نتایج جستجو برای عبارت :

خلاصه بیکران مهندس دژکام

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر از دبیر محترم خواهش مندم خلاصه دستور جلسه ی قبل را اعلام نمابد. این جلسه ، جلسه ی نهم از دور جهل و پنجم ، به استادی و نگهبانی جناب مهندس و دبیری : خانم فرحناز ، در تاریخ ۹۹/۵/۱۴ در روز سه شنبه و راس ساعت هشت صبح و با دستور جلسه ی ( سی دی اتوبوس ) شروع بکار نمود . با تشکر ؛ دبیر جلسه امروز باز هم از پیام های کتاب شصت درجه، صفحه ی ۱۴۰ با تیتر ؛ *** شروع از یک نقطه *** اگر دیر به ایستگاه برسید اتوبوس را نخواهید دید. به تاریخ ۷
سی دی حذف از مهندس دژکام . جلسه چهارم از دور چهل و پنجم ، به نگهبانی جناب مهندس و دبیری خانم مریم در تاریخ ، (  ۹۹/۳/۲۷)  با دستور جلسه ی، سی دی : حذف راس ساعت هشت صبح شروع به کار نمود . سلام دوستان حسین هستم یک مسافر . مبحث امروز مانند چند جلسه ی قبل از کتاب ۶۰درجه انتخاب کرده ام و مربوط به تاریخ ۷۶/۲/۱۷ می باشد. این زمان سه ماه و نیم از شروع سفر من می گذرد که عنوان این مطلب ( تکرار تاریخ ) است و از سردار است
به نام قدرت مطلق الله شربت D. SAPیکی از دستاوردهای کنگره 60 است که به دست جناب آقای مهندس دژکام ابداع شد و یکی  از بهترین معجزه های عالم خلقت را احیاء کرد همانند شعار کنگره که جمعیت احیاء انسانی است 
جلسه یازدهم از دوره دوم لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ (روز‌های ‌سه‌شنبه) نمایندگی‌ صالحی در روز سه‌شنبه 4 شهریورماه 1399 در فضای مجازی و با استادی راهنما همسفر سوگل و مشارکت همسفران، در ساعت :00 بعد از ظهر آغاز به کار کرد. در ادامه خلاصه عملکرد لژیون چهارم درباره دستور جلسه( قضاوت و جهالت) از مهندس حسین دژکام  پیش روی شماست.
جلسه دهم از دوره دوم لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ (روز‌های شنبه) نمایندگی‌ صالحی در روز شنبه 25مردادماه 1399 در فضای مجازی و با استادی راهنما همسفر پروشات و مشارکت همسفران، در ساعت :00 بعد از ظهر آغاز به کار کرد. در ادامه خلاصه عملکرد لژیون سوم درباره سی‌دی(سیستم‌های حیاتی) از مهندس حسین دژکام  پیش روی شماست.
 به نام الله ، قدرت مطلقخلاصه ای از مطلب " بيکران 1 " از مهندس دژاکاماستاد : ارابه‌ها را به حرکت درآورید قبل از اینکه موجودات ریز و مضر چوب‌های آن را پوسیده گرداند.ما به ارابه‌های زمینی اشاره کردیم که پایان خط ارابه با شماست و آغاز حرکت ارابه در بيکران برنامه خواهد بود.
جلسه نهم از دوره دوم لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ (روز‌های سه شنبه) نمایندگی‌ صالحی در روز شنبه 11مردادماه 1399 در فضای مجازی و با استادی راهنما همسفر لیلا و مشارکت همسفران، در ساعت :00 بعد از ظهر آغاز به کار کرد. در ادامه خلاصه عملکرد لژیون هفتم درباره (کتاب عبور از منطقه صفر درجه زیر صفر ) ازاستاد مهندس حسین دژکام  پیش روی شماست.
جلسه دهم از دوره دوم لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ (روز‌های سه‌شنبه) نمایندگی‌ صالحی در روز سه شنبه 28مردادماه 1399 در فضای مجازی و با استادی راهنما همسفر  لیلا و مشارکت همسفران، در ساعت :00 بعد از ظهر آغاز به کار کرد. در ادامه خلاصه عملکرد لژیون هفتم  درباره سی‌دی(سیستم‌های حیاتی) از مهندس حسین دژکام  پیش روی شماست.
جلسه دهم از دوره دوم لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ (روز‌های سه‌شنبه) نمایندگی‌ صالحی در روز سه شنبه 28مردادماه 1399 در فضای مجازی و با استادی راهنما همسفر فاطمه و مشارکت همسفران، در ساعت :00 بعد از ظهر آغاز به کار کرد. در ادامه خلاصه عملکرد لژیون دوم درباره سی‌دی(سیستم‌های حیاتی) از مهندس حسین دژکام  پیش روی شماست.
