، اطلاعات اندکی هم که از این دو قوم در دست است،
اغلب شفاهی و سینه به سینه نقل شده است. پژوهشگران راجع به منشا ایل باصری
نظریه های مختلفی ارایه داده اند. برخی باصری ها عرب و بعضی آنها را ترک و
عده ای باصری ها را از بقایای ترک و عرب می دانند. گروهی دیگر، باصری ها را
از بقایای ایلات پاسارگادی و رم کاریان حد
خلستان بعدی بااجازه سعدی برگرفته از مجلهگل آقا شماره هفتم آذر 69حكایتمنت وزارت خانهای را كه خدمتش موجب غربت است و به كار اندرش نقصان نعمت هر نفسی كه دركلاسهایش فرو میرود گرد وغبار است و چون برمی آید دود وبخار پس در هر نفسی دو زحمتموجود است و برهر زحمتی سرفه ای واجب از جسم وروان كهبرآید              كز مدرسه اش سالم به درآید پاداش شب عیدشهمه را رسیده بجز آموزگاران و مزایای فوق العاده اش همه جا كشیده مگر به خانه خد
در منطقه پنج شهرداری در یکی از محله های پونک مسجدی به نام مقدس علی بن ابی طالب (ع) هست.مسجد محل املاکی دارد که عموما این املاک، مغازه با کاربری تجاری است. متولی این مغازه ها هیات مدیره مسجد بود اما امام جماعت جدید مسجد کم کم زمام امور را به دست گرفت و برخلاف گذشته که اجاره مغازه ها کمتر از حد معمول بود،ایشان آقای میم ،در کشاکش کرونا و گرفتاری مستاجرین و کاسبی کساد یک میلیون تومان به اجاره ها افزود این باعث رنجش اعضای هیات مدیره شد و یکی پس از د
زنده یاد همتعلی یوسفی و  آقای جعفری و یکی از عشایر طايفه فرهادی در بازدید قلعه - این قسمت گرمابه قدیمی قلعه  سال 95چادر های تعدادی از طايفه فرهادی -باصری در جوار قلعه و جنوب تمب نقاره  خانه که نزد ایل مشهور است و یکی از مراتع و چراگاههای پر خاطره ایل قلمداد میشود ، اما فرهادی ها معمولا زمستان گذرانی داشتند .یکی از برجهای باقی مانده قلعه برکه دوار  (دایره ی شکل ) با معماری سنگ و ملات ساروج و زیبای قدیمی و کهن قلعه حسن آباد .ظاهرا چنین بر
متاسفانه  تخصص گرایی در همه انتخابات کشور و از جمله انتخابات شوراهای اسلامی از سوی اکثریت شهروندان و حتی گاها از سوی انسانهای با دارای دید وسیع تر ی و جامعه شناسی بالاتر از سطح عموم جامعه، از #نقص محاسباتی مشکل داری برخوردار بوده لذا افراد غیر متخصصی را برای  یک کار کاملاً #تخصصی انتخاب می کنند. ضرر و زیان چنین انتخاباتی معمولا بعد از پایان دوره صدرات منتخبین  خودش را نشان خواهد داد، یکی از عناصر بروز چنین پدیده ای #قوم گرایی  
داستان کوتاه بعدی احتمالا این باشد "  زیور آلات و قاشق های نقره ی ، میراث مادر بزرگ    فرستنده :  جناب آقای بهرام میرزایی طايفه کردشولی آراستن صحرای کافتر و چشمه رعنا  دارای چمنزارهای زیبا و درخشان و چشمه های جاری اب اشک چشمی همراه با سیاه چادر و فرش و صنایع دست بافت طايفه مهم و بزرگ کردشولی در ییلاق با صفای بهاران  شهرستان اقلید فارس چیدمان و تزیینات فرش سنتی و محلی و بر پایی سیاه چادر طايفه کردشولی در ییلاق اجدادی انها واقع 
تو شاه بیت تمام سرودهای منیمیان طايفه یاس ها تو یاسمنی رئوف آل محمد تو را لقب دادند تو مرهم همه ی سینه های پر محنی تو اِبن بابِ حَوائج ، اَبا الجوادی تو علی و فاطمه هستی حسینی و حسنی میان صحن تو قرآن گشودم و دیدم نگفته آیه قرآن به غیر تو سخنی بیا بخر همه آنچه که ندارم را بیا ببر دل من را به چشم هم زدنی تو اسم اعظمی و در حرم ، محال همه کنار پنجره فولاد، می شود شدنی حدیث ابن شبیب تو شاهد حرفم تو روضه خوان عزای شهید بی کفنی شاعر؛ زینب اثنی عشری
(زنگ انشاء)(بازرس)اینبار مثل همیشه زنگ انشاء چه خوب وچه بد بالاخره گذشت؛ولی جالبتراینکه یکروزمدیر اومده بود وسرصف سخنرانی کرد اونهم درمورد اینکه قراراست 2 روز دیگه بازرس به مدرسه امان بیاید وچقدرهم تأکید داشت که:اولاً شما بچه ها بایدبیشتر به درسهایتان اهمیت بدهید وهمینطور موقعی که معلم تان سر کلاس درس میدهد بیشتر دقت کنید که همانجا زود درس را یاد بگیرید و همۀ اینهارو برای شب امتحان نگذاریدو.دوماً باید در رفتار وکردارتان نسبت به یکدیگربی
