نتایج جستجو برای عبارت :

دلنوشته همسفر همسفران ویلیام خانم

دلنوشته ای به قلم دو نفر همسفران قبول شده در جایگاه کمک راهنماییهمسفر رویا صابری و همسفر رویا خرقانی دو نفر از کسانی هستند که ماه گذشته شال مقدس کمک راهنمایی را از دستان پر مهر آقای مهندس دریافت نمودند؛ در ادامه ی مطلب حس و حال خود را در قالب دلنوشته ای زیبا تقدیم نگاه مهربانتان می نمایند.
دلنوشتهبا حضور در کنگره یاد گرفتم که در هر شرایطی چگونه خود را آرام کنم و افسار نفس خود را به دست بگیرم. یاد گرفتم که وقتی جایی از روزگارم آتش گرفت با دانایی و بی تأملی خودم بنزین آن آتش نشوم .
این ویروس باعث شد قدر چیز هایی که داشتم را بیشتر بدانمدلنوشته ای به قلم؛ همسفر حدیثههمسفر حدیثه، یکی از همسفران کوچک کنگره 60 می باشد که هم اکنون در لژیون همسفران کوچک عضو است. او در دلنوشته ای که در رابطه با حس و حال خود در این دوران نوشته؛ چنین عنوان کرد:گر چه این ویروس مرا از دوستانم دور کرده و باعث شدکه  تاکنون کنگره بیش از دو ماه بسته باشد ولی این نیز یک آموزش است؛ چراکهبه من آموزش داد قدر چیزهایی که دارم را بدانم.
دلنوشتههمیشه نیرویی جلوی من را می گرفت، که همان نیروهای منفی بود، که هر کاری انجام می دادند که من به خواسته ام  نتوانم برسم.  خدا را شکر الان که به کنگره آمده ام، متوجه شده‌ام باید تاریکی را لمس میکردم تا روشنایی را ببینم؛
روز دوشنبه مورخ 99/7/28 جلسه کمک راهنمایی با حضور کمک راهنماهای همسفران شعبه وکمک راهنماهای تازه واردین با دستور جلسه ورزش کردن راهنما ورهجو با نگهبانی همسفر خانم فاطمه ودبیری همسفر خانم سهیلا واستادی همسفر خانم مریم برگزار شد
" به نام قدرت مطلق "با سلام ، لژیون اول همسفران باباطاهر همدان در روز یکشنبه مورخ ۲۹ . ۱۰ . ۹۸ با دستور جلسه خوب وحشی با استادی خانم همسفر فاطمه ابراهیمی و نگهبانی همسفر لیلا و با حضور گرم اسیسانت محترم و راهنمای گرامی خانم معصومه راس ساعت ۱۸:۳۰ آغاز به کار نمود .
دلنوشتهعشق ناشی از معرفت است. انسانی که شناخت و آگاهی نداشته باشد، از کوچکترین رفتار دیگران آزرده می شود و انسانی که یاد نگیرد بی منّت محبت کند و انتظاراتش را از روی دیگران بر ندارد، نمی تواند به ورطه ی عشق و محبت قدم بگذارد.
" به نام قدرت مطلق "با سلام لژیون دوم همسفران باباطاهر همدان در روز یکشنبه مورخ ۲۹ . ۱۰ . ۹۸ به استادی کمک راهنمای محترم همسفر راحله و مشارکت خانم ها همسفر معصومه و همسفر مریم با موضوع سی دی منیت راس ساعت ۱۸:۳۰ آغا ز به کار نمود .
در روز چهار شنبه مورخ 98/09/13همسفران خانم سهام و خانم زینب رهجوهای کمک راهنمای محترم خانم عصمت و همسفر خانم معصومه رهجوی کمک راهنما محترم خانم دنیا و همسفر خانم الهام رهجوی کمک راهنما محترم خانم عاطفه گل رهایی خود را از دستان توانمند جناب مهندس دریافت کردند. ما همگی به ایشان تبریک می گوییم.
سومین جلسه ی  لژیون سردار در نمایندگی صائب تبریزی با دستور جلسه ی  " پس انداز " با استادی اسیستانت محترم همسفر خانم لیلا ، نگهبانی همسفر خانم رباب و دبیری همسفر خانم معصومه و با حضور همسفر خانم رعنادر مورخه ۹۹/۴/۹ ساعت ۱۰ صبح بصورت مجازی آغاز بکار نمود.
