محل تبلیغات شما

رنگ هر روز زندگی ما را احاطه می کند. می تواند تحریک کننده یا آرام بخش باشد. در بیشتر جلسات ماساژ ، چشم مشتری بسته است ، بنابراین به نظر می رسد رنگهای به کار رفته در مطب ماساژ نسبت به سایر تنظیمات اهمیت کمتری دارند. با این حال ، رنگ های به کار رفته در دفتر شما یک پیام مهم را منتقل می کنند. بیاموزید که چگونه رنگ را تنظیم کنید و لحن را تنظیم کنید و به مشتریان کمک کنید تا از ماساژ خود نهایت استفاده را ببرند.
زرد - حتی اگر به طور کلی رنگ زرد رنگ شاد در نظر گرفته شود ، به نظر می رسد بسیاری از افراد از خلق و خوی خود بی بهره باشند. نوزادان بیشتر در اتاقهای زرد گریه می کنند و می توانند برای بزرگسالان نگران کننده باشند. سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و می تواند تمرکز و تمرکز را افزایش دهد.
سبز - برای اکثر مردم ، سبز نماد طبیعت است. آرامش و طراوت سبز را نشان می دهد ، البته این به سایه سبز استفاده شده نیز بستگی دارد. این یک نتیجه از ترکیب رنگ های آبی و زرد است و بهترین هر دو رنگ را نشان می دهد. سبز همچنین با بهبودی و تعادل همراه است. سبزی های کم رنگ در محیط های بیمارستان و اتاق های انتظار محبوب هستند.
آبی - آبی رنگ یک آسمان روشن و آبهای آرام است. آبی باعث می شود بدن سیستم پاراسمپاتیک را درگیر کند و استراحت کند. بیشتر افراد سایه ای از رنگ آبی را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می کنند و یکی از محبوب ترین رنگ های دیواری در انواع تنظیمات است.
بنفش - بنفش عمیق به عنوان رنگ حق امتیاز دیده می شود و از نظر برخی تجمل و تجمل را نشان می دهد. خیلی زیاد بنفش می تواند بسیار زیاد باشد بنابراین باید از آن استفاده کرد. بنفش روشن مانند بنفش را می توان روی دیوار استفاده کرد ، اما با استفاده از رنگ های دیگر باید تعادل برقرار کند.
قهوه ای - قهوه ای رنگ نهایی خاکی است. می توان از آن در رنگ های پاستلی مانند بژ و فریب روی دیوارها یا به عنوان لهجه در رنگهای تیره استفاده کرد. در صورت عدم استفاده از رنگ یا پارچه ، سایه های مختلف قهوه ای در استفاده از مبلمان چوبی یا لوازم جانبی دیده می شود.
همه رنگ ها سایه ها و رنگ های مختلفی دارند. رنگ های کم رنگ اتاق را باز می کنند. رنگ های تیره تر می توانند چشم را به مکانی خاص در اتاق برسانند.
ترکیب رنگ ها را نیز در نظر بگیرید. آیا یک پالت تک رنگ را می خواهید ، که شامل رنگ ها و سایه های مختلف یک رنگ است؟ یا ، آیا شما می خواهید یک طرح رنگی آنالوگ ، از جمله رنگ هایی که در مجاورت یکدیگر قرار دارند روی یک چرخ رنگ مانند سبز با لمس های آبی و زرد ترجیح دهید؟ استفاده از رنگهای مکمل می تواند پاپ را به اتاقی بیاورد و از رنگ هایی در طرف مقابل چرخ رنگ تشکیل شده باشد. رنگ دیوارها و موکت ممکن است در رنگ آبی با سایه های نارنجی یا هلو در آثار هنری یا بالش به عنوان لهجه تغییر کند

منبع  https://varzman.loger.ir

تاثیرات رنگ ها روی مشتری ها در اتاق ماساژ چیست؟

شمیران سوپر - فروشگاه آنلاین مواد غذایی

صحبت در رابطه با کتاب های الکترونیک، به خصوص کتاب های صوتی

رنگ ,های ,، ,استفاده ,یک ,آبی ,رنگ های ,استفاده از ,می کنند ,می تواند ,از رنگ

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نمونه نامه اداری ، نامه نگاری Nicole's game ثبت نام راهنمای طراحی تاسیسات piecharvaga درب کرکره برقی, درب برقی پارکینگ, دوربین مداربسته, قیمت دزدگیر منزل, سیستم اعلام حریق, قفل برقی درب حیاط, هوشمند سازی ساختمان, درب ضد سرقت, آنت مهارت سازی در مسیر موفقیت arinenov pudymecor dr-iranmanesh