جلسه یازدهم از دوره دوم لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ (روز‌های ‌شنبه) نمایندگی‌ صالحی در روز شنبه 1شهریورماه 1399 در فضای مجازی و با استادی راهنما همسفر فاطمه و مشارکت همسفران، در ساعت :00 بعد از ظهر آغاز به کار کرد. در ادامه خلاصه عملکرد لژیون دوم درباره دستورجلسه (قضاوت و جهالت) و سی‌دی(وادی دوازدهم-بخش2) از مهندس حسین دژکام  پیش روی شماست.
جلسه ششم از دوره بیست و نهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره60 نمایندگی امین قم در روز سه‌شنبه مورخ 99/7/22 با استادی ایجنت محترم آقای محمد بصیری و نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر ابراهیم  با دستور" جلسه  "جشن ایجنت و اسیستانت و مرزبان " رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.خلاصه سخنان استاد:اول از همه این هفته رو خدمت ایجنت کل کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس دژکام و دیدبانان محترم و مرزبانان شعبه و تمامی خدمت گزاران شعبه امین تبریک عرض میکنم.
انسانی که به به ایمان و عشق می رسد، در واقع به یک آرامش و یک متانتی می‌رسد. و این عمل، پایه ی بسیار محکمی است بر تطابق ها. زیرا از این حوضه نمی خواهد، ویا نمی تواند قدمی به جهت بدی ها بردارد
به نام پروردگار یکتاخلاصه سی دی ببگانهانسان در مواقع سختی ها، انتظار کمک و همیاری آشنایان را دارد ،و در کمال ناباوری می بیند که، کسانیکه با او آشنا هستند بیگانه اند، وبر عکس کسانیکه با ما بیگانه هستند در بعضی موارد از آشنا هم آشناترند.
به نام الله ، قدرت مطلقخلاصه ای از مطلب " بيکران 2 " از مهندس دژاکام             استاد :     حس تنوع دارد که مهم آن  خارج از جسم است . همین گونه که شکل هر موجودی از اعضای گوناگون آفریده شده است محتویات آن پیکره سایه هر موجود جاندار  و بی جان همین طور است ، سایه را در سایه نمی توان دید مسائلی که شما در دیدن سایه در سایه میدارد ابتدا حس و جاذبه آن است در افراد فهم متفاوت است همان گونه که .
به نام الله ، قدرت مطلقخلاصه ای از مطلب " بيکران 2 " از مهندس دژاکام             استاد :     حس تنوع دارد که مهم آن  خارج از جسم است . همین گونه که شکل هر موجودی از اعضای گوناگون آفریده شده است محتویات آن پیکره سایه هر موجود جاندار  و بی جان همین طور است ، سایه را در سایه نمی توان دید مسائلی که شما در دیدن سایه در سایه میدارد ابتدا حس و جاذبه آن است در افراد فهم متفاوت است همان گونه که .
پیام سی دی بيکرانآنچه باور است محبت است و آنچه نیست، ظروف تهی ست. من که می گویم، کلام خود نیست؛ بلکه فردیست در جمع بيکران هستی که باورش کار هر کس نیست؛ مگر معنای آن بداند که آن چیست. ارابه ها را در بيکران به حرکت در آورید که نگهبانان ماوراء به آنچه در زمین می گذرد، نیازمندند. بشکافید آنچه شکافتنی نیست، در دل سنگ بروید و ترکیب ها را جدا نمایید.  
                                                                         به نام خالق بی همتا روز یک شنبه مورخ بیست و نهم دی ماه نود و هشت مسافران لژیون ۴ به استادی کمک راهنمای محترم مسافر سینا با دستور جلسه (سی دی بيکران ۲)با حضور مسافران آغاز بکار نمود .
جلسه سیزدهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰( در روز‌های شنبه ) نمایندگی صالحی در روز شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ در فضای مجازی و با استادی راهنما همسفر بهار  و مشارکت همسفران، در ساعت ۶ بعد از ظهر آغاز به کار کرد.در ادامه خلاصه عملکرد لژیون ششم درباره از نقطه سیاه تا رنگین کمان » از مهندس حسین دژکام، پیش روی شماست.
به نام الله ، قدرت مطلقخلاصه ای از مطلب " چراغ " از مهندس دژاکامسی دی چراغ ادامه ی سی دی پای شکسته بود و من در ابتدا خلاصه ای از سی دی پای شکسته را می گویم و سپس سی دی چراغ . آقای مهندس در سی دی پای شکسته فرمودند وقتی سفری با پای شکسته در آفتاب سوزان برویم، قطعا این سفر برای ما سخت است البته شاید شما این سفر را بروید اما .
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰( در روز‌های شنبه ) نمایندگی صالحی در روز شنبه 10خردادماه ۱۳۹۹ در فضای مجازی و با استادی راهنما همسفر بهار  و مشارکت همسفران، در ساعت ۶ بعد از ظهر آغاز به کار کرد.در ادامه خلاصه عملکرد لژیون ششم دربارهتحویل گرفتن فرماندهی» از مهندس حسین دژکام، پیش روی شماست.وحویل گرفتن فرماندهی
یلیام ال وایت مدیر پیشین انیسیتو ملی سوء مصرف مواد مخدر آمریکا » در نامه خود به مهندس دژاکام بنیان کنگره60 » نوشت: از شنیدن اخبار آغاز دوباره جلسات عمومی بسیار خرسندم. همچنین شادمان هستم که گزارش میدهید D.sap نقش خوبی در حفظ سلامتی اعضای کنگره ۶۰ دارد.