روز یک شنبه مورخ 99/1/25 دومین جلسه از جلسات آموزشی گروه سایت همسفران به نگهبانی همسفرمریم ودبیری همسفر فاطمه واستادی همسفر خانم ندا. وبه حضور اسیستانت محترم خانم زهره با دستور جلسه "ادب و احترام و روابط ما با جایگاههای کنگره 60 "راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.اگر کسی در کنگره چشم نگوید و ادب را رعایت نکند عین گردباد آن را از دایره خدمت خارج می کند. پس برای این که بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم باید ادب رعایت شود کسی که ادب را رعایت کند در اصل از تعادل خ
کارگاه آموزشی خصوصی همسفران شعبه سلمان فارسی با نگهبانی کمک راهنمای محترم تازه واردین همسفر خانم مژگان» و استادی کمک راهنمای محترم همسفر خانم نسیم» و دبیری همسفر خانم مریم» با دستور جلسه گلریزان» روز دوشنبه مورخ 99/8/19 راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.آقای مهندس می فرمایند: ما اگر دارایی های خودمان را با هستی به اشتراک بگذاریم، هستی هم گنج های خودش را با ما به اشتراک می گذارد و آنچه از اموال مان برای ما می ماند و در جهان های دیگر به کمک ما می آی
به نام خدا جلسه ششم از دور اول کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی تخت جمشید با استادی همسفر خانم فاطمه و نگهبانی همسفر  خانم میترا و دبیری همسفر خانم ندا با دستور جلسه نقش سی دی ها و نوشتن آن در آموزش »  روز شنبه ۹ آذر ماه ۹۸ در ساعت ۱۵ آغازبه کار نمود.
 روز چهارشنبه 98/11/2 آزمون کمک راهنمایی همسفران و مسافران لژیون ويليام وایت در شعبه ورزنده برگزار گردید و مسافر نیکوتین خانم زهرا از شعبه حر و مسافر نیکوتین خانم الهه از شعبه حسنانی در این آزمون قبول شدند، عرض تبریک خدمت بنیان کنگره 60 آقای مهندس سرکار خانم آنی عزیز و سرکار خانم کماندار عزیز و راهنمای محترم سرکار خانم جلالی داریم و از خداوند برای آقای مهندس و خانواده محترمشان سلامتی و شادی می خواهیم.
به نام قدرت مطلقجلسه هشتم از دوره سی و نهم  سری  کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسی روز دوشنبه مورخ ۲۳/ ۱۰/ ۹۸  با نگهبانی همسفر خانم وجیهه ،استادی همسفر خانم رها و دبیری همسفر خانم اعظم  با دستور جلسه " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. من با تمام مسافرانی هستم که احساس می‌کنند، همسفری ندارند و یا واقعاً همسفر ندارند. برادر عزیز من، خواهر عزیز من، دستت را به گرمی می فشارم، شما تنها نیستید، تک تک ما مثل دانه ها
ضمن عرض تبریک و شادباش 4نفر از همسفران عزیز شعبه ابوریحان با نوشتن کامل 40سی دی و سی کامل وادی اول تا هفتم به سفر دوم راه یافتند.همسفر خانم زهرا و خانم مریم از لژیون هشتم (خانم فاطمه کاوند)همسفر خانم راضیه و خانم جمیله از لژیون ششم (خاتم مریم )
چهارمین جلسه از دوره سی وهشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار با استادی کمک راهنمای محترم خانم زهرا نمکی ونگهبانی همسفر توران و دبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه کمک کنگره به من وکمک من به کنگره در روز سه شنبه 98/10/17 ساعت16 آغاز به کار کرد.
به نام قدرت مطلق اللهجلسه دهم از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزش خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران شعبه اروند آبادان و خرمشهر با دستور جلسه "هفته همسفر" با استادی "خانم فاطمه" و نگهبانی "خانم بدریه" و دبیری "خانم زینب" در روز دوشنبه مورخ 1398/10/23 راس ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.
جلسه ششم از دوره چهلم و یکم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسی با نگهبانی " همسفر خانم فاطمه" و استادی " کمک راهنما همسفر خانم مریم" و دبیری " همسفر خانم سمیه" با دستور جلسه" DST و تجربه من از سم زدایی و سایر روش ها " روز دوشنبه مورخ  ۱۲ / ۸ / ۹۹ راس ساعت آغاز به کار نمود.در کنگره اولین کاری که برای بیمار من انجام دادند، گفتند شما دیگر معتاد نیستی و یک مسافر هستی در صورتی که در مکان های دیگر تا آخر عمر معتاد معرفی می شوند.
دلنوشتههر روز برای زندگی با پسرم برنامه ریزی می کردم ولی یک بغض بزرگ و قوی گلویم را فشار می داد. بیشتر اوقات با مسافرم جر و بحث می کردم، زندگی کردن برایم جهنم شده بود. هر روز که می گذشت.
