نتایج جستجو برای عبارت :

تبريك هفته همسفر

دستور جلسه این هفته: هفته همسفربه قلم مسافر علی خدامیبررسی های آماری در کنگره 60 نشان می دهد که کمترین میزان ریزش در بین مسافران ، به مسافرانی تعلق دارند که در کنگره 60 همسفر دارند . بنابراین حضور همسفر و مسافر در کنار یکدیگر و طی مراحل سفر ، به استحکام و تعادل هر دو کمک می نماید .
به نام قدرت مطلقجلسه هشتم از دوره سی و نهم  سری  کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه سلمان فارسی روز دوشنبه مورخ ۲۳/ ۱۰/ ۹۸  با نگهبانی همسفر خانم وجیهه ،استادی همسفر خانم رها و دبیری همسفر خانم اعظم  با دستور جلسه " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود. من با تمام مسافرانی هستم که احساس می‌کنند، همسفری ندارند و یا واقعاً همسفر ندارند. برادر عزیز من، خواهر عزیز من، دستت را به گرمی می فشارم، شما تنها نیستید، تک تک ما مثل دانه ها
کارگاه آموزشی مسافران و همسفران کنگره 60؛ نمایندگی شمس با استادی همسفر لیلی، نگهبانی همسفر مریم و دبیر همسفر زهرا با دستور جلسه هفته همسفر» روز شنبه به تاریخ 1398/10/28 رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.
جلسه ی دوازدهم از دوره ی پانزدهم کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران شعبه ی امین گلی با استادی کمک راهنمای محترم همسفر لیلا، نگهبانی همسفر مرضیه و دبیری همسفر رویا با دستور جلسه ی هفته ی همسفر» روز دوشنبه ۲۳دی ماه ۱۳۹۸  ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
مقالهاگر همسفر جایگاه خود را به درستی نشناخته باشد، می تواند  باعث سقوط مسافرش گردد و برعکس اگر جایگاه خود را بشناسد می تواند همواره یار و یاور او در این سفر باشد و یکی از الطاف خداوند که شامل حال ما همسفران گردیده این است که .
 عشق به مسافر؛ ایمان به کنگرهگفت و گو با کمک راهنما همسفر زهرهدر باب دستور جلسه هفته جشن همسفر»کمک راهنما همسفر زهره؛ یکی از همسفرانی هستند که در طول سفر مشکلاتی برایشان پیش آمد ولی ایشان هم چنان به مسیر آموزش و خدمت خود ادامه دادند و ناامید نشدند چرا که نقش خود را به عنوان همسفر به خوبی درک کردند. به بهانه ی این هفته ی پرشگون با ایشان گفت و گویی داریم تا از رمز ماندگاری خود در کنگره برایمان بگویند. لطفاً در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.
سلام دوستان فرشته هستم هم‌سفر - کمک راهنمای لژیون هفتمهفته همسفر بر کلیه همسفران عزیز کنگره ۶۰ مبارک. قبل از هر چیز می‌خواهم بگویم همسفر کیست و چه وظیفه‌ای بر دوش همسفر قرار دارد؟ در مسیرسفر چه کمکی در حق مسافر می‌کند؟ آیا مسافر بدون همسفر دچار آسیب می‌شود یا خیر و خیلی سؤالات دیگر.
"به نام خداوند هستی بخش"دوازدهمین جلسه از دور بیست و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی عمان سامانی در روز دوشنبه 23 دی 98 به نگهبانی همسفر کبری، استادی همسفرمعصومه و دبیری همسفر مینا با دستور جلسه‌ی " هفته همسفر" راس ساعت ۱۵ برگزار شد.آقای مهندس دژاکام بهمناسبت تولد خانم فلورانس نایتینگل اولین پرستار زن که در شرایط سخت و غیربهداشتیبرای کمک به بیماران شتافتند و به علت نقش مؤثر همسفران در کمک به مسافرانشان اینروز و این هفته را به ن
جلسه دوم از دوره شصت و هشتم، سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه هفته همسفر (جشن)، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/ ساعت 9 آغاز به کار نمود.هفته‌ای که در پیش داریم، هفته همسفر است. من از صمیم قلب، هفته همسفر را به مسافران و همسفران عزیز تبریک عرض می‌کنم. هفته خوبی است. وجود همسفران برای ما نعمت بسیار بالایی است و بسیار ارزشمند است. یعنی اگر همسفران نباشند، مثل باغ
جلسه پنجم از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی ابن‌سینا به استادی همسفر زلیخا، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر بهجت، با دستور جلسه وم ایجاد دانشگاه و جشن هفته ایجنت و مرزبانی روز دوشنبه ۲۸ مهر سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ آغاز به کارکرد.
