نتایج جستجو برای عبارت :

دل نوشته زیبا برای هفته مرزبان

مصاحبه با همسفر فاطمه مرزبان محترم پارک به مناسبت هفته ایجنت و مرزبان(شروعی نو براي آموزش) هدف من از مرزبان شدن این بود که همیشه خدمتگزار اعضاء باشم. خدمت کردن در کنگره را خیلی دوست دارم.
جشن هفته ایجنت و مرزبان» با استادی ایجنت محترم نمایندگی آقا مسعود روز سه شنبه ۹۹/۷/۲۲ برگزار می گردد. اعضای سایت نمایندگی گیلان هفته ایجنت و مرزبان را به ایجنت مسافران و همسفران و همچنین مرزبان های گروه مسافران و همسفران تبریک عرض می نماید.
سلام دوستان سمیه هستم یک همسفردستور جلسه این هفته، هفته ایجنت و مرزبان هست، اول نوشته‌ها به‌رسم ادب و احترام این هفته را به بنیان کنگره ۶۰ و خانواده محترمشان و همین‌طور خدمت، تک‌تک ایجنت های مسافر وهمسفر و مرزبانان کنگره ۶۰ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم در مسیر خدمت همواره موفق و مؤید باشند.
ایجنت محترم نمایندگی زنجان جناب آقای امید ایدلخانی هفته ایجنت بر شما مبارک باد ، بابت همه زحماتی که در نمایندگی زنجان متقبل شده اید ممنونتان هستیم .جناب آقای علی محسنی مرزبان محترم نمایندگی زنجان هفته مرزبان بر شما مبارک باد ،قدردان زحمات فراوان شما هستیم .جناب آقای محمد مهدی مرزبان محترم هفته مرزبان بر شما مبارک ، بابت همه زحماتتان از شما قدردانی می کنیم .جناب آقای وحید سهرابی مرزبان محترم نمایندگی زنجان هفته مرزبان بر شما مبارک باد ،
جلسه ششم از دوره بیست و پنجم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی گیلان روزهای سه شنبه با استادی کمکایجنت محترم نمایندگی گیلان آقای مسعود ، نگهبانی آقای پیمان و دبیری آقای حسین با دستور جلسه هفته ایجنت و مرزبان» در تاریخ ۹۹/۷/۲۲ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
جلسه هفتم از دوره هفتادم کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری مسافر علی با دستور جلسه هفته ایجنت،اسیستانت و مرزبان در تاریخ چهارشنبه 16 مهرماه ساعت 09:30 آغاز به کار نمود.
به مناسبت هفته اسیستانت ، ایجنت و مرزبان با  زوج موفق نمایندگی ابوریحان جناب آقای مهدی افشون و سرکار خانم زهرا مصاحبه ای دلنشین و زيبا انجام داده ایم که توجه شما را به خواندن این مصاحبه در ادامه مطلب دعوت میکنم
به نام یکتای بی همتا《 جشن هفته‌ی ایجنت و مرزبان مبارک باد 》خدمت عشق می‌خواهد، محبت می‌خواهد، از خود گذشتگی می‌خواهد.خدمت صداقت، درستی و راستی می‌خواهد.هفته‌ی ایجنت و مرزبان، مبارک و خجسته است براي شمایی که سرچشمه محبت و نوع دوستی و مهربانی هستید.خداوند را شاکر و سپاس‌گزاریم که انسان‌هایی چنین عاشق را براي خدمت به مخلوق خود قرار داده است.برکت و انرژی و ثواب این خدمت، توشه‌ی راهتان
مصاحبه با مرزبان محترم پارک کمک راهنمای تازه واردین همسفر خانم زهره به مناسبت دستور جلسه هفته ایجنت و مرزبان(شیرینی که به یادگار ماند)از حال خوش رهجوها و خنده های آن ها انرژی می گرفتم. این لذت را در شرکت کردن در مسابقات و تهران رفتن مرزبان ها می دیدم و خیلی لذت می بردم  و براي کاندید مرزبانی پارک مصمم شدم. خدا را شکر می کنم که توانستم شال مرزبانی پارک را بگیرم و از خدا خواستم در این راه کمکم کند.
سومین جلسه از دوره شانزدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 ، با استادی مرزبان محترم آقا امید، نگهبانی آقای احمدرضا و دبیری آقای امیر با دستور جلسه ( هفته ایجنت و مرزبان) در روز دوشنبه 21 مهر1399 ساعت  ۱۷ آغاز بکار نمود.
