نتایج جستجو برای عبارت :

خلاصه از قدرت تحصیل کار

" سه محور در زندگی هر کدام از ما وجود دارد: کار، تحصيل، قدرت. برای داشتن قدرت در زندگی نیاز به‌کار کردن داریم و با کسب علم و دانش و کار کردن می‌توان به‌قدرت رسید. هر انسانی اگر بخواهد به‌قدرت برسد و خواهان قدرت باشد باید تحصيل، علم، دانش و پول داشته باشد."
به نام قدرت مطلق اللهعلوم در پی یکدیگر آمده اند و همدیگر را تکمیل می کنند و اگر به دانش و دیدگاهی می رسیم که می توانیم نقش خود را بهترین شکل انجام داده و برای کار و تحصيل دیگران احترامی که شایسته است قائل شویم، به موفقیت دست پیدا می کنیم.
به نام قدرت مطلقاللهجلسه قبل جلسه یازدهم ازدوره چهلم سری کارگاه های آموزشی خصوص کنگره 60 نمایندگی شعبه سلمان فارسی اصفهاندر روز یکشنبه  1398/05/20  به استادی راهنمای محترم اقا سعید و دبیری اینجانب مسافرمصطفی با دستور جلسه کارتحصيلقدرت  راس ساعت 19 آغاز بکار  نمود.خلاصه سخنان استاد:در رابطهبا کار ، تحصيل ، قدرت  همانند یک مثلثمتساوی الاضلاع می باشد که هر سه ضلع مکمل یکدیگر هستند :کار میکنی و با کار کردن به تحصيل و قدرت دست می یاب
 باید حرکت کرد، حرکت برای تحصيل و کار و کسب توانایی و قدرت، قدرت به معنای توانایی انجام کار! قدرت در اثر تحصيل بدست می‌آید، حتی قدرت مالی چون پول هم قدرت می‌آورد و می‌توان از آن درست استفاده کرد. حرکت از فرامین و قوانین الهی است و با حرکت خیلی از مسائل را در طول حیات خویش به انجام می‌رسانیم باید تلاش کنیم.
بنام قدرت مطلقخلاصه و برداشتی از سی دی مجاز به قلم همسفر زهرا حآنچه باور است محیت است وانچه نیست ظروف تهی است توی شبکه های مجازی رفتن خوب است ولی 1 ساعت یا 2 ساعت کفایت میکند.اگر قشنگ ادم انجام بدهد.هم مفیده هم لازم هم خوشاینده اما وقتی شد 6 ساعت شد. دارد سهم چیز دیگری را از ما میگیرد سهم خودش از ما میگیرد. 
به نام قدرت مطلق الله"مقاله کار ، تحصيل ، قدرت "مجهز بودن به علم و دانش، سلاحی نیرومند است که می توان در کنار به کار گرفتن نیروی تعقل و تفکر به راههای درست و اصولی برای کسب درآمد، اندوختن، و پس انداز که تاکید بسیار بهذآن شده است پرداخت. 
به دست آوردن قدرت نیاز به آموزش و تحصيل داردمقاله ای در باب دستور جلسه کار، تحصيل، قدرت»به قلم؛ کمک راهنما همسفر زهرهبالا بردن قدرت همراه با دانایی است؛ قدرت به معنایزور بازو نیست بلکه قدرت برای رسیدن به هدف، قدرت آموختن، قدرت سازندگی و پیشرفت،قدرت حرکت در جهت تغییرات مثبت، قدرت نه گفتن به مسائل منفی و مهم‌تر از همه قدرتبه اجرا درآوردن دانسته‌ها.
کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛کار،تحصيل،قدرتدوره هشتاد و سوم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری همسفر منصوره با دستور جلسه کار،تحصيل،قدرت در تاریخ 99/05/08 راس ساعت 09:00 آغاز به کار نمود.
در هنگام مسئولیت داشتن باید دائماً خود را محاسبه کنیم تا دچار گره قدرت نشویم؛ البته گاهی نیز قدرت در انجام ندادن کار است؛ یعنی زمانی که گذشت و بخشش را انتخاب می‌کنیم و از قدرتی که داریم می‌گذریم تا رضایت خداوند را به دست آوریم و این مسیر دیگری است که با رشد مثلث کار، تحصيل و قدرت باز می‌شود و انسان را به خدمتگزاری صدیق و شایسته هدایت می‌کند.
                        ."  با قوت گرفتن از قدرت مطلق ."   لژیون مجازی در روز شنبه مورخ 30 فروردین 1399 با دستور جلسه سی دی کج و الهام از رمضان به استادی کمک راهنمای محترم اقا ناصر ودبیری مسافر اکبر و با حضور اعضا راس  ساعت آغاز به کار نمود                                    خلاصه سخنان استاد :                          سلام دوستان ناصر هستم یک مسافر 
به نام قدرت مطلقزمانی که مشرک شدی دیگر دارای شریک می شوی و آن اختیار را از تو صلبخواهد کرد. حالا چه عاملی باعث می شود که انسان آن نافرمانی را انجام دهد یا دچارشرک شود، چون انسان همین طوری هم حاضر نیست که این موضوع را قبول کند، آن موضوعاین است که انسان قدرت طلب است و این کار به او قدرت می دهد .
