نتایج جستجو برای عبارت :

جشن گلریزان همسفران

جلسه‌ی دوم از دوره‌ی یکم، کارگاه آموزشی همسفران شعبه ابن سینا،لژیون سردار با استادی ایجنت همسفر فاطمه  نگهبانی همسفر اعظم و دبیری همسفر سهیلا با دستور جلسه‌ی(جشن گلريزان) در تاریخ ۱۹ آبان ۹۹ راس ساعت ۱۴ آغاز به کار کرد.
به نام قدرت مطلق اللهششمین جلسه از دوره دوم از سری کارگاه های آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگره 60 لژیون قیدار با دستور جلسه گلريزان» با استادی کمک راهنمای محترم آقای مجید و نگهبانی آقای محمد و دبیری آقای رضا در روز پنجشنبه مورخه ۹۸/۰۹/۲۸ راس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.
مشارکت همسفران با دستور جلسه گلريزان امسال از طلاهای خودم آمدم بخشیدم؛ پارسال که کارت کشیدم گفتم خدایا من که نه حقوقی دارم، نه درآمدی دارم، هیچ چیزی ندارم ولی دلم می خواهد سال دیگر دنور بشوم. مرا دنور این کنگره بکن .
مشارکت همسفران با دستور جلسه " گلريزان "جشن گلريزان اول کمک به خودم است که با خودم روبرو شوم تا در آن بخشیدن را یاد بگیرم. همچنین می تواند کمکی بشود برای مصرف کنندگانی که از همه جا نا امید شده اند و راه دیگری ندارند .
کارگاه آموزشی خصوصی همسفران شعبه سلمان فارسی با نگهبانی کمک راهنمای محترم تازه واردین همسفر خانم مژگان» و استادی کمک راهنمای محترم همسفر خانم نسیم» و دبیری همسفر خانم مریم» با دستور جلسه گلريزان» روز دوشنبه مورخ 99/8/19 راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.آقای مهندس می فرمایند: ما اگر دارایی های خودمان را با هستی به اشتراک بگذاریم، هستی هم گنج های خودش را با ما به اشتراک می گذارد و آنچه از اموال مان برای ما می ماند و در جهان های دیگر به کمک ما می آی
به نام قدرت مطلق اللهجلسه ششم از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزشیخصوصی کنگره 60 ویژه همسفران شعبه اروند آبادان و خرمشهربا دستور جلسه جشن هفته گلريزانبا استادی "اسیستانت محترم خانم عاطفه" و نگهبانی "کمک راهنمای محترم خانم مریم"و دبیری "خانم هدی" در روز دوشنبه مورخ 1398/09/25 راس ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.
چهار شنبه 15 آبان 1398 راهنمای گلريزان 98 راهنمای جامع تهیه گزارش هفته مالی؛ قابل توجه مسئولین نمایندگی های، مسافران و همسفران محترم کنگره 60 نحوه‌ی واریز مبالغ کمک‌های داوطلبانه توسط مسافران و همسفران عزیز توسط دستگاه کارت‌خوان بانک پاسارگاد نصب‌شده در نمایندگی
 بخش دومِ جلسه ششم از جشن گلريزان کنگره شصت ویژه همسفران شعبه آکادمی با استادی استاد جهان بینی آقای امین، نگهبانی دستیار دیده‌بان خانم مونا و دبیری همسفر نرگس با دستور جلسه جشن گلريزان» رأس ساعت 16 روز سه‌شنبه مورخ بیست و هفتم آبان ماه سال ۹۹ در نمایندگی آکادمی آغاز به کار کرد.