هفته ایجنت و مرزبان مبارک بادفرامین الهی به دست کسانی می رسد که تاب اجرای شایسته آن ها را داشته باشند. انسان هایی که همواره اجرای عمل سالم را بر خواسته های شخصی خویش مقدم دانسته اند، پیام آور آرامش در مکان هایی هستند که به جهات انجام وظیفه حاضر می شوند.خداوند حافظ و دوست دارتان باشدهفته ایجنت و مرزبان مبارک بادنگهبان کنگره ۶۰ مهرماه ۹۹
جلسه یازدهم از دوره بیست و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی گیلان روزهای سه‌شنبه با استادی ایجنت محترم نمایندگی آقای مسعود، نگهبانی آقای سیروس و دبیری آقای عباس با دستور جلسه‌ هفته‌ اسیستانت، ایجنت و مرزبان» در تاریخ 98/07/16 رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
جلسه هفتم از دوره هفتادم کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری مسافر علی با دستور جلسه هفته ایجنت،اسیستانت و مرزبان در تاریخ  چهارشنبه 16 مهرماه  ساعت 09:30 آغاز به کار نمود.دانلود فایل صوتی سخنان آقای مهندس
در جایگاه مرزبانی ابتدا صمیمیت و مهر و محبت و دوستی شکل میگیردگرامیداشت هفته مرزبان را خدمت تمامی مرزبانان کنگره ۶۰ تبریک و تهنیت عرض می کنم به مناسبت این هفته خجسته مصاحبه ای صورت گرفته با اقا میثم مرزبان شعبه امین گلی که توجه شما خوانندگان محترم را به این مصاحبه زيبا جلب می کنملطفاً براي خواندن این گفتگو به ادامه مطلب مراجعه کنید
تبریک و شادباش به مناسبت فرارسیدن هفته ی ایجنت ( اسیستانت ) و مرزبان خدمت  سرکار خانم لیلی و مرزبانان گرامی  همسفران؛ خانم ها عذرا و انسیه *************خداقوت  و سپاس بابت زحمات بی دریغ شما عزیزان
تبریک وشادباش بمناسب فرارسیدن هفته ایجنت و مرزبان خدمت ایجنت محترم نمایندگی شمس جناب آقای سیروس حسین زاده و همچنین مرزبانان محترم گروه مسافرین سپاس براي زحمات بی دریغ شما عزیزان در مسیر کمک به افراد خواهان رهائی و اعتلای مسیر روشنائی بخش کنگره 60 ********************تابادچنین بادا 
دستور جلسه این هفته : هفته ایجنت و مرزبانبه قلم آقای علی خدامیکنگره 60 همان‌گونه که درزمینه درمان اعتیاد مبتکر و ارائه‌کننده متد بسیار موفق DST بوده است ، در ساختار درونی و ازنقطه‌نظر چارت سازمانی و نحوه اداره این سازمان مردم‌نهاد ، طرح‌های بسیار مبتکرانه و جالبی را ارائه کرده است که شاید در جای دیگری نظیر آن را نیابیم .
جلسه هفتم از دور بیست و دوم کارگاه آموزشی خصوصی هم‌سفران نمایندگی شیخ بهایی با استادی مرزبان محترم هم‌سفر فاطمه، نگهبانی هم‌سفر مژگان و دبیری هم‌سفر زهرا با دستور جلسه‌ی هفته ایجنت و مرزبان» روز دوشنبه 21 مهر ماه 1399 ساعت 15 برگزار شد.اگر ایجنت نبود، من مرزبان آن نظم و قانونی که از آن صحبت می‌کنمرا به آن آگاهی نداشتم و نمی‌دانستم الآن باید چه تصمیمی بگیرم، ایجنت بودند کهمرزبانی را مدیریت کردند مرزبانی و ایجنت در کنار هم هستند تا شما ع
هشتمین جلسه از دوره دوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ ؛نمایندگیچالوس با استادی همسفر مریم،نگهبانی همسفر صدیقه و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه"هفته ایجنت،اسیستانت،مرزبان"در روز دوشنبه۲۱مهر ماه ۱۳۹۹ساعت۱۶آغازبه کار نمود.
جلسه سوم از دوره شصت و هفتم سری کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه هفته اسیستانت ایجنت و مرزبان» در روز چهارشنبه 10 مهرماه سال جاری راس ساعت 9 آغاز به کار نمود.
کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛هفته ایجنت،اسیستانت و مرزبان جلسه هفتم از دوره هفتادم کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری مسافر علی با دستور جلسه هفته ایجنت،اسیستانت و مرزبان در تاریخ  چهارشنبه 16 مهرماه  ساعت 09:30 آغاز به کار نمود.
این جلسه هشتمین جلسه از دور بیست وهشتم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره60 ویژه مسافران  نمایندگی ستارخان روزهای شنبه مورخ 99/07/19 به استادی مرزبان محترم مسافر فریدون،  نگهبانی مسافر آیدین و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه هفته ی ایجنت و مرزبان راس ساعت 17:00 آغاز به کارکرد.
جلسه پنجم از دوره سوم سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی ساوه، روزهای دوشنبه، مورخ ۹۹/۷/۲۱ با دستور جلسه "جشن هفته ایجنت و مرزبان" با استادی مرزبان محترمه همسفران، خانم نجمه و نگهبانی موقت همسفر خانم مژگان و دبیری موقت همسفر خانم سکینه راس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد:جایگاه ایجنت بنا به نیاز شعبه ها به وجود آمد. قبلاً دیدبان ها بودند که می رفتند و بر عملکرد مرزبان های هر شعبه سرکشی می کردند که با زی
جلسه سوم از دوره دهم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی میبد به استادی مرزبان مسافر سعید، نگهبانی مسافر روح الله و دبیری مسافر ناصر در تاریخ ٩٩/٧/٢٠ با دستورجلسه (هفته ایجنت و مرزبان) راس ساعت ١٧ شروع به کار نمود.
✬ به نام خداوندی که شایسته و لایق ستایش است ✬در یازدهمین جلسه از دور چهل و هفتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی ویژه همسفران ، در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۲۱ و به مناسبت هفته ایجنت و مرزبان ، در شعبه پروین اعتصامی اراک نیز جشنی برگزار گردید و با حضور گرم همسفران و پیشکسوتان عزیزمان همراه شد . هم اینک توجه شما را به گوشه ای از تصاویر این مراسم زيبا جلب می نماییم . 
مصاحبه با خانم فاطمه مزربان محترم پارک به مناسبت هفته ایجنت و مرزبان(شروعی نو براي آموزش) هدف من از مرزبان شدن این بود که همیشه خدمتگزار اعضاء باشم. خدمت کردن در کنگره را خیلی دوست دارم.
دستور جلسه این هفته : هفته ایجنت و مرزبانبه قلم اقای علی خدامیکنگره 60 همان‌گونه که درزمینه درمان اعتیاد مبتکر و ارائه‌کننده متد بسیار موفق DST بوده است ، در ساختار درونی و ازنقطه‌نظر چارت سازمانی و نحوه اداره این سازمان مردم‌نهاد ، طرح‌های بسیار مبتکرانه و جالبی را ارائه کرده است که شاید در جای دیگری نظیر آن را نیابیم .
 " اطلاعیه برگزاری جشن هفته اسیستانت، ایجنت، مرزبان "به اطلاع می‌رساند روز چهارشنبه 1398/07/17 جلسه با حضور ایجنت محترم شعبه آقای فرهاد هوشمند برگزار می شود و در ادامه جشن هفته اسیستانت، ایجنت، مرزبان را با شکوه هر چه تمامتر جشن خواهیم گرفت.
دستور جلسه این هفته : مرزبان ، اسیستانت ، ایجنت به قلم آقای علی خدامیما ، اعضای کنگره 60 آموخته‌ایم که در تمام امور با مرزبان ، اسیستنتو ایجنت نمایندگی خود هماهنگ باشیم و به گفته‌های آن‌ها توجه نماییم و از آن‌هاحرف‌شنوی کامل داشته باشی
"به نام قدرت مطلق"ششمین جلسه از دوره سی‌ویکم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، نمایندگی حر با نگهبانی مسافر اکبر و دبیری مسافر مهدی و استادی مسافر جواد با دستور جلسه ( هفته ایجنت، اسیستانت، مرزبان)  روز شنبه مورخ 1398/07/13 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

آخرین جستجو ها

پادگان جوادنیا قزوین #خاطرات خدمت سربازی گلچین مطالب وب وبلاگ نمایندگی دهخدا simloletac همسفران نمایندگی لویی پاستور یادداشتهای سردار هیئت فرهنگی ،مذهبی آل یاسین دورود سایت تبلیغاتی بازار آذربایجان به شوق روی تو مجله سفر و گردشگری