نتایج جستجو برای عبارت :

جشن همسفر امین گلی

جلسه ی دوازدهم از دوره ی پانزدهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران شعبه ی امين گلي با استادی کمک راهنمای محترم همسفر لیلا، نگهبانی همسفر مرضیه و دبیری همسفر رویا با دستور جلسه ی هفته ی همسفر» روز دوشنبه ۲۳دی ماه ۱۳۹۸  ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
به نام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم یک همسفر" به بهانه جشن همسفر " فرصتی دست داد تا این مشارکت را بنویسم امیدوارم همسفرانی که در کنگره در حال آموزش هستند و دل شکسته و نا امید هستند بخوانند و بدانند که پایان شب سیه سپید است ‌.زمانی که من وارد کنگره شدم مسافر نداشتم و این مساله کمی روحیه مرا تحت الشعاع قرار میداد و حس غریبی به من دست میداد .با شروع آموزشها در کنگره این پرسش برایم مطرح شد چرا به کنگره می آیم ؟هدف من‌چیست؟
هفتمین جلسه ازسری جلسات آموزشی لژیون مجازی روزهای سه‌شنبه لژیون ۷ نمایندگی شفا در تاریخ 99/02/02 با حضور کمک راهنمای محترم خانم مریم و نگهبانی همسفر آرزو و استادی همسفر مریم سی دی قضاوت و جهالت استاد امين سال 93 برگزار شد .
این جلسه هفتمین جلسه از دوره سی و هفتم  سری کارگاه­های آموزشی کنگره60 ویژه آقایان همسفر با دستور جلسه "نقش سی دی ها و نوشتن آن ها در آموزش"، به استادی دیده ­بان محترم استاد امين و نگهبانی همسفر ابوالفضل و دبیری همسفر ماجد، در روز پنجشنبه، چهاردهم آذر ماه سال 1398 در ساعت 13:30 آغاز به کار نمود.
روز چهارشنبه ۹۹/۵/۲۹ جلسه چهارم از دور اول لژیون سردار همسفران نمایندگی امين قم، با استادی کمک راهنمای محترم همسفر خانم مریم، نگهبانی همسفر زهرا، دبیری همسفر اشرف، با دستور جلسه"چرا باید به یکدیگر کمک کنیم؟" راس ساعت ۱۸:۳۰ به صورت مجازی برگزار شد.                                      
سلام دوستان مرضیه هستم یک هم‌سفر-کمک راهنمای لژیون ششمهفته‌ی زیبای همسفر را به همه‌ی همسفران کنگره ٦٠ تبریک عرض می‌کنم و ازاولین همسفران کنگره ٦٠ بسیار سپاسگزارم که با زحمات و حضورشان به ما چگونه همسفر بودن را آموختند.استاد امين می‌فرمایند که برای همسفر شدن ٢ نکته حائز اهمیت می‌باشد: اول دوست داشتن مسافر و دوم اینکه همسفر به خودباور داشته باشد.
کارگاه آموزشی مسافران و همسفران کنگره 60؛ نمایندگی شمس با استادی همسفر لیلی، نگهبانی همسفر مریم و دبیر همسفر زهرا با دستور جلسه هفته همسفر» روز شنبه به تاریخ 1398/10/28 رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.
نهمین جلسه از دور سوم سری کارگاههای آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره ۶۰ لژیون خرم آباد روزهای پنجشنبه با استادی کمک راهنمای محترم همسفر ملیحه نگهبانی همسفر ایران و دبیری همسفر هدی با دستور جلسه جشن همسفر در تاریخ 1398/10/26 راس ساعت 17 شروع بکار  کرد.
ین جلسه هفتمین جلسه از دوره سی و هفتم  سری کارگاه­های آموزشی کنگره60 ویژه آقایان همسفر با دستور جلسه "نقش سی دی ها و نوشتن آن ها در آموزش"، به استادی دیده ­بان محترم استاد امين و نگهبانی همسفر ابوالفضل و دبیری همسفر ماجد، در روز پنجشنبه، چهاردهم آذر ماه سال 1398 در ساعت 13:30 آغاز به کار نمود.
کارگاه آموزشی کنگره60 ویژه آقایان همسفر در نمایندگی شادآباد با دستور جلسه وادی پنجم و تاثیر آن روی من» به استادی دیده‌بان امين دژاکام، نگهبانی همسفر علی و دبیری همسفر رسول روز پنجشنبه، سوم بهمن ماه سال 1398 ساعت 14 آغاز به کار کرد.
در روز پنجشنبه بیست و پنجم مهرماه سال 98، انتخابات نگهبانی دوره سی و هفتم کارگاه های آموزشی همسفران آقا با مرزبانی همسفر مهدی و با حضور دیدبان محترم مسافر محمد صادق صداقت و دیدبان محترم همسفر امين برگذار گردید و در پایان رای گیری، همسفر ابوالفضل از لژیون شماره 11 بعنوان نگهبان برگزیده جلسات همسفران آقا، انتخاب شد.
