نتایج جستجو برای عبارت :

سی دی دنیای.درون

سلام دوستان افسانه هستم یک همسفرما مثلثی داریم که یک ضلع ان دنیای درون و یک ضلع آن دنیای بیرون و یک ضلع آن خود ماهستیم . دنیای درون از دنیای بیرون به  مراتب بزرگتر است چون دنیای درون از روز الست بوده است . ما اختیاری روی دنیای بیرون نداریم ولی دنیای درون کاملا تحت کنترل و اختیار ماست.
برداشت از ؛ سي دي دنیای درون مبحث در مورد درون و برون ما است ، وقتی که می‌گویند درون و برون ما یعنی دنیای درون و دنیای برون ما کمتر از یک جهان نیست ، در اینجا یک مثلث تشکیل می شود یک راس دنیای درون یک راس دنیای برون و در قاعده ما هستیم ک ما متعادل کننده دنیای درون و برون خودمان هستیم بعضی از انسان‌ها هستند که با یک حرف خیلی زود به هم می‌ریزند اینجور آدمها نامتعادل هستند و متعادل نیستند انسان‌هایی که ثابت قدم هستند هیچ کسي نمی‌تواند دنیای درو
برداشت : سيدي دنیای درون مبحث درمورد درون و برون ما است ، زمانی که می‌گویند درون و برون ما یعنی دنیای درون و دنیای برون ما کمتر از یک جهان نیست ، در اینجا یک مثلث تشکیل می‌شود ، یک راس دنیای درون و یک راس دنیای برون و در قاعده ما هستیم ک ما متعادل کننده دنیای درون و برون خودمان هستیم . 
خانه اصلی ‌مان دنیای درون ماست و تنها بخش کوچکی از آن در دنیای بیرون است. دنیای درون مان قدمتی بسيار طولانی دارد و از روز حقیقت و الست سرچشمه گرفته است اما دنیای بیرون ما قدمتی شاید چندين ده ساله طبق سن مان دارد و با مردن از بین می‌رود زیرا فانی است اما آنچه باقی می‌مانند دنیای درون است.
به نام خدا سخنان کمک راهنما خانم میترااگر جهان را به دو دنیای درون و بیرون دسته‌بندي کنیم متوجه می‌شویم که دنیای بیرون به‌ اندازه دنیای درون بزرگ نیست دنیای بیرون به‌طور کامل در اختیار ما نیست اما دنیای درون تمام و کمال در اختیار ماست. به‌این‌علت می‌گوییم دنیای درون بزرگ‌تر هست چون درون ما محتوی اطلاعاتی است که از الست تا امروز در ما بوده و هست و خواهد بود.
در این سي دي آقای مهندس از دنیای درون و بیرون انسان‌ها صحبت کردند؛ که درواقع همان صور پنهان و آشکار است؛ و گفتند که این دنیا بستگی به ما دارد که آن را چگونه بسازیم؛ و با یک مثلث آن را توضیح دادند که یک ضلع آن دنیای درون و یک ضلع آن دنیای بیرون و قاعده‌ی مثلث خود شخص است.
دنیای درون کاملا بستگی به تفکر ما دارد. ما دنیای بیرون را نمی توانیم هر طور که میخواهیم بسازیم ولی دنیای درون را هر طور که بخواهیم، می توانیم بسازیم و تصویر آن را نقاشی کنیم و این نعمت بسيار بزرگی است. حال این انسان است که می تواند دنیای درون خود را بسيار وحشت آور، نا امید کننده و ویرانگر بسازد و یا خیلی خوب  و زیبا 
همه چیز از درون من و در ادامه، باورِ من آغاز می‌شود. اگر بدانم که درونم دنیای بسيار وسيع، پر از ذراتی از وجود قادر مطلق است، ديگر بسان کودکانی نمی‌مانم که دومینوی وجودشان را طوری بنا می‌کنند که با کوچکترین تلنگر اشخاص تا انتها بریزد و ویران شود.
