نتایج جستجو برای عبارت :

دستور جلسهای هفتگی کنگره شصت

بنام قدرت مطلق الله کنگره ۶۰ جهان بینی را در همه ابعاد بررسی کرده و به همه مسایل توجه دارد .ازدواج یکی از دستور جلسات هفتگي است که به اعضا اموزش لازم در نحوه برخورد با این مساله مهم داده میشود تا کانون خانواده گرم و صمیمی باشد .
دوره هشتاد و سوم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری همسفر منصوره با دستور جلسه کار،تحصیل،قدرت در تاریخ 99/05/08 راس ساعت 09:00 آغاز به کار نمود.
پرداخت بهای رهایی با خدمت کردنگفت و گو با همسفر فاطمه؛ در باب دستور جلسه هفتگي کمک کنگره به من و کمک من به کنگره»همسفر فاطمه از جمله همسفرانی بودند که به دلیل نداشتن اطلاعات و آگاهی در مورد اعتیاد و روش های ترک همراه با مسافر خود اقدام به روش های اشتباه ترک اعتیاد نمودند و از جمله تخریب های این روش ها این بود که مسافر ایشان به کما رفتند و امید به بازگشت ایشان نبود تا این که از این خطر در امان ماندند.با ایشان گفت و گویی داریم در رابطه با ارتباط
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون یکم؛ کمک راهنما همسفر سحردر باب دستور جلسه هفتگي؛ کمک کنگره به من و خدمت من به کنگره»در ادامه مطلب همراه ما باشید با جمعی از مشارکت های لژیون یکم در رابطه با دستور جلسه هفتگي.
بنام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم همسفر" در کتاب چهارده مقاله آقای مهندس نوشته اند که در  na با دوازده قدم افراد ترک میکتتد ولی در کنگره درمان قطعی اعتیاد با متد دی اس تی داروی اوتی و ورزش و ۱۴ وادی انجام‌میگیرد .
اطلاعیه نگهبانتغییر دستور جلسه هفتگي کنگره 60با سلام و احترامبه استحضار اعضای محترم کنگره 60 می رساند دستور جلسه هفته راهنما به زمانی دیگر موکول شده است که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد، در ضمن دستور جلسه جایگزین این هفته در صورت برگزاری کارگاه آموزشی یا لژیون ها در نمایندگی بیماری کرونا و موارد پیشگیری از آن» می‌باشد.نگهبان کنگره 60چهارشنبه 7 اسفند 98
مصاحبه با خانم عفت در مورد دستور جلسه کمک من به کنگره و کمک گنکره به من .اولین آن که درمان است ولی کنگره به نظر من یک دانشگاه بزرگی است و آن شخصی که برای درمان وارد می شود آن درمان حالت یک ویزا را برایش دارد ولی در اصل کنگره در کنار درمان چیزهایی به ما می دهد که قابل بیان نیست .
بنام قدرت مطلق الله " استاد فرمودند" من پیام استاد سردار را به نام نیروی از دست رفته را به این دستور جلسه مرتبط میکنم و یک‌مثلث داریم قاعده مثلث موضوع مربوطه و یک ضلع کمک‌من به کنگره و یک راس هم کمک کنگره به من است .
 در باب دستور جلسه هفتگيبه قلم مرزبانان محترم گروه مسافرانمسافرمحسن:در کنگره معنی عشق و عشق به هم نوع به خودم  آشنا شدم که به من درس‌هایی زیادی ازجمله خودباوری و انسان بودن رو به کمک افرادی که در کنگره خدمت می‌کردند رو آموختم و دیدم چه بی‌ریا و عاشقانه دارند خدمت می‌کنند.مسافرعلی:مسافران و تازه واردین نباید از مرزبانان و ایجنت دل خور و ناراحت شوند چون طبق مقررات کنگره عمل می کنند و هیچ خصومت شخصی  با کسی ندارند و مرزبانان از حریم ک
به نام قدرت مطلق اللهسلام دوستان آذر هستم همسفر " متد دی اس تی  DSTنمونه کامل و تمام عیار نظم است .در کنگره نظم و انضباط با شروع متد دی اس تی و از بدو ورود به لژیون آغاز میگردد .و علامت این نظم و انضباط باز شدن حس است .شخصی که در اثر تخریب مواد مخدر دچار انواع آشفتگی های روح و روان گشته است و از نظم و کلا تعادل در زندگی و جسم خارج شده است با شروع آموزشها کم‌کم حسهایش باز میشود و علامت های تغییر در او مشاهده میشود .