جلسه چهارم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی اسیستانت همسفر فاطمه، نگهبانی موقت همسفر مریم و دبیری همسفر بهجت، با دستور جلسه (وادی اول و تاثیر آن روی من)  و مراسم تجلیل از کمک راهنما همسفر حکیمه روز دوشنبه ۷ مهر سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد.
روز چهار شنبه مورخ ۶ آذرماه ۱۳۹۸ همسفر اعظم رهجوی کمک راهنمای محترم همسفر الهه و همسفرفاطمه و همسفر زهرا ، رهجویان  کمک راهنمای محترم همسفر ملیحه با نوشتن بیش از چهل سی دی رسما وارد سفر دوم شدند و از آقای مهندس گل ورود به سفر دوم خود را دریافت نمودند .در ادامه تصاویر آن را مشاهده نمایید .
این جلسه هفتمین جلسه از دوره سی و هفتم  سری کارگاه­های آموزشی کنگره60 ویژه آقایان همسفر با دستور جلسه "نقش سی دی ها و نوشتن آن ها در آموزش"، به استادی دیده ­بان محترم استاد امين و نگهبانی همسفر ابوالفضل و دبیری همسفر ماجد، در روز پنجشنبه، چهاردهم آذر ماه سال 1398 در ساعت 13:30 آغاز به کار نمود.
"به نام قدرت مطلق الله "جلسه هشتم از دور اول کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ٦۰ نمایندگی خمین در روز پنج شنبه ٢٦ دی ماه ١٣٩٨ با استادی کمک راهنمای محترم همسفر بهیه و نگهبانی همسفر اعظم و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه " جشن همسفر " ساعت ١٧ آغاز به کار کرد .
سه شنبه 24 دی ماه  1398  جلسه ی سوم از دور نوزدهم کارگاه های آموزشی خصوصی  مسافران شعبه ی امين گلي با استادی همسفر محمدرضا و نگهبانی  موقت مسافر مجید و دبیری مسافر شاهین  با دستور جلسه ی " هفته همسفر( جشن)  "  ساعت 17 آغاز به کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
به نام قدرت مطلقجلسه هشتم از دوره سی و نهم  سری  کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسی روز دوشنبه مورخ ۲۳/ ۱۰/ ۹۸  با نگهبانی همسفر خانم وجیهه ،استادی همسفر خانم رها و دبیری همسفر خانم اعظم  با دستور جلسه " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. من با تمام مسافرانی هستم که احساس می‌کنند، همسفری ندارند و یا واقعاً همسفر ندارند. برادر عزیز من، خواهر عزیز من، دستت را به گرمی می فشارم، شما تنها نیستید، تک تک ما مثل دانه ها
جلسه ششم از دوره اول لژیون سردار همسفران نمایندگی امين قم، با استادی همسفر اشرف، نگهبانی همسفر زهرا و دبیری موقت همسفر لیلا ، با دستور جلسه: پول مال کیست؟ ، روز دوشنبه مورخ ۹۹/۷/۲۸ راس ساعت ۱۵:۳۰ به صورت حضوری برگزار شد.خلاصه سخنان استاد:اول از همه، خداوند را شاکرم که به من فرصت داد در این جایگاه خدمت کنم. از ایجنت محترم شعبه خانم مرضیه و همچنین از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می کنم که اجازه خدمت دادند. از راهنمای عزیزم خانم طیبه تشکر می کنم که اگر
درد و دل کردن راه حل مساله و درمان بیماری نیستاین جلسه هفتمین جلسه از دوره سی و هفتم  سری کارگاه­های آموزشی کنگره60 ویژه آقایان همسفر با دستور جلسه "نقش سی دی ها و نوشتن آن ها در آموزش"، به استادی دیده ­بان محترم استاد امين و نگهبانی همسفر ابوالفضل و دبیری همسفر ماجد، در روز پنجشنبه، چهاردهم آذر ماه سال 1398 در ساعت 13:30 آغاز به کار نمود.
به نام نامی عشقخلاصه سی دی نقش همسفربه قلم، کمک راهنما همسفر زهرهنقش همسفر در زندگی مسافر خیلی مهم است یک همسفر می تواند نقش خود را آنقدر خوب بازی کند که مسافر خودش را به بالاترین جایگاه برساند و همچنین می تواند آنقدر بد بازی کند که او را به طرف پرتگاه سوق دهد.
