نتایج جستجو برای عبارت :

برداشت همسفران ازسی دی تعیین مرزازمهندس دژاکام

" عشق مانند انفجار باروت است این انفجار باروت می تواند برای شكافتن صخره ها استفاده شود و یك راه جديدي برای حیات وزندگی انسان به وجود آورد و یا می تواند این انفجار در صحنه جنگ در عملیات انتهاری اتفاق بیافتد ."
گزارشمجازی همسفران لژیون اول نمایندگی شمس با دستور جلسه "سیستم ایکس و برداشت ازسي دي فوضولی" در روز سه شنبه 15 مهر ماه 1399 در فضای مجازی با استادي خانمفریبا و مشارکت همسفران، رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
یلیام ال وایت مدير پیشین انیسیتو ملی سوء مصرف مواد مخدر آمریکا » در نامه خود به مهندس دژاکام بنیان کنگره60 » نوشت: از شنیدن اخبار آغاز دوباره جلسات عمومی بسیار خرسندم. همچنین شادمان هستم که گزارش میدهید D.sap نقش خوبی در حفظ سلامتی اعضای کنگره ۶۰ دارد.
مهندس حسین دژاکام بنیان گذار کنگره60 » در نامه خود خطاب به بیل نوشت: مشکل اساسی بسیاری از بیماری‌ها و یا منشأ و ریشه آن ها در سیستم‌ها x می‌باشد، برای این منظور تصمیم گرفته که تئوری x را روی نمونه‌های جانوری مثل موش‌ها به کمک استادان دانشگاه و دکتر نوروزی پیگیری کنیم.
" به نام قدرت مطلق "به اطلاع همسفران نمایندگی حر می‌رسانیم، که روز سه‌شنبه به تاریخ 98/09/19 جلسه خصوصی همسفران حر با حضور کمک‌راهنمای محترم سرکار خانم شانی دژاکام در نمایندگی حر برگزار خواهد شد.
(به نام تک نوازنده ی گیتار هستی) روز دوشنبه ۱۴بهمن ۱۳۹۸سومین مراسم بستن پیمان واهدا شال کمک راهنمایی در نمایندگی آکادمی با حضور بنیان کنگره 60جناب مهندس حسین دژاکام ،ديده بانان و150تن از قبول شدگان در آزمون کمک راهنمایی سال 98برگزار شد‌. که همسفران خانم سمیرا وخانم رضوان نیز مفتخر به دریافت شال کمک راهنمایی در آن روز از دستان پراز مهر ومحبت جناب آقای مهندس  دژاکام شدند.رسیدن به این جایگاه مقدس را از طرف همسفران نمایندگی پروین اعتصامی
جلسه مجازی لژیون ششم از همسفران کنگره 60 نمایندگی شمس؛ با دستور جلسه "سی دي تعيين مرز در روز شنبه 15 شهریور ماه 1399 در فضای مجازی با استادي کمک راهنما خانم زهره و مشارکت همسفران رأس ساعت 17 برگزار گرديد.
بهاطلاع کلیه همسفران عزیز می رساند که کارگاه آموزشی مجازی همسفران آقا، در روز پنجشنبه 99/02/25، با دستور جلسه هفته راهنما، با استادي ديده بان محترم استادامین دژاکام راس ساعت 13.30 برگزار واز طریق اینستاگرام کنگره 60، پخش مستقیم میگردد.
 کنگره ۶۰ یکی از سازمان‌های مردم نهاد است که هدف آن درمان اعتیاد استو به افرادي که برای درمان به این سازمان وارد می‌شوند مسافر گفته می شود و واژه همسفربه شخصی اطلاق می گردد که سابقه اعتیاد ندارد و برای تعالی اهداف کنگره ۶۰ تلاش می‌کندکه یکی از این اهداف رشد خود همسفران است.در راستا رشد و تعالی، همسفران علاوه بر نوشتن سی دي های هفته برداشت های خود را از آموزشی که گرفته اند با هم به اشتراک می گذارند؛ با ما همراه باشید تا برداشت های همسفر خو
لژیون های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگی نیما یوشیج بهشهر در فضای مجازی با استادي راهنمای محترم خانم ملیحه و مشارکت همسفران با دستور جلسه " سی دي اصل سایه ۱ از مهندس حسین دژاکام" در روز پنجشنبه 24 مهرماه 1399  ساعت آغاز بکار نمود.
بخشی ازسخنان امین دژاکام در کارگاه آموزشی همسفران آقا؛تمامتلاشی که در کنگره انجام می­شود، یا به قول معروف بازی‌هایی که می­کنیم؛ تلاش هاییکه مرزبان و راهنما می کندهمه به خاطر این است که یک نفر که دلش شکسته احیا شود؛یک نفر که ناامید است امیدوار شود؛ یک نفر که باورهایش را از دست داده، باورهایشبرگردد.
