محل تبلیغات شما
فرازی از وصیت‌نامه  شهید مدافع حرم حسین مشتاقی: 
 
فدایی راه حسین(ع) 
 
شهید مدافع حرم حسین مشتاقی از تکاوران یگان ویژه صابرین لشکر۲۵ کربلا بود؛ وی ۱۴فروردین سال۱۳۹۵ به سوریه اعزام و در تاریخ ۱۶ اردیبهشت همان سال در سن 31 سالگی در خان طومان به شهادت رسید. از این شهید دو فرزند دوقلو به نام‌های نازنین‌زهرا و امیرمهدی به یادگار مانده است.

پدر شهید مشتاقی از او نقل می‌کرد که وقتی یکبار از سوریه برگشت، گفت پدر! ما قدر رهبر را نمی‎دانیم، در سوریه رزمندگان جبهه مقاومت با ابهت نام امام ‌ای را بر زبان جاری می‎کنند».
فرازی از وصیت‌نامه  شهید مدافع حرم حسین مشتاقی:  پدر و مادر عزیزم خیلی به شما زحمت دادم. می‌دانم که این چند سال چقدر برایم غصه خوردید که من ناراحت نباشم. می‌دانم که چقدر در بند کارهایم بودید و می‌خواستید که غم به چهره‌ام نباشد. تمام همّ و غم شما خوشبختی ما بود ما قدر شما را ندانستیم. امیدوارم حلالمان کنید و از دست ما ناراحت نباشید. من که هیچ بدی از شما ندیدم. دوست دارم مرا ببخشید و هیچ غصه‌ای به دل خود راه ندهید. نمی‌دانم چگونه از دنیا می‌روم اما آرزوی من جان دادن در راه خداست. اینکه در جوانی رفته‌ام خوشحال باشید. دلم برایتان می‌سوزد که می‌خواهید غم از دست دادن جوان را تحمل کنید. درکتان می‌کنم ولی دوست دارم در جواب مردم بگویید که خونش از خون حضرت علی اکبر(ع) که سرخ‌تر نبود.در جواب مردم بگویید جوان را در راه امام حسین(ع) فدا کردم. دوست دارم مثل حضرت زینب(س)با بینش کامل به این موضوع نگاه کنید.»


Image result for لاله


۲۲۸ - فرازی از وصیت‌نامه شهید مدافع حرم وحید نومی گلزار: شهادت در ظهر عاشورا ۱۳۹۸/۰۹/۰۱

۲۲۷ - فرازی از وصیت‌نامه شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی: شهیدی که از آیت‌الله بهجت نوید شهادت گرفت ۱۳۹۸/۰۷/۲۸

۲۲۶ - فرازی از وصیت‌نامه شهید مدافع حرم مسعود عسگری: شوق پرواز ۱۳۹۸/۰۷/۰۹

حسین ,شهید ,راه ,  ,مشتاقی ,حرم ,مدافع حرم ,حرم حسین ,شهید مدافع ,حسین مشتاقی ,فرازی از

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

David's site Elvis's memory مطــــــبــخ گیـــــــــلانـــــــــــــی پایگاه اطلاع رسانی کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرعشق آباد cepsegavi متخصص سئو وب لژیون علی رحمانیان حرفهامان ائله بئله serrocesum