به نام خداجلسه هشتم از دور اول کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی تخت جمشید با استادی  همسفر خانم فاطمه و نگهبانی همسفر  خانم میترا و دبیری همسفر خانم مهدیه با دستور جلسه ازدواج »  روز شنبه  ۳۰ آذرماه ۹۸ در ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.
به نام خداجلسه هشتم از دور اول کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی تخت جمشید با استادی  همسفر خانم فاطمه و نگهبانی همسفر  خانم میترا و دبیری همسفر خانم مهدیه با دستور جلسه ازدواج »  روز شنبه  ۳۰ آذرماه ۹۸ در ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.
لژیون ويليام وایت همسفران حسنانی به صورت مجازی و یا حضوری روزهای سه شنبه برگزار می گردد.راهنمای درمان سیگار: خانم الههاطلاعیه در خصوص شرایط پذیرش رهجو در لژیون ويليام وایت همسفران حسنانی:۱. افراد از قبل سابقه مصرف سیگار و یا قلیان داشته باشند. ۲. حتما افراد عضو خانواده ی کنگره ی ۶۰ باشند (یعنی همسفر باشند) ۳. حداقل مدت ۹ ماه در کنگره حضور داشته باشند و جهانبینی را آموخته باشند. در این خصوص بانوانی که باردار هستند بدلیل شرایط خاصی که د
دومین جلسه ی حضوری لژیون سردار در نمایندگی صائب تبریزی با دستور جلسه ی  "در کنگره ی ۶۰ چگونه قدردانی می کنیم ( تفاخر یا تواضع ) " با استادی همسفر خانم رعنا، نگهبانی همسفر خانم رباب و دبیری همسفر خانم معصومه در مورخه ۹۹/۳/۱۹ آغاز بکار نمود.
خالق را شکر می‌کنم که راهکنگره را پیدا کردیم؛ من هم خیلی از رفتارهای بدی که داشتم با آموزش‌های راهنمایعزیزم خانم محدثه تغییر کرد به‌طوری‌که پسرم به من می‌گوید که مامان چقدر اخلاقتخوب شده است.دلنوشته همسفر سیما رهجوی کمک راهنما همسفر محدثه
جلسه اول از دور هفدهم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 بوشهر به استادی همسفر خانم سپیده، نگهبانی همسفر خانم عفت و دبیری این‌جانب خانم ریحانه با دستور جلسه نقش سی‌دی‌ها و نوشتن آن در آموزش در روز دوشنبه مورخ 98/09/11 رأس ساعت 16 در محل برگزاری جلسات آغاز به کار نمود.
شکرانه دهید آمد، این عید صداقتهاسرفصل جدید آمد، رنگین شده طاقتهااین شال به زیبایی، آویخته بر شانهآنکس که سرِ چشمه، بشناخت ز قدرتهاامروز مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ همسفران شعبه امین قم برای دریافت شال خوشرنگ کمک راهنمایی به شعبه اکادمی تهران رفتند و شال کمک راهنمایی را از دستان پرمهر جناب مهندس به گردن آویختند. به همسفر خانم رضوان و همسفر خانم اعظم، همسفر خانم مریم، همسفر خانم الهام و همسفر خانم معصومه تبریک می گوییم، امیدواریم در این مسیر همچنان ال
جلسه اول از دوره دوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره، ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی ساوه روزهای دوشنبه مورخ ۹۹/۳/۱۳ با استادی همسفر خانم نجمه و نگهبانی همسفر خانم رقیه و دبیری همسفر نسرین با دستور جلسه سیگار رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد:وقتی از افرادی که سیگار خود را درمان کرده‌اند در رابطه با سیگار سؤال می‌شود آن‌ها می‌گویند که لذت مصرف نکردن سیگار از مصرف آن خیلی بیشتر است.
دلنوشتهدر بدو ورودم به کنگره به سخنان زیبایی که در کنگره می شنیدم، باور نداشتم ولی باید بگویم حمایت های ناچیز من باعث شد روزنه های نور در زندگی ام وارد شوند و در مقابل این همه نور و روشنایی.
به نام خداجلسه  یازدهم از دور اول کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی تخت جمشید با استادی همسفر خانم  ندا، نگهبانی همسفر خانم میترا و دبیری همسفر خانم مهدیه با دستور جلسه هفته همسفر »  روز شنبه ۲۱ دی ماه  ۹۸ در ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.

آخرین جستجو ها

بنیاد صیانت از خانواده magquewewic wamlipidi innegimu centckonmunhu راهنمای سفر، گردشگری، طبیعت گردی، رزرو تورهای داخلی و مسافرتی دهکده zoomtechnology.ir سفره عقد آرزوها باربری های تهران