نتایج جستجو برای عبارت :

درختکاری دستور جلسه هفته درکنگره شصت

 همسفران لژیون دوم (لژیون خدمتگزار هفته) دررابطه با دستور جلسه این هفته "کمک کنگره به من ،کمک من به کنگره "مشارکت نموده اند که توجه شما را به خواندن این مشارکتهای زیبا در ادامه مطلب دعوت میکنم .
جلسه هفتم، از دوره شصت و هشتم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی ، با دستور جلسه درختکاري در تاریخ 98/11/30، راس ساعت 8:40 آغاز به کار نمود.سخنان استاد؛امیدوارم حال همه شما خوب باشد، حال من هم بحمدلله خوب است. امروز چهارشنبه 30 بهمن ماه است. دستور جلسه هفته آینده درخت و درختکاري است.
مصاحبه با دستور جلسه "درختکاري "درختکاري نماد درمان است و مراقب، مواظبت و آبیاری به موقع، نماد این است که مسافر یا همسفر متوجه باشد که کار به اتمام نرسیده، یک حرکت جدید را آغاز کرده و اگر از درخت وجود خویش مراقبت نکند خشک می شود و به ثمر نمی رسد.
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی شمس، لژیون ششم با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است؟》در روز شنبه 7 تیر ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به کار کرد.
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی شمس، لژیون ششم با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است؟》در روز شنبه 7 تیر ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به کار کرد.
جلسه دهم از دور چهاردهم از جلسات آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی دانیال اهواز، با استادی  مسافر مهرداد، نگهبانی مسافر  اکبر و دبیری مسافر  نوید با دستور جلسه  (درختکاري) در روز  پنج شنبه مورخ 8 اسفند ماه 1398 ساعت 17 آغاز به کار نمود
احتراما به اطلاع می رساند ، دستور جلسه هفته آینده ، شنبه ۲۴ اسفندماه " کارگاههای آموزشی و لژیون در فضای مجازی" می باشد  و دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده می کنیم" حذف شده است . لیست دستور جلسات سال ۹۹ نیز بزودی از طریق سایت کنگره ۶۰  اعلام می شود .
به نام قدرت مطلق اللهاین جلسه پنجمین جلسه از چهاردهمین جلسه به دبیری خانم ژیلا و به استادی خانم الهه در تاریخ 98/7/8 با دستور جلسه کتاب 14 مقاله و سی دی عقل راس ساعت 5:40 آغاز به کار نمود .خلاصه سخنان استاد :خانم الهه در اول جلسه پیام های مرزبانی را تکرار نمودند و در مورد اهمیت دستور جلسه ی هفته آینده که هفته ی مرزبان و اسیسانت هست صحبت کردند. 
جلسه هفتم، از دوره شصت و هشتم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی ، با دستور جلسه درختکاري در تاریخ 98/11/30، راس ساعت 8:40 آغاز به کار نمود.سخنان استاد؛امیدوارم حال همه شما خوب باشد، حال من هم بحمدلله خوب است. امروز چهارشنبه 30 بهمن ماه است. دستور جلسه هفته آینده درخت و درختکاري است. این رسم بسیار زیبایی است. البته یکی از آفت های درختکاري، خود شهرداری است. چون اگر یک درخت که در خا
تغییر دستور جلسه هفته آیندهاحتراما به اطلاع می رساند ، دستور جلسه هفته آینده ، شنبه ۲۴ اسفندماه " کارگاههای آموزشی و لژیون در فضای مجازی" می باشد  و دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده می کنیم" حذف شده است . لیست دستور جلسات سال ۹۹ نیز بزودی از طریق سایت کنگره ۶۰  اعلام می شود .
احتراما به اطلاع می رساند، دستور جلسه هفته آینده، شنبه ۲۴ اسفندماه "کارگاههای آموزشی و لژیون در فضای مجازی" می باشد.احتراما به اطلاع می رساند ، دستور جلسه هفته آینده ، شنبه ۲۴ اسفندماه " کارگاههای آموزشی و لژیون در فضای مجازی" می باشد  و دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده می کنیم" حذف شده است . لیست دستور جلسات سال ۹۹ نیز بزودی از طریق سایت کنگره ۶۰  اعلام می شود .
