نتایج جستجو برای عبارت :

جلسات بیستم همسفران کنگره 60

جلسه دوم از دور هفدهم از سری کارگاه‌های آموزشی همسفران کنگره 60 بوشهر به استادی خانم معصومه با نگهبانی همسفر عفت و دبیری این‌جانب ریحانه با دستور جلسه بنیان کنگره 60 در روز دوشنبه 98/09/ رأس ساعت 16 در محل برگزاری جلسات آغاز به کار نمود.
جلسه دوازدهم از دوره هفدهم سری کارگاههای آموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره 60 نمایندگی گیلان روز دوشنبه98/8/20 با دستور جلسه(روش DST و تجربه من از سایر روش ها)با استادی خانم رویا، نگهبانی خانم لعیا، دبیری خانم معصومه راس ساعت 15 آغاز به کار نمود .
روز یک شنبه مورخ 99/1/25 دومین جلسه از جلسات آموزشی گروه سایت همسفران به نگهبانی همسفرمریم ودبیری همسفر فاطمه واستادی همسفر خانم ندا. وبه حضور اسیستانت محترم خانم زهره با دستور جلسه "ادب و احترام و روابط ما با جایگاههای کنگره 60 "راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.اگر کسی در کنگره چشم نگوید و ادب را رعایت نکند عین گردباد آن را از دایره خدمت خارج می کند. پس برای این که بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم باید ادب رعایت شود کسی که ادب را رعایت کند در اصل از تعادل خ
به نام قدرت مطلق اللهجلسه اول از لژیون مجازی همسفران کنگره ۶۰در روز سه شنبه نمایند گی حر در روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹در فضای،مجازی وبا مشارکت همسفران از ساعت ۱۷:۳۰بعدظهرآغاز بکار کرد.
جلسه نهم از دوره هفدهم سری کارگاههای اموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره 60 نمایندگی گیلان روز دوشنبه 98/7/29 با دستور جلسه ی ( D.SAP) با استادی کمک راهنمای محترم خانم سمیه ، نگهبانی خانم لعیا ، دبیری خانم معصومه راس ساعت 15 آغاز به کار نمود .
جلسه بيستم و یکم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگیلویی پاستور روز شنبه 17 خردادماه 1399 با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون ششم در باب "سی دی ژست" و دستور جلسه "چگونه در کنگره قدردانی می کنیم؟" پیش روی شماست:
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی شمس، لژیون ششم با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است؟》در روز شنبه 7 تیر ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به کار کرد.
جلسه چهاردهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی شمس، لژیون ششم با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی درکنگره ممنوع است؟》در روز شنبه 7 تیر ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به کار کرد.
همیشه با متانت و با آرامش خاصی او را میدیدیم ، چهره زیبا و پر از عشق او به همراه لبخندی بر گوشه لبانش به ما احساس امنیت میداد ، با جان و دل برای شعبه و همسفران تلاش میکرد و نمونه ای از  انسان با عمل سالم بود که همیشه با عدالت رفتار میکرد تمام همسفران او را دوست داشتند؛همسفر پریناز را میگویم؛ حدود 11 سال پیش به همراه مسافر خود که مصرف تریاک و شیشه داشت وارد کنگره شد،  از بدو  ورودش به کنگره با خدمت های ابتدایی شروع کردند ، ایشان عاشق خدمت ب
قابل توجه کلیه همسفران شعبه سهروردی : همسفران گرامی ؛ از دوشنبه 1399/7/7 کارگاههای آموزشی خصوصی همسفران راس ساعت ۱۵ برگزار می گردد . ساعت  جلسات همسفران از 15 تا :10 می باشد . از همسفران محترم خواهشمندیم طبق ساعت لژیون خود در شعبه حضور داشته باشند . استفاده از ماسک و دستکش اامی است . با احترام ، اسیستانت و مرزبانی گروه خانواده 
به نام قدرت مطلق اللهجلسه نهم از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزش خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران شعبه اروند آبادان و خرمشهر با دستور جلسه "کمک من به کنگره و کمک کنگره به من" با استادی "خانم سهام" و نگهبانی "خانم بدریه" و دبیری "خانم زینب" در روز دوشنبه مورخ 1398/10/16 راس ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.
