نتایج جستجو برای عبارت :

خلاصه سی دی رابطه یادگیری با معرکه گیری

يادگيري و معرکهگيري باهم رابطه مع دارند معرکه‌گیر هیچ‌وقت نمی‌تواند آموزش بگیرد. در معرکهگيري آموزشی وجود ندارد. يادگيري تنها برای امتحان نیست. اصولاً زندگی خود یک يادگيري می‌باشد. فضای يادگيري بسيار وسيع است و اگر دقت نماییم می‌بینیم هرروز در حال يادگيري هستیم.
رابطه این دو باهم بدين شکل می‌باشد که؛ مانند دو راهاز هم مجزا بوده یکی به غرب و ديگری به شرق می‌رود و مبدأ و مقصد آن کاملاً متفاوتمی‌باشد. زمانی که در مسير يادگيري هستیم معرکهگيري نمی‌کنیم و در اوقاتی که دروادي معرکهگيري باشیم نمی‌خواهیم و یا نمی‌توانیم یاد بگيريم و آموزش ببینیم. 
رابطه يادگيري با معرکهگيري یک رابطه مع است. در يادگيري ما نیازمند آموزش و تفکر و تجربه هستیم تا بتوانیم  به دانایی برسيم؛ ولی در مسئله معرکهگيري، ما نیازمند این سه مقوله نیستیم و درواقع معرکهگيري، خود باعث می‌شود که آموزش نبینیم.
روز سه‌شنبه ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۸ جلسه هشتم از دور هجدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 با استادي  مسافر حمید رضا ؛ نگهبانی مسافر رحیم و دبیری مسافر حمید  با دستور جلسه " رابطه یاد گيري و معرکه گيري " رأس ساعت ۱۷ شروع به کار نمود.قدر مسلم رابطه يادگيري و معرکه گيري که می توانیم برقرار کنیم این است که هر زمان از آموزش و خدمت فاصله بگيريم به سمت مسائلی از این دست از جمله معرکه گيري می رویم معرکه گيري و نق زدن و در حاشیه قرار گرفتن
همسفر علی اصغر یکی از رهجویان کمک راهنمای محترم مهراد (لژیون دوازدهم)، در خصوص دستور جلسه هفتگی رابطه يادگيري و معرکه گيري مطلبی ارائه نمودند که به‌صورت دل نوشته تقديم شما عزیزان می‌شود.
کسانی که معرکه می گیرند در حاشیه قرار دارند و از هدفشان دور می شوند و علت آن کمبود دانش و نا آگاهی و جهل و حسادت و منیت است.مشارکت در باب دستورجلسه هفتگی" رابطه ی يادگيري و معرکه گيري" استاد مجازی: راهنمای محترم خانم هاجر
رابطه يادگيري و معرکهگيري. یکی ازدستور جلسات سالیانه در کنگره 60 رابطه يادگيري و معرکهگيري است که فوق‌العادهمهم و کاربردي است که همه مسافرها وهم سفرها این دستور جلسه را به‌خوبی حس کنند تااز آموزش‌های بروز کنگره دور نمانند.
جلسه نهم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سينا به استادي همسفر زینب، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر زهرا، با دستور جلسه (رابطه يادگيري و معرکه گيري) روز دوشنبه ۳ آذر سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد. 
جلسه ششم از دور چهل و ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی این سينا به استادي همسفر مهناز، نگهبانی همسفر مینـــا و دبیری همسفر زلیخا با دستور جلسه رابطه يادگيري و معرکه گيري روز دوشنبه 13 آبان ماه 1398 ساعت 14 آغاز به کار کرد.خلاصه سخنان استاد:دستور جلسه امروز، رابطهٔ يادگيري با معرکهگيري، نق زدن و حاشیه. دراین دستور جلسه ما چند پارامتر داریم: يادگيري: يادگيري فقط برای مشق و درس وامتحان یا وادي نیست، زندگی خودش اصولاً
در کنگره۶۰ معرکه گيري نقطه مقابل آموزش است، معرکه گیر همیشه قربانی می شود، وقتی معرکه گيري شروع شد اگر بقیه افراد سالم باشند از خراب کاری جلوگيري می کنند ولی اگر سالم نباشند همراه معرکه گیر ذبح می شوند.