                سلام دوستان مهديه هستم هم‌سفردرون انسان کمتر از یک جهان نیست و حتی ممکن است از دنیای بیرون هم بزرگتر باشد.این ما هستیم که دنیای درون خودمان را می سازیم. انسان هایی که مالک درون خودشان نباشند نامتعادل اند و مشکل دارند و با کوچک ترین حرفی، افکار آنها به هم می ریزد و دنیای درون شان خراب می شود.
 هرچقدر انسان ازنظر دانش و معرفت و تزکیه و پالایش و آگاهی به‌مراتب بالاتری برسد، هیچ احدي نمی‌تواند دنیای درون او را به هم بریزد. و هرچقدر انسان ضعیف‌تر باشد، هرکس می‌تواند با یک حرف او را مثل شعله‌های آتش شعله‌ور کند و به ویرانی بکشد. نکته مهم این‌که، کسي متعادل‌تر است، که هیچ‌کس نتواند دنیای درون او را به هم بریزد. حال چه کسي خودکشی می‌کند؟ کسي که در دنیای درون شکست بخورد. و اگر کسي در دنیای بیرون شکست بخورد ولی دنیای درونش قوی باشد
به نام قدرت مطلق الله درون هر انسانی را تفکراتش می‌سازد اینکه فرد چی فکر می‌کند دنیای درونش را می‌سازد. اگر تفکر منفی باشد، پر از ناامیدي، افسردگی، کینه، حسادت، نفرت.دنیای درون من یک دنیای وحشت‌آور ویرانگر است، اما اگر این ناخالصی‌ها را کم‌کم تزکیه کنم و در زمان مشکل به‌جای شخم زدن دنیای درون به فکر سازندگی باشم می‌توانم یک دنیای درون مثبت نگر همراه با آرامش داشته باشم.
با عادت شکرگزاری نعمت های بیشتری به سمت شما جذب می شودشکرگزاری باعث می شود افکار و دنیای درون شما کاملاً تغییر کند و همانطور که می دانید با تغییر دنیای درون شما دنیای بیرون شما هم تغییر می کند و اتفاقات خوب بیشتری برای شما رخ خواهد داد.بنابراین مراقب باشید که آنقدر غرق اهداف آینده خود نشوید که داشته های فعلی خود را از یاد ببرید. این توصیه دارن هاردي را جدي بگیرید، تمرکز خود را از نداشته ها و شکست هایتان بردارید و در عوض بر روی داشته ها و موفقی
کمک راهنمای محترم سرکار خانم محبوبه در برداشت خود از سيدي دنیای درون نوشتند: انسان‌هایی که صاحب و مالک درون خود نیستند نامتعادل‌اند و با کوچک‌ترین حرف و سخنی آشفته و پریشان می‌شوند ولی انسان‌هایی که استوار و ثابت‌قدم هستند در دنیا هیچ‌کس نمی‌تواند آنها را به هم بریزد یعنی اگر ساختار درون درست و در تعادل باشد آشفتگی و به‌هم‌ریختگی بی‌معنی می‌شود. هرچه انسان‌ها ازنظر دانش، آگاهی و معرفت و همین‌طور تزکیه و پالایش در درجه بالا
کودک درون برای بسياری از بزرگسالان مفهومی مبهم و ناشناخته است. تقریبا همه‌ی آدم‌ها در دوران کودکی خود آرزوهای بسيار داشته و سرشار از رویاهای دور و دراز و حتی دست نیافتنی بوده‌اند. اکثر این امیال و رویا‌ها تحت تاثیر هنجارها و باید و نبایدهای دنیای بزرگسالی، سرکوب می‌شود. توقع انسان‌ها از خودشان و از زندگیشان پایین می‌آید و اسير دنیای روزمره می‌شوند. برقراری ارتباط دوباره و احیا کردن کودک درون همان چیزی است که شما را از این روزمرگی‌ها
برداشت از سي دي دنیای درونبه قلم همسفر فاطمه ع از لژیون دومهرچه انسان ازنظر داشتن معرفت آگاهی و تزکیه و پالایش به‌مراتب بالاتری برسدساختار دنیای درونش محکم و استوار است ولی هر چه انسان ضعیف باشد دنیای درونش سست‌ترو نامتعادل‌تر است و در این زمان است که انسان جهان درون را به دست نیروهای تخریبیمی‌دهد و هنگامی‌که بخواهد آن را پس بگیرد کار خیلی سختی است باید نبرد کند تا بتواندآن را پس بگیرد
اگر در زندگی برای هر کدام از ما مشکلاتی وجود دارد، این وادي می‌گوید دنبال راه حل مشکلاتت بیرون نباش، به امید این و آن نباش، همه چیز در درون و برون ما هست و ما باید از نیروی درون‌مان کمک بگیریم.
