نتایج جستجو برای عبارت :

دنیای درون کنگره 60

سلام دوستان افسانه هستم یک همسفرما مثلثی داریم که یک ضلع ان دنياي درون و یک ضلع آن دنياي بیرون و یک ضلع آن خود ماهستیم . دنياي درون از دنياي بیرون به  مراتب بزرگتر است چون دنياي درون از روز الست بوده است . ما اختیاری روی دنياي بیرون نداریم ولی دنياي درون کاملا تحت کنترل و اختیار ماست.
برداشت از ؛ سی دی دنياي درون مبحث در مورد درون و برون ما است ، وقتی که می‌گویند درون و برون ما یعنی دنياي درون و دنياي برون ما کمتر از یک جهان نیست ، در اینجا یک مثلث تشکیل می شود یک راس دنياي درون یک راس دنياي برون و در قاعده ما هستیم ک ما متعادل کننده دنياي درون و برون خودمان هستیم بعضی از انسان‌ها هستند که با یک حرف خیلی زود به هم می‌ریزند اینجور آدمها نامتعادل هستند و متعادل نیستند انسان‌هایی که ثابت قدم هستند هیچ کسی نمی‌تواند دنياي درو
برداشت : سی‌دی دنياي درون مبحث درمورد درون و برون ما است ، زمانی که می‌گویند درون و برون ما یعنی دنياي درون و دنياي برون ما کمتر از یک جهان نیست ، در اینجا یک مثلث تشکیل می‌شود ، یک راس دنياي درون و یک راس دنياي برون و در قاعده ما هستیم ک ما متعادل کننده دنياي درون و برون خودمان هستیم . 
خانه اصلی ‌مان دنياي درون ماست و تنها بخش کوچکی از آن در دنياي بیرون است. دنياي درون مان قدمتی بسیار طولانی دارد و از روز حقیقت و الست سرچشمه گرفته است اما دنياي بیرون ما قدمتی شاید چندین ده ساله طبق سن مان دارد و با مردن از بین می‌رود زیرا فانی است اما آنچه باقی می‌مانند دنياي درون است.
به نام خدا سخنان کمک راهنما خانم میترااگر جهان را به دو دنياي درون و بیرون دسته‌بندی کنیم متوجه می‌شویم که دنياي بیرون به‌ اندازه دنياي درون بزرگ نیست دنياي بیرون به‌طور کامل در اختیار ما نیست اما دنياي درون تمام و کمال در اختیار ماست. به‌این‌علت می‌گوییم دنياي درون بزرگ‌تر هست چون درون ما محتوی اطلاعاتی است که از الست تا امروز در ما بوده و هست و خواهد بود.
در این سی دی آقای مهندس از دنياي درون و بیرون انسان‌ها صحبت کردند؛ که درواقع همان صور پنهان و آشکار است؛ و گفتند که این دنیا بستگی به ما دارد که آن را چگونه بسازیم؛ و با یک مثلث آن را توضیح دادند که یک ضلع آن دنياي درون و یک ضلع آن دنياي بیرون و قاعده‌ی مثلث خود شخص است.
دنياي درون کاملا بستگی به تفکر ما دارد. ما دنياي بیرون را نمی توانیم هر طور که میخواهیم بسازیم ولی دنياي درون را هر طور که بخواهیم، می توانیم بسازیم و تصویر آن را نقاشی کنیم و این نعمت بسیار بزرگی است. حال این انسان است که می تواند دنياي درون خود را بسیار وحشت آور، نا امید کننده و ویرانگر بسازد و یا خیلی خوب  و زیبا 
همه چیز از درون من و در ادامه، باورِ من آغاز می‌شود. اگر بدانم که درونم دنياي بسیار وسیع، پر از ذراتی از وجود قادر مطلق است، دیگر بسان کودکانی نمی‌مانم که دومینوی وجودشان را طوری بنا می‌کنند که با کوچکترین تلنگر اشخاص تا انتها بریزد و ویران شود.