دستور جلسه این هفته : درختکاري وادی دوازدهم و اجرای آن درخت ، گویی بعد از آب ، نبض زندگی ماست . هر جا که درخت هست زندگی هم هست و هر جا درخت نیست زندگی هم نیست . آیا می دانیم که اکسیژن که نفس کشیدن ما به آن وابسته است توسط درختان تولید می شود و اگر نباشد کارمان تمام است ؟
به نام قدرت مطلق اللهیکشنبه8 تیر ماه 99چهاردهمین جلسه از دوره ی ششم سری کارگاههای آموزشی خصوصی لژیون بویین میاندشت با نگهبانی مسافر مجتبی،استادی مسافر سعید و دبیری مسافر رضابا دستور جلسه ی (حرمت کنگره 60،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است) راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
دستور جلسه این هفته: قضاوت و جهالتبه قلم علی خدامیشاید عامل بسیاری از حال خرابی ها همین قضاوتهای نادرست و نابجا باشد که اگر از زندگی ما خارج شوند روی آرامش و صلح را خواهیم دید و گرنه تا زمانی چشمانمان روی اشتباهات دیگران زوم شده و دائماً دیگران را ارزیابی می کنیم و خودمان را بنده مخلص می دانیم ، بدانیم که در رنج و عذاب خواهیم بود
احتراما به اطلاع می رساند ، دستور جلسه هفته آینده ، شنبه ۲۴ اسفندماه " کارگاههای آموزشی و لژیون در فضای مجازی" می باشد  و دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده می کنیم" حذف شده است . لیست دستور جلسات سال ۹۹ نیز بزودی از طریق سایت کنگره ۶۰  اعلام می شود .
جلسه هفتم، از دوره شصت و هشتم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی ، با دستور جلسه درختکاري در تاریخ 98/11/30، راس ساعت 8:40 آغاز به کار نمود. سخنان استاد؛ امیدوارم حال همه شما خوب باشد، حال من هم بحمدلله خوب است. امروز چهارشنبه 30 بهمن ماه است. دستور جلسه هفته آینده درخت و درختکاري است. این رسم بسیار زیبایی است. البته یکی از آفت های درختکاري، خود شهرداری است. چون اگر یک درخت که در
احتراما به اطلاع می رساند ، دستور جلسه هفته آینده ، شنبه ۲۴ اسفندماه " کارگاههای آموزشی و لژیون در فضای مجازی" می باشد  و دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده می کنیم" حذف شده است . لیست دستور جلسات سال ۹۹ نیز بزودی از طریق سایت کنگره ۶۰  اعلام می شود .
سومین جلسه از دوره چهل و سوم کارگاههای آموزشی پارک لاله ویژه آقایان مسافر و همسفران با دستور جلسه "صورت مسئله اعتیاد" به استادی مسافر مهدی و نگهبانی مسافر آرش و دبیری مسافر داوود در روز سه شنبه مورخ 01/07/1399 در ساعت 6:30 صبح شروع بکار کرد.
دستور جلسه این هفته : جهانبینی در ورزشیما بایستی بدانیم که هدف از ورزش در کنگره 60 رسیدن به حداکثر سلامت و تعادل و حال خوش می باشد ؛ هدف بعدی : کمک به پیشبرد اهداف کنگره 60 و رساندن این پیام به جهانیان است که اعتیاد درمان قطعی دارد
  دستور جلسه لژیون روز پنج شنبه مورخ 98/12/1ادامه سی دی چراغ  و سی دی امواج از آقای مهندسدستور جلسه لژیون روز دوشنبه مورخ 98/12/5جزوه جهان بینی جلد 2 از صفحه 25 تا 33سی دی های مرتبط: جهان بینی 1 و 2- ساختار درون- حس- منیت- ترس- ناامیدی مدل قلعه عقلتکالیف اعضای لژیون برای هفته درختکاري دوشنبه مورخ 98/12/5خانم معصومه: مقاله در رابطه با درختکاري(نویسنده مقاله موظف است خودش مقاله را تایپ و در وبلاگ قرار دهد و اگر امکانش را ندارد به صورت خوش خط نوشته و ا
نهمین جلسه از دوره بیست و هستم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60نمایندگی ابوریحان روزهای چهارشنبه مورخ 98/7/10 با نگهبانی مسافر محمد و استادیمسافر عیسی و دبیری مسافر پیمان با دستور جلسه وادی اول رأس ساعت 17:00 آغاز بهکار نمود.سخنان استاد:از نگهبان و راهنمایم تشکر می‌کنم که به من اجازه داد تا در اینجایگاه قرار بگیرم، صبحت در مورد وادی اول در حضور اساتید سخت است چیزی که من درکنگره در مورد این وادی یاد گرفتم این است که تفکر چی هست؟ من قبلاً تصور
جلسه هفتم، از دوره شصت و هشتم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی ، با دستور "جلسه درختکاري" در تاریخ 98/11/30، راس ساعت 8:40 آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد؛امیدوارم حال همه شما خوب باشد، حال من هم بحمدلله خوب است. امروز چهارشنبه 30 بهمن ماه است. دستور جلسه هفته آینده درخت و درختکاري است. این رسم بسیار زیبایی است.
