نتایج جستجو برای عبارت :

سی دی الکل دژاکام کنگره شصت

مهندس حسين دژاکام (بنیان کنگره60) در نامه خود به پرفسور بیل (ویلیام ال وایت) نوشت: تاجائیکه اطلاعات به من رسيده تاکنون هیچ‌یک از افراد کنگره 60 گرفتار بیماری کرونا نشده‌اند و افرادي که تحت درمان با Dst و Ot هستند، ماده Ot به علت ترکیبات خاص خودش، می‌تواند کمک مؤثر به سيستم ایمنی افراد تحت درمان بکند.
بیشتر انگیزه ی (بنیان جمعیت احیایی انسانی کنگره ۶۰"آقای مهندس  حسين دژاکام")دانستن و یافتن راهی برای خارج شدن از تاریکی و اعتیاد بود.در31 شهریور 1378 کنگره ۶۰تاسيس شد و در حال حاضر 22 سال از این هديه و نعمت خداوند می گذردآقای مهندس دژاکام علت برگشت به مواد احیا نشدن سيستمهای تخریب شده در اثر مصرف مواد و به کار نیفتادن غدد شبه افیونی و از تعادل خارج شدن سيتمهای جسم می باشد و در نهایت به یاری خداوند توسط مهندس دژاکام روشی ابداع شد که نتیجه ی ساله
یلیام ال وایت مدير پیشین انیسيتو ملی سوء مصرف مواد مخدر آمریکا » در نامه خود به مهندس دژاکام بنیان کنگره60 » نوشت: از شنیدن اخبار آغاز دوباره جلسات عمومی بسيار خرسندم. همچنین شادمان هستم که گزارش میدهید D.sap نقش خوبی در حفظ سلامتی اعضای کنگره ۶۰ دارد.
روز دوشنبه 21 بهمن 1398 چهارمین مراسم بستن پیمان و اهدا شال کمک راهنمایی در نمایندگی آکادمی با حضور بنیان کنگره 60 مهندس حسين دژاکام، ديده بانان و 120 تن از قبول شدگان در آزمون کمک راهنمایی سال 98 برگزار شد.در ابتدای جلسه بنیان کنگره 60، مهندس دژاکام و نیز ديده بان راهنمایان کنگره 60 آقای رضا ترابخانی و نیز ديده بان گروه خانواده، خانم آنی کماندار به حضار خوشامد گفتند. سپس مهندس دژاکام سخنانی را بیان کردند:
متن حکایتروزی از یک دکتر دعوت کردند تا در جمع معتادان به الکل سخنرانی کند. دکتر قصد داشت عملا به افراد حاضر در آن جمع نشان دهد که نوشیدن الکل برای سلامتی بسيار مضر و خطرناک است.او دو لیوان برداشت. در یکی از لیوان ها آب مقطر و در لیوان دومی الکل ریخت. سپس یک کرم خاکی را در لیوان آب مقطر انداخت. کرم آرام آرام شنا کرد و خود را به سطح آب رساند. آنگاه یک کرم خاکی ديگر داخل لیوان محتوی الکل خالص انداخت. کرم پیش روی همه تکه تکه شد.دکتر رو به جمعیت کرد و پر
تحصیل علم ،زمانی ارزشمند است که همراه با شعور و آگاهی و دانایی باشد. آقای مهندس دژاکام به اعضای کنگره ۶۰ سفارش می کنند که به تحصیل علم در رشته های مربوط به درمان اعتیاد و کنگره بپردازند ، تا در آینده بتوانند در رسيدن به اهداف کنگره ۶۰ و آکادمی موثر واقع شوند و خدمت کنند و این مهم اهمیت تحصیل و کار را در کنگره ۶۰ نشان می دهد.
بیشتر انگیزه ی (بنیان جمعیت احیایی انسانی کنگره ۶۰"آقای مهندس  حسين دژاکام")دانستن و یافتن راهی برای خارج شدن از تاریکی و اعتیاد بود.در31 شهریور 1378 کنگره ۶۰تاسيس شد و در حال حاضر 22 سال از این هديه و نعمت خداوند می گذردآقای مهندس دژاکام علت برگشت به مواد احیا نشدن سيستمهای تخریب شده در اثر مصرف مواد و به کار نیفتادن غدد شبه افیونی و از تعادل خارج شدن سيتمهای جسم می باشد و در نهایت به یاری خداوند توسط مهندس دژاکام روشی ابداع شد که نتیجه ی
مهندس دژاکام: تجربه بیش از 15 سال فعالیت در فضای مجازی باعث شد که ما بتوانیم با توجه به شرایط تمام جلسات خود را آنلاین برگزار کنیم مهندس حسين دژاکام بنیان کنگره60» در نامه خود به ویلیام ال وایت نوشت: بیش از 15 سال است که ما دارای سایت هستیم و همین‌طور کلیه شعب کنگره 60 و کلیه قسمت ها دارای وبلاگ هستند. من کنگره 60 و اعضای آن را دقیقاً مانند نیروهای نظامی آموزش داده‌ام که البته فرمان آن‌ها جنگ نیست، بلکه دادن محبت به هر کس که در وجودش نو
بهمناسبت بیست و دومین سالروز رهایی مهندس حسين دژاکام، بنیان کنگره 60 و هفته بنیاندر روز جمعه پانزدهم آذرماه سال 98، یک دوره مسابقات در رسته‌های ریکرو و کامپوندمیکس آقایان و خانم‌ها در مسافت 30 متر، بانام روز بنیان در ورزشگاه تختی در حضورمهندس دژاکام و همچنین، امین دژاکام، مجید سلامی، نادر فراهانی دبیر محترم ورزشیکنگره 60، یوسف آجرلو سرمربی باشگاه، مجید میر رحیمی سرمربی تیم ملی در رسته ریکروو جمع کثیری از کمانداران و اعضای کنگره 60، با حدود
دوره هشتاد و هفتم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادي و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری همسفر آرزو با دستور جلسه عدالت ، آیا همه افراد در کنگره 60 با هم برابرند ؟ در تاریخ 99/06/12 راس ساعت 09:35 آغاز به کار نمود.