                سلام دوستان مهدیه هستم هم‌سفردرون انسان کمتر از یک جهان نیست و حتی ممکن است از دنياي بیرون هم بزرگتر باشد.این ما هستیم که دنياي درون خودمان را می سازیم. انسان هایی که مالک درون خودشان نباشند نامتعادل اند و مشکل دارند و با کوچک ترین حرفی، افکار آنها به هم می ریزد و دنياي درون شان خراب می شود.
 هرچقدر انسان ازنظر دانش و معرفت و تزکیه و پالایش و آگاهی به‌مراتب بالاتری برسد، هیچ احدی نمی‌تواند دنياي درون او را به هم بریزد. و هرچقدر انسان ضعیف‌تر باشد، هرکس می‌تواند با یک حرف او را مثل شعله‌های آتش شعله‌ور کند و به ویرانی بکشد. نکته مهم این‌که، کسی متعادل‌تر است، که هیچ‌کس نتواند دنياي درون او را به هم بریزد. حال چه کسی خودکشی می‌کند؟ کسی که در دنياي درون شکست بخورد. و اگر کسی در دنياي بیرون شکست بخورد ولی دنياي درونش قوی باشد
من از وقتی وارد کنگره شدم بیشتر وقت‌ها در درون خودم در مورد سی دی ها و دستور جلسات مشارکت می‌کنم. این هفته هم که دستور جلسه در مورد گلریزان است در درون خودم شروع کردم به مشارکت کردن و تمام مشارکت‌های دوستان و مقاله ها و دلنوشته هایی که در طول این سال‌ها در وبلاگ‌ها خوانده بودم در ذهنم شروع به حرکت کردند.
در سال های گذشته کنگره ۶۰ سایتی مجزا برای خودش نداشت و در آن زمان یک سایت را شرکتی، برای کنگره راه اندازی کرد که مدت زمان طولانی طول می کشید تا یک مطلب از کنگره ۶۰ داخل آن سایت گذاشته شود و شاید به هفته‌‌ای ده مطلب می رسید.
به نام قدرت مطلق الله درون هر انسانی را تفکراتش می‌سازد اینکه فرد چی فکر می‌کند دنياي درونش را می‌سازد. اگر تفکر منفی باشد، پر از ناامیدی، افسردگی، کینه، حسادت، نفرت.دنياي درون من یک دنياي وحشت‌آور ویرانگر است، اما اگر این ناخالصی‌ها را کم‌کم تزکیه کنم و در زمان مشکل به‌جای شخم زدن دنياي درون به فکر سازندگی باشم می‌توانم یک دنياي درون مثبت نگر همراه با آرامش داشته باشم.
با عادت شکرگزاری نعمت های بیشتری به سمت شما جذب می شودشکرگزاری باعث می شود افکار و دنياي درون شما کاملاً تغییر کند و همانطور که می دانید با تغییر دنياي درون شما دنياي بیرون شما هم تغییر می کند و اتفاقات خوب بیشتری برای شما رخ خواهد داد.بنابراین مراقب باشید که آنقدر غرق اهداف آینده خود نشوید که داشته های فعلی خود را از یاد ببرید. این توصیه دارن هاردی را جدی بگیرید، تمرکز خود را از نداشته ها و شکست هایتان بردارید و در عوض بر روی داشته ها و موفقی
کمک راهنمای محترم سرکار خانم محبوبه در برداشت خود از سی‌دی دنياي درون نوشتند: انسان‌هایی که صاحب و مالک درون خود نیستند نامتعادل‌اند و با کوچک‌ترین حرف و سخنی آشفته و پریشان می‌شوند ولی انسان‌هایی که استوار و ثابت‌قدم هستند در دنیا هیچ‌کس نمی‌تواند آنها را به هم بریزد یعنی اگر ساختار درون درست و در تعادل باشد آشفتگی و به‌هم‌ریختگی بی‌معنی می‌شود. هرچه انسان‌ها ازنظر دانش، آگاهی و معرفت و همین‌طور تزکیه و پالایش در درجه بالا