به نام قدرت مطلق اللهجلسه یازدهم، از دوره پانزدهم، از سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی میرداماد، ویژه همسفران ، روز دوشنبه 13/آبان/1398  با استادي همسفر فرزانه،، نگهبانی همسفر سمیرا، دبیری همسفر مهناز ،با دستور جلسه (رابطه يادگيري و معرکه گيري) ساعت 15 آغاز به کار نمود.معرکه گيري به این مفهوم است که شخصی مردم را گرد خود جمع می کند و با ساده گویی و یکسری اطلاعات ردو بدل کردن و قصه گویی و. آنان را مشغول کردن، که اگر در جهت منفی
به نام قدرت مطلق اللهرابطه يادگيري و معرکه گيري»
برای اینکه يادگيري را جایگزین معرکه گيري کنم تصمیم گرفتم در هر کاری بجای مقصر جلوه دادن مسافر، فرزندان و. اول فکر کنم و بدانم که هر مشکلی که در زندگی برایم پیش می آید برای .
جلسه سيزدهم از دور دوم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ لژیون خرم آباد روزهای پنجشنبه با استادي کمک راهنمای محترم مسافر رضا و نگهبانی مسافر شمس الدين و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه رابطه يادگيري و معرکه گيري و جشن یکسال رهایی مسافر محمد در تاریخ 98/08/16 راس ساعت 17 آغاز به کار کرد.
جلسه هفتم از دوره شصت و هفتم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادي و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "رابطه يادگيري و معرکه گيري"، در روز چهارشنبه هشتم آبان ماه سال 98 ساعت 9:20 آغاز به کار کرد.
جلسه هفتم از دوره شصت و هفتم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادي و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "رابطه يادگيري و معرکه گيري"، در روز چهارشنبه هشتم آبان ماه سال 98 ساعت 9:20 آغاز به کار کرد. فایل صوتی اضافه شد
به نام قدرت مطلق اللهرابطه يادگيري و معرکه گيري به قلم همسفر ملیحه در زمان قديم یک نوع معرکه گيري این بود که  در یک محل با نمایش سنتی و حرکات قدرتی مردم را سرگرم می کردند با پاره کردند زنجیر با بازو یا شکستن سنگ با دست وبازو  مار سمی معرکه می گرفتند.یا وقتی که انسان از راه و حرف منطقی کارش را پیش نمی برد معرکه گيري می کند.هم در خانوادها زیاد معرکه گيري پیش می آید و بااین کار سر پوش روی کار های خود می گذاریم .توی زندگی اگر اشتباه کرديم عوض
 بنام قدرت مطلق الله پنجمین جلسه از دور پنجم کارگاه های آموزشی کنگره ۶۰ کارگاه خرم آباد ویژه مسافران و همسفران با استادي مسافر علی نگهبانی مسافر هوشنگ و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه ( رابطه يادگيري و معرکه گيري) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ آغاز بکار کرد .
به نام قدرت مطلق اللهخلاصه سي دي رابطه يادگيري با معرکهگيري (از آقای مهندس)به قلم کمک راهنما لژیون چهارم؛ همسفر مریمپاکی و رهایی یک گوهر خیلی گران‌قیمت است و به‌راحتی دست کسي نمی‌آید و اگر به دست آورد با حرف ديگران زود ناراحت نمی‌شود و کسي که به آن گوهر نرسيده است چیزی ندارد که دلش را به آن خوش کند.
کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛رابطه يادگيري با معرکه گيري جلسه سيزدهمین از دوره هفتادم کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادي و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری مسافر علی با دستور جلسه رابطه يادگيري با معرکه گيري در تاریخ چهارشنبه 28 آبان ماه ساعت 09:30 آغاز به کار نمود.
هشتمین
جلسه از دوره ی سوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی چالوس؛ با
استادي همسفر زهرا، نگهبانی همسفر شیوا و دبیری همسفر سمیرا با دستور جلسه "رابطه
يادگيري و معرکه گيري"در روز دوشنبه ۳ آذر ماه ۱۳۹۹ راس ساعت ۱۵ آغاز به
کار نمود.
