نتایج جستجو برای عبارت :

سابقه تحصیلی سردا رقاآنی

هدف پژوهش حاضر مطالعه نقش مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصيلي بر به‌کارگیری فرانظریه‌های برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری است. روش پژوهش از نوع زمینه‌ای و جامعه آماری کلیه اساتید شاغل به‌تدریس در دانشگاه‌های شهر تهران در سال تحصيلي 89-88 است. نمونه آماری 87 نفر از اساتید زن و مرد می‌باشد. که به‌صورت نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. این پژوهش از ابزار محقق‌ساخته پرسش‌نامه استفاده شده است و داده‌های پژوهش در دو سطح توصیفی

آخرین جستجو ها

لژیون یازدهم نمایندگی حر Patricia's info فروشگاه اینترنتی دیجی کالا پارس09035059158 همه چیز از همه جا| دانلود کتاب،تاریخ،ترول و کلی چیزای دیگه شرایط,واگذاری,اقساطی,خودرو loretobut hooveyze میتسوبیشی دیزل ایران Geophysics & Geotechnical Engineering tantsaropatch