به نام خداجلسه  یازدهم از دور اول کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی تخت جمشید با استادی همسفر خانم  ندا، نگهبانی همسفر خانم میترا و دبیری همسفر خانم مهدیه با دستور جلسه هفته همسفر »  روز شنبه ۲۱ دی ماه  ۹۸ در ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.
در روز پنج شنبه 26 دی ماه 98 به مناسبت بزرگداشت هفته همسفر جشن باشکوهی توسط خدمتگزاران نمایندگی میرداماد با شور و شوق فراوان و سپاسگزاری از همسفران برگزار گردید با تشکر از ایجنت محترم  آقای احسان پورپشنگ و اسیستانت محترم همسفر سهیلا، مرزبانان و تمامی مسافران که در بر پای این جشن با شکوه زحمت کشیدند. از طرف همسفران نمایندگی میرداماد.
هشتمین جلسه از دوره دوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ ؛نمایندگیچالوس با استادی همسفر مریم،نگهبانی همسفر صدیقه و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه"هفته ایجنت،اسیستانت،مرزبان"در روز دوشنبه۲۱مهر ماه ۱۳۹۹ساعت۱۶آغازبه کار نمود.
در تصاویر مجازی ۱ از عقل ،نفس، روح، صحبت شد ( حکم عقل را در قالب فرمانده کاملا اجرا نمایید)ما باید به آن علم و آگاهی برسیم تا بتوانیم خودمان را  بالانس کنیم و یا کنترل کنیم."به قلم همسفروجیهه از لژیون هشتم همسفر کمک راهنما همسفر احترام  "
مشارکت همسفران با دستور جلسه هفته همسفر استاد امین در سی دی نقش همسفر می فرمایند: ما همسفران نقش مکمل و پرستار را برای مسافرمان داریم، مسافر ما لب پرتگاه است و ما با رفتارمان باعث می شویم که از پرتگاه پرت شود . . .
پنجمین جلسه از دوره شانزدهم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه مسافران شعبه آزادی با استادی همسفر محمدحسین و نگهبانی مسافر مصطفی و دبیری مسافر داوود با دستور جلسه  《هفته همسفر》 در روز سه‌شنبه مورخ  98/10/24 راس ساعت ساعت 17:  آغاز به کار نمود. خلاصه سخنان استاد :
به نام قدرت مطلق الله " سلام دوستان آذر هستم یک همسفر" به بهانه جشن همسفر " فرصتی دست داد تا این مشارکت را بنویسم امیدوارم همسفرانی که در کنگره در حال آموزش هستند و دل شکسته و نا امید هستند بخوانند و بدانند که پایان شب سیه سپید است ‌.زمانی که من وارد کنگره شدم مسافر نداشتم و این مساله کمی روحیه مرا تحت الشعاع قرار میداد و حس غریبی به من دست میداد .با شروع آموزشها در کنگره این پرسش برایم مطرح شد چرا به کنگره می آیم ؟هدف من‌چیست؟
"به نام قدرت مطلق"دهمین جلسه از دوره سی‌ویکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60، نمایندگی حر با نگهبانی مسافر بهمن و دبیری مسافر مراد و استادی همسفر حمید رضا با دستور جلسه ( هفته همسفر )  روز دوشنبه مورخ 1398/10/23 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
پنج شنبه 25 آذر 1395 دستور جلسه این هفته: همسفر ( جشن ) + 1 25
بنام قدرت مطلق اللهجلسه ششم از دوره هفدهم سری کارگاههای آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره شصت نمایندگی اروند آبادان با دستورجلسه "هفته همسفر" با استادی"همسفر خانم عاطفه" و نگهبانی  " همسفر خانم مریم" و دبیری "همسفر خانم زهرا" در روز پنجشنبه مورخ 98/10/26 رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.
به نام نامی عاشق که اوستهمسفر آزیتا در رابطه با هفته همسفر افزود: آن روز من در جایگاه همسفر به خود میبالم که خداوند به من فرصتی دوباره برای حیات داده که بیدار شوم از خوابی در بیداری و اول برای خود و مرحله بعد به مسافرم 
به نام قدرت مطلق اللهجلسه دهم از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزش خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران شعبه اروند آبادان و خرمشهر با دستور جلسه "هفته همسفر" با استادی "خانم فاطمه" و نگهبانی "خانم بدریه" و دبیری "خانم زینب" در روز دوشنبه مورخ 1398/10/23 راس ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.
