نتایج جستجو برای عبارت :

دستور جلسه وادی دوم بااستفاده اسیسانت همسفر معصومه

" به نام قدرت مطلق الله "اولین  جلسه ، از دوره اول سری  کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 نمایندگی باباطاهر همدان با دستور جلسه (هفته ایجنت ، اسيسانت ، مرزبان ) با  نگهبانی همسفر فاطمه و   دبیری همسفر راحله  و استادی اسیستانت و کمک راهنمای محترم  شعبه همسفر معصومه در روز یکشنبه مورخ 98.7.14 رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
" به نام قدرت مطلق "با سلام ، لژیون اول همسفران باباطاهر همدان در روز یکشنبه مورخ ۲۹ . ۱۰ . ۹۸ با دستور جلسه خوب وحشی با استادی خانم همسفر فاطمه ابراهیمی و نگهبانی همسفر لیلا و با حضور گرم اسيسانت محترم و راهنمای گرامی خانم معصومه راس ساعت ۱۸:۳۰ آغاز به کار نمود .
" به نام قدرت مطلق الله "ششمین  جلسه، از دوره اول سری  کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 نمایندگی باباطاهر همدان با دستور جلسه (توان مالی ) به استادی اسيسانت شعبه سر کارخانم معصومه و نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری همسفر راحله در روز یکشنبه مورخه 26\08\1398  رأس ساعت17 آغاز به کار نمود .
هرکه را دل زیر پای حضرت معصومه استسینه اش زائر سرای حضرت معصومه استزائر قم هرکه شد بامعرفت در این جهانروز م آشنای حضرت معصومه استزائرانش را دعا گوید؛ و این گلدسته هادست آمین دعای حضرت معصومه استدست بر دامان بانوی کرامت میزندحاتم طایی گدای حضرت معصومه استدر حرم پیچیده بوی یاس عطر فاطمهذکر یازهرا ندای حضرت معصومه استافتخارم اینکه من با حضرتش همسایه امهرچه دارم از عطای حضرت معصومه استتربتش را عُشِّ آل مصطفی نامیده اندشهرقم دارالولای ح
سومین جلسه ی  لژیون سردار در نمایندگی صائب تبریزی با دستور جلسه ی  " پس انداز " با استادی اسیستانت محترم همسفر خانم لیلا ، نگهبانی همسفر خانم رباب و دبیری همسفر خانم معصومه و با حضور همسفر خانم رعنادر مورخه ۹۹/۴/۹ ساعت ۱۰ صبح بصورت مجازی آغاز بکار نمود.
دومین جلسه ی حضوری لژیون سردار در نمایندگی صائب تبریزی با دستور جلسه ی  "در کنگره ی ۶۰ چگونه قدردانی می کنیم ( تفاخر یا تواضع ) " با استادی همسفر خانم رعنا، نگهبانی همسفر خانم رباب و دبیری همسفر خانم معصومه در مورخه ۹۹/۳/۱۹ آغاز بکار نمود.
بنام قدرت مطلق الله جلسه ششم از دور دوم کارگاه های آموزشی گروه همسفران کارگاه خرم آباد ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ با دستور جلسه وادي چهارم با استادی ایجنت محترم همسفر عاطفه و نگهبانی همسفر صبا و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه ( وادي چهارم ) برگزار شد 
ششمین جلسه ی  لژیون سردار در نمایندگی صائب تبریزی با دستور جلسه ی  " پول مال کیست؟ " با استادی همسفر خانم سحر ، نگهبانی همسفر خانم رباب و دبیری همسفر خانم معصومه  با حضور کمک راهنمایان و راهنمایان تازه واردین در مورخه ۹۹/۷/۱۴ ساعت ۱۴ آغاز بکار نمود.
جلسه دهم از دوره چهلم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ سلمان فارسی با نگهبانی" همسفر خانم اعظم " و استادی " کمک راهنمای محترم همسفر خانم نسیم " و دبیری" همسفرخانم مهناز " با دستور جلسه اول "وادي سیزدهم و تاثیر آن روی من" و دستور جلسه دوم تجلیل از " کمک راهنما محترم همسفر خانم ناهید " روز دوشنبه مورخ 27/ 5/ 1399 راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.وقتی تک تک وادي ها را  مطالعه می کنیم و به وادي سیزدهم می رسیم، نقاط روشنی در افکار و اندیشه نقش می بندند. در این
جلسه چهارم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی اسیستانت همسفر فاطمه، نگهبانی موقت همسفر مریم و دبیری همسفر بهجت، با دستور جلسه (وادي اول و تاثیر آن روی من)  و مراسم تجلیل از کمک راهنما همسفر حکیمه روز دوشنبه ۷ مهر سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد.