جهان ما دو سمت و سو دارد؛ یک سوی آن درون ماست و یک سوی آن بیرون ما هرکدام وسعت زیادي دارند، ولی دنیای درونی ما وسيع‌تر و منحصر به فردتر است.ما متعادل کننده‌ی دنیاهای خود هستیم، باید ارتباط آن‌ها را حفظ کنیم تا آسيب نبینیم و تعادل در ما ایجاد شود. 
                                 به نام خدا   خلاصه سخنان استاد:نفس شهر وجودي انسان است ، آنچه باعث حرکت ما میشود نفس است،وقتی انسان چیزی را میخواهد بدين معناست که این خواسته ،خواسته ی نفس است ؛در دنیای بعد از مرگ آنچه که به ما موجوديت می دهد نفس ماست.انچه که در این دنیا با آن زندگی میکنیم در دنیای پس از مرگ هم همراه ما خواهد بود،خواسته های نفس دوسته هستند معقول و غیر معقول؛خواسته های ما به شهر وجودي ما شک
درون مایه ی فیلم سينمایی غلامرضاتختی به روایت وکارگردانی بهرام توکلی عشق خدمت به مردم وبی توجهی به حکومت ظالم  وفاسد هرچندقهرمان وپهلوان ومحبوب همه باشی درنهایت به بیکاری وانزوا ومرگ  می رسي.
 مسئله سایه درون سایه، اول در نور و روشنایى، قابل هیچ‌گونه رؤیتى نیست، مگر در درون خود، مسافر باتجربه باشیم تا براى ديدن تصویر دوم در اولى، بعد از اصل سایه، خود را مهیا نماییم. عرفا، پیامبران و كسانى كه كشف و شهود دارند در درون خودشان مسافر  هستند، آن‌ها به درون خودشان سير کرده‌اند و می‌توانند سایه‌های بعدى  خود را ببینید، كه براى ما قابل‌رؤیت نیست.
به نام اولین عاشق که اوست .علژیون آموزشی "عالم عشق "  روز دوشنبه 99/06/24 باحضور گرم اعضای لژیون و استادي همسفر لیلا  و دبیری همسفر زهره با دستور جلسه "سي دي دنیای درون   "راًس ساعت 17 آغاز به کار کرد.به ادامه مطلب مراجعه کنید.
نقد و بررسي دو کتاب‌ آتش و خشم، درون کاخ سفید ترامپ» و ترس، ترامپ درون کاخ سفید» نشست نقد و بررسي کتاب های آتش و خشم، درون کاخ سفید ترامپ» و ترس، ترامپ درون کاخ سفید» ۲۰ بهمن ماه در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نشست نقد و بررس
پاورپوینت درس 3 علوم هشتم، از درون اتم چه خبر؟ فرمت فایل دانلودي: .pptxفرمت فایل اصلی: pptxحجم فایل: 26629قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:پاورپوینت درس 3 علوم هشتم دارای محیطی زیبا مطالب باکیفیت و بیشتر از حد کتاب درسي مخصوص دانش آموزان تیز هوش و معلمان برای تدریس در کلاسپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
فکر کردن به اتفاقات تلخ گذشته که دنیای درونمان را به هم می ریزد مثل به هم زدن لجن است و به‌جز آزار و اذیت و بوی بد چیزی به همراه ندارد.روز پنجشنبه 20/ 6/ 99 ، لژیون پنجم با موضوع "سي دي دنیای درون" به کمک راهنمایی خانم بتول و حضورهمسفران سفر اولی وسفر دومی رأس ساعت در دنیای مجازی آغاز به کار کرد.