جلسه هجدهم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگیلویی پاستور روز شنبه 27 اردیبهشت‌ماه 1399 با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون یکم در باب دستور جلسه " در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره من چه کرده‌ام؟" پیش روی شماست:
جلسه سیزدهم از دور شانزدهم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره ۶۰ بوشهر به استادی همسفر مرجان، نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری این‌جانب امیره با دستور جلسه DST و تجربه من از سم‌زدایی و سایر روش‌ها، در روز دوشنبه ۹۸/۸/۲۰ رأس ساعت ۱۶ در محل برگزاری جلسات آغاز به کار نمود.
سلام دوستان فاطمه هستم همسفر از لژیون هفتمبعد از شروع بیماری کرونا چیزی که برای من خیلی باعث نگرانی شد تعطیل شدن جلسات کنگره بود چون احساس می‌کردم ممکن است این نخی که من ومسافرم را به کنگره وصل کرده کم‌کم پاره بشود و حس‌های منفی به سراغم آمد.
جلسه بيستم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگیلویی پاستور روز شنبه 10 خردادماه 1399 با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون چهارم در باب دستور جلسه "سیگار" پیش روی شماست:
به نام قدرت مطلق اللههمسفران عزیز توجه داشته باشید از این تاریخ 98/7/26 به بعد به فرمایش دیده بان محترم گروه خانواده در تعطیلات رسمی جلسات عمومی و جلسات خصوصی برای همسفران محترم تعطیل می باشد و هیچگونه جلسه آموزشی برگزار نمیشود، همسفران عزیز لطفا در تعطیلات رسمی به نمایندگی مراجعه نفرمایید.لازم به ذکر می باشد نمایندگی برای حضور مسافران طبق معمول باز می باشد و جلسه آموزشی مسافران به صورت خصوصی برگزار می شود.
قابل توجه همسفران عزیز نمایندگی صالحی از تاریخ 26 مهرماه 98 به فرمایش دیده‌بان محترم گروه خانواده در تعطیلات رسمی، جلسات عمومی و خصوصی همسفران محترم برگزار نخواهد شد، و کارگاه آموزشی عمومی، به صورت خصوصی برای مسافران برگزار می شود.
جلسه نهم از دور شانزدهم از سری کارگاه آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 نمایندگی بوشهر با استادی همسفر جواهر، نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری این‌جانب امیره با دستور جلسه سیستم ایکس در تاریخ 98/7/22 روز دوشنبه رأس ساعت شانزده در محل برگزاری جلسات آغاز به کار نمود.
جلسه دوازدهم از دور شانزدهم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره ۶۰ بوشهر به استادی همسفر نصرت، نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری این‌جانب امیره با دستور جلسه رابطه یادگیری و معرکه‌گیری در روز دوشنبه ۹۸/۸/۱۳ رأس ساعت ۱۶ در محل برگزاری جلسات آغاز به کار نمود.