1- گلريزان همسفران و مسافران به‌صورت جداگانه و مستقل برگزار ‌شود.2- در گروه همسفران اجرای جشن گلريزان و انتخاب استاد، دبیر و نگهبان با هماهنگی اسیستنت و بر عهده گروه همسفران هست.3- در روز برگزاری جشن گلريزان در گروه مسافران، استاد، دبیر و نگهبان از لژیون سردار انتخاب گردیده و در صورت وم از ایجنت نمایندگی به‌عنوان استاد دعوت شود و جلسه جزء سوابق خدمتی نگهبان و دبیر محاسبه نمی‌شود.برای خواندن ادامه مطلباینجا کیک کنید
بنام خدا مسافران و همسفران محترم نمایندگی تخت جمشید  در آستانه هفته گلريزان خوب است با توجه به آموزشهای کنگره پاسخی برای این سوالات داشته باشیم که هر کدام از ما در جشن گلريزان امسال چه نقشی داریم؟ بهای خدماتی که در کنگره 60 برای تک تک ما ارائه شده و می شود را در کجا باید پرداخت کنیم؟انشالله روز شنبه  98/8/25 در قسمت جلسه بسته همسفران و روز سه شنبه  98/8/28 در جلسه مسافران جشن گلريزان پر برکتی را برگزار خواهیم کرد و با تمام توان خود در
بنام خدا مسافران و همسفران محترم نمایندگی تخت جمشید  در آستانه هفته گلريزان خوب است با توجه به آموزشهای کنگره پاسخی برای این سوالات داشته باشیم که هر کدام از ما در جشن گلريزان امسال چه نقشی داریم؟ بهای خدماتی که در کنگره 60 برای تک تک ما ارائه شده و می شود را در کجا باید پرداخت کنیم؟انشالله روز شنبه  98/9/23 در قسمت جلسه بسته همسفران و روز سه شنبه  98/9/26 در جلسه مسافران جشن گلريزان پر برکتی را برگزار خواهیم کرد و با تمام توان خود در
جلسه سوم از دور اول کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی خمین با استادی اسیستنت محترم همسفر الهه ، نگهبانی همسفر اعظم و دبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه " جشن گلريزان " در روز یک شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
به نام خداوند هستی بخشاطلاعیه جشن گلريزان بدینوسیله به اطلاع همسفران گرانقدر می‌رسانیم در روز دوشنبه ۱۹ آبان ۹۹ در شعبه عمان سامانی جشن گلريزان را با شکوه برگزار خواهیم کرد.ساعت شروع جلسه ۳ بعد از ظهرمنتظر قدوم سبزتان هستیم.
جلسه اول از دور اول جشن گلريزان همسفران کنگره 60 لژیون میبد به استادی اسیستانت محترم سرکار خانماشکذری،نگهبانی همسفر زینب و دبیری همسفر راضیه با دستور جلسه هفتگی (گلريزان) در تاریخ 98/9/25 رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
جلسه دوازدهم از دوره شصت و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر ژیلا با دستور جلسه "گلريزان"، در روز چهارشنبه 20 آذر ماه سال 98 ساعت 9:15 آغاز به کار کرد.
 1- گلريزان همسفران و مسافران به‌صورت جداگانه و مستقل برگزار ‌شود.2- در گروه همسفران اجرای جشن گلريزان و انتخاب استاد، دبیر و نگهبان با هماهنگی اسیستنت و بر عهده گروه همسفران هست.3- در روز برگزاری جشن گلريزان در گروه مسافران، استاد، دبیر و نگهبان از لژیون سردار انتخاب گردیده و در صورت وم از ایجنت نمایندگی به‌عنوان استاد دعوت شود و جلسه جزء سوابق خدمتی نگهبان و دبیر محاسبه نمی‌شود.
پنجمین جلسه از دور سوم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ خرم آباد روزهای پنجشنبه ویژه مسافران و همسفران با استادی کمک راهنمای محترم مسافر رضا و نگهبانی مسافر توکل و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه هفته جشن گلريزان در تاریخ 98/9/28 راس ساعت17 آغاز بکار کرد.
مشارکت همسفران با دستور جلسه وادی سوم و تاثیر آن روی من و جشن گلريزان هیچ جای دنیا نمی توانست اعتیاد را درمان کند فقط تنها جایی که توانست اعتیاد را درمان کند کنگره ۶۰ بود پس چرا نباید ببخشم؟ چرا نباید بهترین چیزم را از دست بدهم و به جای دیگر برسم؟.
جلسه اول از دوره شصت و هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر ژیلا با دستور جلسه "گلريزان"، در روز چهارشنبه 22آبان ماه سال 98 ساعت 9:00 آغاز به کار کرد.