پنجمین جلسه ی  لژیون سردار در نمایندگی صائب تبریزی با دستور جلسه ی  " هزینه های ایجاد دانشگاه " با استادی کمک راهنما همسفر خانم منیره، نگهبانی همسفر خانم رباب و دبیری همسفر خانم معصومه در مورخه ۹۹/۵/۲۴ ساعت ۱۳ آغاز بکار نمود.
اولین جلسه از دوره شانزدهم کارگاه آموزشی همسفران نمایندگی آزادی با استادی همسفر معصومه، نگهبانی همسفر لیلا، دبیری همسفر الناز با دستور جلسه ازدواج» در تاریخ 2 دی ماه 1398 ساعت 14 برگزار شد.خلاصه سخنان استاد:سلام ‌دوستان‌ معصومه هستم همسفر؛ اول‌ازهمه خدا را شکر می‌کنم که دوباره در این جایگاه قرار گرفتم. دستور جلسه‌ی این هفته ازدواج هست که از قدیم و ایام در همه‌ی ادیان به ازدواج سفارش شده، مخصوصاً در دین اسلام.
سلام دوستان معصومه هستم یک همسفرسال 88بود که بعد از ترکهای متعدد و بی ثمری که مسافرم انجام داده بود ، یک روز از سرکار کار به خانه آمد و گفت :"یکی از همکارانم آدرس یه جایی رو بهم داده و گفته با مواد ترکت میدن"
 به نام قدرت مطلق اللهروز پنج شنبه مورخ 99/5/30 لژیون سوم با دستور جلسه "جهالت وقضاوت" و سی دی "کمک" راس ساعت17 با استادی راهنمای محترم خانم آمنه شروع به کار کرد.ابتدا استاد عزیز از همسفر معصومه و همسفر حانیه خواستند در مورد دستور جلسه مشارکت کنند.
" آموزگاری مهربان به من یاد دادی که چگونه پرواز کنم و اوج بگیرم و با گذشتن از وادي محبت خود را به معبود خویش برسانم. خورشید نگاهت گرمابخش وجود من و کلبه سرد یأس و ناامیدی و ارمغان شادی و شور و عشق و محبت است."
مصاحبه با همسفر خانم ساناز با دستور جلسه "وادي هفتم "برای آشکار ساختن اصل هر موضوعی نیازمندیم تا رمز و راز آن را بگشاییم که رمز آن پیدا کردن راه یا مسیر حرکت و راز آن هر آنچه که در طول این مسیر تا رسیدن به حقیقت برداشت می کنیم
جلسه ششم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی همسفر محدثه، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر بهجت، با دستور جلسه(وادي دوم و تاثیر آن روی من) روز دوشنبه ۵ آبان سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد.
" به نام قدرت مطلق الله"هفتمین جلسه از دور سوم سری کارگاه آموزشی خصوصی  کنگره 60  ویژه  همسفران نمایندگی باباطاهر همدان با دستور جلسه( وادي سوم؛ *باید دانست که هیچ موجودی به میزان خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی کند*)، با استادی همسفر محترم خانم معصومهو نگهبانی همسفر گرامی خانم فاطمه و دبیری همسفر محترم خانم سمیه در روز یک شنبه مورخ 1399/8/25 با *رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی*  راس  ساعت 16 آغاز  به کار نمود.
جلسه هشتم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی همسفر سمیرا، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر زهرا، با دستور جلسه(وادي سوم و تاثیر آن روی من) روز دوشنبه ۲۶ آبان سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد.
جلسه نهم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی همسفر زینب، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر زهرا، با دستور جلسه (رابطه یادگیری و معرکه گیری) روز دوشنبه ۳ آذر سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد. 
دوازدهمین جلسه از دوره ی اول سری کارگاه های آموزشی کنگره۶۰؛ نمایندگی چالوس، با استادی همسفر حلیمه، نگهبانی همسفر صدیقه و دبیری همسفر سمیرا؛با دستور جلسه وادي یازدهم و تاثیرات آن بر روی من» در روز دوشنبه ۳۰ تیرماه۱۳۹۹ راس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.