این جلسه هفدهم جلسه از دوره سی ام کارگاه های آموزشی و خصوصی کنگره 60 با نگهبانی مسافر محمدصادق و دبیری مسافر یعقوب با استادی مسافر امین با دستور جلسه " چگونه در کنگره 60 قدردانی کنیم " روز چهارشنبه مورخ 99/03/19 راس ساعت 17 شروع به کار نمود.
هفتمین جلسه از دور اول از سری کارگاه های عمومی کنگره 60 روزهای پنجشنبه نمایندگی نیما یوشیج بهشهر با استادی راهنمای محترم مسافر آقای محمود و نگهبانی مسافر ابراهیم و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه (نظم ، انضباط و احترام) در تاریخ 98/11/10 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد:سلام دوستان محمود هستم یک مسافردستور جلسه امروز ۲ بخش دارد ، بخش اول دستور جلسه هفتگي می باشد نظم انضباط و احترام ، قسمت دوم دستورجلسه تولد سه سال
 جلسه هفتم از دور سی و نهم سری کارگاه های آموزشی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسی در روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ با نگهبانی همسفر خانم وجیهه، استادی همسفر خانم محبوبه و دبیری همسفر خانم مهسا، با دستور جلسه " کمک کنگره به من و کمک من به کنگره "،  راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. آقای مهندس فرمودند ، هر چیزی حکمتی دارد " بهشت را به بها دهند نه به بهانه "وقتی چیزی از دست می دهیم ، چیزی به دست می آوریم .
جلسه سیزدهم از دور نهم جلسات جهان‌بینی ویژه کمانداران کنگره 60، با استادی مسافر کمان مریم،نگهبانی مسافر کمان زینب و دبیری مسافر کمان بهاره، با دستور جلسه  سی دی مجاز استاد امین، روز جمعه هفده آبان ماه  نودوهشت، ساعت 17 عصر در سایت تیراندازی باکمان کنگره 60، واقع در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.
قبل از اینکه اذن ورودم به کنگره 60 از جانب قدرت مطلق به من داده شود ، دائما جمله "من به پایان دنیا رسیده ام" را تکرار میکردم ،اما اکنون با عزمی راسخ و سربلندی میخواهم فریاد بزنم "من در ابتدای دنیا ایستاده ام"
با سلام و احترام به استحضار اعضای محترم کنگره 60 می رساند دستور جلسه هفته راهنما به زمانی دیگر موکول شده است که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد، در ضمن دستور جلسه جایگزین این هفته در صورت برگزاری کارگاه آموزشی یا لژیون ها در نمایندگی بیماری کرونا و موارد پیشگیری از آن» می‌باشد. نگهبان کنگره 60 چهارشنبه 7 اسفند 98 
کار ،تحصیل و قدرت؛ در سایه تفکر  گفت و گوبا همسفر مرجان از لژیون بیست و سوم در باب دستور جلسه هفتگي" کار، تحصل و قدرت "به بهانه دستور جلسه هفتگي بر آن شدیم تا گفت و گویی با همسفر مرجان از خدمتگزاران کنگره 60 داشته باشیم، ایشان عضو لژیون موسیقی هستند، در لژیون سردار خدمت می کنند و در وبلاگ شعبه هم خدمت می کنند، مسافر خانم مرجان عزیز ،بیست و پنج  سال تخریب تریاک و شیره داشتند، و به دلیل مشکلات اعتیاد مسافرشان، تصمیم به ترک تحصیل کرده بودند،