روز دوشنبه 21 بهمن 1398 چهارمین مراسم بستن پیمان و اهدا شال کمک راهنمایی در نمایندگی آکادمی با حضور بنیان کنگره 60 مهندس حسين دژاکام، ديده بانان و 120 تن از قبول شدگان در آزمون کمک راهنمایی سال 98 برگزار شد. در ابتدای جلسه بنیان کنگره 60، مهندس دژاکام و نیز ديده بان راهنمایان کنگره 60 آقای رضا ترابخانی و نیز ديده بان گروه خانواده، خانم آنی کماندار به حضار خوشامد گفتند. سپس مهندس دژاکام سخنانی را بیان کردند:
شراب انسان های شرور را از وجود خود شیطانی می ساخت که به خود و ديگران آسيب جسمی وارد می آوردند و به همین خاطر توجه بیشتری شد . اما در مورد مصرف تریاک ؛ آن مسائل را که گفتیم : ایجاد نمی نمود . در نتیجه توجه خاصی بر آن نشد .
مهندس حسين دژاکام بنیان گذار کنگره60 » در نامه خود خطاب به بیل نوشت: مشکل اساسي بسياری از بیماری‌ها و یا منشأ و ریشه آن ها در سيستم‌ها x می‌باشد، برای این منظور تصمیم گرفته که تئوری x را روی نمونه‌های جانوری مثل موش‌ها به کمک استادان دانشگاه و دکتر نوروزی پیگیری کنیم.
بنام قدرت مطلق الله"  برای حفظ و نگهداری سيیتم کنگره همه افراد مسوول هستند .باید به حرمتها ارج نهاد .نباید راهنما به رهجو بگوید به چه کسي رای بدهید و به چکسي ندهید راهنما استاد است اما وکیل و قیم نیست .وگر میخواهید پایه های کنگره استوار باشد باید عمل سالم  عدالت سرلوحه کار باشد .از مسایل کوچک شروع میشود همواره در حال آموزشیم مسایلی در نظم هست که بسيار آموزش دارد .
دوشنبه 13 آبان 1398 گزارش لژیون پزشکان پارک طالقانی جمعه 1398/8/10؛ وادي دوم و تأثیر آن روی من» و سي دي الکل» برای یک صوت خوب، یک آهنگ خوب و یک ملودي خوب، دو چیز لازم است؛ یکی ساز و ديگری نوازنده. روان هم مثل صوت می‌ماند، ما برای یک روان خوب باید یک فیزیولوژی خوب داشته باشیم.
مهندس حسين دژاکام (بنیان کنگره60) در نامه خود به پرفسور بیل (ویلیام ال وایت) نوشت:مشکل بیماری کرنا در کشور من بسيار فعال است و مسئولین با تمام توان در حال مبارزه با آن هستند، خصوصاً پزشکان و پرستاران که تا پای جان در حال مبارزه با این ویروس کشنده هستند، من یک هفته قبل از اعلام مسئولین برای تعطیل کردن اجتماعات تمامی کارگاه‌های آموزشی و جلسات کنگره را تعطیل کردم و بلافاصله کارگاه‌های مجازی از طریق اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی به‌سرعت بر
روز معلم را به تمامی معلمان کنگره ۶۰ ، در رأس به معلم بزرگ کنگره، جناب آقای مهندس دژاکام و همچنین استاد امین دژاکام و خانواده محترم ایشان تبریک میگوییم.از طرف کلیه اعضای نمایندگی ساوه به همین مناسبت یک اسلاید شو تدوین گرديده که در ادامه مطلب شما را به ديدن این ویدئو دعوت میکنیم.
