نتایج جستجو برای عبارت :

سی دی مکمل ها کنگره

چه افرادي باید مکمل آهن مصرف کنند؟ مکمل های آهن می توانند سطوح کم آهن را بهبود بخشیده یا کم خونی فقر آهن را درمان کنند. نتایج استفاده از آنها می تواند سریع‌تر از مداخلات غذایی نمایان شود و اغلب به عنوان روش درمان در نظر گرفته می شوند.
مکمل آب گیری L2 سلوکورآب یک عنصر همیشه حاضر در بدن ما در بین پوست و عضلات می باشد و دفع بیش از اندازه این عنصر از بدن ضررات جبران ناپذیری به بدن ورزشکار می زنداین محصول از جمله بهترین مکمل های موجود در بازار می باشد که علاوه بر دفع آب مواد معدنی و ویتامین های لازم را نگه می دارد .شرکت تولید کننده : Cellucor آمریکاتعداد کپسول : ۸۰  عدد
چه شما شخصی‌ باشید که تازه دوره حجم تان به پایان رسيده باشد و چه تنها بخواهید از میزان وزن خود بکاهید برخی‌ از مکملها در این راه واقعا میتوانند شما را یاری کنند.با ۵ مکمل معرفی‌ شده در زیر شما میتوانید چربی‌ سوزی خود را سرعت بیشتری بخشید و در عین حال ماهیچه‌های خود را نیز حفظ کنید. ۵ مکمل برتر برای دوره کاتال‌ کارنیتینعصاره چای سبزآمینو اسيد‌های شاخه دارسي‌ ال‌‌ ای (CLA)روغن ماهی‌
شاید شما هم فکر می‌کنید که اگر فقط مکمل مصرف کنید می‌توانید به بیشترین حجم برسيد کاملاً در اشتباه هستید. هر چیزی برنامه‌ای می‌خواهد و مصرف مکملها هم همینطور! شاید باور نکنید ولی اگر یک مکمل را با برنامه‌های مختلف مصرف کنید از همان مکمل، متفاوت‌ترین نتایج را بدست خواهید آورد. ما هم برای افزایش حجم دو برنامه‌ را برای افزایش حجم عضلات برای شما آماده کرده‌ایم که در ادامه آمده است.
دستور جلسه این هفته جهان‌بینی در ورزش، هست، ورزش در کنگره ۶۰ نقش منحصر به فردي دارد و استفاده مؤثر از ورزش برای درمان و سلامتی بسيار مفید بوده است و در کنگره ۶۰ اهمیت آن از طریق عملی تشخیص داده‌شده است.
می‌توان گفت فرآیند تغییر، تبديل و ترخیص مکمل یکديگر هستند و باید در پی هم انجام‌پذیرند و یا مثال ديگر اینکه آسایش و آرامش و به دست آوردن جایگاه بالاتر در بعد بعدي مکمل انجام کارهای ارزشی و درست در این بعد از زندگی هست.
به نام قدرت مطلق اللهسخنان استاد دستور جلسه ی امروز ،جهانبینی در ورزش،است.در کنگره ،۵ درصد درمان ما را داروی اوتی  تشکیل می دهد،و ۹۵ درصد ديگر آن را جهانبینی مشخص می کند.که نقش مهمی در درمان ما دارد.این دستورجلسه ،قبلا این بود که من برای چه ورزش می کنم_جهانبینی.و حالا خلاصه شده است،جهانبینی در ورزش است.اگر جهانبینی در ورزش ما نباشد،برد و باخت ،هدف ما می شود،ولی هدف ما در ورزش ،به حال خوش رسيدن و آرامش داشتن ،است.برای چه ورزش می کنیم؟ب
طب مکمل و درمان تومورهادر طب سنتی و گیاهی از داروها و گیاهان برای درمان تومورها استفاده می شود . تجربه نشان داده است که در طولانی مدت این روشها موثر واقع می شوند.برای نمایش فیلم روی عکس بالا کلیک کنید
همه ما به دنبال مکمل خود هستیم مثل استاد که در شاگرد، خودش را می‌بیند. شیطان یکی از مکملهاست؛ نیروی مکمل موتور حرکت است مانند حیوانات درنده که به دنبال نیروهای ضعیف هستند. اگر نیروی مکمل نباشد هستی نابود می‌شود.