به نام قددت مطلق الله سلام دوستان آذر هستم یک‌همسفر " یادم هست پارسال همین موقع بود که به نیک اباد رفتم و در جلسه همسفران نیک آباد مشارکت کردم دستور جلسه مربوط به اوتی بود و همسفران نیک اباد بسیار اماده و به روز از لحاظ علمی در این جلسه مشارکت کردند و من مطالب زیادی در این خصوص آموختم .شربت شفا بخش اوتی که جان انسانهای زیادی را از بیماری اعتیاد در مقوله جسم و راه اندازی سیستم تخریب شده ایکس نجات بخشیده است .اگر کسی میخواهد ایت دستور جلسه
جلسه هفتم از دور چهلم کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ سلمان فارسی با نگهبانی همسفر خانم اعظم» و استادی همسفر خانم فاطمه» و دبیری همسفر خانم مریم» با دستور جلسه  وادي یازدهم و تاثیر آن روی من» روز دوشنبه مورخ ۳۰/ ۴ / ۹۹ راس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.اگر این چشمه های جوشان و رودهای خروشان در مسیر مستقیم که قرار است به اقیانوس برسند؛  موانعی سد راهشان شوند و یا به بیراهه ها کشیده شوند هیچ وقت به اقیانوس نمی رسند.
مصاحبه با همسفر خانم اکرم با دستور جلسه وادي دومما اگر بتوانیم توانایی هایمان را بشناسیم می توانیم درون خودمان را در مسیر ارزش ها بیدار کنیم و توانایی هایمان را رشد بدهیم و مثل قله های آتشفشان باشیم که آرام و بی صداییم ولی اگر به حرکت در بیاییم دیگر خدا می داند که به کجا می رسیم .
مصاحبه با همسفر خانم منیژه در مورد دستور جلسه وادي سوم و تاثیر آن بر روی من مواقعی که ما آن آموزش های لازم را ندیده باشیم و یا آموزش بگیریم ولی آن ها را عملی نکنیم و بگوییم که نه من نیاز به آموزش ندارم من خودم همه چیز را می دانم و منیت من بالا باشد این افکار  باعث می شود که من به وسیله القائات منفی ضربه فنی شوم .
نهمین جلسه از دور سوم سری کارگاههای آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره ۶۰ لژیون خرم آباد روزهای پنجشنبه با استادی کمک راهنمای محترم همسفر ملیحه نگهبانی همسفر ایران و دبیری همسفر هدی با دستور جلسه جشن همسفر در تاریخ 1398/10/26 راس ساعت 17 شروع بکار  کرد.
به نام قدرت مطلقجلسه هشتم از دوره سی و نهم  سری  کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسی روز دوشنبه مورخ ۲۳/ ۱۰/ ۹۸  با نگهبانی همسفر خانم وجیهه ،استادی همسفر خانم رها و دبیری همسفر خانم اعظم  با دستور جلسه " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. من با تمام مسافرانی هستم که احساس می‌کنند، همسفری ندارند و یا واقعاً همسفر ندارند. برادر عزیز من، خواهر عزیز من، دستت را به گرمی می فشارم، شما تنها نیستید، تک تک ما مثل دانه ها
هفتمین
جلسه از دوره ی سوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی چالوس؛ با
استادی همسفر اکرم، نگهبانی همسفر صدیقه و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه "وادي
سوم و تاثیر آن روی من" در روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۹ راس ساعت ۱۵ آغاز
به کار نمود.
به نام قدرت مطلق الله  امروز جلسه یازدهم  از دور شانزدهم سری کارگاههای آموزشی خصوصی ویژهٔ همسفران نمایندگی سهروردی اصفهان به نگهبانی همسفر خانم معصومه و استادی همسفر خانم زهرا و دبیری همسفر خانم  مریم در تاریخ ۹۹/۵/۶ با دستور جلسه از فرمان برداری تا فرمان دهی، با رعایت اصول بهداشتی  و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک  و مواد ضد عفونی کننده دست؛ رأس ساعت 15 آغاز به کار نمود.وقتی صحبت از فرمان دهی می شود این در ذهن همه
جلسه هشتم از دوره شصت و هشتم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مهدی ، با دستور جلسه وادي هفتم و تاثیر آن روی من در تاریخ 98/12/14، راس ساعت 9:10 آغاز به کار نمود.

آخرین جستجو ها

کامپیوتر و اینترنت به زبان ساده lcudwebsledre روکش استخر / طراحی و ساخت استخر و ویلا / استخر فایبرگلاس ballzabbeaunan opleperve bauraviwal خدا محبت است اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها ratumeattua تور اروپا | تور ترکیبی اروپا | تورهای نوروزی اروپا