مرزبان محترم همسفر مریم برداشت خود را از سی دي "قوانین" آقای مهندس دژاکام  اینگونه می نویسد: این که می گویم علم برای تفاخر نیست برای این است که ما نمی توانیم چیزی را بوجود بیاوریم و یا چیزی را خلق کنیم چون تنها کسی که می تواند چیزی را خلق کند خداوند است ما فقط پیدا می کنیم پیدا کردن تفاخر ندارد .
لژیون مجازی همسفران کنگره60نمایندگی نیمایوشیج بهشهردرروزپنج شنبه99/3/22درفضای مجازی بااستادي راهنمای محترم همسفرهاجرومشارکت همسفران درساعت 6بعدازظهر آغازبه کارکرد.درادامه خلاصه عملکرد لژیون هفتم درباره سی ديژست»ازمهندس دژاکام پیش روی شماست
مهندس دژاکام در نامه اخیر خود به ویلیام ال وایت روان انسان را مورد بررسی قرار داد و گفت ساختمان جسم و یا فیزیولوژی و سازوکار آن و یا تعادل و عدم تعادل ساختارهای آن می‌تواند مستقیماً روی خلق‌وخوی انسان اثر بگذارد و در بعضی از موارد این اثر می‌تواند اثری بسیار شگرف و بزرگی باشد.   منبع :سایت مرکزی کنگره60
لژیون های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگی نیما یوشیج بهشهر در فضای مجازی با استادي راهنمای محترم خانم مریم و مشارکت همسفران با دستور جلسه " سی دي دنیای درون از مهندس حسین دژاکام " در روز پنجشنبه 20 شهریورماه 1399  ساعت آغاز بکار نمود.
لژیون های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگی نیما یوشیج بهشهر در فضای مجازی با استادي راهنمای محترم خانم زینب و مشارکت همسفران با دستور جلسه " سی دي های تغییر حس و وادي اول از مهندس حسین دژاکام " در روز پنجشنبه 3 مهرماه 1399  ساعت آغاز بکار نمود.
لژیون های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگی نیما یوشیج بهشهر در فضای مجازی با استادي راهنمای محترم خانم هاجر و مشارکت همسفران با دستور جلسه " سی دي جهانبینی 1 و 2 از امین دژاکام" در روز پنجشنبه 29 مهرماه 1399  ساعت آغاز بکار نمود.
مهندس حسین دژاکام (بنیان کنگره60) در نامه خود به پرفسور بیل (ویلیام ال وایت) نوشت: تاجائیکه اطلاعات به من رسیده تاکنون هیچ‌یک از افراد کنگره 60 گرفتار بیماری کرونا نشده‌اند و افرادي که تحت درمان با Dst و Ot هستند، ماده Ot به علت ترکیبات خاص خودش، می‌تواند کمک مؤثر به سیستم ایمنی افراد تحت درمان بکند.
سلام دوستان منیره هستم یک همسفد رهجو باید برای خودش برای به حال خوش رسیدن خودش اموزش بگیرد وکاری به مسافرش نداشته باشد ومسافرش را کنترل نکند رهجو باید به موقع سر لژیون حضور داشته باشد واصول وقوانین کنگره را رعایت کند وبه حرف راهنما گوش کند وفرمانبردار خوبی باشد تا بتواند دراینده فرمانده خوبی باشد با تشکر
مهندس حسین دژاکام بنیان گذار کنگره60 » در نامه خود خطاب به بیل در تاریخ 6 اسفندماه 1398 گفت: به عقیده من جهان پزشکی در درمان اعتیاد هیچ دانشی کسب نکرده و دلیل این ادعا وجود هزاران هزاران مقالات ISI در مورد مواد مخدر است که حتی قادر نبودند یک نفر را به درمان برسانند. مهندس دژاکام: درمان اعتیاد یعنی یک فرد هروئینی در انباری پر از هروئین بدون هیچ وسوسه ایی بخوابد
همه ما می‌دانیم که ورزش در سلامتی جسم و روان نقش بسیار مؤثری دارد. ورزش در کنگره۶۰ مکمل درمان است و هدف از انجام آن رسیدن به‌سلامتی، تعادل و حال خوش است. قسمت ورزش همسفران با حمایت‌های بنیان کنگره ۶۰ مهندس دژاکام، تلاشديده‌بان ورزش همسفران سرکار خانم آنی کماندار در رشته‌های مختلف ورزشی رشد خوبی داشته است و حدود یک سال است که شنای همسفران تهران نیز با تلاش،برنامه‌ریزی و پیگیری‌های ایشان و خانم سلوه در استخر پنها واقع در ضلعجنوب غربی می
به نام قدرت مطلق اللهلژیون بالهای پروازدرروز پنجشنبه مورخ۹۸/۷/۲۵ بادستورجلسه ی تولدمسافرشاپورو همسفرروح انگیز شروع به کار نمود.پس از جشن تولديکسالگی درجلسه ی عمومی و سخنان تاثیرگذار مسافربه همراه همسفرانش لژیون بالهای پروازگردهم آمده و ضمن تبریک دوباره به همسفرروح انگیز،مراتب تبریک به همسفرسمیه به مناسبت رهایی و ورود به سفردوم وی ومسافرش را به عمل آوردند.درابتداهمسفرسمیه از تجربه ی کم نظیرخودش در باب سفرتهران و گرفتن گل رهایی ازدستا
لژیون های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگی نیما یوشیج بهشهر در فضای مجازی با استادي راهنمای محترم خانم اکرم و مشارکت همسفران با دستور جلسه " سی دي غریزه جنسی از مهندس حسین دژاکام " در روز پنجشنبه 22 آبان 1399  ساعت آغاز بکار کرد.