سلام دوستان الهام هستم همسفر برداشت من از سي دي همسفر این است که ما وقتی به کنگره می اییم باید به خاطر خودمان باشدمن به خاطر مسافرم وارد کنگره شدم ولی با آموزش هایی که گرفتم فهمیدم تخریب من از مسافرم خیلی بیشتر است وباید به کنگره بیایم برای خودم نه مسافرم .باید دانش خودم را زیاد کنم که حالم خوب باشدتا بتوانم به مسافرم کمک کنم فهمیدم من همسفر نقش مکمل دارم وتا زمانی که دانش نداشته باشم نمی توانم هیچ کمکی به مسافرم بکنم.تاریکی مثل تار است که دو
به نام قدرت مطلق اللههستی در حال حرکت است، می‌گردد تا مکملخود را پیدا کند و توسط مکمل کامل شود چراکه خلقت طوری است که به‌تنهایی ناقص هستیمیعنی همه وَتر هستند و باید شفع شوند. کامل کردن به صورت‌های مختلف هست گاهی برای فیزیولوژی،مکمل لازم است و گاهی برای آگاهی و افکار دنبال مکمل می‌گرديم.شیطان نیروی مکمل ماستو باعث حرکت در آدمی می‌شود. هر چیزی که در طبیعت وجود دارد دارای هدفی است و به دنبالهدف درحرکت است تا به آن برسد.
در وادي پنجم فهمیدم با نشستن و فقط فکرکردن به جایی نمی رسم؛ حتماً باید تلاش و حرکت کنم تا به خواسته‌هایم برسم و باید تسلیم کنگره باشم. از ضدارزش‌ها دوری کنم، خوددار باشم، به آن چیزهایی که دارم قانع باشم؛ ولی قبل از ورودم به کنگره چیزهای زیادي از خداوند و از مسافرم می‌خواستم.
می‌توان گفت فرآیند تغییر، تبديل و ترخیص مکمل یکديگر هستند و باید در پی هم انجام‌پذیرند و یا مثال ديگر اینکه آسایش و آرامش و به دست آوردن جایگاه بالاتر در بعد بعدي مکمل انجام کارهای ارزشی و درست در این بعد از زندگی هست.
به نام قدرت مطلق اللهروز دوشنبه مورخ 98/10/09جلسه دوم از دوره دوازدهم، سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی نیک‌آباد با دستور جلسه " جهان بینی در ورزش" با نگهبانی کمک راهنما همسفر خانم فاطمه استادي همسفر خانم اکرم دبیری همسفر خانم فاطمه رأس ساعت 16:00 آغاز بکار نمود.روش دي اس تی و شربت تریاک نیاز به مکمل هایی دارد که یکی از این ابزارها که به عنوان مکمل می توان از آن استفاده کرد ورزش است نمی گوییم که اعتیا
سازندگان مکمل های بیوتین ادعا می کنند که مصرف آنها یک راه عالی برای جلوگیری از ریزش مو و سست شدن ناخن ها بوده و سلامت پوست را تضمین می کند. به گزارش بهداشت نیوز بیوتین یا همان ویتامین B7یک ویتامین محلول در آب است که در بسياری از مواد غذایی یافت می شود؛ از جمله گوشت گاو. با این حال در مقادير کمتر، زرده تخم مرغ، تخمه آفتابگردان، آجیل و سبزیجاتی مانند آووکادو نیز حاوی بیوتین هستند. بیوتین برای متابولیسم اسيدهای چرب و کربوهیدر
سلام دوستان رضوان هستم یک همسفر حقیقتا زن و مرد مکمل هم ديگر هستند. جنسيت مهم نیست ما نمی توانیم بگوئیم کدام بالاتر است، آیا قطب مثبت مهم است یا منفی یا قطب جنوب یا قطب شمال هر کدام مهم و مکمل همديگر  هستند. در هستی یک سری چیز ها هست که در باغ سبز دارد وقتی وارد آن قسمت می شوی به باتلاق و دخمه می رسي از یک مسئله کوچک شروع می شود به جاهای ديگر می رسد. 