دلیل کوچ از نمداد و تفرقه و جدایی بین طايفه کرویی: یکی ازعلل  مهم کوچ میرزای بزرگ و خاندانش از نمداد رواج خونریزی و برادر کشی میان دو فرقه کرویی یعنی فرامرزی با خاندان نامبرده است.و میرزا که از این اتفاق بسیار ناراحت بود سعی کرد تا رفع خصومت کند اما متاسفانه موفق به انجام چنین امری نشد و وقتی تمام راه ها را بر خود بسته دید تصمیم به کوچ گرفت .و به سوی قلعه گنج حرکت کرد و در بند چاهرضا مستقر شد .و از طايفه هوت کرمی همسری برگزید که صبیه گمشاد بود
طوایف علاءالدینی هم شامل ۶ طايفه بزرگ به نامهای دهه (طايفه) شیخ، مَحْمَد، خاجَمیر، قنبر، میراَحمد و نعمت الله می باشند. هرچند که تا پنجاه سال گذشته، علاءالدینی ها بیشتر در شمال خاک بهمئی ساکن بوده اند امّا امروزه با پیشرفت وسایل ارتباطی و فراگیر شدن ارتباطات، بیشتر گستره خاک بهمئی از عَلاء، تنگ چویل، سَرپُر، سَردو و  دیشموک در شمال گرفته تا مُمْبی و ابوالفارس در جنوب خاک بهمئی و همچنین دالون در غرب و حتّی اخیراً شهر لِکَک (مرک
 شاهکار رئیس مجلس اول مشروطه ایران! علی مرادی مراغه ای@Ali_Moradi_maragheieدکتر
متین دفتری که جوا‌ن ترین نخست‌وزیر ایران در زمان رضاشاه پهلوی بود در
خاطراتش به داستان تلخی اشاره می کند که از خواندنش، دود از کله آدم بلند
می شود. او می نویسد:در زمانی که من معاون وزارت دادگستری بودم به
تازگی قانون مدنی به تصویب رسیده بود که بر اساس آن، ازدواج با دختر کمتر
از 15سال ممنوع شده بود روزی در دفترم نشسته بودم .یک مرتبه میرزا
محمودخان احتشام السلطنه که
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ شهادت مظلومانه و جانسوز جمع عاشقى از رزمندگان غیور اسلام که در ماموریت شریف حراست از مرزهای ایران ، توسط گروهک حقیر، تروریستی و مزدور سرویس های اطلاعاتی بیگانه به شهادت رسیدند ، موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی گردید و ملت ایران را داغدار کردطايفه زین الدینی  در بیانیه ای ضمن اعلام ا
می‌گویند ۷۰ روز حرم بسته بوده، اما من می‌گویم هفتاد سال هم نه که هفتصد سال حرم تعطیل بود. هفتاد روز تعطیلی حرم برای ما تعطیلی زندگی مان بود، غمبارترین روز‌هایی که می‌شود پشت سر گذاشت. رابطه ما با حرم آنقدر عمیق بود که خودمان هم نمی‌دانستیم در‌ها که بسته شد انگار از دریایی دور شدیم و تازه متوجه شدیم چه نعمتی را از دست داده‌ایم. ۷۰ روز دلتنگی. ۷۰ روز ایستادن پشت در‌های بسته‌ای که قبلا باز بوده برای آن‌ها که در نزدیکی حرمند، عالمی است،
(دفترچه خاطرات سپیده)(با طبیعت آشتی کنید)همیشه معلم انشاءمانحرفهای قشنگی از رعایت کردن نظافت ازخانه گرفتِ تاشهر وطبیعت و.ویا رعایت کردنقانون را برایمان توضیح می داد ودرمورد هرکدامشان ازما می خواست که انشاءی بنویسیمویا نظری بدهیم،وهمۀ ما هم هرکدام به نحوی البته برای خود شیرینی پیش معلم همیشهنظرات مثبتی ارائه می کردیم؛درصورتی که همۀ ما خوب می دانستیم که این نظراتی که میدهیم هیچکداممان به آن عمل نمی کنیم فقط حرف وبس.ولی با اینحال کم نمی آ
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: درگیری طايفه‌ای در ممسنی یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت.سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس  اظهار کرد: حدود ساعت ۱۱ امروز پنج شنبه در پی تماس تلفنی با پاسگاه ماهور مبنی بر نزاع و درگیری در روستای برم سیاه ماهور از توابع شهرستان نورآباد ممسنی، بلافاصله عوامل پاسگاه به محل اعزام شدند.سرهنگ محمدی تصریح کرد: در بررسی این موضوع مشخص شد درگیری بر سر مرتع و چراگاه دام بی

آخرین جستجو ها

cilriafifi عشق و دوستی نماز، ذكر الله ilavevew rcolmandstilos رساله امام خامنه ای سلمه الله تعالی نمایندگی فروش بیسیم کنوود|بیسیم موتورولا|پوکسینگ و انواع واکی تاکی مجاز,09122022286 دانلود آهنگ جدید به سوی خدا بزرگترین مجله درمانی بیماری های نشیمنگاهی