در درون انسان همواره دو نیرو در حال جنگ و نبرد هستند (عقل و نفس) و از بیرون تحت القائات خیر و شر قرار میگیرند و مسافر در سفر اول و دوم همواره سعی دارد تا در این جنگ پیروز گردد و دنياي درون و بیرون یعنی صور آشکار و پنهان هر دو تبدیل به یک شهر آباد گردند با فرمانبرداری و اطاعت از قوانین و فرامین خداوند تمامی وجود انسان راه خود را به سوی نیروی مافوق پیش گیرد .اگر در جسم انسان و نحوۀ کارکرد دستگاههای حیاتی و سلولها کاوش کنیم خواهیم دید که تا چه انداز
کودک درون برای بسیاری از بزرگسالان مفهومی مبهم و ناشناخته است. تقریبا همه‌ی آدم‌ها در دوران کودکی خود آرزوهای بسیار داشته و سرشار از رویاهای دور و دراز و حتی دست نیافتنی بوده‌اند. اکثر این امیال و رویا‌ها تحت تاثیر هنجارها و باید و نبایدهای دنياي بزرگسالی، سرکوب می‌شود. توقع انسان‌ها از خودشان و از زندگیشان پایین می‌آید و اسیر دنياي روزمره می‌شوند. برقراری ارتباط دوباره و احیا کردن کودک درون همان چیزی است که شما را از این روزمرگی‌ها
برداشت از سی دی دنياي درونبه قلم همسفر فاطمه ع از لژیون دومهرچه انسان ازنظر داشتن معرفت آگاهی و تزکیه و پالایش به‌مراتب بالاتری برسدساختار دنياي درونش محکم و استوار است ولی هر چه انسان ضعیف باشد دنياي درونش سست‌ترو نامتعادل‌تر است و در این زمان است که انسان جهان درون را به دست نیروهای تخریبیمی‌دهد و هنگامی‌که بخواهد آن را پس بگیرد کار خیلی سختی است باید نبرد کند تا بتواندآن را پس بگیرد
جلسه ششم از دور هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی مجازی کنگره ۶۰ مخصوص همسفران لژیون شماره ۴ با کمک راهنمای خانم بتول و دستور جلسه دنياي درون با استادی خانم بتول و دبیری اینجانب ملیحه در روز دوشنبه در تاریخ ۹۹/۷/۱۴ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
آقای مهندس می‌فرمایند که در تیتر این دستور جلسه آمده (من) دراستحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره چه کرده‌ام؟ گفته‌شده من نه ما! پس هرکدام از ما باید این سؤال را از خودمان بپرسیم و در مورد پاسخی که برایاین سؤال در درون خودمان داریم تفکر نماییم و ببینیم آنچه ما برای کنگرهانجام داده‌ایم چقدر است و آنچه کنگره برای ما انجام داده چقدر؟!
همسفر لیلا: ستون جهان‌بینی مذکور در کنگره، نیروی اعجاب‌انگیز تفکر و اندیشه است. در این مرحله، اساس تفکر و برداشت انسان از جهان هستی، قدرت‌های ماورایی، دنياي عظیم و ناشناخته درون انسان و . تغییر می‌کند. در طی آموزش‌های مستمر، انسان به‌قدرت بالقوه تفکر و تعقل درونی خودآگاه می‌شود و درمی‌یابد با به‌کارگیری این موهبت الهی دنياي دیگری به رویش گشوده خواهد شد و حقایق ناگفته خلقت برایش آشکار می‌شود.
به نام قدرت مطلق اللهراهنما در کنگره باید انرژی‌اش را صرف کسانی کند که خواسته درمان داشته باشند، ما به کسی کمک می‌کنیم که از ما طلب کمک کرده باشند،انسان‌ها اختیاردارند و ما کسی را مجبور نمی‌کنیم، درسی دی می‌گوید احمق‌ها را به حالخودشان رها کنید، راهنما وقتش را برای کسی می‌گذارد که خواسته درون آن رهجو هست راهنماآن بذر و دانه را می‌بیند و به پرورش آن کمک می‌کند، ما در کنگره به رهجو زنگ نمی‌زنیم،اصرار نمی‌کنیم، کنگره به کسانی کمک می‌ک
اگر در زندگی برای هر کدام از ما مشکلاتی وجود دارد، این وادی می‌گوید دنبال راه حل مشکلاتت بیرون نباش، به امید این و آن نباش، همه چیز در درون و برون ما هست و ما باید از نیروی درون‌مان کمک بگیریم.