جلسه نهم از دوره دوم لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ (روز‌های شنبه) نمایندگی‌ صالحی در روز شنبه 11مردادماه 1399 در فضای مجازی و با استادی راهنما همسفر سمیه و مشارکت همسفران، در ساعت :00 بعد از ظهر آغاز به کار کرد. در ادامه خلاصه عملکرد لژیون یکم درباره سی‌دی (کار، تحصيل،  قدرتاز مهندس حسین دژاکام پیش روی شماست.
  خلاصه سی دی جهان ذهن آقای امیندر جهان ما تنها فکر، قدرت مطلق حل نیست، و توان با رفتن و رسیدن آن را کامل می نماید . وقتی انسان به موضوعی فکر می کند. حتماً برایش جاذبه ای وجود دارد که، به آن فکر می‌کند و همین طوری، مسائل  وارد ذهن ما نمی شود
تحصيل علم ،زمانی ارزشمند است که همراه با شعور و آگاهی و دانایی باشد. آقای مهندس دژاکام به اعضای کنگره ۶۰ سفارش می کنند که به تحصيل علم در رشته های مربوط به درمان اعتیاد و کنگره بپردازند ، تا در آینده بتوانند در رسیدن به اهداف کنگره ۶۰ و آکادمی موثر واقع شوند و خدمت کنند و این مهم اهمیت تحصيل و کار را در کنگره ۶۰ نشان می دهد.
به نام قدرت مطلق اللهاولین جلسه از دور پنجاه و دوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی ویژه مسافران کنگره 60 به نمایندگی رباط کریم (ابن سینا) با نگهبانی مسافر همت، استادی مسافر عباس و دبیری مسافر اکبر، با دستور جلسه کار،تحصيل،قدرت روز سه شنبه چهاردهم مرداد ماه 99 راس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلق الله این جلسه ششمین جلسه از چهاردهمین دوره به دبیری خانم ژیلا و به استادی خانم الهه در تاریخ 98/7/15 با دستور جلسه خلاصه سی دی زیرآب راس ساعت آغاز به کار نمود. خلاصه سخنان استاد:اگر مسافری کنار من قرار گرفته قطعا عدالت خداوند بوده و آن مقابل من قرار گرفته که من به تاریکی های وجود خودم پی ببرم .
خلاصه نکات کتابهای استاتیک جانسون،مریام و هیپلر بعلاوه و خلاصه نکات مقاومت مصالح جانسون برای کنکور ارشد مهندسی مکانیکاینجانب جزوه خلاصه نکاتی از کتابهای استاتیک جانسون،مریام و هیپلر بعلاوه و خلاصه نکات مقاومت مصالح جانسون برای کنکور ارشد مهندسی مکانیک تهیه کردم و خودم هم همین خلاصه نکات رو استفاده کردم و تونستم تو کنکور رتبه دورقمی کسب کنم.خلاصه نکات کتابهای استاتیک جانسون،مریام و هیپلر 63 ورق یکرو: 27000 تومانخلاصه نکات مقاومت مصالح جان
به نام قدرت مطلقخلاصه عملکرد لژیون دوشنبه ۹۸/۱۰/۱۶ با راهنمایی خانم محبوبه و جمعی از همسفران، در خصوص دستور جلسه ی ، کمک کنگره به من؟ و کمک من به کنگره؟ و سی دی طلب ظلم ۲ آغاز به کار کرد .در کنگره بمیریم و یک نفر دیگر خلق شود. چون اگر صفات خوبی داشتم که اینجا نبودم. و خدا را شکر که کنگره به ما اینقدر کمک کرده است
تحصيل ،قدرت، کاربزرگترین معلم ما هستی است و ما بزرگترین درسها را از هستی می‌‌آموزیم اینکه در هستی میبینیم هر چیزی باید زمان خاص خود را سپری کند تا به نتیجه برسد، مثل بذری که می کاریم و طی گذشت مدت زمان خاصی رشد می‌کند.
ششمین جلسه از دوره هفدهم از سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه مسافران شعبه آزادی با استادی مسافر منصور و نگهبانی مسافر  مسافر حیدر و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه《کار، تحصيل، قدرت》در روز سه شنبه تاریخ 14 مرداد ماه 1399 راس ساعت 17 ;آغاز به کار نمود.تحصيل ما در کنگره به ما علم و آگاهی و آموزش می دهد و آن چیزی که من تجربه کردم در خیلی جاها این آموزشها وجود ندارد یک دکتر در یک زمینه کوچک مثل قلب ممکن است تخصص داشته باشد ولی در کنگره 60 در
مشارکتهای مکتوب همسفران لژیون دوازدهم ؛ کمک راهنما همسفر شهلا در باب دستور جلسههفتگی؛ کار، تحصيل ،قدرتدراین دستور جلسه این مطلب مورد توجه است که کار و تحصيل و قدرت باهم در ارتباطهستند، اگر هریک از اضلاع این مثلث در زندگی ما وجود نداشته باشد بدون شک قادر بهکسب موفقیت نخواهیم بود. به نظر من کار و تحصيل به انسان اعتماد به نفس و انرژی میدهد و باعث ایجاد قدرت در انسان می شود.