لژیون های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگی نیما یوشیج بهشهر در فضای مجازی با استادي راهنمای محترم خانم منصوره و مشارکت همسفران با دستور جلسه " سی دي شکستن از مهندس حسین دژاکام" در روز پنجشنبه 1 آبان 1399  ساعت آغاز بکار کرد.
لژیون های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگی نیما یوشیج بهشهر در فضای مجازی با استادي راهنمای محترم خانم آزاده و مشارکت همسفران با دستور جلسه " سی دي های اصل سایه ۲ و وادي های دوم و چهارم از مهندس حسین دژاکام " در روز پنجشنبه 8 آبان 1399  ساعت آغاز بکار کرد.
سی دي تصاویر مجازی» مهندس دژاکام که به تازگی منتشر شده است، مثل همیشه حاوی مطالب زیبا و کاربردي برای ماست. ضمن دعوتتان به استفاده از این سی دي، شما را به مطالعه برداشت سه همسفر عزیز نمایندگی شمس از آن دعوت می نماییم.
روز دوشنبه 14 بهمن 1398 سومین مراسم بستن پیمان و اهدا شال کمک راهنمایی در نمایندگی آکادمی با حضور بنیان کنگره 60 مهندس حسین دژاکام، ديده بانان محترم برگزار و تعدادي از همسفران آقا که در آزمون کمک راهنمایی سال 98 قبول شده بودند نیز در این مراسم شال کمک راهنمایی خود را از دست بنیان کنگره 60، دریافت نمودند.همسفران از راست به چپ: محمد،محمدرضا،مهدي،مهراد و علی.
انسان موجودي است حریص و زمانی که یک شری به او می‌رسد یا سختی و رنجی به او می‌رسد شروع می‌کند به ناله و شکوه و شکایت کردن وقتی آن مشکلش برطرف می‌شود شروع می‌کند به خودستایی. بعضی‌ها می‌گویند چرا این‌همه مشکلات برای من پیش می‌آید.
"در این سفر ظاهراانسان ها به تنهایی به دنیا می آیند و تنها از دنیا می روند و همیشه با اشخاصی(همسفرانی) در ارتباط هستند که آن ها را همراهی می کنند به این دلیل که انسانموجودي اجتماعی است. بنابراین انسان ها برای خود همسفرانی انتخاب می کنند کهبرایشان خیلی هم ارزشمند است. در طول حیات ها و سفر ممکن است که بعضی از همسفرانجدا شوند و دوباره به هم پیوند بخورند."
مهندس دژاکام: احداث دانشگاه بین المللی کنگره60، هدف نهایی من در این مقطع از حیات بوده استمهندس حسین دژاکام (بنیان کنگره60) در نامه خود به پرفسور بیل (ویلیام ال وایت) نوشت: امیدوارم که کار های دانشگاه به‌زودي انجام پذیرد تا بتوانیم دانشجویانی از سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد تا مقطع دکترا در این دانشگاه برای اعتیاد و موضوعات پیرامون آن پرورش دهیم؛ این هدف نهایی من در این مقطع از حیات بوده است.

آخرین جستجو ها

نسیم سخن tiopalufal Automotive diagnostic allows you to keep a new car قلعه کدها وسفارشات میس وایت استار demarraherr ghazenalas terhostbarno فروشگاه فایل مدل لباس مانتو کت دامن سارافن مجلسی بیرونی اداری زنانه بچگانه دخترانه پسرانه Carol's game