برخی از افراد از نعمت داشتن پوستی سالم و صاف برخوردارند اما برای بقیه ما این گونه نیست. اگر شما یکی از میلیون ها فردي هستید که از مشکلات پوست رنج می برند، قطعا حس ناامیدي ناشی از آن را درک می کنید. شما خواه آکنه و روزاسه دارید یا پوست خشک و چرب یا هر یک از سایر مشکلات بی شمار سلامت پوست، ما درک می کنیم و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.سلامت پوست ما بسيار مهم است، آن هم نه فقط به دلایل زیبایی. آیا می دانستید که پوست در واقع یک عضو است؟ در حقیقت، آن
به نام خدا                           الحمدالله الذی خلق الازواج کلها.(پاک و منزه است خدایی که همه ممکنات عالم را جفت آفریده است.)ازدواج یک سنت پسنديده است که انسان با آن به تکامل می رسد. بقای انسان و حب ذات اوست. در کنگره ۶۰ خانواده خیلی اهمیت دارد و یکی از دستور جلسات هفتگی به نام ازدواج است. ازدواج مکمل و پایه زندگی انسان و نیمی از دين است. بنای یک زندگی باید بر اساس عشق و محبت باشد.
 سلام دوستان معصومه هستم یک همسفر:ورزش در کنگره ۶۰ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به‌طوری‌که گفته‌اند ورزش مکمل درمان اعتیاد است، آقای مهندس خیلی به ورزش کنگره اهمیت می‌دهند و این خیلی به نفع ما بوده است.
همه ما می‌دانیم که ورزش در سلامتی جسم و روان نقش بسيار مؤثری دارد. ورزش در کنگره۶۰ مکمل درمان است و هدف از انجام آن رسيدن به‌سلامتی، تعادل و حال خوش است. قسمت ورزش همسفران با حمایت‌های بنیان کنگره ۶۰ مهندس دژاکام، تلاشديده‌بان ورزش همسفران سرکار خانم آنی کماندار در رشته‌های مختلف ورزشی رشد خوبی داشته است و حدود یک سال است که شنای همسفران تهران نیز با تلاش،برنامه‌ریزی و پیگیری‌های ایشان و خانم سلوه در استخر پنها واقع در ضلعجنوب غربی می
کنگره ۶۰ معتقد است که ورزش مکمل درمان اعتیاد است و ما بایستی بدانیم که هدف از ورزش در کنگره رسيدن به حداکثر سلامتی و تعادل و حال خوش می‌باشد و هدف بعدي کمک به پیش برد اهداف کنگره ۶۰ و رساندن این پیام به جهانیان است که (اعتیاد درمان قطعی دارد).
بنام قدرت مطلق الله " استاد فرمودند" من پیام استاد سردار را به نام نیروی از دست رفته را به این دستور جلسه مرتبط میکنم و یک‌مثلث داریم قاعده مثلث موضوع مربوطه و یک ضلع کمک‌من به کنگره و یک راس هم کمک کنگره به من است .