به نام قدرت مطلق اللهدنیای درون بستگی به تفکر و باور ما دارد ما می‌توانیم آن را تبديل به دنیایی وحشتناک، ناامیدکننده، ویرانگر کنیم یا تبديل به دنیایی آباد و زیبا کنیم. ما باید درونمان را بشناسيم و در جهت آباد کردن آن سعی و تلاش کنیم که با سعی، تلاش و تزکیه است که کم‌کم لجن‌های درون ذره‌ذره از بین می‌روند و تبديل به کودهایی برای تقویت باغ‌های سرسبز درون ما می‌شوند.
 دنیای درون کاملاً بستگی به تفکر و باور ماست و هر طور دل‌مان بخواهد می‌توانیم آن را بسازیم. می‌توانیم هم چیزهای خوب هم چیزهای بد و دردآور و کینه و نفرت درست کنیم. اگر درون‌مان درست باشد، آن لجن‌ها تبديل به کود می‌شود و از بین می‌رود و فایده دارد.
در درون انسان همواره دو نیرو در حال جنگ و نبرد هستند (عقل و نفس) و از بیرون تحت القائات خیر و شر قرار میگیرند و مسافر در سفر اول و دوم همواره سعی دارد تا در این جنگ پیروز گردد و دنیای درون و بیرون یعنی صور آشکار و پنهان هر دو تبديل به یک شهر آباد گردند با فرمانبرداری و اطاعت از قوانین و فرامین خداوند تمامی وجود انسان راه خود را به سوی نیروی مافوق پیش گیرد .اگر در جسم انسان و نحوۀ کارکرد دستگاههای حیاتی و سلولها کاوش کنیم خواهیم ديد که تا چه انداز
"تصویر دنیای بیرون موضوع مهم فردي است که برای هرکدام ازما خیلی تعیین کننده است،هرکس ديدگاه خودش را دارد واین تصویر دنیای بیرون است که برای حرکت قدرت می‌دهد یا می‌تواند توان حرکت را بگیرد.تصویر دنیای بیرون می‌تواند باعث احساس آرامش شود ویا بالعکس.و این تصویر به چه چیزی بستگی دارد خیلی مهم است."
یکی‌از وسایلی که امروزه مضاعف کاربرد داراست سيفون است . کاربرد سيفون اکثر در کارها مرتبط با فاضلاب است و آنجا کاربرد داراست . ساختمان سيفون به شکلی است که بعد از هر بار تخلیه فاضلاب کمی آب در درون آن باقی ‌می‌ماند به گونه ای که‌این مایع رابطه فضای داخلی لوله فاضلاب و چاه را با فضای درون ساختمان انقطاع ‌می‌کند .
وصیت نامه مومنین كسانی هستند كه عمل صالح  انجام میدهند(صلح طلب هستند) و وصیت میكنند به حق  و به صبر و به مرحمه-----مومنین وصیت میكنند به راستگویی و صبوری و مهربانی و خواهان صلح و دوستی هستندآنها از  دروغگویی و خشم ونفرت و خشونت و جنگ دور هستند.-------------------------------------------انها در درجه نخست  به دنیای درون توجه میكنند وبا خویشتن خویش مهربان و  دوست هستند و در زندگانی خود از ارامش- خلوت و سكوت  لذت میبرند و بعد  به دنیای برون میپرد

آخرین جستجو ها

Tony's notes پیوند محبت کــد هــا و سفــارشــاتــ قصــر سایــہ MLB Cheap Boston Red Sox Jerseys Clearance For Sale With The Lower Price. جغرافیای ایران زمین irangeography کانکس | قیمت کانکس | وبلاگ تخصصی کانکس اسکابن وب لژیون همسفر اعظم امینی دفتراسنادرسمی 124 شوشتر استان خوزستان به سردفتری جعفرزلقی Brenda's blog مطالب اینترنتی