مکتوب سخنان مهندس دژاکام در خصوص دستور جلسه هفتگی (وادي دهم) به قلم همسفر زینبچند نکته هست که متذکر می شوم:متاسفانه طبق شرایط امسال نتوانستیم مراسم افطار را در کنگره ۶۰ داشته باشیم، عزیزان می توانند فطریه های خود را به حساب زمین کنگره ۶۰ واریز کنند.همانطور که قبلاً گفته بودم تولد ها را در لژیون ها بگیرید و حتماً درخواست کنند تا من مطلع شوم و کادوهایشان را بدهم.انشاالله بعد از ماه مبارک رمضان، جلسات را شروع می‌کنیم البته لژیون ها نوبت گذاری
** به نام قدرت مطلق الله **اولین جلسه ازپنجمین دوره سری کارگاههای  آموزشیبا دستور جلسه :OT  استاد جلسه:  مسافر صابر  نگهبان : مسافرعلی                                     دبیر: مسافراسماعیل       روزیکشنبه       مورخ 13 /1398/11  راس ساعت  17  برگزار گرديد.خلاصه سخنان استاد:من میخوام در مورد این دستور جلسه ازاین قسمت شروع کنم که مواد متشکل شربت تریاک یا هم
جلسهسوم از دور بیست و سوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60، نمایندگی شمس، روز دوشنبهمورخ 14 بهمن ماه 1398 به استادي مسافر کیوان نگهبانی مسافر سعید ودبیری مسافر فرهاد با دستور جلسه  OT »  رأس ساعت 17:00 آغاز به کارنمود.خلاصهسخنان استاد:درابتدا این هفته را به مهندس دژاکام، نگهبان ot، شورای ot، ایجنت های شعب و همۀ خدمت گزاران ot و در نهایت به همۀ مسافران کنگره 60 تبریکمی گویم، otمخفف اوپیوم تینکچر است،  اوپیوم واژۀانگلیسي
دوره هفتاد و هشتم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادي و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری همسفر لیلا با دستور جلسه در کنگره 60 چگونه قدردانی می کنیم در تاریخ 99/03/14 راس ساعت 9:00 آغاز به کار نمود. لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
دوره هشتاد و سوم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادي و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری همسفر منصوره با دستور جلسه کار،تحصیل،قدرت در تاریخ 99/05/08 راس ساعت 09:00 آغاز به کار نمود.
دوره هشتادم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادي و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری همسفر بنفشه با دستور جلسه حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است ؟ در تاریخ 99/04/04 راس ساعت 10:00 آغاز به کار نمود.
مهندس دژاکام : تجربه بیش از 15 سال فعالیت در فضای مجازی باعث شد که ما بتوانیم با توجه به شرایط تمام جلسات خود را آنلاین برگزار کنیم .مهندس حسين دژاکام بنیان کنگره60» در نامه خود به ویلیام ال وایت نوشت: بیش از 15 سال است که ما دارای سایت هستیم و همین‌طور کلیه شعب کنگره 60 و کلیه قسمت ها دارای وبلاگ هستند. من کنگره 60 و اعضای آن را دقیقاً مانند نیروهای نظامی آموزش داده‌ام که البته فرمان آن‌ها جنگ نیست، بلکه دادن محبت به هر کس که در وجودش نور موج داش
عملکرد لژیون نهم با دستور جلسه "سي دي الکل "عنکته ای وجود دارد که امان از این آدمیزاد که هر چیز مفیدي را می تواند تبديل به یک ماده مضر کند و فقط ما انسانها این قابلیت ها را داریم که اشرف مخلوقات هم تازه هستیم .
دوره هشتاد و هفتم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادي و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری همسفر آرزو با دستور جلسه عدالت ، آیا همه افراد در کنگره 60 با هم برابرند ؟ در تاریخ 99/06/12 راس ساعت 09:35 آغاز به کار نمود.
" به نام قدرت مطلق "سلام ، لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره معرفی کنیدسلام دوستان حسين هستم یک مسافر، مدت 7ماه و 25 دارم سفر می‌کنم آنتی ایکس؛ الکل، روش درمانdst با داروی ot با کمک راهنمایی خوبم آقای فرهاد هوشمند ورزش در کنگره والیبال.
دوره هشتاد و ششم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادي و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری همسفر بهار با دستور جلسه از سایت کنگره 60 چگونه استفاده می کنم، مقاله نویسي در تاریخ 99/06/05 راس ساعت 09:35 آغاز به کار نمود. 
خمر شامل آن چیز هایی است که حجاب و پوشش روی افکار و انديشه های انسان می کشد . الکل و مواد مخدر و مواد روان گردان و محرک ها و حتی افکار منفی شامل خمر هستند . نکته ی مهم این است که کلام خداوند برای یک مقطع خاص نیامده و جهان شمول و زمان شمول است و محدوديتی در زمان و مکان ندارد . 
خمر شامل آن چیز هایی است که حجاب و پوشش روی افکار و انديشه های انسان می کشد . الکل و مواد مخدر و مواد روان گردان و محرک ها و حتی افکار منفی شامل خمر هستند . نکته ی مهم این است که کلام خداوند برای یک مقطع خاص نیامده و جهان شمول و زمان شمول است و محدوديتی در زمان و مکان ندارد . 

آخرین جستجو ها

مجتبی خادم امام رضا ثبت ارزان شرکت - مشاوره ثبت شرکت Steve's page دانلود آهنگ جدید ایرانی Jennifer's notes Scott's blog durnivege enininen partdesdela مهارت های زندگی