اولین کمک کنگره به ما ، کمک علمی است . کنگره 60 صورت مسئله اعتیاد را به ما می آموزد و ما با استفاده از علم و دانش کنگره ، مفهوم اعتیاد را می آموزیم . با علم کنگره 60 می آموزیم که اعتیاد چیست و مصرف کننده مواد مخدر در چه جایگاهی قرار دارد . کنگره 60 با علم خود ، چگونگی درمان اعتیاد را به ما آموزش می دهد ، علمی که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد . کنگره 60 با علم خود چگونه زندگی کردن و بهترین زیستن را در ادامه به ما می آموزد .
کمک کنگره به من و خدمت من به کنگره ( مادي و معنوی )اولین کمک کنگره به ما ، کمک علمی است . کنگره 60 صورت مسئله اعتیاد را به ما می آموزد و ما با استفاده از علم و دانش کنگره ، مفهوم اعتیاد را می آموزیم . با علم کنگره 60 می آموزیم که اعتیاد چیست و مصرف کننده مواد مخدر در چه جایگاهی قرار دارد
" ما انسان‌ها برای اینکه بخواهیم صفت‌های گذشته خود را به صفت‌های خوب تغییر دهیم، نیاز به ایجاد تغییرات داریم که در صورت ایجاد تغییرات می‌توانیم تبديلات را شکل دهیم و درنهایت ترخیص شویم؛ به عبارتی صفات زشت خود را به صفات خوب تغییر دهیم که ما نمونه‌های زیادي از این تغییرات و تبديلات را در کنگره مشاهده کرده‌ایم و می‌توانیم به‌عنوان الگو از این نمونه‌ها استفاده کنیم"
وظیفه همه‌ی اعضا کنگره این است که در حد توانایی‌مان چه مالی و چه آموزش دادن و آموزش گرفتن به کنگره کمک نماییم چون خدمت به کنگره خدمت به خودمان است و شکرگزاری را یاد بگیریم.
ورزش از نگاه کنگره 60مکمل درمان است و این نتیجه ديدگاه و جهان بینی درستی است که در کنگره 60 به ورزشکاران داده می شود.البته ورزشکاران کنگره 60 به دلیل غلبه بر بیماری اعتیاد همگی قهرمان واقعی هستند.زیرا قهرمان واقعی کسي است که بر نفس خود غلبه کرده است.کارگاه آموزشی مجازی با دستور جلسه "جهان بینی در ورزش" به استادي "هم سفر سمیرا" لژیون یازدهم نمایندگی کاسپین برگزار گرديد.
 سيدي ها نه تنها یک منبع آموزشی هستند بلکه مانند یک مکمل عمل می کنند. ما در جلساتعمومی و جلسات لژیون آموزش می گیریم ولی همه ی این ها نیاز به یک مکمل دارند کهاین مکمل همان سي دي ها هستند.
به نام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم یک همسفر" به بهانه جشن همسفر " فرصتی دست داد تا این مشارکت را بنویسم امیدوارم همسفرانی که در کنگره در حال آموزش هستند و دل شکسته و نا امید هستند بخوانند و بدانند که پایان شب سيه سپید است ‌.زمانی که من وارد کنگره شدم مسافر نداشتم و این مساله کمی روحیه مرا تحت الشعاع قرار میداد و حس غریبی به من دست میداد .با شروع آموزشها در کنگره این پرسش برایم مطرح شد چرا به کنگره می آیم ؟هدف من‌چیست؟
پنجمین جلسه از دوره هجدهم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه مسافران شعبه آزادي با استادي مسافر فرشادونگهبانی مسافر قاسم و دبیری مسافر یونس با دستور جلسه کمک کنگره من به کنگره و کمک کنگره به من در روز یکشنبه مورخ 98/10/15 راس  ساعت 17: آغاز به کار کردخلاصه سخنان استاد:

آخرین جستجو ها

دکادیزاین prodmenttelti فروش ساعت ابزار عینک قهوه ساز ژل اسپری تاخیری موبر درون نوشته های من bourwordlowoods suddenly roaslidenun nolamevil thankdicourdei sazmagame