نتایج جستجو برای عبارت :

سایت همسفران کنگره ۶۰ کرج

به نام قدرت مطلق اللهجلسه اول از لژیون مجازی همسفران کنگره ۶۰در روز سه شنبه نمایند گی حر در روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹در فضای،مجازی وبا مشارکت همسفران از ساعت ۱۷:۳۰بعدظهرآغاز بکار کرد.
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی شمس، لژیون ششم با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است؟》در روز شنبه 7 تیر ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به کار کرد.
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی شمس، لژیون ششم با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است؟》در روز شنبه 7 تیر ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به کار کرد.
خدمتی که هرکدام از ما و من می‌توانم به سايت کنگره انجام دهم این است که وقتی مطلبی را در سايت می‌خوانم و از آن مطلب استفاده می‌کنم بهتر است در قسمت نظر بروم و نظر خود را در مورد آن مطلب بنویسم تا با این کار هم دلگرمی به عزیزان خدمتگزار سايت بدهم و هم بشکلی دراین امر مشارکت داشته باشم وباعث شوم این عزیزان کارشان را بهتر انجام دهند و یا این‌که دل نوشته‌ای از زندگی خودمان را بنویسم و در سايت بگذارم تا شاید با این کار باعث شوم که یک نفر به کنگره ب
روز یک شنبه مورخ 99/1/25 دومین جلسه از جلسات آموزشی گروه سايت همسفران به نگهبانی همسفرمریم ودبیری همسفر فاطمه واستادی همسفر خانم ندا. وبه حضور اسیستانت محترم خانم زهره با دستور جلسه "ادب و احترام و روابط ما با جایگاههای کنگره 60 "راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.اگر کسی در کنگره چشم نگوید و ادب را رعایت نکند عین گردباد آن را از دایره خدمت خارج می کند. پس برای این که بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم باید ادب رعایت شود کسی که ادب را رعایت کند در اصل از تعادل خ
به نام قدرت مطلق اللهجلسه نهم از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزش خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران شعبه اروند آبادان و خرمشهر با دستور جلسه "کمک من به کنگره و کمک کنگره به من" با استادی "خانم سهام" و نگهبانی "خانم بدریه" و دبیری "خانم زینب" در روز دوشنبه مورخ 1398/10/16 راس ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.
جلسه هجدهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگیلویی پاستور روز شنبه 27 اردیبهشت‌ماه 1399 با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون یکم در باب دستور جلسه " در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره من چه کرده‌ام؟" پیش روی شماست:
جلسه دوم از دور هفدهم از سری کارگاه‌های آموزشی همسفران کنگره 60 بوشهر به استادی خانم معصومه با نگهبانی همسفر عفت و دبیری این‌جانب ریحانه با دستور جلسه بنیان کنگره 60 در روز دوشنبه 98/09/ رأس ساعت 16 در محل برگزاری جلسات آغاز به کار نمود.
مشارکت همسفران با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگرهکنگره به من آموخت که هرگز تسلیم نشوم و از خودم آدم بهتری بسازم. آدم مهربان تر، صبورتر و با نظم تر بشوم و اعتماد به نفس پیدا کردم به گونه ای که .
جلسه دوازدهم از دوره هفدهم سری کارگاههای آموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره 60 نمایندگی گیلان روز دوشنبه98/8/20 با دستور جلسه(روش DST و تجربه من از سایر روش ها)با استادی خانم رویا، نگهبانی خانم لعیا، دبیری خانم معصومه راس ساعت 15 آغاز به کار نمود .
مشارکت همسفران با دستور جلسه از سايت کنگره ۶۰ چگونه استفاده می کنم، مقاله نویسیوظیفه تک تک اعضای کنگره ۶۰ که راه درمان اعتیاد را پیدا کردند این است که روزی یک بار سايت کنگره ۶۰ را باز کند تا آمار بازدید بالا برود و وقتی مصرف کننده در مورد اعتیاد جستجو می کند، سايت کنگره ۶۰ بالا بیاید و آن مصرف کننده در اولین قدم راه درست را پیدا کند.
جلسه بیستم و یکم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگیلویی پاستور روز شنبه 17 خردادماه 1399 با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون ششم در باب "سی دی ژست" و دستور جلسه "چگونه در کنگره قدردانی می کنیم؟" پیش روی شماست:
دوره هشتاد و ششم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری همسفر بهار با دستور جلسه از سايت کنگره 60 چگونه استفاده می کنم، مقاله نویسی در تاریخ 99/06/05 راس ساعت 09:35 آغاز به کار نمود. 
پنجمین جلسه از دوره پنجاه و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران شعبه شادآباد، روزهای سه‌شنبه مورخ ۹۹/۶/۱۸ با استادی همسفر ربابه، نگهبانی همسفر فروغ و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه عدالت؛ آیا همه افراد در کنگره ۶۰ با هم برابرند؟ » رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.
چهارمین جلسه از دوره پنجاه و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران شعبه شادآباد، روزهای سه‌شنبه مورخ ۹۹/۶/۱۱ با استادی همسفر مریم، نگهبانی همسفر نوشین و دبیری همسفر مرجان با دستور جلسه چگونه از سايت کنگره ۶۰ استفاده می‌کنم » رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.