به نام قدرت مطلقخلاصه عملکرد لژیون دوشنبه ۱۳۹۸/۷/۱، در مورد صورت مسئله ی اعتیاد و سی دی جهان ذهن از جناب آقای امین،به استادی خانم محبوبه و جمعی از همسفران راس ساعت ۵:۴۰ شروع به کار کرد. وقتی می‌گوییم نباید از کسی توقع داشت، نباید از کسی توقع داشته باشیم. و باید روی پای خودمان بایستیم. هرگاه هر کسی، برایم، کاری کرد و یا نکرد و یا حرفی به من زد و یا نزد. دیگر ذهن مرا درگیر نمی کند، وانرژیم را نمی‌گیرد. انرژی که کائنات و دیگران به ما می‌دهند برای
دوره هشتاد و سوم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری همسفر منصوره با دستور جلسه کار،تحصيل،قدرت در تاریخ 99/05/08 راس ساعت 09:00 آغاز به کار نمود.
به نام نامی اولین عاشق که اوست .مشارکت مکتوب همسفران لژیون ششمدر باب دستور جلسه هفتگی : کار، تحصيل ، قدرتکار و تحصيل در کنار هم به انسان قدرت می‌دهد. قدرت درست‌کار کردن، درست تجزیه‌وتحلیل کردن، درست تفکر و اندیشه کردن و بهتر زندگی کردن.در ادامه مطلب بخوانید . 
خلاصه سخنان استاد:امروز مورخ بیست بیست ویکم  خرداد ماه ۹۹ لژیون چهارم با دستور جلسه سیدی عقلانیت با استادی کمک راهنمای محترم مسافر سینا با حضور مسافران راس ساعت ۱۹ آغاز به کار نمودند
                                                    به نام قدرت مطلق الله امروز مورخ هشتم مرداد ماه نود و نه لژیون چهارم با دستور جلسه سی دی قلب با استادی کمک راهنمای محترم مسافر سینا با حضور مسافران راس ساعت ۱۷ اغاز به کار نمود .
سلام دوستان اول خودم رو به رسم کنگره معرفی میکنم .سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر من با بیست سال تخریب وارد کنگره شدم آخرین آنتی ایکس تریاک و شیره مدت ده ماه و سه روزه که سفر میکنم به کمک راهنمای محترم آقا امید لژیون  ۱۳ .* بنام قدرت مطلق الله * (  کار . تحصيل . قدرت  ) به نظر من کار و تحصيل به انسان انرژی و اعتماد به نفس می دهد و این دو پارامتر باعث میشود در انسان قدرت هم به وجود بیاید . البته منظور از قدرت این نیست که زور و بازو و قدرت بدنی دا
                                     به نام قدرت مطلق الله       خلاصه عملکرد لژیون چهارم ، در تاریخ 1398/8/13 روز دوشنبه با حضور کمک راهنمای  محترم ، خانم محبوبه وجمعی از همسفران و صحبت در رابطه با دستور جلسه کارگاه آموزشی امروز: ( یادگیری و معرکه گیری) اغاز به کار کرد.اگر غم بزرگ من را به اوج نبرد تبدیل به یک انسان مخرب میکندو به اوج تاریکی ها می برد.ثروت هر انسان محبت اوست که در قلب آن حاکم است.
                                                                                به نام قدرت مطلق الله امروز چهارشنبه مورخ بیست و پنجم تیرماه ۹۹ لژیون چهارم با دستور جلسه سی دی حقه های نفس ۱ با استادی کمک راهنمای محترم مسافر سینا با حضور مسافران راس ساعت ۱۹ آغاز به کار نمود
لیگ برتر جزیره راه افتاد. دنبال اخبار جدید استقلال میگشتم که چشمم به متنی درباره لیگ برتر انگلیس افتاد.با قدرت میتوان گفت که پر هیجان ترین و زیباترین و پر گل ترین لیگ دنیاست. پریمرلیگ که قدرت تیمهایش را پارسال نشان داد ودوتیم فینال انگلیسی بودند. تاتنهام از لندن و لیورپول از بندر لیورپول خلاصه یک فینال غرورانگیز برای انگلیسی ها خارج از برد هرکدام از تیم ها. از طرف دیگر که نگاه میکنیم لیگ اروپا راهم باز دوتیم از انگلیس راهی فینال میشوند. ک

آخرین جستجو ها

عمر drescimake آموزش همه چی hallysheklak عمومی و پزشکی راهنمای گام به گام ثبت شرکت mukperclickcos گفتمان جهانی مهدویت Open Your Eyes گروه مدیریت خانواده کاردانش یزد