به نام خداجلسه هفتم از دور اول کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی تخت جمشید با استادی  اسیستانت محترم خانم معصومه و نگهبانی همسفر  خانم میترا و دبیری همسفر خانم ندا با دستور جلسه گلريزان »  روز شنبه  ۲۳ آذرماه ۹۸ در ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلق اللهجلسه اول از لژیون مجازی همسفران کنگره ۶۰در روز سه شنبه نمایند گی حر در روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹در فضای،مجازی وبا مشارکت همسفران از ساعت ۱۷:۳۰بعدظهرآغاز بکار کرد.
مشارکتهای مکتوب همسفراندر باب دستور جلسه هفتگی؛گلريزان»گل‌ریزان موقعیت بسیار مناسبی است برایکمک کردن به خود و پلی است ارزشمند برای جدا شدن از حرص، طمع و بسیاری از دل‌بستگی‌هایمادی در دنیا. گل‌ریزان فرصت است، فرصتی که حکیم الهی برای من و تمام اعضا در نظرگرفتند تا بندهایی از تاریکی را جدا کنیم و به بندهای اولین بازگشت نماییم.
به نام خداجلسه هفتم از دور اول کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی تخت جمشید با استادی  اسیستانت محترم خانم معصومه و نگهبانی همسفر  خانم میترا و دبیری همسفر خانم ندا با دستور جلسه گلريزان »  روز شنبه  ۲۳ آذرماه ۹۸ در ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلق اللهاولین جلسه از دور اول جشن "گلريزان" کارگاه آموزشی خصوصی همسفران کنگره‌ 60 نجف آباد با نگهبانی کمک راهنما همسفر راضیه و دبیری همسفر زهرا و استادی کمک راهنمای محترم همسفر مهین در تارخ 1399/8/19 با دستور جلسه‌ی " گلريزان " راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.کنگره‌ زنجیر است و حلقه ی این زنجیر عشق و محبت و خدمت است . نفع من در نفع شماست و نفع شما در نفع دیگران مال من با دیگران شریک است  اگر امسال هرچه توانستی و کمک کردی مطمئن
"به نام قدرت مطلق الله"نهمین جلسه از دور چهل و پنجم سری کارگاه های خصوصی ویژه همسفران نمایندگی پرویناعتصامی اراک با دستور جلسه  جشن گلريزان   با استادی  کمک راهنما همسفر مهری ، نگهبانی  همسفر سارا و دبیری  همسفر مریم، روز دوشنبه درتاریخ 98/09/25 راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.
"هفته گلريزان گرامی باد"برپایی جشن گلريزان همسفران نمایندگی کاسپین  در روز دوشنبه ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۹"اگربنایی آباد باشد اما ساکنان آن خراب باشند بنا هم کم کم رو به نابودی و خرابی می رود اما ساکنین آباد در بناهای خراب و ویرانه ها می توانند آن ها را احیاء نمایند"
مشارکت همسفران با دستور جلسه گلريزانهمیشه فکر می کردم کسانی که وارد لژیون سردار می شوند باید از نظر مالی واقعا بی نیاز باشند. الان می توانم بگویم 50 درصد می تواند قدرت مالی باشد و 50 درصد دیگر آن بخششی است که باید به وجود بیاید .
جلسه اول از دوره شصت و هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر ژیلا با دستور جلسه "گلريزان"، در روز چهارشنبه 22 آبان ماه سال 98 ساعت 9:00 آغاز به کار کرد.
جلسه اول از دوره شصت و هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر ژیلا با دستور جلسه "گلريزان"، در روز چهارشنبه 8 آبان ماه سال 98 ساعت 9:00 آغاز به کار کرد.ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
بسم الله الرحمن الرحیمروز دوشنبه مورخ 98/09/25 دهمین جلسه از دور نوزدهم سری کارگاه‌هایآموزشی خصوصی کنگره 60نمایندگی وحید ویژه همسفران با استادی همسفر خانم غزاله ونگهبانی همسفر خانم سمیه و دبیری همسفر خانم مهدیه با دستور جلسه گلريزان رأس ساعت 15 آغاز به کارکرد.

آخرین جستجو ها

چاپ و پخش انتشارات کتاب هرمز اموزش پزشکی tioverrieter teatunicru Beverly's receptions دانلود فیلم وآهنگ ساعت مچی رولکس Rolex فیک های کپی ارزان مردانه زنانه 2021 piecharvaga گلچین مطالب وب Charles's blog