دستور جلسه ی لژیون چهاردهم روز دوشنبه مورخ ۱۳ / ۸ / ۱۳۹۸ سی دی " اضافه وزن ۱ و ۲ "دستور جلسه هفتگي کنگره ۶۰ مورخ ۱۱ / ۸ / ۱۳۹۸" رابطه یادگیری و معرکه گیری "سی دی های مرتبط:رابطه یادگیری و معرکه گیری - نقض فرمان - با نادان سخن نگودستور جلسه هفتگي کنگره ۶۰ مورخ  ۱۸ / ۸ / ۱۳۹۸" DST و تجربه من از سم زدایی و سایر روش ها "دستور جلسه هفتگي کنگره ۶۰ مورخ ۲۵ / ۸ / ۱۳۹۸" گلریزون "* * * از هم اکنون خود را برای جشن زیبای گلریزون آماده کنیم.همچون ستارگان بدرخشد و ان
با سلام و احترامبه استحضار اعضای محترم کنگره 60 می رساند دستور جلسه هفته راهنما به زمانی دیگر موکول شده است که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد، در ضمن دستور جلسه جایگزین این هفته در صورت برگزاری کارگاه آموزشی یا لژیون ها در نمایندگی بیماری کرونا و موارد پیشگیری از آن» می‌باشد.نگهبان کنگره 60چهارشنبه 7 اسفند 98 
زندگی به بندی بند است به نام حرمتگفت و گو با همسفرفاطمه از لژیون ششم در باب دستور جلسه هفتگي حرمت کنگره 60چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است ؟»قانون‌شکنی و حرمت‌شکنی یک ضد ارزش است وقتی ما یکضد ارزشی را انجام می‌دهیم یعنی داریم به سمت تاریکی حرکت می‌کنیم و این حرکت بهمعنای این است که ما درون خود را تاریک می‌کنیم و از نور فاصله می‌گیریم.
با سلام و احترامبه استحضار اعضای محترم کنگره 60 می رساند با توجه به لغو هفته جشن گلریزان تغییراتی در دستور جلسات هفتگي به وجود آمده است که به شرح زیر می باشد:نقش سی دی ها و نوشتن آن ها در آموزش98/9/9بنیان کنگره 6098/9/16جشن هفته گلریزان98/9/23ازدواج98/9/30جهانبینی در ورزش98/10/7کمک من به کنگره و کمک کنگره به من98/10/14هفته همسفر98/10/21وادی پنجم و تاثیر آن روی من98/10/28توضیح:جشن گلریزان در تاریخ 23 آذر به جای وادی چهارم برگزار می شود. (دستور جلسه وادی چهارم حذف
اولین جلسه از دوره سی و یکم کارگاه های آموزشی و خصوصی کنگره 60 با نگهبانی مسافر مرتضی و دبیری مسافر امین با استادی مسافر محمد با دستور جلسه "حرمت کنگره 60"  روز دوشنبه مورخ 99/04/09 راس ساعت 17 شروع به کار نمود.
با سلام و احترامبه استحضار اعضای محترم کنگره 60 می رساند با توجه به لغو هفته جشن گلریزان تغییراتی در دستور جلسات هفتگي به وجود آمده است که به شرح زیر می باشد:نقش سی دی ها و نوشتن آن ها در آموزش98/9/9بنیان کنگره 6098/9/16جشن هفته گلریزان98/9/23ازدواج98/9/30جهانبینی در ورزش98/10/7کمک من به کنگره و کمک کنگره به من98/10/14هفته همسفر98/10/21وادی پنجم و تاثیر آن روی من98/10/28توضیح:جشن گلریزان در تاریخ 23 آذر به جای وادی چهارم برگزار می شود. (دستور جلسه وادی چهارم حذف
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون یکم؛ کمک راهنما همسفر سحردر باب دستور جلسه هفتگي؛ کمک کنگره به من و خدمت من به کنگره»در ادامه مطلب همراه ما باشید با جمعی از مشارکت های لژیون یکم در رابطه با دستور جلسه هفتگي.