کارگاه آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی چالوس روز های پنج شنبه مورخ 97/8/10 با نگهبانی آقا محمد و استادي آقا حامد و دبیری آقا جواد با دستور جلسه رابطه یاد گيري و معرکه گيري راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد :همیشه از آموزش ديدن طفره میرفتم و در برابر موضوعات گارد میگرفتم. در زندگی بیشتر به مسائل حاشیه ای می پرداختم و این مسائل بی اهمیت انرژی زیادي را از من میگرفت. آنقدر ذهنم در گیر مسائل پوچ و غلط بود که وقتی برای فکر کردن به مسایل مهم زن
کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ رابطه يادگيري و معرکه گيري جلسه هفتم از دوره شصت و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادي و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "رابطه يادگيري و معرکهگيري"، در روز چهارشنبه 98/8/8 رأس ساعت 9:20 آغاز به کار کرد.
سلام دوستان رضوان هستم همسفر‌:         در مورد يادگيري با معرکهگيري ما به هستی آمده‌ایم تا آموزش بگيريم و خدمت کنیم. من وقتی‌که معرکهگيري می‌کنم ديگر به آموزش خود نمی‌رسم و دچار مشکل می‌شوم و من موقع که از دست کسي ناراحت هستم  معرکهگيري کنم و پشت سر او حرف بزنم از روی جهل و نادانی است. پس باید به فکر گرفتن آموزش و کاربردي کردن آن در زندگی باشم.     
نهمین جلسه از دوره پانزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه هم‌سفران نمایندگی آزادي با استادي هم‌سفرمریم و با نگهبانی هم‌سفر مریم و با دبیری هم‌سفر سمانه با دستور جلسه،رابطه یاد گيري با معرکه گيري، در روز دوشنبه 13/8/98 رأس ساعت 14 آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد:در زمان قديم معرکهگيري به پهلوانانی گفته می‌شد که یک عده‌ای رو دور خودشان جمع می‌کردند و زور و بازوی خودشان را به نمایش می‌گذاشتن. امروز ما می‌خواهیم رابطه‌ی يادگيري و
جلسه هفتم از دوره شصت و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادي و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "رابطه يادگيري و معرکهگيري"، در روز چهارشنبه 98/8/8 رأس ساعت 9:20 آغاز به کار کرد.
جلسه هفتم از دوره شصت و هفتم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادي و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "رابطه يادگيري و معرکه گيري"، در روز چهارشنبه هشتم آبان ماه سال 98 ساعت 9:20 آغاز به کار کرد.
جلسه هفتم از دوره شصت و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادي و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "رابطه يادگيري و معرکهگيري"، در روز چهارشنبه 98/8/8 رأس ساعت 9:20 آغاز به کار کرد.
سلام ریحانه هستم یک همسفرمعرکه گيري به نوعی نمایش سنتی است که افراد دور هم جمع میشوندتا نمایش را ببینند و سرگرم شوند در قديم این نمایش بیشتر انجام میشده. اگر معرکه گيري باعث يادگيري شود و افراد از آن چیز جالب و مفید یاد بگیرند خوب است اما اگر باعث شود که درباره ی همديگر قضاوت بیجا کنیم خوب نیست. کسانی که در چرخه آموزش و خدمت قرار دارند به ندرت جذب مسائل حاشیه ای می شوند، تمام تمرکزشان بر روی عملکرد خودشان است ولی برعکس کسانی که دچار معرکه می ش
مشارکت های مکتوب همسفران لژیون شانزدهم؛ کمک راهنما همسفر مانادر باب دستور جلسه هفتگی؛ رابطه يادگيري و معرکه گيريمهم‌ترین عملی که ما را از  معرکهگيري دور و بهيادگيري نزديک می‌کند بالا بردن  دانایی و خدمت است و مخصوصاًخدماتی  که ديده نمی‌شود.
بنام قدرت مطلق الله رابطه یاد گيري با معرکه گيريمنظور از معرکه گيري در کنگره 60 اینست که شخص یا اشخاصی با جمع کردن سایر افراد به دور خود و ایجاد حاشیه قصد دارند که ديگران را از يادگيري و کسب آموزش در مسير صحیح باز دارند و این عمل خود نمونه بارزی از نیروهای شیطانی و حرکت در مسير ضد ارزشها می باشد .

آخرین جستجو ها

parduffsimi پایان ایران میوزیک با متد 2019 مقالات مبل و مبلمان closenathab New folder اموزش شطرنج کار در منزل با درآمد بالا فروشگاه آنلاین gavihesub