سلام دوستان مرضیه هستم یک هم‌سفر-کمک راهنمای لژیون ششمهفته‌ی زیبای همسفر را به همه‌ی همسفران کنگره ٦٠ تبریک عرض می‌کنم و ازاولین همسفران کنگره ٦٠ بسیار سپاسگزارم که با زحمات و حضورشان به ما چگونه همسفر بودن را آموختند.استاد امین می‌فرمایند که برای همسفر شدن ٢ نکته حائز اهمیت می‌باشد: اول دوست داشتن مسافر و دوم اینکه همسفر به خودباور داشته باشد.
ابتدا هفته همسفر را به بنیان کنگره آقای مهندس و خانواده محترم ایشان علی‌الخصوص خانم آنی عزیز اولین همسفر کنگره 60 تبریک می‌گویم و سپس خدمت تمامی همسفران در هر نقطه‌ای از دنیای بی‌منتهای کنگره که هستند عرض تبریک و شادباش دارم و بهترین‌ها را برای همه شما آرزومندم.
جلسه اول از دوره دوم كارگاه های آموزشی خصوصی كنگره٦٠ روزهای دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۳ با دستور جلسه  هفته همسفر » با استادی مسافر علی آقا و نگهبانی مسافر محمد آقا و دبیری مسافر آقا اسدالله رأس ساعت ١٧ شروع به كار نمود.خلاصه سخنان استاد:همسفر برای مسافر مثل بال پرواز می‌باشد، با یک بال نمی‌شود پرواز کرد. مسافری که بدون همسفر به شعبه بیاید، سفر سخت و خسته‌کننده‌ای خواهد داشت.
این جلسه هشتمین جلسه از دوره سی و هفتم  سری کارگاه­های آموزشی کنگره60، ویژه آقایان همسفر با دستور جلسه "هفته بنیان"، به استادی همسفر محمد و نگهبانی همسفر ابوالفضل و دبیری همسفر ماجد، در روز پنجشنبه، بیست و یکم آذر ماه سال 1398 در ساعت 13:30 آغاز به کار نمود.
"موضوع این که ما رمز و راز راه مستقیم را باید یاد بگیریم، زندگی بکن وبگذار دیگران زندگی کنند و باید یکسری قوانین را رعایت کنیم ،بعضی از کارها باید حرمت آن را نگه داریم.""به قلم همسفر زهرا از لژیون نهم کمک راهنما همسفرمعصومه "
قیل از هر چیزی هفته همسفر را به همه‌ی عزیزان همسفر تبریک می‌گویم و بهترین‌ها را برایشان آرزومندم همسفر مانند بال پرواز است؛ همسفر هم در سفر رهایی و هم در سفر زندگی بال پرواز مسافر است، اوایل که متوجه اعتیاد مسافرم شدم بایستی اعتراف کنم که همه امیدم تبدیل به ناامیدی شد همه خوشحالی و دل‌خوشی‌هایم یک‌مرتبه پرکشید خوشبختی‌ام دود شد و رفت هوا؛ گوشه‌گیر، ناراحت و ناامید شدم در تنهایی‌ام فقط و فقط گریه همدمم بود.
جلسه دوم از دوره شصت و هشتم، سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، به استادی و نگهبانی مهندس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه هفته همسفر (جشن)، در روز چهارشنبه مورخ 98/10/ ساعت 9 آغاز به کار نمود.
کمک راهنمای محترم همسفر زهرافرمودند  :((عرض سلام  خدمت همه عزیزان طبق برنامه ریزی مرزبانی بر مبنای تنظیم تقسیم بندی لژیون های کم تعداد و پرتعداد برنامه حضور لژیون ما در شعبه به  دوشنبه هفته آینده ۲۶ خرداد مؤکول شد واین هفته هم لژیون به صورت مجازی روز سه شنبه ۲۰ خرداد رأس ساعت 5برگزار خواهد شد ممنون از همکاری همه عزیزان))

آخرین جستجو ها

فیلم ها و ویدیو های ساخت و تولید Wholesale NHL Buffalo Sabres Jerseys Online Store Promise 100% Quality. پزشک دام مدرسه علمیه زهرای اطهر سلام الله علیها مشهد تهران-من-خدا آشتی ملل IGUKNA aroladab Arthur's life riatrathnimemb دُنْیایـ عَجیــب وَ غَریـــبــِ منــ...