جلسه بيستم و چهارم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگی لویی پاستور روز شنبه 7 تیرماه 1399 با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون پنجم در باب دستور جلسه " حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است ؟" پیش روی شماست:
جلسه بيستم و چهارم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگی لویی پاستور روز شنبه 7 تیرماه 1399 با مشارکت همسفران، ساعت آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون دوم در باب دستور جلسه " حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است ؟"  و سی دی ژست به استادی خانم ملیحه پیش روی شماست:
قابل توجه همسفران محترم نمایندگی خمین به اطلاع می رساند با توجه به شیوع بیماری جلسات همسفران از تاریخ ١٣٩٨/١٢/٤به مدت یک هفته تعطیل می باشد .متن کلی اطلاعیه به شرح زیر می باشد : با سلاماحتراما با توجه به شیوع بیماری کرونا، موارد زیر به اطلاع کلیه اعضای محترم کنگره 60 می رسد؛ لازم به ذکر است که این موارد تا تاریخ جمعه 9 اسفند 98 قابل اجرا می‌باشند.1- مراسم پیمان و اهدای شال کمک راهنمایان قبول شده در آزمون 98، روز دوشنبه 5 اسفند 98 در نمایندگی آ
از همسفران شعبه حسنانی و کمک راهنمایان عزیز درخواست داریم با اعضای سایت حسنانی همکاری بفرمایند.✅در خصوص استادی مجازی، از آنجا که خواسته ما اینست تمامی عزیزان سفر دومی بتوانند این جایگاه را تجربه کنند و اولویت ما از همان ابتدای شروع به کار جلسات مجازی، همسفران تازه رها شده یا همسفران سفر دومی ای بوده است که تابحال خدمتی به ایشان نرسیده، لذا از کمک راهنمایان عزیز تقاضا داریم آموزشهای لازم را به رهجوهای خود داده و این مطلب را نیز یاد آوری کن
" به نام قدرت مطلق "یازدهمین جلسه، از دوره هفدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 نمایندگی حر با نگهبانی همسفر زهرا و دبیری همسفر  اکرم و استادی کمک راهنما همسفر فاطمه با دستور جلسه حرمت کنگره 60 چرا رابطه کاری و مالی در کنگره 60 ممنوع می باشد روز سه‌شنبه مورخ  99/4/10 رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
جلسه اول از دور هفدهم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 بوشهر به استادی همسفر خانم سپیده، نگهبانی همسفر خانم عفت و دبیری این‌جانب خانم ریحانه با دستور جلسه نقش سی‌دی‌ها و نوشتن آن در آموزش در روز دوشنبه مورخ 98/09/11 رأس ساعت 16 در محل برگزاری جلسات آغاز به کار نمود.
"به نام قدرت مطلق الله "دومین جلسه، از دوره هجدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 نمایندگی حر با نگهبانی همسفر شیرین و دبیری همسفر  فاطمه و استادی کمک راهنمای محترم خانم مریم با دستور جلسه از سایت کنگره 60 چگونه استفاده می کنیم، مقاله نویسی  روز سه‌شنبه مورخ 99/6/11  رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
"به نام قدرت مطلق الله "سومین جلسه، از دوره هجدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 نمایندگی حر با نگهبانی همسفر شیرین و دبیری همسفر  فاطمه و استادی همسفر ستاره با دستور جلسه  عدالت، آیا همه افراد در کنگره 60 برابرند؟ روز سه‌شنبه مورخ 99/6/ رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
مشارکت همسفران با دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگرهکنگره به من آموخت که هرگز تسلیم نشوم و از خودم آدم بهتری بسازم. آدم مهربان تر، صبورتر و با نظم تر بشوم و اعتماد به نفس پیدا کردم به گونه ای که .
"به نام قدرت مطلق "اولین جلسه، از دوره هفدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60 نمایندگی حر با نگهبانی همسفر زهرا دبیری همسفر پروانه و استادی مرزبان محترم همسفر سمیرا با دستور جلسه کمک من به کنگره و کمک کنگره به من روز سه‌شنبه مورخ  98/10/17 رأس ساعت 15:30 آغاز به کار نمود.
جلسه هشتم از دوره هفدهم سری کارگاههای آموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره 60 نمایندگی گیلان روز دوشنبه 98/7/22 با دستور جلسه ی ( سیستم ایکس ) با استادی خانم سودابه ، نگهبانی خانم لعیا و دبیری خانم معصومه راس ساعت 15 آغاز به کار نمود .

آخرین جستجو ها

پایگاه ویژه بسیج سلمان کن بیمه پاسارگاد(حبیبی 2028) Bobby's info ematapex خبر بین کتابخانه عمومی عباس اقبال آشتیانی وبلاگ علمی انصارالمهدی مریانج یادداشت فرهیخت pieriemagro