دستور جلسه این هفته: هفته همسفربه قلم مسافر علی خدامیبررسی های آماری در کنگره 60 نشان می دهد که کمترین میزان ریزش در بین مسافران ، به مسافرانی تعلق دارند که در کنگره 60 همسفر دارند . بنابراین حضور همسفر و مسافر در کنار یکدیگر و طی مراحل سفر ، به استحکام و تعادل هر دو کمک می نماید .
همه با هم در جشن بزرگ گلریزان شرکت می کنیم تا حال دلمان خوب شود و برکت و عشق در زندگیمان وارد شود و مهم اینکه دیگران را نیز به این جشن زیبا دعوت کنیم آرزوی بنیان کنگره ۶۰ ، آرزوی تک تک ماست و تک تک ما در انتقال این علم و دانش نقش داریم. برای اینکه این هدف بزرگ کنگره ۶۰ با قدرت وهمچون گذشته به راه خود ادامه دهد، این امر مستم مثلثی است که بنیان کنگره ۶۰ برای موجودیت هر سازمان مردم نهادی ترسیم نموده‌اند؛ مثلث علم و دانش، نیروی متخصص و
سیزدهمین جلسه از دوره نوزدهم کارگاه‌های آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی ارتش به استادی مسافر علی، نگهبانی مسافر فرهاد و دبیری مسافر حبیب با دستور جلسه هفته درختکاري؛  تولد اولین سال رهایی مسافر داوود» شنبه 3 اسفندماه 1398 ساعت 17 آغاز به کار کرد.خلاصه سخنان استاد:از نگهبان و دبیر محترم تشکر می‌کنم که فرصت قرار گرفتن در این جایگاه را به من دادند تا من از انرژی و حس خوبی که این جایگاه دارد، بهره‌مند شوم. امروز جلسه ما دو بخش دارد. بخش اول جلس
جلسه هفتم، از دوره شصت و هشتم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی ، با دستور جلسه درختکاري در تاریخ 98/11/30، راس ساعت 8:40 آغاز به کار نمود.
دستور جلسه این هفته : بنیان کنگره 60به قلم آقای علی خدامیمهندس حسین دژاکام پس از درمان و رسیدن به رهایی، تجربیات مستند خود را از نحوه به‌کارگیری این روش در قالب کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر منتشر نمود .
"به نام قدرت مطلق"یازدهمین جلسه از دوره سی‌ودوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، نمایندگی حر با نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر امیر  و استادی دیده بان محترم آقای مجید سلامی با دستور جلسه (درختکاري) روز شنبه مورخ 1398/12/03 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
به نام خدا دستور جلسه لژیون روز پنج شنبه مورخ 98/11/24سی دی چراغ از آقای مهندسدستور جلسه لژیون روز دوشنبه مورخ 98/11/28سی دی دامنه ی ارتعاش از آقای امین نویشته شودسی دی تحمل از آقای مهندس  را گوش بدهید و در صورت امکان بنویسیداطلاعیه: تاریخ 98/12/19 پاراگراف اول وادی اول از کتاب عشق به صورت واو به واو کار خواهد شدبرای آن تاریخ سی دی های مرتبطی که در ذیل اعلام می شود گوش داده شود و برای سفر اولی ها سی دی ندانی را بدان 1 نوشته شودسی دی های مرتبط با وا
دستور جلسه این هفته : شیشه و تخریب های آناز دیدگاه كنگره 60 شیشه یك ماده مخدر بسیار قوی و خطرناك است و اعتیاد آن در مقایسه با مواد مخدر شناخته شده نظیر تریاك و هروئین بسیار سنگین‌تر و خطرناكتر است. و به اعتقاد كنگره 60 هر نوع اعتیادی قابل درمان است.

آخرین جستجو ها

نیو ترانه Jamie's collection powarycvaa etduifestlum Jody's info آموزش آشپزی معرفی کتاب های کمک درسی عشق کتاب با تخفیف اخبار آگهی استخدام ادارات و ارگانهای دولتی خبرنامه اجتماعی