نتایج جستجو برای عبارت :

سابقه تحصیلی سردا رقاآنی

هدف پژوهش حاضر مطالعه نقش مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصيلي بر به‌کارگیری فرانظریه‌های برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری است. روش پژوهش از نوع زمینه‌ای و جامعه آماری کلیه اساتید شاغل به‌تدریس در دانشگاه‌های شهر تهران در سال تحصيلي 89-88 است. نمونه آماری 87 نفر از اساتید زن و مرد می‌باشد. که به‌صورت نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. این پژوهش از ابزار محقق‌ساخته پرسش‌نامه استفاده شده است و داده‌های پژوهش در دو سطح توصیفی

آخرین جستجو ها

* یه آبان ماهی معمولی * درمان چاقی و لاغری کنگره60،نمایندگی شهر قدس changlisdere teenagers rock it الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم ❈Kim Hyun Joong IRfans❈ ..:بندریها.وبلاگی برای همه:.. طعم گس سیگار Inexpensive & Fine NHL Columbus Blue Jackets Jerseys Wholesale.