جلسه هجدهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگیلویی پاستور روز شنبه 27 اردیبهشت‌ماه 1399 با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون سوم در باب دستور جلسه " در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره من چه کرده‌ام؟" ، وادی چهارم و سی دی نفس و جسم؛ پیش روی شماست:
چهارمین جلسه از دوره سی وهشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی کمک راهنمای محترم خانم زهرا نمکی ونگهبانی همسفر توران و دبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه کمک کنگره به من وکمک من به کنگره در روز سه شنبه 98/10/17 ساعت16 آغاز به کار کرد.
قابل توجه همسفران کنگره 60ازامروز لژیونهای مجازی همسفران هفته ای دوبار تشکیل می شود .توجه داشته باشید تهران وشهرستان شنبه وسه شنبه برگزار میشود.شنبه ها ساعت ۱۸تا ۱۹سه شنبه ها ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ لژیون مجازی بعد ازکارگاه مجازی شروع میشود وحتما همه عزیزان باید درکارگاه مجازی دراینستا کنگره ۶۰ حضور داشته باشند .
دهمین جلسه از دور هفدهم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران شعبه آزادی با دستور جلسه کمک من به کنگره  و کمک کنگره به من‌ به  با استادی مسافر حمید و با نگهبانی مسافر علی اصغر و با دبیری مسافر صفی الله در روز پنجشنبه مورخ98/10/19 ساعت 17: آغاز به کار نمود .خلاصه سخنان استاد: 
گزارش تصویری دومین و سومین روز دیدار مسافران و همسفران کنگره 60 با آقای مهندس درجمعه 2فروردین و روز شنبه3 مورخ فروردین98سومین روز دیدار نوروزی اعضای کنگره 60 با آقای مهندس نیز برگزار شد که در این راستا یک اتوبوس حامل مسافران و همسفران از نمایندگی استان تبریز، یک اتوبوس حامل مسافران و همسفران از نمایندگی های استان اصفهان، یک اتوبوس هم حامل مسافران و همسفران نمایندگی اراک حضور داشتند، اما مسافران و همسفران استان تهران، سمنان، شهر کرد و دیگ
 امروز بیست و پنجم مهر ماه، همزمان با فعالیت ورزشی اعضای کنگره 60 به مناسبت هفته ایجنت  و اسیستانت و مرزبان، جشن کوچکی، به پاس قدردانی از زحمات بی‌دریغ تک تک این عزیزان در پارک طالقانی، با حضور جناب آقای مهندس دژاکام، مسافران و همسفران همراه برگزار گردید. خادمین مخلص کنگره، تلاشتان را در جهت تعالی اهداف کنگره ارج می‌نهیم. سلامت و برقرار باشید.
جلسه سیزدهم از دور چهل و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی همسفر مینا، نگهبانی همسفر مهناز و دبیری همسفر ایران، با دستور جلسه از سايت کنگره ۶۰ چگونه استفاده می‌کنیم و مقاله نویسی روز دوشنبه ۱۰ شهریور سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۵ آغاز به کارکرد.
دوره هشتاد و هفتم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری همسفر آرزو با دستور جلسه عدالت ، آیا همه افراد در کنگره 60 با هم برابرند ؟ در تاریخ 99/06/12 راس ساعت 09:35 آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلق اللهجلسه دوازدهم از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزش خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران شعبه اروند آبادان و خرمشهر با دستور جلسه "نظم و انضباط و احترام در کنگره 60" با استادی "خانم معصومه" و نگهبانی "خانم بدریه" و دبیری " خانم زینب" در روز دوشنبه 1398/11/07 راس ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.
هشتمین جلسه از دور سوم کارگاه های عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره ۶۰ لژیون خرم آباد با استادی کمک راهنمای محترم مسافر عقیل و نگهبانی مسافر محمد و  دبیری مسافر محسن بادستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره درتاریخ 1398/1019 رآس ساعت ۱۷ شروع به کار کرد. .
به نام قدرت مطلق اللهدوشنبه 8 دی ماه 99 هشتمین جلسه از دوره ی دوم سری کارگاههای آموزشی خصوصی همسفران لژیون بویین میاندشت،به نگهبانی همسفر زهره،استادی همسفر فاطمه و دبیری  همسفر مریم با دستور جلسه ی ( کمک کنگره به من و کمک من به کنگره) راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.
جلسه اول از دوره شصت و هشتم، سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/11 ساعت 9 آغاز به کار نمود.
جلسه اول از دوره شصت و هشتم، سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/11 ساعت 9 آغاز به کار نمود.
جلسه اول از دوره شصت و هشتم، سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/11 ساعت 9 آغاز به کار نمود.
جلسه نهم از دوره هفدهم سری کارگاههای اموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره 60 نمایندگی گیلان روز دوشنبه 98/7/29 با دستور جلسه ی ( D.SAP) با استادی کمک راهنمای محترم خانم سمیه ، نگهبانی خانم لعیا ، دبیری خانم معصومه راس ساعت 15 آغاز به کار نمود .

آخرین جستجو ها

ادبیات فارسی رضوی - متوسطه ی اول - خراسان رضوی شهرستان کاشمر clamjecalre تحلیل رفتار متقابل Mike's page سرزمین یخی cioghoslintu بلاگ شاپ لینکدونی ایرانی ★My Little Pony★ خرید سیم کارت