خلاصهسی دی اندازه : از آقای مهندس حسین دژاکامانساندر قید حیات دنیوی با یک معیارهایی زندگی می‌کند، و همه از آن‌ها استفاده می‌کنندو آنچه به دست می‌آورد با آن سفر می‌کند و بستگی به آن دارد که ما چه چیزی را کسبکردیم
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰( در روز‌های شنبه ) نمایندگی صالحی در روز شنبه 10خردادماه ۱۳۹۹ در فضای مجازی و با استادی راهنما همسفر سوگل  و مشارکت همسفران، در ساعت ۶ بعد از ظهر آغاز به کار کرد.در ادامه خلاصه عملکرد لژیون چهارم دربارهوادی پنجم بخش دوم» از مهندس حسین دژکام، پیش روی شماست.وحویل گرفتن فرماندهیوحویل گرفتن فرماندهی
جناب آقای مهندس حاجی ابادیجناب آقای مهندس دولتخواهجناب آقای مهندس رامش جانسرکار خانم مهندس همیلیجناب آقای مهندس رحیم زادهسرکار خانم مهندس اسدیخانم مهندس پیمانه آدمی ضمن مطالعه موارد مطرح شده توسط شما و جمع بندی مباحث در این خصوص، گزارش کاملی به دبیرخانه راهبری کشوری ارائه نمودند.
به اطلاع کلیه هنرآموزان محترم می رساند که فایل های ذیل به همت برخی از همکاران جمع بندی و به دبیرخانه کشوری ارسال شد ضمن تقدیر از هنرآموزان همکار برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت در تمام مراحل زندگی را داریم.طراحی و ارائه نمونه سوالات کاربردی استانداردهای مهارت طراح معمار داخلیتولید محتوای آموزشی و ارائه آن به روش فعالتحلیل نیروی انسانی و تجهیزات و فضا برای کارگاه های عملی و تهیه بروشور آنهنرآموزان همکار: سرکار خانم مهندس شهره همیلیجن
خلاصه و مکتوب سخنان مهندس دژاکام در جلسه روز چهارشنبه ۹۹/۲/۱۰ به قلم همسفر زینب:  من معمولا در ماه مبارک رمضان همه کلاس ها را تعطیل می کردم که یک دلیلش آشپزی بود و دلیل دیگر چون در بین صحبت کردن قند خون تغییر پیدا می کند حرفهایم را فراموش می کردم شما هم ممکن است اینطور باشید. ولی الان ناگزیر شدم که در جلسه باشم تا نکاتی را به شما بگویم؛ یکی اینکه قانون یازدهم از حالا به بعد در تمام لژیونها به چرخش در می آید در لژیونهایی که به صورت حضوری،
مهندس حسین دژاکام بنیان گذار کنگره60 » در نامه خود خطاب به بیل نوشت: مشکل اساسی بسیاری از بیماری‌ها و یا منشأ و ریشه آن ها در سیستم‌ها x می‌باشد، برای این منظور تصمیم گرفته که تئوری x را روی نمونه‌های جانوری مثل موش‌ها به کمک استادان دانشگاه و دکتر نوروزی پیگیری کنیم.
خلاصه سی دی اضافه وزن 3 قسمت دوم بنابراین کلیه اسیدهای آمینه ضروری و غیرضروریرا جسم برای ساختن خودش نیاز دارد تا بتواند پروتئین‌های لازم را برای سلول‌ها ،عضلات ، و قسمت‌های حیاتی جسم فراهم کند.
جلسهیازدهم از دور بیست و یکم  کارگاه آموزشی خصوصیهمسفران نمایندگی شیخ بهایی با استادی همسفر فاطمه، نگهبانی همسفر الهام و دبیری همسفرزهرا با دستور جلسه ی تخریب های شیشه و روش درمان آن به روش DST  » روز دوشنبه 23 تیرماه1399ساعت 16 برگزار شدخداراشکر با شناخت صورت‌مسئله‌ی اعتیاد توسط آقای مهندس دژکام مصرف‌کنندگانشیشه هم می‌توانند با روش DST بههمراه شربت OT به درمان قطعی برسند وگواهی این ادعا تیم راگبی کنگره ۶۰ است که اکثر اعضای آن د
روز یک شنبه جلسه لژیون دوم نمایندگی دانیال اهواز ( راهنما مسافر شارود ) به صورت مجازی با دستور جلسه  سی دی قوانین از جناب مهندس دژاکام برگزار شد. در ادامه خلاصه ای از این جلسه را مشاهده خواهید کرد 

آخرین جستجو ها

آسمان Aurora Kenneth's collection www.ravei.ir داستانک Eric's style Janet's site عاشقان حسینی ثارالله دفتر امور فرهنگی و دینی شرکت آبفار استان زنجان negphosestu