استاد فرمودند " هر چه انسان صالح تر باشد این سیستم بهتر کار میکند و شراب الهی که میگویند امين سیستم خمر است .می الهی و شراب الهی که بزرگان میگویند همین بیوشیمی بدن است .کافی است درست کار نکند سریع بهم میریزید عصبانی میشوید و پرخاش میکنید .این مربوط به همین سیستم است .من امروز معتقدم " استاد فرمودند " که تنها ماده ای که شبه افیونی بدن را درست میکند  تریاک است و هدف از خلق الهی تریاک همین بوده البته تریاک بسیار تلخ است و برای درمان نیاز به ساز و
سلام دوستان فرشته هستم هم‌سفر - کمک راهنمای لژیون هفتمهفته همسفر بر کلیه همسفران عزیز کنگره ۶۰ مبارک. قبل از هر چیز می‌خواهم بگویم همسفر کیست و چه وظیفه‌ای بر دوش همسفر قرار دارد؟ در مسیرسفر چه کمکی در حق مسافر می‌کند؟ آیا مسافر بدون همسفر دچار آسیب می‌شود یا خیر و خیلی سؤالات دیگر.
جلسه ششم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی همسفر محدثه، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر بهجت، با دستور جلسه(وادی دوم و تاثیر آن روی من) روز دوشنبه ۵ آبان سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد.
شکرانه دهید آمد، این عید صداقتهاسرفصل جدید آمد، رنگین شده طاقتهااین شال به زیبایی، آویخته بر شانهآنکس که سرِ چشمه، بشناخت ز قدرتهاامروز مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ همسفران شعبه امين قم برای دریافت شال خوشرنگ کمک راهنمایی به شعبه اکادمی تهران رفتند و شال کمک راهنمایی را از دستان پرمهر جناب مهندس به گردن آویختند. به همسفر خانم رضوان و همسفر خانم اعظم، همسفر خانم مریم، همسفر خانم الهام و همسفر خانم معصومه تبریک می گوییم، امیدواریم در این مسیر همچنان ال
سلام دوستان طاهره هستم همسفر:علمی که من از سی دی نقش همسفر آموختم این بود که طبق خود اسم سی دی که نقش همسفر هست، من مسئولیتی برعهده دارم و نقشم را باید به خوبی ایفا کنم. نقش یعنی همان واگذاری مسئولیتی که به عهده ی من همسفر است. من این را درک کردم که اگر خواستم در کنگره بیایم و به عنوان یک همسفر باشم، باید با علمی که از سی دی ها و نوشتارها و کمک راهنمایم دریافت می کنم به نحو شایسته استفاده کنم تا از جهالت خودم بیرون بیایم و به عنوان یک فردی که برای
جلسه هماهنگی کمک راهنمایان شعبه ابن‌سینا بخش همسفران با استادی همسفر مرضیه و نگهبانی همسفر حکیمه و دبیری همسفر سولماز با حضور تمامی کمک راهنمایان و اسیستانت شعبه خانم فاطمه و مرزبانان همسفر اشرف و همسفر صدیقه و با حضور کمک راهنمای نیکوتین خانم جلالی در تاریخ ۹ دی ماه سال ۱۳۹۸ راس ساعت ۱۳ برگزار شد.
جلسه چهارم از دوره ی شانزدهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران شعبه ی امين گلي با استادی کمک راهنما همسفر زهرا  ، نگهبانی  همسفر زهره و دبیری  همسفر عزت با دستور جلسه ی سیگار» روز دوشنبه 12 خرداد ماه سال1399 ساعت 16 آغاز به کار نمود.لطفاً به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
.کارگاه آموزشی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی آکادمی با استادی سرکار خانم آنی و نگهبانی همسفر علی با دستور جلسه  هفته همسفر » با حضور آقای امين دژاکام ( جانشین بنیان کنگره60 و دیده بان جهان بینی ) روز پنجشنبه 26 دی ماه 1398 ساعت 13 برگزار شد.
جلسه‌ی دوم از دوره‌ی یکم، کارگاه آموزشی همسفران شعبه ابن سینا،لژیون سردار با استادی ایجنت همسفر فاطمه  نگهبانی همسفر اعظم و دبیری همسفر سهیلا با دستور جلسه‌ی(جشن گلریزان) در تاریخ ۱۹ آبان ۹۹ راس ساعت ۱۴ آغاز به کار کرد.
جلسه پنجم از دوره بیستم سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی امين قم، روز دوشنبه مورخ ۹۹/۶/۱۰ با نگهبانی همسفر خانم اعظم، استادی همسفر مریم و دبیری همسفر زهرا، با دستور جلسه هفتگی " از سایت کنگره ۶۰ چگونه استفاده می کنم؟، مقاله نویسی" راس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود. خلاصه سخنان استاد: سلام دوستان مریم هستم یک همسفرخداوند را شاکرم که شرایطی ایجاد کرد که اجازه خدمت در جایگاه استادی را داشته باشم؛ از اسیستانت محترم خ

آخرین جستجو ها

magquewewic دانلود فیلم و سریال كركوندیها درمان افتادگی و شلی پوست Arthur's life ساعت مچی مردانه-اصل-بند چرمی- فلزی- کاسیو- اسپرت ملوان های شعر سئوکار Wholesale Jerseys Online ophcrededtua