دوازدهمین جلسه از دور هجدهم کارگاه‌های آموزشی کنگره 60 مخصوص لژیون پزشکان پارک طالقانی با استادی دکتر بهنام، نگهبانی آقای مهندس و دبیری دکتر محسن با دستور جلسه 《کمک کنگره به من،  خدمت من به کنگره 》 در روز جمعه 20 دی ماه 1398  ساعت 8 صبح آغاز بکار نمود.
سلام و احترامبه استحضار اعضای محترم کنگره 60 می رساند با توجه به لغو هفته جشن گلریزان تغییراتی در دستور جلسات هفتگي به وجود آمده است که به شرح زیر می باشد:نقش سی دی ها و نوشتن آن ها در آموزش98/9/9بنیان کنگره 6098/9/16جشن هفته گلریزان98/9/23ازدواج98/9/30جهانبینی در ورزش98/10/7کمک من به کنگره و کمک کنگره به من98/10/14هفته همسفر98/10/21وادی پنجم و تاثیر آن روی من98/10/28توضیح:جشن گلریزان در تاریخ 23 آذر به جای وادی چهارم برگزار می شود. (دستور جلسه وادی چهارم حذف می
به نام معمار جهان مقاله در باب دستور جلسه هفتگي "کمک کنگره به من و کمک من به کنگره" به قلم همسفر سحر از لژیون دهمانسان هایی که به دیگران کمک می کنند مانند چشمه های جوشانیهستند که با قدرت جوشش، زمین های اطراف خود را حاصلخیز می کنند. ولی اگر این چشمهقدرت جوشش نداشته باشد، هیچ سودی ندارد و رودهای جاری شده بدون پشتوانه می شود ودر نهایت به باتلاق منتهی می شود.
ورزش برای من احیای دوباره استگفت گو با همسفر مریم در باب دستور جلسه هفتگي جهان بینی در ورزش»همسفر مریم، یکی از همسفران فعال در زمینه ورزش کنگره 60 می باشند. ایشان چندین دوره در مسابقات والیبال سراسری شعب کنگره 60 شرکت نموده اند. به مناسبت این دستور جلسه با ایشان گفت و گویی داریم که در ادامه ی مطلب نظر شما را به خواندن آن جلب می نماییم.
تغییر دستور جلسه هفته آیندهاحتراما به اطلاع می رساند ، دستور جلسه هفته آینده ، شنبه ۲۴ اسفندماه " کارگاههای آموزشی و لژیون در فضای مجازی" می باشد  و دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده می کنیم" حذف شده است . لیست دستور جلسات سال ۹۹ نیز بزودی از طریق سایت کنگره ۶۰  اعلام می شود .
به نام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم یک همسفر" به بهانه جشن همسفر " فرصتی دست داد تا این مشارکت را بنویسم امیدوارم همسفرانی که در کنگره در حال آموزش هستند و دل شکسته و نا امید هستند بخوانند و بدانند که پایان شب سیه سپید است ‌.زمانی که من وارد کنگره شدم مسافر نداشتم و این مساله کمی روحیه مرا تحت الشعاع قرار میداد و حس غریبی به من دست میداد .با شروع آموزشها در کنگره این پرسش برایم مطرح شد چرا به کنگره می آیم ؟هدف من‌چیست؟

آخرین جستجو ها

teoberbyhi Jeremy's notes بدنسازی cleanuplocheaps roavirantle دانلود فیلم و سریال مدونة فنیة للمطرب ماجد دسومی((موسیقی)) senxamarness منزلگاه آکادمی کی پاپ