بنام قدرت مطلق الله " استاد فرمودند" من پیام استاد سردار را به نام نیروی از دست رفته را به این دستور جلسه مرتبط میکنم و یک‌مثلث داریم قاعده مثلث موضوع مربوطه و یک ضلع کمک‌من به کنگره و یک راس هم کمک کنگره به من است .
اولین کمک کنگره به ما ، کمک علمی است . کنگره 60 صورت مسئله اعتیاد را به ما می آموزد و ما با استفاده از علم و دانش کنگره ، مفهوم اعتیاد را می آموزیم . با علم کنگره 60 می آموزیم که اعتیاد چیست و مصرف کننده مواد مخدر در چه جایگاهی قرار دارد . کنگره 60 با علم خود ، چگونگی درمان اعتیاد را به ما آموزش می دهد ، علمی که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد . کنگره 60 با علم خود چگونه زندگی کردن و بهترین زیستن را در ادامه به ما می آموزد .
جهان ما دو سمت و سو دارد؛ یک سوی آن درون ماست و یک سوی آن بیرون ما هرکدام وسعت زیادی دارند، ولی دنياي درونی ما وسیع‌تر و منحصر به فردتر است.ما متعادل کننده‌ی دنیاهای خود هستیم، باید ارتباط آن‌ها را حفظ کنیم تا آسیب نبینیم و تعادل در ما ایجاد شود. 
کمک کنگره به من و خدمت من به کنگره ( مادی و معنوی )اولین کمک کنگره به ما ، کمک علمی است . کنگره 60 صورت مسئله اعتیاد را به ما می آموزد و ما با استفاده از علم و دانش کنگره ، مفهوم اعتیاد را می آموزیم . با علم کنگره 60 می آموزیم که اعتیاد چیست و مصرف کننده مواد مخدر در چه جایگاهی قرار دارد
اعتیاد به مواد مخدر هیچ مرزی نمی‌شناسد و هیچ‌کس از آتش ویرانگرش در اماننیست. بیشتر مردم تصور می‌کنند که مصرف‌کننده شخصی است که صلاحیت اخلاقیندارد و فردی خودخواه و بی‌خیال است که نمی‌خواهد درمان شود. کنگره ۶۰ می‌خواهد مفهومی را معرفی کند که می‌گوید اعتیاد؛ بیماری جسم، روان و جهان‌بینی است و برای اینکه با موفقیت درمان شود مسائل زیادی باید در نظر گرفتهشود. در کنگره، دو عنوان مسافر و همسفر داریم که مسافر در کنگره ۶۰ به معتاد خواهان رهایی
سلام دوستان سمیه هستم یک همسفر (لژیون دهم )شخصی با تمام ناراحتی، غم، دلشکستگی، نا آرامی، نا امیدی و بیماری وارد کنگره می‌شود، آن هم با چه بیماری؟ بیماری که تمام دنیا برای آن درمان ندارد و شخص از درون و بیرون نابود شده،  وارد کنگره می‌شود و.
وظیفه همه‌ی اعضا کنگره این است که در حد توانایی‌مان چه مالی و چه آموزش دادن و آموزش گرفتن به کنگره کمک نماییم چون خدمت به کنگره خدمت به خودمان است و شکرگزاری را یاد بگیریم.

آخرین جستجو ها

دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله سایت شبیه سازی مقالات مهندسی برق مخابرات ucadinen Billiga fotbollströjor pa Sweden On Line hemsida Cynthia's style Carolyn's blog lawbsonsirab هم آوا موزیک مراغه anatceima